Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba13Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba14Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba15 
Jake
Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba13Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba14Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba15 
Sasha
Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba13Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba14Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba15 
Renata
Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba13Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba14Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba15 
Genevira
Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba13Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba14Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba15 
Celenia
Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba13Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba14Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba15 
Lenore
Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba13Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba14Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba15 
Katrina
Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba13Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba14Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba15 
Lori
Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba13Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba14Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba15 
Edgar
Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba13Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba14Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Midsommerfestivallen - Dust

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Dust Lør 14 Jul 2018 - 19:50

"Du kender mig for godt, jeg elsker snacks, så det ville være herligt, at få lidt ekstra med, dog elsker jeg ikke snacks lige så meget, som jeg elsker dig min kære engel!" sagde han glad, mens han blinkede til hende. Det tog dem ikke lang tid at komme tilbage til mad området, især når Dust bare fulgte sin næse, og fandt vej til nogle af de gode steder. Han var især hurtig til at finde den bod, han havde købt den stærke lammekølle fra tidligere, hvor en sød, ældre kvinde tog gladeligt imod dem, da hun genkendte Dust. Han købte nogle stykker af de stærke lammekøller, sammen med nogen der var mere mildt krydret, så de smagte godt, men ikke brændte hul i ens mund ved kontakt. Derefter smilede han kærligt til Katrina, mens han hankede op i poserne, og kurven med lammekøllerne i.
"Siden jeg synes du er min lille engle kage, går vi så efter dessert engle snacks, eller går vi efter hovedret engle snacks?" spurgte han mildt. Hans hånd nussede blidt hendes arm, mens han så kærligt på hende "Vi kan også købe din yndlings flaske med os, så vi har noget lækkert at skylde vores snacks ned med, hvis du synes det er en god ide, at drikke mens vi er i hullen!" han blinkede drillende, da han henviste til at de kunne miste tøjlerne.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Katrina Lør 14 Jul 2018 - 21:50

Hun smilede hjerteligt til ham ved hans ord om at hun kendte ham forgodt når det kom til mad. Hendes smil blev bredere da han tilføjede at selv om han elskede mad, så elskede han hende højre. Hun kyssede ham på kinden og fulde roligt med ham hen til madboderne, hvor han købte lidt forskellige lammekøller.
Og da han nævnte det med desserter eller hovedret til hende, grinede hun lidt og gik hen til et boder hvor hun kunne købe hindbær, æble og kaneltærter, samt lamme og kødpostejer. Hun viste det var en del, men havde også fundet ud af at Dust's mekaniske kølerum var fantastisk til at opbevar mad i over længer tid.

Da hun hankede op i den kurv hun havde købt sammen med tærterne og postejerne, så hun sig om og fik øje på en bod der solgte vin og rom på flasker. Hun skimtede hurtigt udvalget igennem og valgte to flasker [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] og to flasker [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Hun så hen på Dust og smilede.
"Skal vi flytte festlighederne ned i hulen?"

//Out


Sidst rettet af Katrina Søn 15 Jul 2018 - 16:51, rettet 1 gang

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Dust Søn 15 Jul 2018 - 0:10

Med et kærligt smil over hendes kys på hans kind, fulgtes han med hende, mens hun købte desserterne, maden og drikkevarende. Han vidste de nok skulle få det spist, når nu han havde sit kølerum, til at få madens holdbarhed strukket ud, og med det her mad, betød det at de kunne have en hyggelig mængde af tid i hulen, før de overhoved behøvede at komme ud igen.
"Ja lad os det, så kan vi nyde vores mad, prøve vores nye tøj, måske endda have lidt hygge sammen! Jeg synes også, jeg er begyndt at blive lidt trængende, så det må betyde at det er ved at være lidt tid siden, jeg har fået lettet trykket!" sagde han drillende, med et lille tirrende blink i hendes retning, og et kærligt strøg langs hendes arm. Han var vist ved at blive for vant til et fast forhold, når han begyndte at mærke sine lyster, hver gang det begyndte at blive for lang tid siden, at han havde været sammen med kæresten.

Han tog hende med ned af en gade, der ledte lidt væk fra hele markeds halløjet, og trak hende så med ind i en gyde med et sving, så de kunne stå uden for folks blikke, da han brugte sine ringe til at lave lyn klør, så han kunne indgravere dørmærket og åbne døren ind til hans hemmelige hule. Som altid, forsvandt døren bag dem da de gik ind, og efterlod intet spor efter deres tilstedeværelse.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Midsommerfestivallen - Dust - Page 2 Empty Sv: Midsommerfestivallen - Dust

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum