Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
Hvem skal jeg vælge? Og kan jeg vælge? X - Rafaela og Raco
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Hvem skal jeg vælge? Og kan jeg vælge? X - Rafaela og Raco
Black Breath gled gennem vandet som en pil og hendes hvide sejl kunne skimtes. Hvis man så godt efter, kunne man skimte en rank skikkelse, med en drage på skulderen. Han bar sig selv stolt. I masten vejrede hans flag som kunne enten genkendes som hans, eller misforstås som hans slægts. Et kranie med flammer blafrende op omkring det, forskellen var at Racos var røde og blå, hvor hans slægts var røde og lilla. Dette var begyndelse på noget nyt som havde længe været ventet.
//out
Raco- Antal indlæg : 135
Evner/magibøger : The Heir Gift
”Jeg elsker også jer.” Hvorefter han så op på Raf, som stod bag ved hende. Han smilede svagt og endnu en tåre gled ned over hans kind ved hendes ord.
”Tak, min smukke... Og Ja, lad os tage tilbage.” Han løftede begge børn op i armene og smilede lidt varmere til Raf, hvorefter han gik ind i kahytten. Han tilbragte så megen tid som muligt sammen med Raf og børnene, og lod Saxon om at tage sig af skibet og besætningen.
Hydra så ud til at have lagt hånden over Jake og sørgede for at de fik en smertefri rejse tilbage til Aquener. Dette glædede de tre besætninger og de sørgede for at give ofre-gaver i form af rom og mad, som de smed i vandet, mens de sejlede.
[Out]
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage
Hun var dog stadig sikker på, at der ville være andre ting der skulle ryddes op i med Jakes og hendes fortid, men det måtte de klare for børnenes skyld nu hvor de havde accepteret ham.
Hun kiggede kort hen ind på land inden de var væk fra havnen, hvor hun kunne se en fra sin egen klan sætte en tidligere slave på plads eftersom hun var ved, at skade sig selv. Rafaela rystede kort på hovedet og var sikker på det ikke var sidste gang hun ville være i Minotaris for hun havde en ide om, at hun ville komme tilbage af andre årsager end Raco. Det ville sikkert være pga tøsen på land hun skulle dukke op.
Hun gik ind til Jake og børnene og var sammen med dem resten af turen uden at tænke på Raco og arbejdet der var i klanen som hun stadig ikke havde nævnt for Jake overhoved. Hun var sådanset glad for, at hendes klanmærke var skjult af hendes hale.
//out//
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Ventetid - Raco
» Let the sea, set you free. >Raco<
» Trouble always have it's way around me - Raco
» Hva' fa.....? Så der er her du gemmer dig... - Raco
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata