Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Voteba15 
Lori
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Voteba15 
Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Voteba15 
Valentine
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Voteba15 
Abigail
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Voteba15 
Edgar
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Hmm hvem er du?(rapheal)

Side 11 af 22 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22  Næste

Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 11:17

Dust lagde en hånd på hendes skulder som skygge dæmon kunne han mærke når folk var triste det var mad for ham men han spiste ikke af hendes tristhed derimod lagde han blidt armene om livet på hende holdt hende ind til sig i et kram som ingen andre i denne tid havde fået af ham og nussede blidt hendes mave med kærlige strøg han kyssede hende forsigtigt på halsen og lagde sin kind mod hendes "Jeg vidste ikke du havde det sådan med mig Rapheal!" hviskede han i hendes øre og der var noget trystende over de ting han gjorde ved hende! Han prøvede ikke at tænde hende snyde hende eller straffe hende for noget nej han prøvede at gøre hende i bedre humør ved simpelthen at være der for hende "Jeg forstår måske ikke dine følelser men jeg kan godt se at det må gøre ondt på dig lige nu! Jeg blev meget glad i aftes da jeg fik lov til at markere dig men nu kan jeg se at det måske sætter dig i en svær situation når du har det sådan med mig!" hans stemme var blid mod hendes øre og selvom han ikke havde nogen særlig krops varme var hans arme og krop mod hendes stadig silkeblød og nok det mest trygge sted hun kunne være lige nu!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 11:26

Hun kiggede tilbage på ham da han lagde en hånd på hendes skulder, hun blev hevet ind i et trygt kram hun lagde armene om nakken på ham og lagde sit hoved ved hans skulder, hun smilede lidt for sig selv da han strøg hendes mave og kyssede hende på halsen, hun hørte hans hvisken i hendes øre og sukkede lidt af hans stemme, hans stemme mod hendes øre gjorde hende helt rolig, hun havde ikke rigtig lyst til at sige noget, hun havde bare lyst til at kramme ham og have hans trygge arme om sig, hun slap ham ikke ikke lige nu hun var for trist og havde egentlig bare brug for nogen til at være der lige nu og det var han selvom han kun var hendes herre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 11:37

Dust kunne mærke på hende at hun bare havde brug for at han var der for hende lige nu så han knugede hende blidt ind til sig og nussede fortsat hendes bare mave mens hans kind var mod hendes og hendes hoved var mod hans skulder "Jeg har virkelig nydt at have dig nær mig siden jeg tog dig med hjem du har holdt mig varm om natten og jeg har aldrig sovet så godt som jeg har gjort mens du puttede dig ind til mig!" hviskede han blidt og kyssede hendes hals lidt "Du hader mig ikke for nogle af de ting du ved jeg har gjort og du har villigt tilfredsstillet mine lyster og jeg har aldrig haft så god sex med nogen som jeg har haft med dig min kære Rapheal!" han smilede mildt og vendte hende om så han kunne se ind i hendes smukke øjne mens han fortsat holdt om hende og nussede hendes ryg "Du kan tro jeg er blevet glad for dig Rapheal så glad som jeg kan blive for nogen når man tænker på at jeg ingen følelser har!" han knugede hende ind til sig igen i endnu et dejligt kram hvor hun kunne finde tryghed og bare glemme omverdenen fuldstændig mens hun kunne nyde at det lige nu bare var ham og hende i dette dejlige kram!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 11:48

Hun smilede da han knugede hende ind til sig og nussede hendes mave, hans ord fik hende til at smelte...inden i, hun sukkede da han kyssede hendes hals, hun lukkede øjne i og nød bare dette øjeblik med ham som krammede hende, hun lyttede stadig efter hvad han sagde og hun åbnede da ogs øjne da han vende hende om og kiggede hende i øjne mens han stadig holdt om hende og nussede hendes ryg, hun kiggede tilbage ind i hans øjne og smilede svagt til ham men denne gang var det ikke et falsk smil, hun kyssede ham i det han knugede hende ind til sig igen, hun krammede sig ind til ham mens hun kyssede ham uafbrudt, hun skulle ikke lige slippe kysset for at trække vejret nej hun hold det så måtte hun trække vejret bagefter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 11:58

Dust gengældte blidt hendes kyssen mens han fortsat nussede hendes ryg og knugede hende ind til sig dog stoppede han hende efter lidt tid og smilede til hende "Husk nu at trække vejret min kære jeg vil ikke have du dør af luft mangel!" sagde han let og kunne ikke lade vær med at give hende et kys mere! Hendes varme blide læber mod hans var en dejlig følelse det benægtede han ikke han nød faktisk alt ved hende lige fra hendes dejlige krops varme til lyden af hendes stønnen når han tog hende "Rapheal vil du love mig en ting?" spurgte han roligt og så hende i øjnene "Når der er noget galt så sig det til mig! Træk mig ind i enerum om nødvendigt giv mig et slag i nakken hvis ikke lige jeg kommer med bare du fortæller mig det så lover jeg dig at jeg nok skal lytte til dig og være der for dig okay?" han smilede lidt til hende mens han stadig nussede hende lige ved hale benet på hendes ryg!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 12:06

Hun så utilfredst på ham da han stoppede kysset, men smilede så til "luft betyder intet" hun blev glad da han gav hende et kys til og nussede hans kind, hun kiggede spørgende på ham og nikkede "Ja" sagde hun forsigtigt, hun rystede på hovedet og smilede til ham, "det skal jeg nok" sagde hun smilende, hun ville nok ikke fortælle alt da hun holdt sin fortid om Dahvie meget tæt det var en af de ting hun ikke var så åben for, hun kyssede ham fra halsen og op til munden og bed ham blidt i underlæben for at drille lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 12:16

Dust nikkede let til at hun var indforstået med at hun bare kunne komme til ham hvis der var noget hun havde brug for at snakke om og smilede så af hende da hun stod og bed ham drillende i læben "Din skøre lille engel kan du så lade være med at drille mig?" spurgte han roligt og kildede hende blidt under armene mens han prøvede at lokke hende til at kysse med ham igen! Dust skubbede hende blidt op af væggen og deres øjne mødtes i et intimt øjeblik hvor hans ene hånd lå på hendes hofte og den anden i hendes fyldige hår men hun fik kun lov til at betragte hans øjne i få sekunder for med et kyssede han hende dybt og hans tunge sneg sig blidt ind mellem hendes læber!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 12:23

Hun rystede på hovedet drillende og smilede til ham, hun elskede at drille ham han var ret sjov at drille da han ikke rigtig gjorde noget ved det, hun grinede da han begyndte at kilde hende under armene, hun smilede til ham og nappede drillende ud efter ham. Hun blev helt stille da han pressede hende blidt op af vægen, hun kiggede ham i øjne med et kært smil med hans ene hånd i hendes hår og den anden på hendes hofte, hun nåede lige at ligge hovedet på skrå og betragte ham et øjeblik til han pressede sine læber mod hendes og sneg hans tunge ind i mellem hendes læber, hun kiggede ham i øjne imens hun besvarede hans kys og legede lidt med hans tunge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 12:31

Dust legede lidt med i deres munde mens han strøg hendes hår og hans blik mødte hendes hun måtte virkelig være glad for ham sådan som hun elskede at drille ham og kysse ham! Deres snaven blev mere intenst og Dust kunne ikke dy sig for at stryge en hånd hen over hendes struttende dejlige bryster og hun stod nu i en position hvor hvis hun gjorde det rigtigt nemt kunne forføre ham hun skulle bare begynde snart hvis hun ville have overtaget for der gik ikke lang tid før hans liderlighed ville tage over og så var det ham der bestemte!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 12:38

Hun kiggede ham kærligt i hans øjne og lagde hænderne på hver sin side af hans ansigt, hun smilede da hans hænder strøg over hendes bryster hun pressede ham ind til sig og kyssede ham ømt og legede blidt med hans tunge, hun havde aldrig gået så langt med Dahvie, men hun ville ikke tænke på Dahvie nu hun ville bare blive trist hendes øjne var allerede ved at skifte fra kærlig og varme til triste men hun styrrede det med kun at tænke på Dust og hende sammen lige nu og hendes øjne lyste med varme og hun pressede sig ind mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 12:45

Dust lagde godt mærke til det korte skift i hendes øjne hvordan de kortvarigt blev triste men så blev glade igen og hun pressede sig ind mod ham! Den hånd han havde på hendes hofte sneg sig let ind under hendes nederdel og gnubbede kærligt hendes underliv uden på trusserne mens han nød at snave med hende og have hende tæt på sig! I hans øjne var der intet bedre lige nu end hans dejlige lille Rapheal og hendes frække krop og man kunne mærke på hans berøringer hvor meget han glædet sig til at hun varmede hans krop igen mens hun stønnede for ham! Han stoppede let snavet så hende frækt i øjnene og smilede "Køkkenet stue gulvet eller sofaen?" spurgte han frækt mens han nussede videre uden på hendes trusser!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 12:51

Hun gav et dybt nydende suk fra sig da han sneg sig ind under hendes nederdel og til hendes trusser hvor han gnubbede hendes underliv uden på dem, hun kyssede ham bare mere intenst af hans berøringer og kunne slet ikke holde sin tunge for sig selv, hun legede med hans og kærtegnede den, hun så på ham frækt da han stoppede snavet og smilede til ham, "Køkkenet" sagde hun frækt mens hun nød hans gnubben mod hendes underliv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 12:57

Dust smilede frækt plantede begge hænder solidt på hendes lille mås og fik hende op så hun nu havde benene om livet på ham hendes mund fik ikke lov til at kede sig for straks efter fik hun lov til at lege videre med hans tunge mens han tog hende med ud i køkkenet og holdt hende op mod køleskabet så hun kunne mærke hans bule i bukserne presse på uden for hendes trusser! Ork jo han var tændt og det her blev sikkert endnu en gang hvor hun fik lov til at skrige en orgasme ud i hele lejligheden!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 13:01

Hun havde et godt tag om hans nakke og låste sine ben fast om hans liv da han løftede hende ud i køkkenet mens hun fik lov til at kysse ham og lege med hans tunge, hun mærkede noget koldt mod hendes ryg og lagde mærke til at hun blev holdt oppe mod køleskabet, hun mærkede hans bule mod hendes trusser og hun begyndte allerede nu at give små lyde fra sig for at tænde ham så de kom hurtigere i gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 13:08

Man kunne se på ham hvordan hendes små lyde pirrede ham og gjorde ham mere liderlig og det tog ham ikke lang tid før en hånd flyttede hendes trusser og 2 fingre lige så blidt spredte hendes skamlæber og fortsatte op i hende! Han skulle lige tjekke om pesaret sad som det skulle og det gjorde det så han trak fingrene ud igen mens han fortsat snavede hende! Han åbnede sine bukser og trak pikken frem og denne her gang var det ikke noget med at tirre hende hun havde virkelig gjort ham liderlig med hendes små frække lyde så hans pik hoved mødte hurtigt hendes fisse indgang og han lod hende blidt glide ned på den så hun igen kunne blive fyldt ud og varme hans pik med hendes dejlige fisse!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 13:15

Hun smilede triumferende da hun kunne se at hendes små lyde pirrede ham og at han straks trak hendes trusser ned og han pressede sine to finger op i hende, hun troede lige han skulle til at finger kneppe hende og hun skulle lige til at sige til ham at han bare skulle tag hende med det samme men han tog så hans finger ud igen og åbnede sine bukser mens de snavede, hun så hans pik komme til syne og stønnede allerede, hun var virkelig tændt og hun kunne ikke vente, hun stønnede højt og bed ham i underlæben frækt da hans pik gled blidt ind i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 13:25

Selvom hun var fanget siddende på hans pik op mod køleskabet var det hende der havde fået føringen når hun var sådan en lille frækkert et sagligt smil kom over hans læber da hendes fisse kom ned over hans pik og tog den til roden mens hun stønnede højt og bed ham i underlæben! Han nød bare at mærke hvor liderlig hun var safterne fra hende der indsmurte hans nøgne pik hendes fisse der strammede om den og lige skulle vende sig til endnu et "besøg" af ham og som en refleks begyndte han nydende at kneppes dejlige krop! Han blev ved sådan i noget tid mens han intenst nød hende og med et gik han lidt væk fra køleskabet og svingede hende op på spisebordet hvor hun blev lagt ned og hendes ben fulgte hans overkrop op til skuldrende! På denne måde kunne han nu glide i en lige linje ind i hende så hans pik virkelig kom dybt i hende og han kneppede hende så det rykkede i bordet hver gang han huggede i hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 13:34

Hun gav små lyde fra sig da hans pik var helt i bund til roden, hun havde et godt tag om hans nakke og hendes ben var stadig fast låst om livet på ham mens hun blev holdt mod køleskabet, hun stønnede da han blidt begyndte at kneppe hende, hun fortsatte med at kysse ham og lege med hans tunge men nogen gange stoppede hun for at stønne. Hun holdt endnu bedre fast om ham da han tog hende væk fra køleskabet men slap alle tag om ham da han lagde hende ned på spisebordet og lagde hendes ben op på hans skuldre, hun stønnede mere nu da de nu ikke kyssede mere og han kom dybere ind i hende, hun smilede af at bordet rykkede under hende vær gang han huggede ind i hende, hun nød det meget og bed sig blidt i læben og gav små lyde fra sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 13:39

Dust nød det dejlige udsyn han havde til hendes krop og med den ene hånd begyndte han at massere hendes bryst ude på toppen mens hans anden hånd sneg sig ned til hendes klit som hidsigt blev ornaneret mens han stadig kneppede hende så bordet rykkede! Han var tydeligvis blevet meget erfaring i at håndtere hendes krop for nu vidste han lige hvad han skulle gøre for at fremprovokere orgasme i hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 13:45

Hun kiggede op på ham og bed sig frækt i læben da han begyndte at massere hendes bryst uden på toppen, hun tog hurtigt sin top af inden hans hånd nåede hendes klit som han onaneret, hun stønnede højt af det og nød det, orgasmen var ikke helt fremprovokeret endnu men den var godt på vej imens han kneppede hende så bordet rykkede, hun tog fat om bordkanten med begge sine hænder imens han kneppede hende og stønnede højt af det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 13:52

Nu hvor toppen var af nulrede han hendes brystvorte stiv og sensitiv før han stoppede med at ornanere hende lagde sig ind over hende og begyndte at sutte og nappe i begge hendes brystvorter mens han pumpede i hende! Nu hvor hendes ben var trukket lidt sammen fordi de stadig lå mod hans bryst kasse ramte Dust et intenst g-punkt og sådan som han kneppede hende og behandlede hende kunne hendes første orgasme være der når som helst!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 14:00

Hun gav små lyde fra sig da han begyndte at nulre hendes brystvorte, hun smilede til ham da han lagde sig ind over hende og stønnede da han begyndte at sutte og nappe hendes brystvorter. Hendes ben lå follet mod hans brystkasse, hun stønnede højt da han ramte et g punkt, hun holde stadig i bordkanten mens han pumpede ind i hende, orgasmen var godt på vej og for hver gang han pumpede ind i hende spændte hun en hver muskel, til sidst blev hver muskel permanent spændt og hun skreg mens orgasmen brede sig til hver centimeter af hendes krop, hun trak vejret dybt og musklerne slappede af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 14:10

Dust smilede roligt men var slet ikke færdig med hende! Da hun slappede af i hele kroppen blev hun vendt om på maven med røven ud over kanten og i et enkelt hug borede han sin pik ind i hendes fisse igen! Nu hvor den første orgasme var kommet var det nemmere at få den næste sat i gang og da han begyndte at kneppe hende igen så det rykkede i bordet ramte han et nyt g-punkt nemlig det hun havde lige inden for fisse indgangen! Han førte hænderne ind under hendes krop greb om hendes bryster og begyndte at give dem samme behandling som før! Denne her gang havde Dust bestemt sig for at sende hende ind i en euforisk himmel af nydelse og når han kendte hendes krop så godt som han gjorde brugte han alle de kneb han havde lært af at kneppe hende tidligere for at få hende til at komme for anden gang!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 14:17

Hun troede lige hun kunne få lov til at holde en pause da hun havde kommet men lige som hun lå og brede sig ud på borde og slappede af blev hun vendt om med røven op mod ham udover kanten af bordet og lige efter pressede han sin pik i et hug op i hende, hun stønnede højt, da han begyndte at kneppe hende ramte han endnu et g punkt, hun stønnede af nydelse og da hun ikke vidste hvor hun skulle gøre af sine arme brede hun dem bare ud på bordet og modtog, hun smilede da han sneg sine hænder ind under hendes krop og tog om hendes bryster og gav dem samme tur som før. Hun havde ikke troet at hun var så tæt på at få en orgasme igen efter en anden orgasme men det var hun men hun hold den lidt endnu mens hun lavede små lyde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 14:22

Dust kunne mærke at hun holdt tilbage med hendes anden orgasme men hun fik ikke lov til at holde den nede han elskede bare at høre hende skrige højt af nydelse så han fortsatte med at gøre ved hende som han nu var i gang med "Hold den ikke tilbage smukke lad mig høre dig skrige af nydelse igen!" stønnede han mens han bare nød at hun lå og modtog alt hvad han gjorde ved hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 11 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 11 af 22 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum