Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Goodbye - Sajro.
Side 2 af 16 • 1, 2, 3 ... 9 ... 16
Sv: Goodbye - Sajro.
han smilede, og da hun spurgte om han aldrig havde gjort noget dumt og slået sig løs kunne han ikke lade være med at grinde, fordi hun næsten sagde det som om hun ikke kunne forestille sig at han kunne finde på at gøre noget i den stil...
''Jo mange gange... Jeg har haft mine mange problemer og gjort mange dumheder i mit liv... Men det sidste stykke tid er der bare sket noget så jeg er nød til at være mer ansvarsfuld...''
Han smilede til hende stille...
- Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
"Ja. Det kender jeg godt, jeg har selv haft den følelse."
Gæst- Gæst
''Ja... Nogle gange bliver man jo bare tvunget ud i at klare sig selv... Hvilket jeg ved du har gjort, og derfor ved jeg du kan gøre det igen...''
Han smilede forsigtigt og venligt til hende...
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
"Du har reddet mig."
Hviskede hun i hans øre, krammet varede lidt længere end de andre. Men kun for at vise hvor meget hun satte pris på ham.
Gæst- Gæst
Han sagde det stille, og med en stemme der tydede på luftmangel, grundet at hun krammede ham, efter hans mening, en lille smule for hårdt, men han valgte at han ikke ville sige noget til det, og så kunne han nok godt overleve...
''Blair... Husk jeg altid gerne vil hjælpe dig... jeg holder jo af dig, og mener at du også skal have et godt liv...''
Han smilede stille til hende...
"Hvornår har jeg reddet et liv?"
Blair så sig omkring. Det var et flot hjem de havde. Lyssa var en heldig kvinde, Blair ville bare ønske hun havde en som Sajro. Blair sendte ham et bredt smil.
"Det ved jeg godt. Men jeg vil bare helst ikke virke for plagende og påtrængende."
Hendes blik vendte mod jorden, nu hvor Blair lige havde tænkt på Lyssa, hvor var hun så egentlig henne?
"Hvor er Lyssa henne?"
Spurgte hun af ren nysgerrighed.
Gæst- Gæst
Han smilede forsigtigt til hende, og var helt alvorligt, og hvis hun ikke troede på at hun havde reddet ham burde hun i det mindste tro på at hun havde hjulpet ham... Hun havde plejet ham, masseret hans ryg, endda gået med til at give ham blod...
''Du er ikke påtrængende...''
Han smilede igen til hende...
''Lyssa... Hun er nok hjemme...''
Sagde han stille og smilende til hende...
''Vi bor her jo ikke længere... Vi er flyttet ind i doomsville...''
"Nårh ja. Det kan jeg godt huske."
Lød det fra hende, hun mente dog ikke ligefrem hun havde reddet ham. Uden hende, havde han nok klaret sig alligevel. Hun var glad for han ikke syntes hun var for påtrængende, det ville ikke være meget usandsynligt at hun var påtrængende.
"Aha. Det forklarer det halvtomme hus."
Gæst- Gæst
''Du hjalp meget... Ellers havde jeg været død af forgiftningen...''
Han smilede stille til hende igen... Han havde ikke rigtigt lyst til at tale om Lyssa... Da de jo lige som var ved at glide fra hinanden og at risikoen for at hun døde var blevet meget stor... De sår ikke hinanden så ofte længere... Næsten kun når hun kom hjem fordi hun var lysten...
''Ja ikke...''
Sagde han smilende...
"Jeg er glad for du sætter pris på det. Det sker ikke så tit længere, at folk sætter pris på mig."
Når Blair havde forsøgt at hjælpe andre, blev det altid modtaget med vrede. Hun kunne bare aldrig gøre det godt nok, selvom hun evigt og altid gjorde alt hun kunne for at hjælpe dem, så hjalp det aldrig.
"Jo, jeg tror bare ikke rigtig jeg lagde mærke til det før."
Gæst- Gæst
''Men jeg sætter stor pris på det du gjorde den gang... Og er stadig ked af jeg bed dig den gang...''
han smilede forsigtigt til hende... Han vidste ikke hvad han skulle sige til det hun lige havde sagt omkring det...
''Næh... Det gjorde du vel ikke...''
Han lød ret ligeglad, men det var kun fordi det handlede om Lyssa...
"Det er jeg glad for. Nej, det skal du ikke tænke på. Det lyder måske dumt, men det har hjulpet mig. Jeg føler mig mere forberedt på hvad der kan ske nu. Jeg har lært at beskytte mig selv bedre."
Blair kunne godt høre at emnet ikke passede ham helt så godt, så hun måtte hellere ændre det.
"Men hvordan går det med dig? Der går længere og længere tid mellem vores møder."
Gæst- Gæst
''Godt at det også hjalp dig lidt...''
Han vidste ikke hvorfor men da han havde haft Lyssa var hun alt der betød noget for ham, men det var som om hun faktisk ikke betød så meget for ham nu når hun var ude af hans liv... Det var svært at forstå for ham...
''Det går vel egentligt fint nok...''
Han satte sig ned på senge... Og så lidt ned i jorden...
"Er du sikker? Du lyder ikke okay. Du kan også godt tale med mig, det ved du godt ikke?"
Blair ville gerne lytte til hans problemer, hvis han havde den slags. Men det var jo svært at vide.
Gæst- Gæst
Det var præcist sådan han havde det, og han mente faktisk ikke at han havde nogen problemer, men måske han alligevel havde, men han var i sig selv ret sikker på at der ikke var nogle problemer han havde brug for at tale om, men en ting var sikkert han havde bare brug for nogen at være sammen med...
''Det ved... Men har mere bare brug for at være sammen med nogen... Og bare ikke være alene...''
Han smilede forsigtigt til hende... Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre ved sig selv overhovedet...
"Så bliver jeg her. Jeg har heller ikke lyst til at være alene. Så vi kan være alene sammen. Hvad siger du til det?"
Blair ville ikke snage alt for meget i det, hvis han havde lyst til at snakke om det der gjorde han ikke ville være alene, så ville han gøre det og Blair ville lytte.
Gæst- Gæst
''Jeg føler mig dog hverken alene eller ensom når jeg er sammen med dig Blair... Så se endnu engang har du reddet mit liv...''
Han næsten hviskede det sidste, da han ikke brød sig om halvvejs indirekte at fortælle hende at han faktisk ikke havde det så godt for tiden, og at han faktisk havde været derude fordi han havde overvejet at bruge huset til at lave en krigers begravelse...
"Det var meget lettere denne gang. Jeg sidder her jo bare."
Sagde hun med et smil og et glimt i øjnene. Hun havde opfattet at han ikke havde det godt, men hvad hun skulle gøre ved det, vidste Blair ikke lige. Hun var ikke så god til at løse andres problemer eller ubehageligheder. Hun ville ikke bore sig ned i det der var i vejen og tvinge ham til at tale om det. Blair lagde en hånd på hans arm. Hun så med et hævet øjenbryn på ham, for at vise han bare skulle snakke, hvis han havde lyst.
Gæst- Gæst
''Jeg er glad for at du vil lytte til mig... Men har ikke lige lyst til det... Jeg er bare meget glad for at du er her...''
Han kunne nu ikke få selv til at begå selvmord, nu når han vidste at hun faktisk ville være der for ham og at hun følte hun havde brug for ham... Det var det samme med Alane hende kunne han vel heller ikke bare svigte...
''Jeg har faktisk savnet at snakke med dig...''
Han sagde det stille og så hende først i øjnene og så derefter ned...
"Det er også okay. Hvis du får brug for det, er jeg her for dig."
Sagde hun med et opmuntrende smil, nu vidste Blair ikke hvad der var i vejen, men det kunne næppe være en situationen hun ikke kendte til. Hun glattede en tot hår i mellem to af hendes fingre mens hun så på ham. Hun havde også savnet ham. Rigtig meget faktisk. Blair var stadig usikker på hvad hun følte for Sajro, hun så ham nok mest som ven, men efter deres første møde blev hun nød til at glemme det. Han havde jo en anden og det ville sikkert aldrig blive til noget. Ammon og Blair situationen hjalp nok ikke ret meget på det.
"Jeg har også savnet at snakke med dig."
Hun holdte den kortvarrige øjenkontakt, men så væk da han også gjorde, for ikke at stirre.
Gæst- Gæst
''Lyssa er så vidt jeg ved død...''
han så på hende for at se hendes reaktion, og forventede og håbede på nogle spørgsmål... Fordi han kunne ikke bare fortælle men ville gerne ud med det, og der kunne spørgsmål hjælpe ham rigtigt meget...
''Spørg endelig...''
Han virkede ret ligeglad med at hun var død...
"Jeg sidder og prapler løs om mine problemer og så knokler du med dine egne."
Blair lagde en hånd på hans for at vise hun støttede ham, hun kendte det jo selv.
"Hvor lang tid har du været alene?"
Blair kendte godt til følelsen af at man ikke havde lyst til at fortælle om det og at det skulle trækkes ud af en. Så hun ville med glæde hjælpe ham.
Gæst- Gæst
''intet problem der... Nyder at hjælpe...''
Han vidste ikke hvor længe han havde været alene, da det var første gange den dag at han faktisk havde følte sig alene sådan rigtigt, tidligere havde han bare følt sig en smule malplaceret og ved siden af sig selv, men ikke hverken alene eller ensom...
''Hun har været væk i snart en måned...''
Han så på hende og smilede forsigtigt, da han jo sådan set havde det godt nok...
"Men alligevel, jeg burde have set det. Hvorfor er du også så god til at skjule dine følelser? Det er jo nemt at finde ud af dig når du er sådan, søde."
Blair tilføjede søde, bare for at få det til at lyde knap så hårdt, ikke fordi tonen var hård.
"Det er omkring lige så lang tid Alian har været død i. Lidt mindre end det."
Blair trak lidt på mundvigerne da han også gjorde, det var rart at han ikke var helt nede. Men han var jo heller ikke overbevidst om at hun var død.
Gæst- Gæst
''Jeg skjuler ingen følelser... Jeg havde miste følelserne for hende da hun var begyndt at være væk... Så det er derfor jeg ikke har det skidt... Så tro mig jeg skjuler intet lige nu...''
Han så smilende på hende og smilet var varmt og oprigtigt for at vise at han virkelig talte sandt...
''Og hvis du ikke tror mig... Kan du stille mig spørgsmål og jeg skal nok svare hundrede procent sandt...''
Han smilede stille...
Side 2 af 16 • 1, 2, 3 ... 9 ... 16
» Hello and goodbye - Adalia
» I have come to say goodbye - Reign
» Goodbye from Eric
» We never said 'goodbye' -Nille-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine