Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 EmptyMan 6 Maj - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 EmptyLør 4 Maj - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 EmptyFre 3 Maj - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 EmptyFre 3 Maj - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 EmptyOns 1 Maj - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 EmptyOns 1 Maj - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 EmptyTirs 30 Apr - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 EmptyFre 26 Apr - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Voteba15 
Lori
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Voteba15 
Valentine
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Voteba15 
Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Voteba15 
Edgar
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Voteba15 
Abigail
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Hmm hvem er du?(rapheal)

Side 3 af 22 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Næste

Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 2:23

Dust lagde hovedet på skrå samtidig med hende som et spejlbillede af hende han strøg blidt hendes hals og virkede faktisk interesseret i at udforske hende nærmere da han fandt hende interessant blandt andet fordi hun som den første havde turdet putte sig ind til ham nusse hans kind og lade ham nusse hendes hår "Må jeg egentlig godt spørge dig om hvordan det kan være du nusser min kind putter ind til mig og lader mig nusse dit hår?" spurgte han hende roligt uden at stoppe med at nusse hendes morgen pjuskede hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 2:30

Hun smilede da han samtidig lagde hovedet på skrå som hende, hun tog en dyb vejrtræning da han strøg hendes hals, ikke fordi hun ikke fandt det behageligt tværtimod hun kunne godt lide det, hun blev ved med at nusse hans kind, hun gjorde det blidt og kærligt med et kært smil på læben imens, det var hyggeligt at ligge der og nusse og snakke med ham. Hun trak på skulderne hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle svare hun kunne jo ikke så godt sige at hun kunne lide ham efter to dage eller faktisk kun en dag, "jeg ved det ikke helt... Jeg kan vist bare godt lide... Dig.. Det" hun kiggede på ham med et forsigtigt smil og var stoppet kort med at nusse hans kind men begyndee hurtigt igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 5:45

Dust virkede let tænkende over det hun sagde og satte sig roligt til rette med benene let spredte han så på hende med et roligt smil og klappede på pladsen mellem hans ben da han gerne ville have hende til at sidde der! Dust tænkte meget over hvordan han skulle opfatte hendes ord for i sidste ende ville han ikke kunne gengælde hendes følelser hvis hun blev forelsket i ham! Dust kunne godt lide hende af mening men han havde ikke nogen følelser så han havde ingen mulighed for ærligt at kunne genkende nogen følelser "Jeg tænkte på om du ikk ville sætte dig her hos mig og fortælle noget mere om dig selv jeg finder dig meget interessant og vil gerne lære dig bedre at kende?" spurgte han roligt og ventede på at hun satte sig ind til ham som han gerne ville have det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 6:19

Hun kiggede på pladsen mellem hans ben som han bag hende side på, hun smilede roligt og satte sig hen ved ham mellem hans ben, hun satte sig til rette på knæ og hvilede hendes krop på hendes læke, hunkiggede roligt på hanham, "hvad vil du vide" spurgte hun roligt med et smil på læben, hun var åben som før så hun ville svare på hvilket som helst spørgsmål ogs dem som var smertefulde at tale om, det måtte hun jo så bare bide i sig, eller så måtte hun tude det to hun til den tid, men det kunne ikke nytte noget hun sad der og tude, men der var heller ikke chance for det for det eneste der var rigtig smertefuldt at tale om var Dahvir og ham vidste Dust nok intet om, så ingen fare på fære

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 6:32

Dust smilede roligt til hende og tænkte lidt over hvad han skulle spørge hende om for han vidste allerede hvad hun hed hvad hun var og hvad hun kunne af specielle ting så nu ville han gerne spørge lidt mere ind til hende for at finde ud af hvad hun var for en størrelse "Hmm først og fremmest vil jeg gerne vide hvor gammel du er og jeg vil også godt høre lidt mere om dig bare så jeg kan danne mig et bedre billede af hvad du er for en!" sagde han roligt og strøg hende op og ned af halsen med kærlige blide bevægelser!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 6:41

Hun smilede og nikkede, "for det første er jeg 18 år" hun tænkte lidt over hvad hun skulle fortælle om sig selv der var så meget at hun ikke kunne bestemme sig for det, men hun fik en ide til sidst "jeg lavede ret meget ballede da jeg var engel det var en af de grunde til jeg belv en falden engel, men det afgørende for min race e var da jeg slog ham jeg skulle beksytte's kærste ihjel, ser du jeg kunne lide ham selvfølgelig han var der altid vis man havde brug for ham det var nærmere ham som var beskytteren, men da jeg slog hans kæreste ihjel ville han ikke se mig igrn lige meget hvor meget jeg prøvede at forklare hvorfor jeg havde gjort det, jeg blev forfulgt og jagtet væk fra altong min familie og mit hjem til ingen ting på gaden" hun vidste ikke helt hvorfor hun fortalte om det mest smertefulde men det virkede bare naturligt at fortælle om, hun smiledd af hans blide strøg op og ned af hendes hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 6:58

Dust lyttede meget interesseret til det hun fortalte ham og i hans hoved nåede han frem til nogle hovedpunkter af ting som nogle måske slet ikke ville have fået ud af historien! Hun var sikkert blevet jaloux over at hendes skyts væsen havde en kæreste hvilket havde drevet hende til at dræbe ham at hun var en ballademager betød at hun ikke var den type der sad artigt med hænderne i skødet og at dømme ud fra hendes sædvanlige udseende da han fandt hende foruden alle skaderne nåede han frem til den konklusion at hun måtte have levet på gaden i en god sjat tid! Med en let og kærlig hånd nussede han hende i nakken og så hende dybt i øjnene "Hmm hvor interessant det gir mig en god ide om hvem du er!" sagde han roligt og smilede lidt til hende "Hvad er din mening om slave emnet egentlig?" spurgte han så med et tænksomt ansigts udtryk!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 7:09

Hun så ham dybt tilbage i øjne og havde det rart med at han nussede hende nakken det var behageligt, hun smilede til ham over hans interesse for hendes historie om sig selv, hun havde aldrig fortalt sin til særlig mange han var faktisk kun den anden der fik den af vide, hun trak på skulderne, slave emnet, hun var ikke så vild med at folk blev holdt som slavere de havde ret til et fritliv, "Jeg er imod det, jeg kan ikke lide tanken om folk som skal lide under andre" hun kiggede på ham og smilede roligt til ham, var han slaveejer, det fik hende til at kigge rundt, det så ikke ud til at der var noget tegn på at han var slaveejer, hun slappede af i de muskler som lige pludselig var blevet spændt, hun smilede til ham og ventede på et næste spørgsmål men vis han ikke havde noget så havde hun da i hvert fald

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 7:29

Dust smilede roligt over hendes svar det var tydeligvis noget der behagede ham at høre for Dust var nemlig selv imod sådan noget selvom han her på det seneste havde gjort noget han ellers aldrig troede han ville opleve nemlig at tvinge en til at blive hans slave men han følte at det var nødvendigt for at udfylde hans planer "Så kan det måske være at du kan hjælpe mig med noget kære lille Rapheal!" sagde han roligt og strøg lidt af hendes pandehår om bag hendes øre "Ser du personligt er jeg meget imod slaver og den måde andre væsner behandler dem på derfor er jeg gået i gang med en plan jeg har brugt lang tid på at planlægge der omhandler at befri så mange slaver som overhoved muligt! Jeg har for nyligt ført planen ud i livet og den starter meget simpelt med at jeg samler nogle kvinder som jeg har som mine slaver for at virke troværdig som slave handler senere vil jeg prøve at komme ind på andre for at opkøbe deres slaver!" Dust virkede utroligt intelligent og selvom han kun overordnede havde fortalt om sin plan virkede den til at være noget mere gennemtænkt "Her kan du hjælpe mig hvis du altså vil du er ung og smuk og hvis du siger ja tilbyder jeg gerne husly mad og hvad end du har brug for!" sagde han roligt og så spørgende på hende for at se hendes reaktion på det han lige havde fortalt hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 7:53

Hun smiledd til ham og så lidt spørgende på ham da han sagde at at hun måske kunne hjælpe ham, men hvad skulle hun hjælpe ham med, hun lyttede roligt til hans plan om at befrie slavere, den lød nu ret godt gennemtænkt, og hans tilbud om husly og mad satte helt sikkert den sidste brik i puslespillet på plads og hun smilede roligt til ham, "din plan virker godt gennemtænkt og tilbud om husly og mad kan man ikke sige nej til så jeg siger ja tak, men... Hvordan jeg hjælpe dig" sagde hun roligt til ham, skulle hun være slave var det det han mente med at hun kunne hjæloe ham, hun tænkte lidt over det, det var det sikkert hvordan skulle hun ellers kunne hjælpe ham, hun ville i hvert fald godt hjælpe ham ingen tvivl om det, eftersom det han havde gjort for hende så var det mindste da hun kunne gøre var at hjælpe ham når han spurgte om det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 8:10

Dust smilede let og strøg kærligt sin hånd gennem hendes hår hans plan skred lige så stille fremad efterhånden som han samlede folk og hun kunne sagtens blive en vigtig del af planen lige som de andre han havde samlet "Faktisk påkræver jeg ikke så meget af dem jeg så at sige ansætter når planen ikke påkræver noget af dem jeg kunne dog godt tænke mig at træne med dig for at vide hvor du står henne rent styrke mæssigt bare i tilfælde af at du sammen med mig skulle få brug for at komme i kamp!" sagde han roligt lagde armene om livet på hende for bedre at kunne nyde hendes kropsvarme da hun stadig var dejligt varm efter at have sovet "Det skal også lige nævnes at jeg lige nu har en anden ansat som jeg har lovet et værelse til her i min lejlighed så vi kommer ikke til at være alene! I øvrigt har jeg tilegnet mig en anden som min slave selvom jeg var meget imod måden jeg gjorde det på og selvom det strider meget mod mine principper er jeg nød til at beholde hende men lov mig du ikke hader mig for det!" han så hende dybt i øjnene "Selvom jeg kan virke hård overfor nogle jeg tager til slave må du forstå at der er en dybere mening med det og selvom det kan lyde underligt så gør jeg hvad der er nødvendigt for at holde folk fra at blive slaver også selvom det påkræver at jeg må gøre dem til min slave for hos mig bliver de i det mindste ikke voldtaget mishandlet gjort skade på eller ender med et kummerligt liv!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 9:41

Hun smilede til ham da han strøg en hånd gennem håret på hende, hun kiggede på ham med et roligt blik, hun kunne ikke finde ud af at kæmpe så han ik nok ikke sådan en stor kamp fra hende, "jeg kan altså ikke finde ud af at kæmpe" hun smilede lidt flovt, hun burde nok kunne kæmpe i den verden som de levede i men det kunne hun altså ikke, hun betragtede ham og smilede da han lagde armene om livet på hende, hun lagde sine ben om livet på han i stedet for at side på knæ og hvilenpæ hendes læke, det var ogs lidt mere behageligt at side sådan, hun smilede til han og rystede på hovedet, "det hader jeg dig ikke for, vis din plan lykkes vil det jo være det værd" men hvor skulle hun så sove vis han allerede havde lånt et værelse ud, "men.. Hvor skal jeg sove" spurgte hun roligt og kiggede på ham, hun løftede sin hånd op til hans kind og nussede den blidt, hun nikkede hun forstod ham godt, han blev nød til at tage folk som slaver for at gennemføre hans plan, "jeg forstår dig godt" sagde hun roligt hun ville gerne være med i hans plan og hjælpe hsn vis han havde brug for det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 9:56

Dust trak hende roligt ind til sig nu hvor hun sad med benene om ham og det virkede langt mere intimt mellem dem han nussede roligt hendes ryg mens han så hende i øjnene "Jeg lejer mere end en lejlighed her i huset hver lejlighed har køkken stue bad toilet og 3 til 4 soveværelser så jeg er godt dækket du skal nok få dit eget værelse okay?" sagde han roligt smilende "Og hvis det er skal jeg nok træne dig op hvis altså du gerne vil jeg tror at du kan blive en fantastisk kriger hvis altså du gerne vil!" tilføjede han let "Og godt du ikke hader mig for det jeg går meget op i at min plan lykkedes og hvis den gør er jeg ligeglad med om dem jeg tager til slaver hader mig for det bagefter bare så længe de forlader mig med selvsikkerhed i sindet og styrken til at forsvare sig mod andre der vil overtage dem!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 10:33

Hun smilede til ham da han trak hende ind til sig, det va hyggeligt det her, det var faktisk ret rart, hun nikkede til ham "okay" hun havde egentlig ikke lyst til sit eget værelse lige nu for det havde været ret hyggeligt at sove sammen med ham men hun kunne godt se at hun nok blev nød til at få sit eget værelse på et tidspunkt, hun smilede, hun kunne godt tænke sig at lære at træne det var noget man blev nød til at lære i denne verden, man skulle tro hun havde lært det siden hunn havde boet på gaden men det havde hun ikke hun var elendig, "jeg vil gerne lære at kæmpe, men jeg må advare dig jeg er elendig" sagde hun og smilede roligt til ham, hun lagde hovedet på skrå, hvorfor skulle nogle hade ham efter at han havde befriet dem for det mest ydmygende i hele verden, det forstod hun ikke rigtig, hun kiggede lidt på ham i tavshed mens hun nussede hans kind blidt og smilede roligt til ham, hun vidste ikke rigtigt hvad hun mere skulle sige, og lige som hun skulle til at sige noget til ham faktisk noget ret sødt ødelagde hendes maverumlen det hele, hun var sulten, hun kiggede undskylde på Dust med et roligt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 10:45

"Indtil videre er du velkommen til at blive herinde hos mig men som du nok ved skal du indlogeres på dit eget værelse på et tidspunkt men det er ikke nødvendigt før mine medarbejdere og slaver sådan rigtigt begynder at komme til!" sagde han roligt og smilede roligt over hendes lille kommentar om træning "Du er i den grad ikke elendig du har bare ikke haft en der kunne oplære dig ordentligt og gøre dig til en stærk kriger!" tilføjede han roligt mens han lagde hovedet på skrå! En rumlende lyd kom fra hendes mave og Dust regnede ud med det samme at det måtte betyde at hun var sulten uden et ord smilede han bare til hende og tog hende med ud i køkkenet "Kom herhen og fortæl mig hvad du har lyst til at spise!" sagde han roligt og vinkede hende hen til sig mens han åbnede køleskabet!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 11:39

Hun smilede til ham da han sagde hun var velkonmen til at være inde hos ham indtil de andre kom, "tak" sagde hun roligt og gav ham et hurtigt kys på hans kind som hun ikke nussede mere, hun rystede lidt på hovedet, hun var elendig men han måtte gerne prøve at lære hende det, "du er velkommen til at lære mig det" hun smilede til ham og kiggede på ham, hun fulgte ham med ud i køkkenet, hun gik hen til ham da han vinkede hende hen til køleskabet, hun kiggede ind i køleskabet og vidste ikke rigtig hvad hun ville have, "noget brød" hun kiggede på ham og smilede roligt til ham, hun kunne godt lide brød, det var sådan det eneste hun havde hold sig til og det eneste hun rigtig kendte til, det smagte godt og det var let at få fat i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 11:54

Dust smilede roligt af hendes valg og nussede hende på hovedet før han lagde armen om hende "Jeg kan godt lave noget mere til det brød hvis det er kære ven det ville være godt for dig at få en varieret kost!" sagde han roligt og tog noget brød ud sammen med noget kød og lidt grøntsager!

//Undskyld krea svigt x)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 14:46

Hun smilede da han nussede hende på hovedet og kiggede så en ekstra gang ind i køleskabet da han lagde armen om hende, "Tak det ville være dejligt, men jeg ved bare ikke hvad jeg kan li, ser du jeg har kun spist brød i flere årtier" hun kiggede op på ham, hun havde fuldstændig mistet alt smag for noget andet mad end brød, hun havde kun fået brød, brød og atter brød de år hun havde boet på gaden, det kunne man ogs se på hende, hun var så tynd, hun kiggede på det han tog ud af køleskabet, hun kunne sagtens huske madvarene bare ikke smagen af dem.

//det er helt iorden//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 15:58

Dust satte de forskellige ting på bordet og begyndte at kokkerere der gik ikke lang tid før der duftede lækkert i hele køkkenet Dust spiste måske ikke normalt mad selv men han var rigtig god til at lave det alligevel "Så må jeg vel hellere få vendt dine smagsløg til noget bedre end brød her skal du ikke mangle mad!" sagde han roligt og smilede lidt til hende! Da han var færdig med at lave maden anrettede han en passende mængde mad på en tallerken og satte det på bordet med bestik og lidt drikkevare "Så kom og spis du ligner en der kunne trænge til dig!" sagde han roligt og nussede hendes hoved!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 16:07

Rapheal betragtede ham mens han lavede mad hun stod bagved ham og kiggede med over hans skulder, maden duftede yderst godt og det så ogs meget lækker ud, hun smilede roligt, "Lækkert" hviskede hun i hans øre og kiggede bare videre på maden han lavede. Hun rykkede lidt væk da han var færdig med at lave maden og skænkede den op på en tallerken som han placerede på bordet,sammen med noget bestik og drikkevare, det så lækkert ud, han var ret god til at lave mad det måtte hun indrømme, hun var i hvert fald ikke god til at lave mad. Hun smilede til ham da han nussede hende på hovedet, hun satte sig ned på en stol overfor maden og kiggede lidt på den inden hun tog bestikket op, hun studerede lidt bestikket, det var godt nok lang tid siden hun havde spist bestik, hun prikkede lidt til maden med gaflen til at starte med men begyndte så roligt at spise i betragtning af at hun ikke havde fået noget mad i meget lang tid. Det smagte godt, det syntes hun i hvert fald, og det var ogs godt med noget ordentligt mad for en gangs skyld

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 16:20

Dust gjorde tingene rent efter sig mens hun begyndte at spise og satte sig roligt ved bordet og betragtede hende spise han smilede lidt og lagde hovedet på skrå "Hvis du vil behøver du ikk holde på manerende lige for denne gang du ser ud til at trænge til et måltid så bare slå dig løs!" sagde han roligt mens han lænede sig tilbage! Han havde faktisk godt kunne lide at have hende så tæt på sig som da han lavede mad og han var tilfreds med at hun havde takket ja til at være hans slave i bytte for et sted at bo og mad at spise "Kan du forøvrigt lide maden?" Spurgte han roligt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 16:28

Hun spiste bare imens han rydde op, hun kiggede dog en gang imellem over på ham smilede og så tilbage til maden, hun stoppede med at spise da han satte sig overfor hende på hende og kiggede på hende, hun smilede til ham og kiggede ned på maden, hun begyndte at spise igen bare lidt hurtigere end første gang, hun tykkede omhyggeligt maden, hun kiggede nogle gange op på ham mens hun tykkede og smilede til ham, hun syntes om ham... eller vis man ikke skulle være fin... hun kunne lide ham, "ja den smager skam godt" sagde hun roligt og spiste videre. Hun stoppede med at spise da hun efter lidt havde spist helt op og kiggede over på ham, hun lagde bestikket fra sig og lænede sig tilbage, det var dejligt med et ordentligt mættenede måltid for en gangs skyld "tak.. for mad det smagte godt" sagde hun med en blød stemme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 16:38

Dust nikkede roligt til hendes tak og rejste sig tog hendes tomme tallerken og vaskede den før han roligt gik hen til hende stilte sig bag ved hende og nussede hende på halsen med blide strøg "Godt du kunne lide maden min kære ny ansatte slave jeg er tilfreds med at have dig boende her det hjælper lidt på alt det med at være ensom og sådan!" sagde han roligt og fortsatte sin nussen der virkede nærmest helt beroligende og tillokkende der var noget intimt ved at være tæt på ham i så lang tid og have ham for sig selv!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 16:46

Hendes blik fulgte ham da han tog hendes tallerken og vaskede den, hun smilede til ham da han stillede sig bag hende, hun sukkede da han nussede hendes hals og kiggede roligt ligeud, hun lagde hovedet lidt på skrå da han talte om ensomhed, hun kendte følelsen alt for godt, det var dejlig behageligt at han nussede hendes hals, hun nød det faktisk, hun rejste sig stille op fra stolen og stillede sig foran ham, hun smilede kært til ham og gik hen til ham, hun lagde sin hånd på hans kind og nussede den roligt og blidt, "jeg kender til din følelse... ensomhed" hun smilede roligt til ham og lagde hovedet på skrå mens hun blev ved med at nusse hans kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan - 16:54

Dust lagde en arm om livet på hende og så hende dybt i øjnene mens hun nussede hans kind! Dust havde slet ikk tænkt over at han stadig gik i bar overkrop men han var ligeglad især når hun holdt ham varm med sin egen krops varme! I løbet af dagen tilbragte de meget tid indenfor Dust havde ikke noget særligt han skulle lave så i stedet brugte han tiden på at vise Rapheal rundt i lejligheden og snakke med hende! Da det var aften igen og de sad inde på hans seng igen så Dust roligt på hendes forbindinger og tænkte lidt "Prøv lige at sætte dig til rette en gang så jeg kan se på dine sår!" sagde han roligt og virkede til at finde det naturligt at give hende ordrer i stedet for at bede hende på det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 3 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 22 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum