Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hello again //Dust// - Page 3 EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Hello again //Dust// - Page 3 EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hello again //Dust// - Page 3 EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Hello again //Dust// - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Hello again //Dust// - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hello again //Dust// - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Hello again //Dust// - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hello again //Dust// - Page 3 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Hello again //Dust// - Page 3 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Hello again //Dust// - Page 3 Voteba13Hello again //Dust// - Page 3 Voteba14Hello again //Dust// - Page 3 Voteba15 
Jake
Hello again //Dust// - Page 3 Voteba13Hello again //Dust// - Page 3 Voteba14Hello again //Dust// - Page 3 Voteba15 
Sasha
Hello again //Dust// - Page 3 Voteba13Hello again //Dust// - Page 3 Voteba14Hello again //Dust// - Page 3 Voteba15 
Renata
Hello again //Dust// - Page 3 Voteba13Hello again //Dust// - Page 3 Voteba14Hello again //Dust// - Page 3 Voteba15 
Celenia
Hello again //Dust// - Page 3 Voteba13Hello again //Dust// - Page 3 Voteba14Hello again //Dust// - Page 3 Voteba15 
Lenore
Hello again //Dust// - Page 3 Voteba13Hello again //Dust// - Page 3 Voteba14Hello again //Dust// - Page 3 Voteba15 
Genevira
Hello again //Dust// - Page 3 Voteba13Hello again //Dust// - Page 3 Voteba14Hello again //Dust// - Page 3 Voteba15 
Katrina
Hello again //Dust// - Page 3 Voteba13Hello again //Dust// - Page 3 Voteba14Hello again //Dust// - Page 3 Voteba15 
Lori
Hello again //Dust// - Page 3 Voteba13Hello again //Dust// - Page 3 Voteba14Hello again //Dust// - Page 3 Voteba15 
Edgar
Hello again //Dust// - Page 3 Voteba13Hello again //Dust// - Page 3 Voteba14Hello again //Dust// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Hello again //Dust//

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Hello again //Dust// - Page 3 Empty Sv: Hello again //Dust//

Indlæg af Luce Ons 6 Maj 2020 - 15:30

Luce vendte sig imod Dust da han var kommet hen til hende efter han havde leget med den sidste hvalp. Hun nikkede stille til ham da han spurgte om han måtte komme med sin mening. Det syntes Luce var en god ide for, at hun kunne få lidt flere synspunkter frem. Hun lyttede stille til det Dust sagde til hende. Hun nikkede stille til det han sagde. Hun svarede ham dog ikke da hun stod og tænkte over sit valg og samtidig mærkede efter hvem af de 2 som passede bedst til hende. Selvfølgelig var Lucy virkelig dejlig og sød selvom hun var genert, men det kunne give problemer når hun var ude i parken de varme dage, hvor hun med Speedy havde kunnet lege med ham, hvor han var fri, hvor Niko mindede hende om ham da Speedy var på Nikos alder og Luce havde jo intet imod at have lidt at skulle arbejde med ved sin nye følgesvend. Samtidig vidste hun at Jakes folk ikke bare lige blev taget fra hende og der ville komme nye til en gang imellem og der havde hun behov for en som ikke gemte sig når der kom nye folk til, men samtidig havde hun jo også brug for en som kunne passe på hende når det gjaldt. Hun kiggede i retningen imod Kim "Hvordan er Niko når det gælder at forsvare sin ejer både i selen og udenfor selen?" spurgte hun nysgerrig.
Hendes tanker var begyndt, at køre hen imod Niko selvom hun også godt kunne se Lucy som en perfekt kandidat til hende ligesom Niko var i hendes øjne.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Luce
Luce

Antal indlæg : 213
Reputation : 3
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Varslerne

Tilbage til toppen Go down

Hello again //Dust// - Page 3 Empty Sv: Hello again //Dust//

Indlæg af Dust Ons 6 Maj 2020 - 17:31

Det var til at se på Luce, at hun begyndte at overveje de forskellige aspekter der var i, at vælge mellem Lucy og Niko, efter Dust var kommet med hans råd om, hvordan hun kunne vælge at gribe dette valg imellem følgessvende an. Det var forståeligt at hun havde haft svært ved at finde en ny følgessvend, taget i betragtning af hvor svært hun havde, ved at finde bare en hund der kunne leve op til hendes krav om, at have god kemi med hende såvel som god træning i at være førehund, men hvem kunne beklage sig over den slags? Dette var et meget vigtigt valg, førehunde krævede omhyggelig træning, for at blive til en god førehund, og der fandtes lige så mange personligheder blandt hunde, som der fandtes hunde i det hele taget.
"Niko klare sig faktisk rigtig godt, når det kommer til at forsvare sin ejer, han virker selvsikker og er meget trofast overfor ideen om at beskytte sin ejer!" svarede Kim med et varmt smil på læben. Han var normalt vant til, at hans kunder kunne have en del spørgsmål, dog var de fleste indstillet på, at de til tider kunne finde på at købe en hund, hvor de havde brug for en af stedets trænere, til at hjælpe med at lære hunden at kende samt at træne hunden, så den passede til personens behov, men Luce virkede mere skærpet i hendes ide om, hvad hun ville have ud af sin førehund lige fra starten af.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Hello again //Dust// - Page 3 Empty Sv: Hello again //Dust//

Indlæg af Luce Tirs 4 Aug 2020 - 18:59

Luces tanker blev ved med at køre rundt om Niko og Lucy. Hun kunne godt se sig med dem begge selvom de havde hver deres ting som skulle arbejdes med som var en udfordring hun godt kunne lide frem for vildbasserne som hun havde mødt tidligere som kunne gøre det noget sværer for hende da hun gerne ville kunne blive mere fri og kunne tillade sig at gå en tur alene uden Jakes folk tæt på sig hele tiden fordi hun havde altid kunnet klare sig selv efter hun var blevet blind fra starten af og havde fået de redskaber hun skulle bruge og havde fået Speedy så hun ikke følte sig alene, men også for at kunne gå rundt i byen alene og alligevel føle sig tryg.

Luce stod et øjeblik og tænkte videre efter Kim havde fortalt om hvordan Niko var når han beskyttede sin ejer. Hun trak vejret dybt da hun mente hun havde truffet det rigtige valg. "Jeg tror jeg har bestemt mig for hvem af dem det bliver. Lucy virker virkelig sød, kærlig og omsorgsfuld og vil på den måde passe godt ind, men jeg vil også kunne lege med hende i parken og da jeg ikke lige slipper for Jakes folk foreløbig og med hendes nervøsitet som vil kræve en masse arbejde. Det selvfølgelig en udfordring jeg ville tage, men også fordi hun kan blive misforstået så nemt har jeg også svært ved at vælge hende fra eller ej. Niko virker også virkelig dejlig og minder mig om Speedy da han var på Nikos alder så jeg er allerede på en måde faldet for ham, men er også faldet for Lucy, men jeg vil ikke kunne have 2 hunde som er" sagde Luce med en spekulativ stemme. Man kunne tydeligt se og høre på hende at hun stadig vaklede lidt imellem de 2 hunde, men da hun havde snakket om Niko kunne man godt høre at hun nærmest havde valgt ham. "Mit valg er Niko og håber at i kan finde et rigtigt godt hjem til Lucy fordi det fortjener hun" sagde Luce stille med et roligt smil på sine læber. Det var tydeligt at høre på hende at hun var en smule bekymret for om Luce nogensinde ville få det gode hjem som hun fortjente.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Luce
Luce

Antal indlæg : 213
Reputation : 3
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Varslerne

Tilbage til toppen Go down

Hello again //Dust// - Page 3 Empty Sv: Hello again //Dust//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum