Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
hunting the silver, are we? - Melvin Morladin
Side 4 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sv: hunting the silver, are we? - Melvin Morladin
''undskyld...'' hun så ned.
hun var nervøs, rystede svagt.
''hvorfor valgte du at jeg skulle være din private slave..?'' hun så på ham, en smule nysgerrigt
Gæst- Gæst
"du skal regne med at jeg kender meget til det. jeg har haft sex mere end du kan tælle hvis du havde 200 hænder. jeg har meget viden" sagde han og kiggede op imod hende.
"jeg valgte dig for at vise dig lidt af livet her på slottet. jeg kan nemlig se dit had for Morladin familien. bare at du kigger på mig er nok til at jeg ser det og det er derfor jeg vil gerne vise dig min families side af historien" sagde han og kiggede på hende.
Men var det hendes egne holdninger, eller sin ægtemands?
Hun bed hårdt sammen, mens trangen til at stikke af flåede i hende indeni.
Men hun blev stående, i frygt for at hvis hun stak af, ville han straffe hende, værre end før.
''Jeg...'' hun tav. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, eller gøre.
Gæst- Gæst
"du skal vide at det kan godt være jeg vil have dig til at se noget af den byrde min familie har og se hvordan min families side er men du er stadig en slave her i denne by og hus så jeg kan ikke lade dig gå rundt og bare være tilskuere. du er nød til at leve livet som en slave og derfor er jeg nød til at straffe dig for de ting du indtil videre har gjort som er uacceptablet fra en slave af. men forstå det her. jo mere du gør hvad der bliver sagt og jo mere du er acceptable med din stilling indtil videre jo bedre vil det gå for dig og måske vil dine straffe blive løsnet lidt mere og du vil få flere ting du kan gøre og mere løst halsbånd men forstå at hvis du gør noget uacceptablet nu. vil du blive straffet hårdere igen og hvis du bliver ved så ender du meget hurtigt i en straf der er værre end døden" sagde han og kiggede på hende. hans blik var fast men man kunne se at han ikke ønskede hende at straffe hende mere end hvad han var nød til allerede nu.
Hun bed sammen og nikkede over det han havde sagt.
''Javel..'' sagde hun, meget lavt. Hun så ikke på ham, hun så bare ned i gulvet.
Hun blinkede hurtigt med øjnene for at fjerne de små tårer der truede med at trille ned af hendes kinder
Gæst- Gæst
"vi er alle fanger i vores egen verden" sagde han bagefter.
han gik hen til sin store stol og satte sig og bukkede frem med albuerne på sine lår og blikket rettet imod hende.
"du er som sagt nød til at blive straffet for den dårlige opførelse du indtil videre har gjort så du vil få to straffe. den første er at du skal sove ved siden af mig fra nu helt nøgen. din anden straf er at du skal fra nu af sutte min pik hver morgen. om du har lyst til det eller ej er jeg ligeglad med. det vil være dine to straffe så smut med dig nu og tage dit tjenestepige tøj på igen og så giver du mig dit gamle tøj i hånden på mig når du har klædt om" sagde han og kiggede på hende med sine hænder knyttet om hinanden.
Hun blev stående ind i gæsteværelset lidt, og så ned af sig selv. Så foldede hun sit gamle tøj sammen, og gik ind til ham igen.
Hun lagde sit gamle tøj på en stol lidt væk fra ham, tavs.
Gæst- Gæst
"godt så. fra nu af vil du gå i det tøj som jeg siger du skal gå i" sagde han og gik hen til sengen.
"jeg har forresten en straf til dig ekstra og det er bare for at løbe din vej midt i det hele" sagde han og satte sig på sengen.
"kom herhen" sagde han og gjorde tegn med fingeren om at hun skulle komme hen til hvor han sad.
Gæst- Gæst
hun lod sine bryster hvile på hans lår, så hun stod med røven op i vejret.
hun bed sammen, tavs
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Man kunne tydeligt se at hendes krop nød det. Hun var ved at være våd mellem benene, og gennem det tynde stof i kjolens overdel kunne man mærke hendes stive brystvorter.
Gæst- Gæst
Hun rystede en smule, en blanding af nydelse og smerte
Gæst- Gæst
Hun lukkede øjnene helt i, men sagde intet
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 4 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
» what now? - Melvin Morladin
» A travel - Melvin Morladin.
» An awfull world - Melvin Morladin.
» Mabye I will work for you Melvin-- Melvin morlandin
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine