Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
Hello again //Dust//
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Hello again //Dust//
Hendes tanker var begyndt, at køre hen imod Niko selvom hun også godt kunne se Lucy som en perfekt kandidat til hende ligesom Niko var i hendes øjne.
Luce- Antal indlæg : 213
Evner/magibøger : Varslerne
"Niko klare sig faktisk rigtig godt, når det kommer til at forsvare sin ejer, han virker selvsikker og er meget trofast overfor ideen om at beskytte sin ejer!" svarede Kim med et varmt smil på læben. Han var normalt vant til, at hans kunder kunne have en del spørgsmål, dog var de fleste indstillet på, at de til tider kunne finde på at købe en hund, hvor de havde brug for en af stedets trænere, til at hjælpe med at lære hunden at kende samt at træne hunden, så den passede til personens behov, men Luce virkede mere skærpet i hendes ide om, hvad hun ville have ud af sin førehund lige fra starten af.
Dust- Antal indlæg : 557
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn
Luce stod et øjeblik og tænkte videre efter Kim havde fortalt om hvordan Niko var når han beskyttede sin ejer. Hun trak vejret dybt da hun mente hun havde truffet det rigtige valg. "Jeg tror jeg har bestemt mig for hvem af dem det bliver. Lucy virker virkelig sød, kærlig og omsorgsfuld og vil på den måde passe godt ind, men jeg vil også kunne lege med hende i parken og da jeg ikke lige slipper for Jakes folk foreløbig og med hendes nervøsitet som vil kræve en masse arbejde. Det selvfølgelig en udfordring jeg ville tage, men også fordi hun kan blive misforstået så nemt har jeg også svært ved at vælge hende fra eller ej. Niko virker også virkelig dejlig og minder mig om Speedy da han var på Nikos alder så jeg er allerede på en måde faldet for ham, men er også faldet for Lucy, men jeg vil ikke kunne have 2 hunde som er" sagde Luce med en spekulativ stemme. Man kunne tydeligt se og høre på hende at hun stadig vaklede lidt imellem de 2 hunde, men da hun havde snakket om Niko kunne man godt høre at hun nærmest havde valgt ham. "Mit valg er Niko og håber at i kan finde et rigtigt godt hjem til Lucy fordi det fortjener hun" sagde Luce stille med et roligt smil på sine læber. Det var tydeligt at høre på hende at hun var en smule bekymret for om Luce nogensinde ville få det gode hjem som hun fortjente.
Luce- Antal indlæg : 213
Evner/magibøger : Varslerne
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» You'r... gone? //Dust//
» Oh, hello again //Dust//
» Midsommerfestivallen - Dust
» This is.. fun - Dust
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper