Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I am speaking the truth! I do not wanna kill Camille. jesus fucking christ T! - Blair, og Tristan (rækkefølge, C, B, T)
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: I am speaking the truth! I do not wanna kill Camille. jesus fucking christ T! - Blair, og Tristan (rækkefølge, C, B, T)
Den rød håret kvinde nikkede til Tristan, og sagde "Javel Mr Wonder" hun begyndte at skifte til en anden messe, og lidt lilla lys, flyv rundt om hendes hænder, mens hun meeset.
Castle hørte Tristan færdig, og sagde så "Blair. har du et aktivt døds ønske? tror du det her er et afsnit af Peter plyds på vilde eventyr?" han rystede på hoved. han gad ikke svare Tristan ikke nu. han kunne godt lide blair lidt, og selvom det kun var meget lidt, så bliv han altså skuffet, når hun risikeret sit liv sådan. han kiggede kort på Tristan, og sagde "Karma er en dårlig ting din idiot" han trak i læben, og lagde igen hoved mod væggen.
Gæst- Gæst
Sv: I am speaking the truth! I do not wanna kill Camille. jesus fucking christ T! - Blair, og Tristan (rækkefølge, C, B, T)
Gæst- Gæst
Men hvad der irriterede ham mest var at hun forstod intet. Hun forstod ikke hvorfor de var her eller hvilken situation hun selv befandt sig, og i hvert fald slet ikke hvilken situation han selv befandt sig ud. Lidt diciplin i barndommen ville have gjort hende godt, måske ikke så meget som han selv havde fået, hvilket man nok godt kunne sige var meget i overkanten, men hun burde lære lidt af det.
Han fnøs og nikkede imod hendes tå. "Jeg ville ikke give dig et handicap med dit udseende. Alt efter hvad jeg kan bedømme er det det du lever på" Sagde han lidt nedladende.
Han spærrede øjnene op ved det næste og kiggede på Castle igen. kunne han ikke se at hun ikke vidste noget som helst?!
"No no no, du vil ikke have jeg vinder ? Dette har intet at gøre med at vinde! " Han knyttede en næve og ønskede næsten at hun ville gå løs på ham, bare så han kunne få lov at slå igen.
"Hvorfor sætter du dig ikke ind i situationen inden du blander dig?! Den eneste i dette rum jeg føler mig bedre end er dig, og ærlig talt giver du mig ikke ret meget valg der" Fortsatte han roligt og pegede på Castle. "Men lad mig sætte dig ind i det. Jeg er her fordi denne mand har prøvet at berøve mig for den eneste person der betyder noget mere, og den eneste faste holdepunkt jeg har lige efter endelig at have fået en stabil tilværelse. Hvad dette er, er en snak du ikke skal blande dig i." Han nikkede mod Castle med et : "Undskyld den grove tone imod dig" så vente han sig imod Blair igen. "Jeg prøver ikke at vinde noget som helst, men nærmere at overbevise Castle her om at han ikke skal dræbe en uskyldig kvinde".
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .
Den rød håret kvinden forsatte med at fremkalde Thyrix, men tog lige lidt tid endnu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han nikkede til castle om fiskemanden. "Hvis du vil lege med ham er du velkommen, men kan du ikke eskortere din dame ud først?" Svarede han og ud af øjenkrogen kunne han se fiskemanden se lidt skræmt ud.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .
Thyrix kom frem samme sted, som hun var forsvundet tidligere, og havde sit varme og kærlige familie venlige udsende på. hun kom lidt efter Blair havde mistet tåen, og hun ville råbe til dem, de skulle stoppe, hvis de begyndte at slås..... for meget. lidt måtte de gerne
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hell no, hvis jeg skal have et 'uskyldigt' liv på samvittigheden, så skal den ikke gå til hende der" Mumlede han og satte sig på hug ved siden af pigen. Han rev hurtigt en flig af sit bukseben af og viklede det rundt om handledet på hende, måske lidt for brutalt, men om ikke andet stoppede det blødningen ret meget. Så rejste han sig op igen og vinkede kort til Thyrix. "Hej søs, jeg er ked af at sige dte, men jeg bryder mig ikke om din nye mor" spøgte han med antydningen af et smil og lænede sig lidt tilbage. Han var lige i humør til at se Castle smadre et eller andet.
Thyrix rystede på hoved af det Tristan sagde, og tilføjet til det han sagde, hun sagde det sødt og venligt som ´altid´. "Hej brormand. dejjjjjligt at se dig" hun prøvede at snakke udenom, at han ikke kunne lide hendes mor, var da hans valg, det betød ikke noget for hende. bare hun måtte holde af dem begge på hver deres måde, var hun glad, men hun var drage, så hvis dagen kom, hvor hun skulle vælge side mellem dem, ville hun gøre det nødvendige, helt normal pige var hun ikke tros alt. "Må jeg få en is?" hun lavede store hvalpe øjne. på skift mellem mor og bror.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du kan få 3 næste gang sweetheart, så meget du kan spise" Han blinkede til Thyrix og lænede sig komfortabelt op imod væggen. Han havde ikke så meget andet at gøre. Det han kom for var afsluttet og nu ville han bare gerne overvære en god gang fiskemos blive til. Fiskemanden selv trippede dog lidt ukomfortabelt ved siden af Becca, men han synes ikke at gøre noget for at protestere.
Camille- Antal indlæg : 452
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.
Side 2 af 2 • 1, 2
» How to kill with the truth - River
» I wanna kill someone and I need a cheerleader ~ Emery
» Black Roses -NPC(I), Camille, Tristan, Og Akuma
» I'll kill the innocent, when you kill me. But I'll kill the guilty when I want.(Sean)
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine