Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» It's been a long long time
 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  EmptyIgår kl. 16:00 af Genevira

» Who am I now?? //Jake//
 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  EmptySøn 13 Okt 2024 - 16:31 af Jake

» Lena beware of the city - (Sean)
 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  EmptySøn 13 Okt 2024 - 13:17 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  EmptyTirs 8 Okt 2024 - 16:21 af Lenore

» A royal search for knowledge
 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  EmptyTirs 8 Okt 2024 - 1:13 af Valentine

» The cake is a lie- Doctor Trott
 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  EmptySøn 6 Okt 2024 - 12:40 af Juniper

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  EmptyLør 5 Okt 2024 - 15:04 af Lenore

» Bog klub - idetråd til bøger
 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:40 af Sean

» Bogklub - hvor lang tid pr. bog? (Afstemning)
 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:31 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba13 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba14 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba15 
Rafaela
 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba13 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba14 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba15 
Sean
 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba13 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba14 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba15 
Dr. Trott
 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba13 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba14 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba15 
Valentine
 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba13 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba14 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba15 
Lenore
 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba13 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba14 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba15 
Genevira
 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba13 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba14 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba15 
Juniper
 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba13 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba14 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba15 
Sasha
 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba13 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba14 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba15 
Madelena Gray
 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba13 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba14 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164940 indlæg i 8750 emner

So then we have a deal, or do we? ~ Jamie

Go down

 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Empty So then we have a deal, or do we? ~ Jamie

Indlæg af Alina Søn 5 Jun 2016 - 17:03

S ~ Et hotel i gågaden.
T ~  17:30
O ~ et kontor i toppen ellers en masse værelse og en stor sal til et selskab.
V ~ det er lunt udenfor få skyer men se ikke ude.
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


Denja havde gjort sig klar til det selskab hendes far ville holde for fremtide forretningsparter eller mulige interesseret. Hun var på vej hen til det kontor hendes far sad på selv om selskabet ville starte med middag om en halv times tid, hun bankede på hans dør og ventede
"Kom ind "  
hun åbnede døren og gik ind uden at sige noget før han kiggede op fra de papir han var ved at læse, hun havde ikke set ham i lang tid så hun var glad for at han lignede ham selv ud over det meget fraværne blik som også var en af grunde til at han ikke så tit tilbragte tid med hans forretningsparter og sendte hende i sted for. Jonathan som hendes far hed til fornavn kiggede op efter Denja havde lukket døren i bag sig og var kommet hen mod hans skrive bor, han havde rejst sig op og gået hende i møde for derefter at give hende en krammer.
"Far gæsterne er på vej, skal du ikke have skiftet så vi kan følges nedenunder sammen? "
"Jeg ville gerne min pige men jeg venter på din stedmor "
Hun stivnede kort på stedet og træk sig så fri af hendes fars armen selv om hun gerne ville være blevet der bare lidt i nu, hun så op på ham med et blik der så ud som om han lige havde slået hende men hun sagde ikke noget og fik hurtigt et smil frem igen.
"Det er okay, jeg går bare ned for at se om jeg kan hjælpe dem med noget før middagen. Vi ses der nede far "
hendes stemme var venlige og varm, men den ændrede sig til at være mere ligeglad der døren bag dem gik op og Ghazala kom ind af den før hun var færdig med at tale. Denja var gået ud af døren og kun havde haft øjnekontakt med hende i få sek. men det havde været nok til at det havde løbet koldt ned af ryggen på hende

Denja var lige kommet ned af trapperne da hun så en vogn blive kørt ind i det rum de havde dækket med borde til aftens selskab, hun fuldt efter den og smillede til den pige der kun fornyligt var starte med at arbejde på hotellet, de havde hjulpet hinanden med at dække borde og nu hjalp de hinanden med at sætte blomster vaser på de forskellige borde. Hun havde ikke noget i mod at hjælpe, vi var bare glad for at have noget at tage selv til for hun var vitterlig ikke sikker på at hun passede ind i denne verden, altså det med fine kjoler, dyrt tøj, alt betalt. det vare mere eller mindre det hun gik og tænkte på mens hun gik og gjorde det sidste klar som med de andre som hende mor havde gjort før hun forsvandt. Tiden løb hurtigt fra hende for hun opdagede først at gæsterne var begyndt at komme da hun blev prikket på skulderne og vente sig om for at se hvem det var.
"De leder efter dig, gæsterne er begyndt at komme "
hendes stemme var letter nervøs og hun bed sig i læben mens hendes blik flakkede lidt rundt.
"Det skal nok gå Mia og mange tak fordi du minde mig om det "
hendes stemme var venlig og hun gav pigen et klem på armen før hun gik ud til hendes far og den heks af en stedmor han havde valgt at gifte sig med, for at hilse på gæsterne sammen med dem dog huskede hun at lukke døren bag sig og gik stille hen ved siden af dem.
"undskyld forsinkelsen jeg skule lige være fardig "
dog fik hun ikke et svar tilbage, der kom nogen ind med bakker hvor der var velkomst drinks på som man bare kunne tage forsig af ind til alle gæsterne var kommet så alle kunne gå ind for at spise på samme tid.
Alina
Alina

Antal indlæg : 42
Reputation : 0
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : pure heart

Tilbage til toppen Go down

 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Empty Sv: So then we have a deal, or do we? ~ Jamie

Indlæg af Gæst Man 6 Jun 2016 - 13:18

(Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] )

Jamies fader, og moder var begge blevet inviteret med til en forretnings komsammen fest, af Mr. Wingbeat. De havde begge takkede pænt ja tak til det, og Jamie havde fået muligheden for at tage med. Jamie’s tanker var dog lagt på Tatia. Han savnede sgu alligevel den tøs pænt meget.
Det var et lille stykke tid siden de havde set hinanden. Tatia var gået hen og blevet lidt sær, men selv om hun var blevet det, var hun stadig en helt speciel person for Jamie.
Jamie havde altid haft et helt specielt citat til netop den pige; ,,Friendship is a single soul living in two bodies. ’’
Tatia var nemlig som en sjælesøster for Jamie. De kendte hinanden ud og ind.
’’ Jamie, se at blive færdig. Vi skal afsted. ’’ Moderen til Jamie havde en hård stemme, i det hun åbnede døren ind til hans værelse, og sagde det. Jamie stod stadig foran spejlet. Han var nervøs, rigtigt nervøs.
Han havde besluttet sig for at overnatte hos sine forældre et stykke tid, da han studier ikke gik helt så godt.
’’ Åh Julieth, hold dig rolig. Han skal nok blive klar. ’’Faderen til Jamie smilede ind til værelset. Faderen Jonathan havde altid været helt stolt over hans to børn. Det var dog flere år siden de havde set noget til Carolina. Moderen havde altid beskyldt Jamie for at være grunden til hun forlod familien.

Jonathan, bevægede sig ind ved siden af Jamie. ’’ Nu skal jeg hjælpe dig søn. ’’ Han smilede, og Jamie gengældte smilet.
Jamie havde svært ved at binde det slips som moderen havde lavet i særlige tilfælde som dette.
’’ Vi skal afsted! ’’ Julieth råbte igennem hele huset. Både Jamie og Jonathan kunne høre det tydeligt, og de begge fik hurtigt fødderne frem af, for at komme ud til hende.
Heste kareten var klar til dem. Moderen satte sig først ind, dernæst Faderen og til sidst Jamie.

Der gik et stykke tid før de var ankommet til ’festen’.
Fremme i døren kunne Jamie se en yngre pige. Hun var smuk, det måtte han sige.
Moderen og faderen var allerede foran ham. De bevægede sig ind meget hurtigt, satte sig på deres pladser.
Jamie bevægede sig frem for at hilse på pigebarnet. Der stod 2 andre, en kvinde og en mand, men Jamie havde slet ikke lagt mærke til dem før han kom helt tæt på.
Han tog roligt Denja’s hånd. Kyssede den blidt imens han så hende direkte i øjne. ’’ Mit navn er Jamie. Jamie Hearth. Det er en fornøjelse af møde dig. ’’ Jamie vendte blikket imod hendes forældre, så det ud til. ’’ Det er også en fornøjelse at møde jer. ’’ Jamie slap hendes hånd roligt, men holdte stadig blikket på hende. Efter et lille stykke tid, bevægede han sig ind for at finde sin plads. Det var ikke sammen med hans forældre, men en anelse tæt på. Det var han også fint tilfreds med. Så skulle han ikke høre hans moder beklage sig over ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Empty Sv: So then we have a deal, or do we? ~ Jamie

Indlæg af Alina Tirs 7 Jun 2016 - 1:42

Denja hilste høfligt på de forskellig der kom ind af døren, det var en bred forsamling af mennesker eller væsner. Da en ung mand kom hen til hende og roligt tog hendes hånd for at kysse den smilede hun til ham og lyttede til hvad han sagde før hun svarede ham
"Det er en fornøjelse at møde dig Jamie Hearth, jeg hedder Denja. Denja Wingbeat. håber du for en god aften "
hun smilede stadig da han slap hendes hånd, de to andre smilede også til ham og nikkede men sagde ikke noget før han var gået in for at finde sin plads at Denja sted mor undskylde og gik ind hvor de skulle spise for at finde Denjas navne skilt der var blevet sat ved siden af hendes far, dette irriterede hendes sted mor da hun gerne ville have hende ud af deres familie om hun så skulle ende med at bruge vold for det, men nu var der dukket en anden mulighed op eller ide i hendes hoved som bare måske ikke ville krave for meget af.
"Du kom lige her over "
Hun havde kaldt efter hende som hed Mia og ventede på hun kom over til hende, heldigvis gik det hurtigt så hun ikke havde behøvet at råbe efter hende.
"byt den her ud med en af dem ved siden af den herre der over. "
"Men... "
"Ikke noget men, gør som jeg siger og bed hende hjælpe dig med det der, før vi bliver forsinket yderligere. "
hendes stemme havde være hård men også lav så det ikke ville kunne høres i hele rummet, hun havde givet pigen kortet og peget hen mod det sted hvor Jamie skulle sidde. Lige før hun var gået ud til hendes mand havde hun peget på kortet også den vinflaske pigen havde stået med i hånden med et bestemt blik og var gået. Denja lå ikke mærke til Mia før hun hviskede hende i øret at hun skulle komme med hende ind i salen igen, i det samme de kom der ind begynde Mia at brokke sig selv om hun gjorde det dæmpet var der flere der hørt hende.
"Jeg forstå ikke at du kan leve med at hun prøver at skille dig og din far fra hinanden eller at hun bestemmer så meget over dig! "
"Jeg tager mig af det sener Mia men nu gør vi som hun siger så jeg ikke skal til og fyre dig, okay "
svarede hun lidt lavere og tog hendes navneskilt ud af hendes hånd, hvor efter hun gik hen mod det bord Jamie skulle sidde ved, hvorefter hun kiggede på de to navne ved siden af ham før hun byttede navnet på hans venstre side ud med hendes og sende ham et smil før hun gav det til Mia og sagde.
"Hr. Rushton er en gamle ven af min far, jeg tro ikke han har noget i mod at blive bytte plads, jeg kommer lige om lidt og hjælper med vin "
Hun prøvede at få det til at lyde som om det var hendes ide at der skulle byttes pladser, fordi hun var ikke sikker på om han havde hørt hendes stedmors samtale eller hendes og Mias.
"Med minder du har noget i mod det Hr Hearth? "
spurgte hun og tog en tot og hår væk fra hende ansigt som var faldt ned for at skjule hun var lidt utilpas over hvordan det havde udspillet sig ind til videre, og havde et håb om at det ikke ville blive akavet.
Alina
Alina

Antal indlæg : 42
Reputation : 0
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : pure heart

Tilbage til toppen Go down

 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Empty Sv: So then we have a deal, or do we? ~ Jamie

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2016 - 16:27

Jamie så på sit navne skilt, løftede roligt stolen ud så det ikke skulle larme nærmere mere, end det allerede gjorde med alle gæsterne der snakkede hist og pist.
Han plantede derefter sin fine bagdel på stolen og trak den ind ved bordet.
Han besluttede sig for, han ville se i smug, hvad de andre gæster lavede, men hans blik fangede hurtigt hans forældre.
Moderen til Jamie, og Faderen til Jamie stod og diskuterede over de ikke var kommet til at sidde tæt på hinanden, typisk.
Julieth, som var hans moder, havde altid noget imod det. De skulle sidde sammen med en familie.
Han bevægede sit ansigt videre, da Denja's stemme hurtigt fangede hans opmærksomhed. Hun nævnte herren der skulle have siddet ved siden af Jamie, sikkert intet ville have imod at blive rykket, da det var hendes fader gamle ven. Han smilede blot, og nikkede, da hun spurgte om det var okay.
'' Jeg har intet at skulle sige, det er jeres fest. Ej min. ''
Han rejste sig op fra sin egen stol, løftede hurtigt hendes ud, så hun fint kunne sætte sig ned med lidt hjælp fra ham af.
Han måtte jo præsentere sig som en fin herre, der gjorde noget for damerne, ellers ville hans moder endnu engang have noget at brokke sig over. Hans tanke faldt hurtigt på Tatia. Gad vide hvad hun egentlig lavede lige nu?
Tatia, pls red mig.. Jeg er blevet tvunget med til den kedeligste fest! Jeg mangler dit gode humør.. Jamie sendte Tatia en tanke imod hende, og håbede på at få et svar tilbage. Det var typisk altid hende, han tænkte på. Det var heller ikke så sært, da det trods alt var hans bedsteveninde.
Selvom pigen ved hans side var smuk, havde Tatia altid været i første række, og tanken faldt dog hurtigt over på Nelly.
Nelly var Jamies hvalp. Han havde fået hende for et par måneder siden, for at han en følges ven.
'' Må jeg spørger om, hvad anledningen i virkeligheden er for denne fest? '' Jamie rettede blikket hen til Denja, og så spørgende på hende.
Hans forældre havde besluttet sig for blot at sætte sig på deres pladser, uden at brokke sig længere over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

 So then we have a deal, or do we? ~ Jamie  Empty Sv: So then we have a deal, or do we? ~ Jamie

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum