Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Will forever be free (Cimberlie)
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Will forever be free (Cimberlie)
Legede hun med ilden ja måske, men hun var sikker på at han godt kunne lide det, hvem kunne ikke lide det. Hun kunne sagtens trække tiden ud med vilje, hun kunne sagtens forføre ham og lokke ham, for at få ham til at give op og derefter taget det første spring. Smilet bredte sig lidt mere, og hun lod så tungen glide hen over hendes læber imens hun lod øjnene finde frem til hans igen"Hvis jeg har tydelige bagtanker, må jeg sige du har det samme du skjuler dem bare mere"svarede hun og blinkede til ham. Det var en lidt sjov leg de havde gang i, det handlede nok mest om hvem der bukkede under for den anden. Det var nok heller ikke til at vide, hvad der ville ske men aftenen var fuld af muligheder. I sidste ende ville det sikkert også ende med at de begge gav efter for lysten, eller også ville det ende med de blev afbrudt. Aftenen kunne byde på mange ting, men selskabet af ham nødt hun fuldt ud.
At han sad på lænestolen med let spredte ben var nærmest en invitation, det var tydeligt for hende at gætte sig frem til. Var det måske med vilje for at hun skulle forføre ham, eller omhandlede det andre ting. Det var ikke til at vide, det var nok også det som gjorde det spændende og nærmest sjovt. Der lå noget mystik i det, som hun godt kunne lide. Men hun ville ikke give efter med det samme, for i hendes øjne var det ham som ønskede sex mest. Hun var typen der gjorde, hvad hun ville og nærmest ville tage det som hun ville have. Men ligenu nød hun bare at lege lidt med Sean, for hvorfor skulle hun skynde sig, der var lidt mystik og sjov over at trække tiden lidt ud, selvom det i længden godt kunne være ret træls"Det er næsten synd du vil skaffe dig af med stedet for her er ret hyggeligt, jeg vil ikke tale dig fra det, men vil du ikke savne stedet"spurgte hun så, og vippede lidt med foden igen. Der gik så nogle minutter og hun bed sig med vilje hårdt i underlæben så der kom blod frem, et smil bredte sig imens blodet løb fra hulet i underlæben. Var det for at lokke ham, eller for at få ham til at slikke det af. Det var ikke til at vide jo for hun sagde ikke noget, sendte ham blot smilet og holdte blikket på ham.
Cimberlie- Antal indlæg : 233
Evner/magibøger : Poison Bite
"Du skal ikke glemme hvem jeg er, Cimberlie. Lad være med at fornærme mig" understregede han direkte. Måske var der skade i at lade hende tro, at han havde åbnet sig over hende. Måske anså hun ham for svag. I så fald var deres nat vist mere end overstået. Hvilket han også viste ved at rejse sig. Det drillende glimt var forsvundet og blikket var blevet det sædvanlige kølige og afstandstagende blik. Han trådte over til pejsen, men mest for at rette på sit tøj og gribe efter sin kappe.
"Oprigtigt, Cimberlie, havde jeg ingen bagtanker. Men da du smed alt tøjet, hvad skulle en mand ellers naturligt få, når du er en ganske smuk kvinde?" kommenterede han, men selv om der lå en kompliment i ordene, blev de sagt lidenskabsløst. Som en kold konstatering.
Han svang kappen om sine skulder og vendte sig om mod hende. Hans blik fulgte lokalet rundt et øjeblik, før han trak let på skuldrene og smilte svagt for sig selv.
"Som sagt er det et af mange steder. Et fattigt hus. Jeg kan ikke se hvad du finder fornøjeligt i det, men hver sin smag. Jeg har nok i mit eget hjem og borgen" svarede han roligt. For Sean var dette blot et tilfældigt sted. Nogen ville være mere end glad for at bo her. Sean selv havde end ikke overvejet muligheden for at hænge ud her...Og hvorfor skulle han? Eller hvornår skulle han få tiden?
Han så tilbage på Cimberlie.
"Tak for legen. Men hvis der ikke vil ske mere, vil jeg tage hjem. Jeg har arbejde at se til. Jeg er sikker på du forstår" sagde han. Troede Cimberlie hun kunne snyde en incubus, der brugte sit hele liv på at lokke? Hun var smuk. Hun var tiltrækkende. Men han gik til tider mere op i princip - og et af dem var at han elskede at føle han havde magten, eller at han fik sin vilje. Ingen skulle tro han ville danse efter deres piber, uden at han som minimum selv havde valgt at gøre det. Og lige i nat følte han ikke for det. Han havde allerede danset. Men derfor var han ikke uhøflig. Han lod hende bare venlig, men bestemt, vide han ikke var interesseret. Det var halvt løgn. Han havde lyst. Havde han ikke altid det? Sex var hans verden. Så hvor kom dette behov for at sætte grænser? Formentlig fordi han havde behov for at understrege hvem der var den stærkeste. Vise en form for dominans eller minde Cimberlie om hvor hun stod i forhold til ham. Men uden at han ønskede en spytslikker...Ah, der var det. Han var så kompliceret som altid. Måske kunne han tage hende en anden dag? For tydeligvis var hun interesseret. Sean var bare ikke som alle andre mænd og nægtede at blive behandlet derefter. Han var så meget mere.
"Dit tøj er vist mere eller mindre ødelagt. Vil du låne min kappe, så du kan komme hjem uden at tiltrække dig opmærksomhed?" foreslog han, ved en pludselig indskydelse og et kort blik mod hendes tøj.
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Betød hun ikke andet end et knald, hun tænkte lidt som hun sad i sofaen. Dog bredte der et smil over hendes læber, ja måske hun var ligesom de mange andre kvinder, hvad skulle gøre hende speciel i hans øjne. Det var måske mange ting at tænke i øjeblikket, men det ville næsten være synd at aftenen skulle ende. Det ville hun slet ikke tillade, og lod smilet forsvinde imens hun rejste sig op"Jeg fornærmer dig ikke, hvordan skulle jeg glemme hvem du er. Det er nærmest umuligt at glemme dig"sagde hun og kiggede kort væk fra ham, hun lod tungen glide hen over hendes læber for at slikke blodet væk. Han var en person man ikke lige glemte, men kompliceret det var han, men han var stadigvæk en person hun holdte af, og kunne lide men sagde det ikke. Ville det ikke være træls at sige det, hvis det viste sig at hun ikke betød noget for ham.
Så gik hun hen til ham, smed kappen ud ad hans hånd, så den landte på gulvet. Hendes blik rettede sig på hans ansigt, troede han virkelig at aftenen var slut nu, selvom han var træt og ikke var interesseret betød det vel ikke at han kunne få det han var ude efter. Det var jo det han ville fra det øjeblik de sikkert var trådt ind på stedet her. Hans ord om hvad en mand ellers skulle gøre da hun havde smidt tøjet, enlig gjorde hun det for at komme ud ad det eftersom det var blevet vådt. Men hun forstod ham godt, var alle mænd ikke sådan, måske de fleste. Men hun ville stadigvæk ikke lade ham ende aftenen sådan her. Hans ord om at hun var smuk havde ingen betydning i hendes ører, det lød ikke sådan heller, flammerne lyttede hun til som hun stod foran ham. Alle hans ord kræsede nærmest kun om hensigten til sex, det var vel også kun det eneste han ville med hende for aftenen. Hun havde lyst til at sukke og blive lidt trist men det gjorde hun ikke. Hun accepterede det, selvom der måtte være så mange uforstående ting"Aftenen er ikke slut endnu, hvis du ønsker sex så meget så lad os gøre det, jeg bukker under for din lyst. Du havde sagt der ikke var andet end det, så jeg lader dig ikke gå før det er blevet gjort"sagde hun bestemt og holdte blikket på ham. Kort efter de ord blev sagt rakte hun hænderne frem for at lade kappen glide ned over hans skulder. Hendes øjne fulgte med som kappen røg af hans skulder, og hun lod blikket glide ned over ham kort for at få et glimt af hans overkrop som resten af kroppen. Så løftede hun blikket op så hun kiggede på ham igen"Arbejdet kan vente, for ligenu skal aftenen sluttes på en god måde, frem for vi skilles uden at behovet for sex er blevet gjort Derfor bukker jeg mig for dig Sean, jeg vil ikke kaste mig i dine arme, men jeg lader dig ikke gå før vi har gjort det her"sagde hun ligeså bestemt, der lå intet smil på hendes ansigt, og hun valgte så at tage et skridt tilbage. Lod blikket glide lidt rundt på rummet, hun kunne se at man godt kunne gå ovenpå, var der en seng deroppe.
Imens hendes øjne fortsat var rettet på ham, lod hun hendes hænder glide hen over hendes skuldre, langsomt ned over kravebenet. Hun stoppede kort, og tog så bh'en af, så brysterne kunne ses"Det er det her du ønsker ikke, det du gerne vil, eller har du stadigvæk mistet interessen"sagde hun og smed bh'en på gulvet. Hun lod en hånd kærtegne hendes kraveben en smule, imens hun stod og kiggede på ham for at afvente hans svar og reaktion. Det kunne virkelig være mystisk og underligt imellem de to, det ene øjeblik var alting godt, det næste alting dårligt, og ja det ene øjeblik kunne der være hede stemninger og intense blikke og berøringer, og det næste ingenting. Det var ganske underligt og mystisk. Imens hun stod der kun iført trusser kiggede hun kort væk fra ham, øjnene var faldet på døren, vinden kunne høres mod vinduerne stadigvæk, ligesom regnen kunne høres tydeligt. Hun tog et skridt hen mod døren, ja hun kiggede slet ikke på Sean som hun gik derhen"Jeg vil ikke tvinge dig til at være her, hvis du ikke ønsker det.."lød det så lavt fra hende, og hun strøg en hårtot væk fra ansigtet. Måske ville han ikke have sex på sådan et sted her som det her, måske havde han andre tanker omkring det. Måske gik han op i at det skulle være specielt, eller måske føltes sådan. Det var ikke til at vide, men hun drejede hovedet hen mod ham for at se hvad han ville gøre, og sige"Hvis du ikke vil tage mig her, kan vi altid skilles med tankerne om at det har været en god aften, samt at vi begge to har lysten til hinanden, så vi vil helt sikkert finde hinanden igen"sagde hun og fik et smil frem på læben.
Cimberlie virkede forvirret og...Ærligt talt, hvis han havde kendt hende bedre, måske også en smule ved siden af sig selv? Eller havde hun altid været sådan her? Nogle gange var det bedst ikke at lære andre at kende for godt. Nogle gange skuffede de en. Og han var ikke særlig interesseret i den side af hende, som han så lige nu. Han klemte om sin næseryg, som han lukkede øjnene et øjeblik. Han måtte kontrollere sig for ikke at blive vred. Den pause gav hende muligheden for at skubbe hans kappe fra ham. Ikke at det rigtig ændrede noget.
"Din opførsel er alt andet end passede for dit selskab. Mit gæt er du ikke helt ved hvem du har med at gøre" bemærkede han direkte. Slut med at lege. Det var på tide at sige tingene direkte - endnu en gang.
Hendes ord fik ham næsten til at le i mistro.
"Og du fornærmer mig. Jeg har aldrig - ikke så meget som et sekund - fortalt dig eller vist at alt jeg ønsker er sex. Jeg er incubus, men derfor er jeg udmærket klar over der er mere end det. Jeg er ikke defineret af det på den måde, som du får mig til at lyde"
Okay, der røg kontrollen. Den iskolde vrede, der fik ham til at stå og tale roligt til hende, skinnede klart igennem. Hun fornærmede ham. Og hun legede med ham. Han ville ikke stå for det. Ikke et øjeblik!
Hvor kom disse tanker fra? Havde hun oplevet mænd, der kun ønskede det værste af hende? I så fald var det synd for hende, men på ingen måde hans ansvar. Han havde snakket med hende. Selv i starten, da der tydeligt hang en fornemmelse af sex i luften - lige da de var kommet herind - havde han foretrukket samtale. Og de havde danset let sammen, uden han havde gjort tilnærmelser. Og nu, ud af det blå, handlede det om at alt han tænkte på var sex?! Hvor fik kvindemennesket disse latterlige tanker fra?!
Sean trak vejret dybt og nedstirrede hende ufortrødent. Hans øjenbryn gled sigende op i panden på ham. Han havde endda været venlig og tilbudt hende sin kappe. Hvis hun ikke kunne se forbi disse ting, var der virkelig ikke mere for at komme efter. I stedet bukkede han sig ned efter sin kappe og denne gang gjorde han den fast om halsen, så den ikke bare kunne skubbes ned på gulvet igen. Han trak vejret igen. Han havde mere at sige, men var der en grund til det?
"Du opfører dig som en prostitueret. Jeg har ikke betalt dig for at være her. Må jeg minde dig om, at grunden til vi var her i starten, var fordi du fandt mig på et uheldigt tidspunkt? At det hele aftenen igennem har været dig, der har lagt op til alverdens? Jeg har trukket tydelige grænser hele vejen igennem. Jeg er ikke et vilddyr. Jeg er raffineret nok til at de kvinder, jeg ønsker at dele seng med, får den tilhørende respekt. En respekt jeg på ingen måde har mærket til gengæld. Så ja, Cimberlie, vi er færdige for i nat. Du er velkommen til at opsøge mig igen, hvis du på et tidspunkt indser hvad der er galt med din egen opførsel. Men bliver du ved med at opføre dig på denne måde, vil jeg gerne frabede mig at du opsøger mig igen. Specielt i offentlighed" Igen den iskolde og rolige vrede. Han trådte uden om stuemøblerne og over mod døren. Han havde efterhånden lært at det var bedst at blive og høre folks modsvar. For der var altid et. Men han havde virkelig ikke lyst.
"Som den sidste velvilje...Og som den sidste respekt, fra den behagelige samtale vi havde tidligere...Som igen ikke handlede om sex...Har du så noget at sige til dit forsvar?" Det var tydeligt at var der intet mere, ville han gå. En sidste venlighed, måske en overflødig venlighed. Han havde en ubehagelig fornemmelse af at denne venlighed ville der blive set stort på og Cimberlie ville gribe muligheden for at svine ham til og ødelægge det hele yderligere. Om ikke andet kunne han vide at han havde gjort sit. Måske mere end man ville forlange af en mand i denne situation. Og mere end en kvinde ville kunne se, sagde erfaringen ham.
Nej. Tydeligvis havde hun intet lært, som han havde fortalt hende om at være incubus. I stedet havde hun vendt det og forstået det som om at det var det eneste der definerede Sean. En fornærmelse om nogen. En næsten utilgivelig en af slagsen. Men så igen...Var alle fornærmelser ikke næsten utilgivelige? Det var længe siden nogen havde haft modet til at sige ting som disse, direkte til hans ansigt. Havde de været i offentligheden, ville han have været nødt til at straffe hende. Her til nat kunne han nøjes med hårde ord, der måske intet ville give i sidste ende.
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Hun bukkede sig kort ned for at samle kappen op. Gik hen til hendes bh, og tog den på, enlig i øjeblikket havde hun slet ingen ord at sige til ham. Hvad skulle hun også sige til ham, hun ville ikke være sur på ham og blive uvenner. Så måske det var bedst at slutte det de var igang med nu, før det ville ende mere galt"Aldrig fortæl mig at jeg er en prostistueret, jeg opfører mig kun sådan her, fordi du sagde til mig du kun ville sex, så gjorde jeg bare mit træk og jeg valgte at forføre dig. Jeg gjorde mit for at du kunne få det som du ville, men jeg syntes ikke det giver dig ret til at sige at jeg opfører mig som en prostitueret"sagde hun bestemt og stod nu iført undertøj, og kappen over skulderen. Hvordan kunne han kalde hende det, ja det kunne da godt være at nogle træk havde vist sig som en der var prostitueret, men det var hun langt fra. Det ramte hende, selvom hun ikke ville vise ham det. Blikket var rettet mod døren, og hun sagde ikke noget end bare at tænke lidt, hvordan skulle hun vide andet end hvem han var, hersker over byen og enlig kun vidste de ting om ham, som han havde fortalt hende. Ja hun var da glad for at han havde fortalt hende de ting, hun havde faktisk nydt hans selskab og aften indtil det endte sådan her. Det havde hun slet ikke håbet og ønsket, det havde nok været hende der havde gjort udspringet. Hun vidste godt hvem hun var, dog havde hun ikke regnet med alle de ord ville komme ud ad hans mund. Hun lyttede til ham, og lod så blikket falde på ham"Hvis jeg har været for direkte, og ikke har respekteret dig undskylder jeg, for det har aldrig været min mening igennem det hele. Min opførsel har været forkert, men jeg undskylder ikke for at have mødt dig igen, jeg har nydt aftenen på nær den her del. Jeg har gjort mange ting i aftenen som ikke har været min hensigt. Men Sean jeg respektere dig, det har jeg altid gjort"sagde hun og kunne mærke en lille tristhed indeni. Hun drejede rundt så hun stod med fronten mod døren, hun var enlig klar til at gå ud ad den. Tog fat rundt om håndtaget"Aftenen er blevet ødelagt pågrund af mig, og det beklager jeg virkelig meget. Jeg har aldrig ville ødelægge den, jeg har aldrig ville få dig til at blive sur på mig, eller hvis jeg har drejet alting om på sex. Jeg har nok bare haft det i tankerne at det var det eneste du ville, selvom"sagde hun med en pause, og kiggede hen over skulderen på ham"Dansen og roen har været rar, jeg har nydt det og det mener jeg. Jeg nyder hvert et øjeblik i dit selskab, o jeg har nydt dine berøringer der har fået mine hår til at rejse sig, og sende stød igennem hele min krop. Det lyder underligt det ved jeg, men jeg har virkelig nydt aftenen indtil nu Sean"sagde hun og sendte ham et lille smil, før hun kiggede væk fra ham.
Hun drejede håndtaget, og kiggede ud på regnen, det var slet ikke sådan her hun ønskede aftenen skulle slutte. Selvom det nok var hende der havde ødelagt den, skulle det så slutte sådan her. Han fortjente faktisk en undskyldning, hun kunne jo godt se det var hende den havde været galt med, og de ting hun havde beskyldt ham for var forkert. Med hans kappe omkring hendes skuldre kiggede hun fortsat på regnen"Kan du tage imod min undskyldning, og kigge på mig som den jeg er, og ikke en prostitueret som jeg ikke er. Jeg ønsker ikke vi skal skilles pågrund af min dårlige opførsel. Det har været mig der har ødelagt aftenen, og du har al ret til at være direkte med tingene til mig"sagde hun og holdte blikket på ham imens hun stod klar til at gå ud i regnen. Hun kunne jo godt lide Sean som den person han var, hun ønskede ikke det her skulle ske. Hun lagde armene omkring sig for at holde på kappen lidt mere"Det var ikke min mening at beskylde dig for alle de ting, jeg ønskede aftenen havde endt anderledes...Derfor"sagde hun med en pause, og drejede hovedet væk fra ham til at hun igen kiggede ud på regnen"Håber jeg du kan tage imod min undskyldning for jeg er virkelig ked af, at jeg har sagt de ting, og gjort de ting jeg har. Jeg har tolket det hele anderledes, men min respekt har du altid haft Sean, den har aldrig været væk, hvordan kan jeg andet end at respektere dig, selvom jeg ikke viser det måske til tider, så har du den stadigvæk. Ja jeg kan nyde at drille dig, og lege med ilden hvis jeg kan sige det sådan, men tro mig det har aldrig været min hensigt at ødelægge natten, og få dig til at sige at jeg er en prostitueret"sagde hun og kiggede blot på regnen. Der blev ikke sagt mere fra hende, hun håbede han ville se hende igen, hun kunne ikke få sig selv til at kigge på ham mest fordi hun havde ødelagt en rolig og fredelig aften. En vampyr som hende mærkede pludselig en tristhed indeni, men hun viste det ikke, hun gad ikke lade ham se at nogle af hans ramte hende.
"Kun en prostitueret vil fortsat smide sit tøj og reagere forførende, trods selskabet virker alt andet end villig til netop den slags" bemærkede han en smule sammenbidt. Hun havde virkelig ikke kunne læse rummet. Hun havde måske tolket hans handling som en del af legen - men der kunne hun ikke have været mere forkert på den. Og dermed overskredet hans grænser. Og det beviste hvor lidt de kendte til hinanden. Nej, han blev sjældent vred og involverede sig i drama. Det gad han heller ikke nu. Han ville nok vælge at tage en sund afstand til hende, siden hun ikke rigtig kunne styre sig selv. Hvad hvis de var sammen offentligt næste gange? Hun ville ødelægge alt for ham.
Han gned sig på sin næseryg, som hun snakkede om at alt han ville, kun var sex. Seriøst. Hvad var der galt med hende? Forstod hun...Noget som helst?
"Du tager tingene ud af kontekst og forvrider dem...Som alle kvinder gør. Tillad mig at minde dig om situationen. Jeg tolkede dine oprindelige tilnærmelser, som om du ønskede der skulle være noget intimt mellem os. Men jeg er ikke villig til at indgå i et forhold, specielt ikke med en kvinde jeg knap nok kender og som jeg ikke yderligere føler noget for. Derfra ville jeg blot gøre det klar, at hvis vi begge følte en ren fysisk tiltrækning, ville jeg gerne have sex med dig. For du er smuk og tiltrækkende på sin egen måde. Jeg har ingen grund til at sige nej til den slags. Og det er så dig, der har taget de ord og forvrænget dem, som om det eneste jeg vil er sex. Men tværtimod var det på ingen måde min plan med i nat. Du dukkede op et sted, hvor jeg ikke forventede dig og måtte håndtere situationen. Sex var aldrig en del af billedet - det er dig der har opfundet den ide" bemærkede han lige så sammenbidt og ikke mindre irriteret.
"Jeg havde det fint med bare at snakke, enten som ligeværdige, bekendte eller venner. Hvad end du ville kalde det" tilføjede han sigende. Seriøst...Hun undskyldte, men i samme åndedrag blev hun ved med at gentage at det var ham der kunne ville have sex. Han kunne ikke gøre mere. Gad ikke gøre mere. Så godt kendte de heller ikke hinanden, at han gad investere mere i dette nye drama. Drama han virkelig ikke havde brug for i sit liv.
Sean rettede sig op. Han ville gerne gå, men Cimberlie blokerede døren. Selv om Sean ingen planer havde om at blive her, ville han lade hende gå først. Så kunne han gå et øjeblik efter. Hjem, selvfølgelig.
I stedet vendte han sig og gik dybere ind i stuen, som tegn til at han ikke havde mere at sige eller gøre. Hun var velkommen til at gå.
Side 2 af 2 • 1, 2
» Just...Looking? (Cimberlie)
» It's been like, forever! ~ Garret
» Always and forever ~Eliza.~
» Hungry you say? - Cimberlie
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine