Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba15 
Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba15 
Lori
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba15 
Valentine
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba15 
Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba15 
Renata
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba15 
Katrina
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba15 
Sean
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba15 
Lenore
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba15 
Abigail
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Hmm hvem er du?(rapheal)

Side 12 af 22 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22  Næste

Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 14:27

Hun bed sig i læben da han sagde at hun ikke skulle holde sin orgasme tilbage, hun smilede til ham og var tæt på men hun holde den et kort sekundt mere, hun stønnede højt og da han lavede et hug i hende skreg hun af nydelse som fyldte hele lejligheden og endnu en orgasme brede sig i hendes krop, en hver knogle i hendes krop var spændt og det blev de ved med endnu mens hun trak vejret dybt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 14:33

Dust nød hvordan hendes fisse begyndte at blive udmattet selvom hun blev fyldt med nydelse af at han kneppede hende tog det hårdt på hende! Nu hvor hun havde fået nummer 2 orgasme var det hans tur til at komme og sprøjte hendes sjask våde fisse fuld af sæd igen og uden at trække pikken ud af hende tog han hende op og placerede hende på alle 4 på gulvet holdt hende oppe med arme og pik og kneppede hende dyrisk til han med et stoppede og pressede den hårdt ind i hende mens en ladning sæd sprøjtede op i hende så det sev ud mellem hans pik og hendes skamlæber! Han stønnede højt mens han kom og holdt hende fast mens det sidste sæd sprøjtede ind i hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 14:44

Nu da hun havde fået en orgasme to gange var hun helt udmattet og træt og der var ikke meget liv i hende mere efter hans behandling, men han var vidst ikke færdig med hende endnu, han tog hende op og stilte hende på alle fire på gulvet og holde hende oppe mens han kneppede hende til han stoppede og gik helt i bund hårdt, hun stønnede det sidste hun kunne da han sprøjtede hans sæd op i hende, hun vred sig lidt da hun blev holdt fast og det sidste af hans sæd sprøjtede op i hende, hun gjorde sig helt slap da hun var helt udmattet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 14:50

Dust smilede roligt over hvor slap hun var i kroppen han trak pikken ud af hende så væskerne dryppede ud af hende og løftede hende op i hans stærke arme! Han smilede roligt til hende hun var nu ret sexet når hun kun var iført en nederdel og var blevet kneppet til hun ikke kunne mere "Tak min lille Rapheal jeg nød det virkelig!" sagde han roligt og kyssede hende blidt "Kom nu skal du ind og hvile dig det tog vist hårdt på dig at tilfredsstille mig denne her gang!" han bar hende ind i hans seng hvor han lagde hende ned tog nederdelen af hende og puttede hende under dynen før han satte sig ved siden af hende og strøg hendes hår kærligt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 14:56

Rapheal gav en lille lyd fra sig da han trak pikken ud af den og tog hende op i hans arme, hun smilede lettere udmattet til ham da han sagde tak, hun kyssede ham tilbage ivrig efter hans læber, hun nikkede roligt og lagde sit hoved op af hans bryst da han bar hende ind til hans seng, hun gjorde ikke ret meget ved at ligge sig til rette da han lagde hende ned, hun lod ham tage hendes nederdel af og putte hene ind i dynen og så lå hun ellers helt stille og nød at ligge ned mens han sad ved siden af og nussede hende i håret, hun smilede op til ham og magtede lige af ligge sig på siden og kigge på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 15:05

Dust smilede til hende hun kunne være tryg ved ham til hver en tid og det kunne man mærke i hans kærlige strøg over hendes hår "Jeg har stadig væk ikke fået lavet mad til dig min kære og du blir nød til at spise noget ellers bliver du undervægtig med alt den motion vi 2 dyrker!" sagde han roligt og så hende i øjnene!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 15:14

Hun sukkede af hvert strøg han gav hendes hår, hun så op på ham, hun orkede ikke at spise og hun var heller ikke særlig sulten, "Jeg er ikke sulten og jeg orker heller ikke at spise" sagde hun roligt og smilede skævt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 15:19

Dust satte sig så hun lå med hovedet i hans skød lige ved hans pik der duftede kraftigt af hendes safter og stadig glinsede af dem! Han fortsatte med at nusse hendes hår og smilede til hende "Du burde vende dig til at spise oftere smukke!" sagde han roligt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 15:23

Hun kiggede på ham da han satte sig og hun lå med hovedet i skødet på ham ved hans pik, hun kiggede op på ham og smilede roligt til ham "Det ved jeg, det er bare svært at vende sig til at spise når man har boet på gaden og kun har spist når der var mad"sagde hun roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 15:25

"Jamen så vil jeg vende dig til det min kære!" sagde han roligt og smilede til hende! Hun var en dejlig lille dame og han var glad for både at hun var hans slave og at hun holdt så meget af ham som hun gjorde!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 15:28

Hun smilede til ham, "hvordan vil du vende mig til det, tvinge maden i mig, hun smilede drillende til ham, det håbede hun ikke han ville det var bare for sjov hun sagde det, hun rakte ud efter hans ansigt men hun kunne ikke nå ham "kom her med dit hoved" sagde hun og smilede roligt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 15:37

Dust smilede af hendes lille drilleri og lagde sig ned foran hende så hun kunne nå hans hoved som det passede hende "Nej jeg tænkte nu mere på at hver dag skal du spise mindst 3 måltider!" sagde han roligt og kyssede hende blidt "Start i de små og arbejd dig op af!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 15:42

Hun smilede da han lagde sig ned foran hende, hun rakte nu igen ud efter hans ansigt og nussede hans kind blidt, "3 måltider hver dag, jeg spiste ikke engang et måltid hverdag" hun kiggede ham dybt i øjne og smilede til ham inden han kyssede hende blidt, hun hold hans hoved nede hos ham og smilede til ham "hm... lyder godt" sagde hun roligt og kyssede ham kærligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 16:01

Dust nød hendes nussen og puttede sig ind til hende under dynen så hun kunne varme ham mens hun nussede hans kind "Godt min kære jeg vil gerne have at du får en ordentlig appetit så du kan vedligeholde din smukke krop som jeg er så vild med!" sagde han roligt drillende og nussede let hendes hofte!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 16:04

Hun smilede til ham da han puttede sig ind til hende under dynen, hun holde ham ind til sig og nussede hans kind forsat, hun kyssede af og til på munden nogle små blide og kærlige kys, "laver du så maden til mig når jeg skal have mad" spurgte hun forsigtigt hun kunne ikke finde ud af at lave mad det var hun rigtig dårlig til faktisk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 16:12

Dust smilede og gengældte alle hendes dejlige små kys og puttede sig ind til hende han strøg blidt hendes balder og kyssede hende ned af halsen og på brysterne "Selvfølgelig gør jeg det jeg er meget interesseret i at holde dig smuk og sund!" sagde han roligt og kyssede sig vej op til hendes mund som fik et intenst og kærligt kys "Og hvis du hjælper mig i køkkenet bliver du bedre til at lave mad!" han smilede lidt og blinkede til hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 16:19

Hun smilede da han strøg hendes balder og kyssede hende ned af hendes hals og på hendes bryster og puttede sig ind til hende, hun nussede lidt hans kind igen, "Tak" sagde hun roligt, hun smilede da han kyssede hende på vej op til hendes læber og mødte hans i et intenst og kærligt kys, "jeg vil gerne hjælpe til i køkkenet" sagde hun stille, hun ville godt blive bedre til at lave mad. "kan... du lide mig" spurgte hun forsigtigt og kiggede ham dybt i øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 16:34

Dust smilede og kunne godt lide at hun ville hjælpe ham i køkkenet så kunne han lære hende op så hun selv kunne lave mad en dag! Han så hende dybt i øjnene da hun spurgte ham om han kunne lide hende og han strøg blidt hendes hofte mens han tænkte over hans svar for han kunne mærke på hende at det betød noget for hende om han kunne eller ej "Selvfølgelig kan jeg da lide dig søde du holder mig varm jeg er blevet mindre ensom efter vi mødtes og du er sød mod mig ikke bare fordi du er min slave men fordi du gerne vil!" sagde han roligt og kyssede hende "Hver gang du kysser mig kan jeg mærke at du gør det fordi du virkelig gerne vil og jeg er virkelig begyndt at kunne lide at have dig i nærheden for du er både en god slave og den opmærksomhed du giver mig får mig til at føle mig mere speciel!" han smilede lidt til hende og blev ved med at se hende dybt i øjnene mens han ventede på at se hendes reaktion på hans svar!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 16:42

Hun kiggede afvente på ham imens han strøg hendes hofte, hun skælvede let under hans berøring og smilede til ham da han kom med et svar, hun lyttede efter og blev glad af hans svar, det betød virkelig meget for hende at han kunne lide hende, og ikke bare som slave men ogs nød at have hende nær ham, hun smilede kært til ham da han kyssede hende og fortsatte med at fortælle hende om han kunne lide hende, hun kiggede ham i øjne og lyttede efter, hun sugede hvert ord til sig "du er mere special" sagde hun blidt og lagde sig blidt over ham og kyssede ham på munden ikke for at ligge op til noget men bare for at have det hyggeligt med ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 17:10

Dust smilede da hun sagde at han var mere speciel og lagde sig over ham han strøg blidt hendes ryg og hofte mens han kyssede hende kærligt og længe "Rapheal måske er du min slave men jeg vil ikke undvære dig fra min side så hvis du vil have det vil jeg gerne have at du flytter fra dit værelse og herind for jeg vil ikke have at du sover nogen andre steder end i min seng!" sagde han roligt og holdt hende ind til sig så hun lå behageligt oven på ham og varmede ham med hendes nøgne krop "Tanken om altid at have dig herinde når du sover tiltrækker mig og jeg ville finde ro ved den tanke for så ved jeg at jeg altid har min lille varme Rapheal at putte med hver eneste nat!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 17:16

[color=white]Hun nød hans nussen på hendes hofte og på hendes ryg, hun smilede til ham da han bede hende om at flytte ind på hans værelse og sove derinde, hun lagde hovedet på skrå og kiggede ham dybt i øjne, der var ikke meget at tænke over for selvfølgelig ville hun det men hun ville bare vente med at svare ham for at drille ham lidt.. igen, hun smilede da han trykkede hende ind til sig så hun lå på ham, hun holde om ham med sine hænder inden under hans krop, hun smilede til ham og nikkede så da hun havde trukket den ret længe nu "Det vil jeg hellere end gerne" hun kyssede ham kærligt[color]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 17:32

Dust smilede ved hendes svar og at hun drillede hende med at vente med det han gerne ville høre hende sige! For at svare at hun gerne ville flytte ind på hendes herres værelse gengældte han hendes kys så heftigt og kærligt at det var godt hun lå ned for ellers havde han fejet benene væk under hende han knugede hende blidt ind til sig mens de kyssede og han drejede rundt så hun lå nederst mens han fortsat kyssede hende han gav hende kun kysse pause for at de kunne trække vejret og så fortsatte han med at kysse hende! Lige nu var det ikke sex han ville have dette var hans måde at udtrykke følelser på han havde ikke andet end had i sig så den eneste måde han kunne udtrykke følelser for hende var ved at være fysisk med hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 17:39

Hun lukkede øjne da han gengældte hendes kys heftigt og kærligt, hun blev knugede ind til ham og hun nød det skam og åbnede øjne og kiggede ham dybt i øjne, hun holde sig bare ind til ham da han drejede så hun lå nederst, hun brugte sin vejrtræknings pause på at smile til ham og så kyssede de ellers igen, hun kørte sine negle ned af ryggen på ham uden at kradse ham for det ville hun ikke han havde nok ar og hun ville ikke give ham nye.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 17:54

Dust nød at ligge og kysse med hende og den dejlige følelse af hendes negle ned af hans ryg! Da de havde kysset færdig smilede han lidt til hende og strøg hendes kind mens han så hende dybt i øjnene!

//Håber ikke det gør noget jeg lige springer lidt frem i tiden ^^

Nogle dage efter havde Dust ikke været hjemme længe han var taget ud den følgende nat for at få noget at spise og var ikke kommet tilbage til hende! Han havde lovet hende at han nok skulle komme tilbage til hende og der var mad til hende i køleskabet hun kunne spise mens han var væk men på klokkeslættet 12 midnat lød det som om en person væltede og ramte gulvet hårdt inde i stuen og stønnede af smerte ved slaget! Det var Dust der var kommet tilbage og han så noget blodig ud han havde været i kamp og havde brugt Blood Mamba teknikker for at undslippe og havde været nød til at flygte for at undgå at modstanderne havde fulgt efter ham "Rapheal!" kaldte han svagt da han havde brug for hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 18:02

Hun smilede til ham da de var færdige med at kysse og kiggede ham dybt i øjne og havde ingen planer om at gå derfra.

//Det er helt fint Very Happy//

Rapheal gik rundt i huset og ventede på Dust som havde været længe væk han var taget væk den selv samme nat og havde lovet at komme tilbage, han havde sagt at der var mad i køleskabet men fordi hun havde været bekymret havde hun intet spist, hun så ogs meget udsultet ud, hun stoppede brat op da da hun så Dust ramme gulvet hårdt inde i stuen hun var lidt væk fra ham men hun kunne se han var smurt ind i blod, hun løb hen til ham da han kaldte på hende og satte sig på hug foran ham, hun løftede hans hoved så han kiggede hende i øjne, "Ja Dust jeg er her" hun nussede hans kind "hvor ser du ud, hvad er der sket" hun kiggede lidt ned af ham og så på ham igen med et bekymret blik, "kom lad os få dig op" hun tog i hans arm og lagde den rundt om hendes skulder og fik ham stille til at stå op, hun gik hen til sofaen med ham og lagde ham i den og satte sig så på hug nede på gulvet og kiggede på ham mens hun nussede hans kind, hvad var der sket med ham, hendes blik var bekymret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 12 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 12 af 22 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum