Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Voteba15 
Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Voteba15 
Lori
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Voteba15 
Valentine
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Voteba15 
Edgar
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Voteba15 
Abigail
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

Hmm hvem er du?(rapheal)

Side 2 af 22 Forrige  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Næste

Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 23:49

Hun smilede lidt hun måtte indrømme at indkassere dusøren på ham var fristende alle de penge der var i det hun kunne få et hus og flytte ind i det i stedet for at bo på gaden, men når hun tænkte over det han lige havde gjort for hende, så kunne hun ikke tillade sig det og hun ville heller ikke, "Hmm det lyder fristende men jeg gør det ikke" hun smilede til ham og fulgte så bare med ham da han sagde hun skulle komme med ham, hun kiggede ned på hendes top som var flået i stykker, hun nikkede roligt, "ja tak det ville være dejligt" hun fulgte ham med ind på hans værelse og hendes blik gik direkte på sengen, mh... En seng, hun smilede og kiggede så op på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jan 2013 - 23:54

Dust så lidt tænkende rundt som om han manglede noget før han så på hende igen og smilede roligt han tog sin trøje af og rakte den til hende "Jeg har ikke andet end den her trøje stoffet jeg bruger til mit tøj er endnu ikke opfundet endnu så jeg går ikke i så meget andet medmindre jeg bruger det sæt tøj jeg ankom her til i!" sagde han roligt "Jeg håber ikke det gør noget at den dufter af mig!" han smilede roligt da han på grund af manglende følelser ikke kunne være drillende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 0:00

Hun kiggede selv lidt rundt da han gjorde, hun smilede lidt og vende så blikket mod ham, hun tog i mod hans trøje som han havde taget af og rakte til hende, hun smiledd til ham, hun undrede sig godt nok over det han havde sagt, at stoffet hans tøj var lavet af var ikke opfundet, mærkeligt men det tænkte hun ikke særlig meget over men hun ville sikkert spørger ind til det vis han nævnte noget ligne det igen, hun tf sin trøje roligt af og tog så hans på, den var... Lidt stor men den passede da fint, hun smilede lidt, "det gør skam ikke noget" sagde hun roligt og kiggede ned af sig selc inden hun kiggede på ham igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 0:06

Trøjen var silkeblød mod ens hud nærmest blødere og det føltes som om den var lavet af skyer så let som den var men man kunne mærke på den at den var ufatteligt stærk der skulle en del til før denne trøje fik så meget som en skræmme på sig! Dust virkede nærmest upåvirket af at hun skiftede foran ham da sex aldrig havde sagt ham noget på grund af hans manglende følelser så derfor kiggede han ikke efter damer med frække tanker i baghovedet "Det er da godt nok værsergod at ligge dig til rette i min seng jeg foreslår at du ligger enten på ryggen eller på siden af hensyn til dine skader og vi skal have skiftet forbindingerne i morgen tidlig!" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 0:11

Trøjen var dejlig behagelig, han skulle nok ud i en længee kamp med hende for at få den tilbage igen, den var dejlig blød, og så strammede den ikke om ens krop som alt hendes andet tøj gjorde, hun kiggede hen mod hans seng og gik roligt hen mod den, hun kiggede lige tilbage mod Dust og nikkede da han sagde at forbindninger skulle skiftes imorgen tidlig, hun vende så blikket mod sengen igen og satte sig roligt i den og smilede lidt, den var dejlig blød, det ville være godt for hendes ryg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 0:16

Dust betragtede hende roligt mens hun gik hen til sengen og lagde per refleks hovedet på skrå imens han gik hen til hende da hun havde sat sig ned strøg hende kort gennem håret og smilede roligt til hende mens han så hende dybt i øjnene "Sov nu godt Rapheal det hjælper på din regeneration og det er godt for dig du ligner en der har sovet lidt for meget på gaden!" sagde han roligt og mente det tydeligvis ikke ondt på nogen måde!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 0:21

Hun smilede til ham da han strøg hende gennem håret, hun kiggede ham dybt i øjne som han gjorde og faktisk hørte hun ikke helt efter hvad han sagde da hun bare var helt væk i hans øjne, men hun frembragte et lille "tak" frem, hun kiggede på ham og var fristet til at spørger om han ikke ville sove med hende, hun lagde hovedet på skrå som ham spurgte forsigtigt og lavt "vil du ikke sove med mig" hun var lidt utryg det var så lang tid siden hun havde sovet i et hus på en seng

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 0:32

Dust spidsede øre da hun spurgte om han ville sove sammen med hende det var der aldrig nogen der havde spurgt ham om før så han forstod det som at hun gerne ville have nogen nær sig der kunne gøre hende tryg han gættede på at hun måske ikke var vant til at sove indenfor og den følelse kendte han alt for godt til selv så han satte sig roligt ned ved siden af hende og smilede roligt mens han fortsat fastholdte hendes blik "Jo det kan jeg da godt hvis det gør dig mere tryg!" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 0:38

Hun smilede til ham da han satte sig ned ved siden af hende, "Tak, det.. Er lidt nyt for mig" sagde hun roligt og kiggede på ham, alt det her med en stor lejlighed eller den var stor efter hendes mening hun vidste ikke rigtig hvor stor den var, hun kiggede på ham lidt i tavshed og stirrede ind i hans øjne og blev ligesom fanget i de ravgule smukke øjne, hun smilede til ham og lagde sig så til rette i sengen og gjorde sig godt tilpas inden hun vende blikket mod ham igen ventede på han skulle komme og ligge sammen med hende ved siden af hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 0:44

Dust lagde sig roligt ned ved siden af hende og smilede lidt til hende "Jeg er ikke typen der fylder når jeg sover så hvis jeg falder i søvn behøver du ikk bekymre dig om det!" sagde han roligt og trak dynen godt hen over dem så de lå under den sammen! Dust var langt fra en følsom type men der var noget trygt over ham som han lå der og betragtede hende med hans smukke dybe mystiske ravgule øjne og selvom hans krop var dækket med ar var der intet skræmmende over ham lige nu!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 0:50

Hun betragtede ham da han lagde sig ved siden af hende, hun lagde sig på siden så hun kunne se på ham ordentligt, hun smilede til ham "okay" hun puttede sig under dynen han lagde over dem og slappede af under den, hun kiggede på Dust med et smil og kiggede ind i hans smukke øjne, hun tænkte nok dette ville blive lidt mærkeligt men hun gjorde det alligevel, hun lagde sig tættere på ham og puttede sig ind til ham og sukkede dybt og slappede af i hver en muskel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 0:54

Dust mærkede hende putte sig ind til ham og først vidste han ikke rigtig hvad han skulle gøre men så fandt han det pludselig naturligt at lægge armen om livet på hende og holde hende blidt ind til sig! Han vidste ikke hvorfor han fandt dette naturligt men det var det samme han havde gjort den gang i hans egen tid sammen med en anden kvinde men det var en helt anden historie han var for træt til at tænke på! Den næste morgen vågnede han tidligt Rapheal lå stadig tæt op af ham så han blev liggende så hun ikk blev vækket af at han bevægede sig!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 0:59

Et roligt smil plantede sig på hendes læber da han lagde en arm om hende og fik hende automatisk til at føle sig mere trygnog hun faldt med det samme i søvn tæt op af ham, hendes vejrtrækninger blev dybere og dybere jo længere hun kom ind i sin egen lille verden. Næste morgen vågnede hun ikke lang tid efter Dust var vågnet, hun åbnede stille øjne og smilede, han var det stadig og hun lå stadig helt ind til ham, han havde ikke flyttet hende, hun løftede hovedet og kiggede op på ham med et stort smil "Godmorgen" sagde hun stille og kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 1:04

Dust smilede roligt til hende da hun vågnede og kiggede op på ham han strøg roligt hendes hår med blide bevægelser og så hende dybt i øjnene "Jamen godmorgen til dig!" sagde han roligt og det virkede som om han sagde dette for anden gang i sit liv "Har du sovet godt?" spurgte han roligt og blev ved med at stryge hendes hår uden at flytte sig det mindste væk fra hende! Det virkede som om hun trygt kunne putte sig ind til ham som det passede hende og han ville ikke have det mindste imod det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 1:08

Hun smilede til ham da han strøg hende gennem håret med blide bevægelser, det var dejligt, hun nikkede til ham da han spurgte om hun havde sovet godt, "ja, har du" hun smilede til ham og var glad for han blev ved med hans strøg gennem hendes hår, det var dejlig beroligende, hun puttede sig lidt mere ind til ham bare for... Hyggens skyld det var dejligt syntes hun, hun kunne godt lide det og han virkede ikke som om han havde noget imod det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 1:14

Dust lagde roligt hovedet på skrå på puden da hun spurgte ham om det samme spørgsmål og nussede blidt videre selv efter hun havde puttet sig ind til ham igen! Hun var behageligt varm mod hans ellers kølige grå blege hud og det virkede til at få ham til at falde til ro for hans åndedræt var på en anden måde end det plejede "Det ved jeg ikke rigtig jeg har altid mareridt selvom man ikke kan se det på mig fordi jeg ligger så stille når jeg sover!" sagde han roligt og så på hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 1:19

Hun var glad for han blev ved med at nusse hende i håret og at han lod hende putte sig mere ind til ham, hun kiggede op på ham et varmt blik og et kært smil, hun betragtede ham lidt til han svarede på hendes spørgsmål, maridt... Hvad for nogle maridt det kunne hun godt tænke sig at vide, "hvad for nogle maridt" hun kiggede spørgende på ham, hun var ikke sikker på om hun skulle spørger om det om det var hemmeligt eller noget men nu spurgte hun bare og så måtte han selv vælge om han ville svare eller ej

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 1:26

Dust stoppede ikke med at nusse hendes hår med kærlige strøg han kiggede ikke væk eller reagerede følelses ladet der var meget simpelt ikke en eneste reaktion at se på ham over hendes spørgsmål og da han svarede var det lige ud "Jeg har en del mareridt omkring det tortur jeg har oplevet min hævnlyst der blir opfyldt i et blod bad om skygger der fanger mig når jeg skyggevandre så jeg dør i den skyggeverden og for 100 år siden startede jeg med at have mareridt om at gennemleve den tredje verdenskrig!" sagde han roligt! Han var hudløs ærlig overfor hende lige som hun havde været aftenen før da hun sagde at han bare kunne spørge løs!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 1:32

Hun lyttede efter åbent efter da han fortalte om de mange maridt han havde haft, ingen af dem var rare men hvad for et mardt var ogs rare, hun kiggede roligt på ham og forsigtigt tog hun sin hånd op mod hans kind og nussede den blidt, hun vidste ikke om det lige var noget han ville synes om men hun syntes godt hun lige kunne nusse ham på kinden, hun smilede roligt til ham og kiggede ham dybt i hans smukke ravgule øjne og blev bare ved med at nusse hans kind, han måtte sige stop vis han ikke ville have det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 1:42

Dust smilede tomt til hende da hun begyndte at nusse hans kind og han lod ikke til at ville stoppe hende hendes hånd var varm og blød mod hans silkebløde kølige hud og mens han så hende i øjnene lagde han sin frie arm om livet på hende mens han stadigt nussede hendes hår "Du skal have skiftet dine forbindinger nu Rapheal det er vigtigt at dine skader får noget frisk luft og du får nogle friske gazebind på!" sagde han roligt selvom han ikke rigtig ville have at hun fjernede sig fra ham!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 1:47

Hun smilede da han ikke så ud til at ville fjerne hendes hånd og stoppe hende så hun blev bare ved med at nusse ham blidt, hans hud var kølig mod hendes hånd det kunne hun mærke nu, hun havde bare ikke lagt mærke til det de andre gange , hun smilede da han lagde sin arm om hende og samtidig nussede hende i håret, hun syntes det var meget dejligt og rart så hun lukkede øjne kort og smilede men hun åbnede dem kort efter igen da han talte til hende, hun skulle havde skiftet forbindninger, hun nikkede og smilede roligt til ham inden hun fjernede sin hånd fra hans kind så han kunne skifte forbindninger på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 1:54

Dust satte sig roligt op gned sig lidt i øjnene og førte en hånd gennem sit hår før han hentede gazebindet han skulle bruge dog stoppede han i døren på vej ud og så om på hende "Kunne du ikke være sød og sørge for jeg kan komme ordentligt til dine sår det gør det en del nemmere for mig at forbinde dig ordentligt?" spurgte han roligt og smilede følelses tomt til hende før han fortsatte ud i stuen hentede gazebindet og kom tilbage til hende satte sig på sengen og så hende i øjnene!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 1:58

hendes blik fulgte ham da han satte sig op i sengen og gned sig i øjne, hun smilede roligt til ham og kiggede efter ham da han rejste sig og gik mod døren, han stoppede dog op inden han gik helt ud, hun smilede til ham og nikkede "jo" sagde hun stille og tog hans trøje af, ellers var alle andre sår lige til at komme til, hun smilede til ham da han kom tilbage og satte sig på sengen igen, hun kiggede ham tilbage i hans smukke ravgule øjne og ventede bare på han skulle begynde at skifte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 2:06

Dust smilede roligt til hende nussede kort hendes kind og begyndte så at skifte hendes forbindinger det var meget nemt at tage den der dækkede hendes mave nu hvor hun sad nærmest i bar overkrop og da han var færdig stilte han roligt gazebindet fra sig og begyndte at nusse hendes hår igen mens de sad overfor hinanden "Sådan der her i løbet af i morgen burde dine sår være healet nok til at du ikke behøver forbindinger mere og så skal dine sår have frisk luft så klare din krop resten derfra!" sagde han roligt og kunne ikke lade vær med at nusse hendes hår om bag hendes øre mens de sad og snakkede! Han havde aldrig siddet sådan sammen med nogen før men han syntes nu alligevel det var hyggeligt at nogen turde virke så sårbar overfor ham!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 2:13

Hun smilede til ham da han lige kort nussede hendes kind inden han gik i gang med skifte, det var ikke lige så smertefuldt som første gang hvor han skulle ligge det på men han rensede det jo heller ikke denne gang, hun smilede da han var færdig og han begyndte at nusse hende i håret igen, hun nikkede "okay" sagde hun roligt og kiggede ham roligt i hans ravgule øjne, hun havde det behageligt og kunne godt lide han hele tiden nussede i hendes hår, det var rart og beroligende og det var lang tid siden nogen lige havde gjort det, hun lagde hovedet på skrå og betragtede ham, hun lagde forsigtigt sin hånd op på hans kind igen og nussede hans kind blidt og smilede roligt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 2 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 22 Forrige  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum