Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 EmptyIdag kl. 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba13It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba14It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba15 
Natalie
It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba13It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba14It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba15 
Lori
It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba13It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba14It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba15 
Valentine
It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba13It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba14It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba15 
Jake
It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba13It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba14It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba15 
Lenore
It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba13It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba14It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba15 
Renata
It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba13It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba14It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba15 
Sean
It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba13It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba14It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba15 
Abigail
It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba13It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba14It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba15 
Celenia
It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba13It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba14It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164715 indlæg i 8728 emner

It hurts to be here.. //Jacob&Nille//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Empty Sv: It hurts to be here.. //Jacob&Nille//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 22:33

//Dum, dum XD//

Jacob kiggede op på dem, imens han holdte fast i istapperne.. Mon ikke han kunne kravle op med dem? De var jo trods alt spidse, men hvor langtid de ville være det før de smeltede var ikke till at vide..
Han begyndte at kravle op med dem, ligesom en bjergbestiger ville gøre.. En istap ad gangen.. ja, så havde han da også prøvet at bestige et bjerg, eller et slags bjerg i hvert fald..
Men, lige som han troede det ville gå godt, knækkede begge istapper og han faldt ned.. Han kiggede op på Nille og Jade med forskrækket øjne og da man skulle tro at han ville falde ned, kom en kraftig vind og fik ham op på landjorden igen..
Det var tydeligvis Victoria..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Empty Sv: It hurts to be here.. //Jacob&Nille//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 22:38

//:O//

Nille kiggede ned til ham med store bange, og chokeret øjne da istapperne knækkede. Hun lukkede øjnene, og da hun åbnede dem igen var han oppe på landjorden... Victoria. Hun rejste sig op, og gik lidt væk. Hun vidste ikke helt om hun turde at gøre noget... Hun var stadig såret. Hun så hen imod skovens dybe mørke, og fik lyst til at skifte form, og løbe derind... Hun så på Jacob, og Jade igen. Hun var lettet over at han var i god behold.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Empty Sv: It hurts to be here.. //Jacob&Nille//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 22:42

Jade kiggede på Victoria, nej Jade var ikke død af at miste sine vinger hvis det var det hun havde regnet med. Jade havde dog håbet at Victoria ville omkomme af det styrt. Men ligenu var det vist ret godt at hun var til stede. Jade trådte frem foran Jacob.
Hun hævede et bryn som var klar til kamp om nødvendigt.
Hun ville have sin hævn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Empty Sv: It hurts to be here.. //Jacob&Nille//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 22:47

Victoria kiggede bare på dem begge med et løftet øjenbryn.
"Jeg gider ikke at slås lige nu børn lille?" sagde hun koldt og kiggede hen på Jacob, med det samme kolde blik. "Du vover på at gøre sådanne tricks igen! jeg nægter at finde dig død en dag," Hun hvæste lidt af ham, inden hun vendte sig om mod Nille og Jade igen.. "Du må få din hævn en anden dag Jade," Det var det eneste hun sagde før hun forsvandt..
Jacob rejste sig op og kiggede på dem begge to.. Hun nægtede at finde ham død en dag, hvorfor bekymrede hun sig om det?
Han kiggede nu hen på Nille, med et bedende blik..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Empty Sv: It hurts to be here.. //Jacob&Nille//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 22:50

Nille sagde intet... Hun følte had til dem alle tre... Hun følte sig alene, koldt, og forvist. PRæcis som dengang hun opdagede dusøren... Hun slog armene om sig selv, og så ned. Nille vidste ikke helt hvad Victoria mente med hævn... Men hun var ligeglad nu. Hun så op, og mødte Jacobs øjne. De krystalblå øjne var bedende... Hendes egne øjne var triste, og fuldt af sorg.
"Jeg forlader dig ikke..." Mimede hun med munden, og vendte så ryggen til dem for at gå...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Empty Sv: It hurts to be here.. //Jacob&Nille//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 22:56

Jade sukkede for sig selv, kiggede tilbage på dem engang. Og begyndte stille at gå, uden en lyd. Hun turde ikke sige mere, blande sig imere. Hun havde gjort nok skade måske skulle hun bare gå..
Det gjorde hun også..
"Vi ses håber jeg.." Mumlede hun og gik videre.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Empty Sv: It hurts to be here.. //Jacob&Nille//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 23:03

Jacob stod bare tilbage..
Så dem begge gå sin vej..
For hvert et skridt det tog, var det som om at det blev kastet en kniv igennem hans hjerte.. De var nu begge på vej væk og han ville stå alene tilbage, som altid.. Han kiggede ned i jorden.. Havde ikke mere at sige..

Jeg vil ikke se dig mere...
Du er en nitte..
Kald mig ikke far dit udskud..
Jeg er ikke god for dig, jeg er ikke god for nogen..

Han kiggede en sidste gang op på dem, inden han vendte ryggen til dem og gik..
//OUT//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Empty Sv: It hurts to be here.. //Jacob&Nille//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 23:07

Da Nille var gået ind i skoven lukkede hun øjnene, og så det flammende hus foran sig...

Flammerne dansede om hendes mormors hus... Dyrene frie, og løb... Lyden af en piges stemme der sang... Den dag hvor hun opdagede sin skammer stemme... Den som havde elsket hende, holdt af hende, og passet på hende var væk... Forladt hende..

Nille slog øjnene op. Og det var sket igen. Hun var alene igen... Måtte klare sig selv. Hun skiftede form, og løb sin vej.

//OUT//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Empty Sv: It hurts to be here.. //Jacob&Nille//

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 23:09

Jade kiggede op i himlen og holdte tårene inde, men det kunne hun ikke.
"Mor jeg ville virkelig ønske du var ved min side nu, at jeg kunne tale med dig.." Mumlede hun og tørrede sine øjne. Hun forsatte med at gå, og kiggede sig ikke mere tilbage. ´Hun var alene nu..

//Out..//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It hurts to be here.. //Jacob&Nille// - Page 2 Empty Sv: It hurts to be here.. //Jacob&Nille//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum