Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
hunting the silver, are we? - Melvin Morladin
Side 7 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sv: hunting the silver, are we? - Melvin Morladin
Hun begyndte at blive meget bleg i huden, i takt med at hun blev mere og mere dyrisk.
Til sidst sad hun som ulvinden, foran ham ved sengen. Tavs, kold og ligeglad.
Gæst- Gæst
"læg dig ved siden af mig. det er aften og det har været en lang dag så vil sove og du må ikke gå nogen steder" sagde han fast.
han vidste godt hun ikke var vant til at være en slave men hun ville vende sig til det.
Gæst- Gæst
hun vidste at han ikke sov. hun kunne næsten mærke det.
hun blev sig selv, og lagde sig op ved siden af ham.
''jeg har en ting, jeg vil bede dig om... jeg håber du kan se igennem med det..'' hun hviskede det i øret på ham.
''bliv nu ikke for ked af det når jeg ikke er her mere.'' hendes stemme var silkeblød.
Gæst- Gæst
"tro mig. det bliver jeg ikke men der går et godt stykke tid før du er det med den opførelse du indtil videre har haft" sagde han med et flabet smil.
Gæst- Gæst
"hvor tror du at du skal hen?" sagde han hårdt.
hun bed sammen og stirrede bare på ham
Gæst- Gæst
"kig bag den dør der" sagde han
Hun krøb sammen op af den låste dør, og begyndte at hulke lydløst. Hun ville hjem, hjem og sove i sin mands arme..
Gæst- Gæst
Hun krøb endnu mere sammen, forsat hulkende
Gæst- Gæst
Til sidst havde hun ikke flere tårer at græde. Hun rejste sig, og låste op.
Hun havde stadig et tæppe om sig; hun kunne virkelig ikke fordrage at være nøgen.
Hun stod lidt og så på ham, inden hun gik hen og satte sig på en stol, væk fra sengen
Gæst- Gæst
han så ikke ud til at være træt på nogen måde. han ventede stadig på at hun faldte i søvn.
Hun sukkede stille. Hun var fanget, uden muligheden for at se sin mand igen. Sin mand, sin søn eller sine venner. Hun bed sammen.
Hun var ved at gå til af træthed, men hun kunne ikke sove. Hun ville ikke sove. Hun ville ikke være sårbar. Hun ville vise ham, at en assassin sagtens hun klare dette.
Hun sad med benene trukket op under sig, med tæppet om sig, og stirrede ind i væggen, helt tavs. Hun blinkede sjældent.
Gæst- Gæst
han blev stadig ved med at lade som om han læste sin bog og det gjorde han også lidt men han var også vågen nok til at holde øje med hvornår hun var faldet i søvn.
Hun indåndede den klare kølige luft, mens hun mærkede trangen til frihed mase sig på
Gæst- Gæst
''Hvis du fandt mig død på dit gulv, hvad ville du så gøre?'' mumlede hun stille mens hun forsat så ud i natten
Gæst- Gæst
Hun følte et sug i maven.
''hvorfor lod du mig ikke arbejde i minen? Det havde været mindre besvær for os begge..'' hun så bare ud i natten, mens trangen til at hyle højt og hjerteskærende voksede
Gæst- Gæst
han tog sine læsebriller af meget hurtigt og lukkede brillerne sammen og pegede hen imod hende med dem.
"jeg har sagt det til dig op til flere gange bare idag men du vil bare gerne have at jeg siger noget andet. så fint jeg valgte dig fordi jeg ville se hvor meget jeg kunne gøre dit liv til et helvede og se hvor meget jeg kunne vold kneppe din krop i alle dine forme som du kan blive til som muligt før dit hjerte ville stoppe bare af sig selv" sagde han og hoppede tilbage og landede i sengen og begyndte at læse igen. nu uden læsebriller.
''du sagde noget i skoven. Tænk at du ikke engang holder løfter. Du er præcis som alle siger at din slægt er; rene idioter, voldtægtsmænd og frihedsberøvende forkælede møgunger!'' hun stod bare helt stille, men så koldt på ham.
''det er klart at oprørsgruppen snart er ved at sprænges over at de ikke må flå dit hjerte ud!'' hun vendte ryggen til ham, og så igen ud af vinduet.
Gæst- Gæst
Side 7 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
» what now? - Melvin Morladin
» A travel - Melvin Morladin.
» An awfull world - Melvin Morladin.
» Mabye I will work for you Melvin-- Melvin morlandin
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine