Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba15 
Valentine
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba15 
Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba15 
Lori
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba15 
Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba15 
Lenore
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba15 
Renata
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba15 
Katrina
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba15 
Sean
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba15 
Elizabeth
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Hmm hvem er du?(rapheal)

Side 21 af 22 Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Næste

Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 18:04

Dust kunne godt regne ud på hendes brokkende lyde, at hun ikke var helt tilfreds med at han forstyrrede deres hygge tid sammen, nu hvor de virkelig bare nød hinandens selskab på den måde, så da hun havde hentet håndklæderne og de stod og tørrede sig, smilede han til hende over at hun syntes han skulle skynde sig, før han blidt kyssede hendes smukke læber.
"Vo kunne også fortsætte vores hyggen, inde i sengen som vi gjorde det i badekarret!" foreslog han let, og lagde armene om livet på hende, da de havde tørret sig. Han så hende dybt i øjnene, mens han kærligt nussede hendes ryg, og kyssede hende en gang til, da han lige som hende godt kunne lide at deres læber mødtes.
"Kom så med her min dejlige skat, så kan du få lov til at bestemme hvordan du vil putte med mig!" sagde han lettere drillende, før han gik med hende ind på soveværelset, hvor han lagde sig til rette i sengen, så hun så nemt som ingenting kunne putte sig ind til ham, på lige den måde hun bedst kunne lide det. Han smilede let til hende, mens han så hende lokkende i øjnene, for at tirre hende til at putte med ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 22:36

Hun stod og kiggede surt på ham, men med et drillende smil på læben i det han kyssede hende, hun mente altså at han skulle skynde sig, så havde de altså ikke sådan tid til at stå og kysse, det kunne de gøre inde i sengen. Hun nød det dog, for hvordan skulle hun kunne lade vær med at nyde det, det var jo ham for pokker, der var intet man ikke kunne nyde... Undtagen hvis han var sur måske, hun havde dog aldrig set ham sur og det var hun egentlig ret så glad for.
Hun smilede til ham og nikkede, "ja det kan vi vel.." sagde hun blidt og trykkede sig ind mod ham da han lagde armene om livet på hende, hun smilede da deres læber mødtes igen og gengælde det blidt. Hun lod håndklædet falde til jorden og lagde sine arme om halsen på ham mens hun smilede blidt til ham.
Hun lagde hovedet på skrå og nikkede, "mhm.. Lyder som en god ide" sagde hun drillende og gik med ham ind på værelset, stille og roligt betragtede hun ham ligge sig til rette i sengen. Hun kiggede blidt på ham, ind i hans lokkende øjne, det var ikke fair, det kunne hun jo ikke modstå... Hun gik langsomt hen til sengen mens hendes blik var på hans. Hun satte sig roligt i sengen, kiggede sig lidt omkring.. Bare for at trække tiden lidt ud. Bare for at drille ham lidt, det var så sjovt at drille ham. Hun sad lidt der på sengen kanten, blikket vendt mod ham, det var et drillende blik hun sende ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 22:51

Dust kunne ikke lade vær med at smile lidt af hende, nu hvor hun bevidst sad der på sengekanten, og drillede ham på den måde. Til sidst kunne han ikke holde nallerne fra hende, så han rettede sig op, lagde armen om livet på hende, og trak hende ned og ligge på ryggen, så hun nu lå med hovedet på hans mave. Dust smilede til hende, mens han lagde hovedet på skrå, og begyndte så at nusse hendes hår.
"Du er da en legesyg lille dame!" sagde han roligt, og så hende i øjnene "Og tænk at jeg engang samlede dig op på gaden, og tog dig med hjem blot fordi du lignede en der havde brug for hjælp! Og nu driller du mig, og er ikke bange for at bruge din dejlige krop!" Dust lagde sig bedre til rette, så han sad lidt mere op i stedet for at ligge ned, så han bedre kunne se hende i øjnene, nu hvor han havde fået hende ned og ligge, med hendes hoved på hans mave.
Dog kunne han ikke lade vær med at flakke lidt med øjnene, da hans øjne så ned af hendes nøgne krop en gang imellem, blot for at nyde synet lidt. Der gik da heller ikke lang tid før hans ene hånd lå på hendes mave, mens den anden af hans hænder, stadig nussede hende gennem hendes hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 23:02

Hun smilede til ham da han rettede sig lidt mere op og fik hende med ned og ligge på ryggen og med hovedet på hans mave, hun kiggede op på ham med et uskyldigt lille blik men med et drillende smil på læben og nød hans hånd der nussede hende gennem håret.
"Mhm... Jeg elsker at drille dig" sagde hun blidt og smilede til ham, hun kiggede op på ham og huskede tilbage, da han så hende sidde der på gaden fuldstændig ødelagt efter en slåskamp og han så havde været så flink at tage hende med hjem. Hun lagde en af sine hænder op på hans bryst og nussede ham roligt. "Det er jeg taknemlig for at du gjorde søde" sagde hun og kiggede blidt op på ham.
Hun kunne mærke at hans blik ikke hele tiden var på hendes ansigt... Ikke at det irriterede hende... Ikke helt.. Um.
Hun smilede lidt op til ham da han lagde sin ene hånd på hendes mave, hun kiggede op på ham, stille og roligt kravlede hun op til ham og lagde sig over ham. Hun kyssede ham roligt på munden inden hun bevægede sig blidt ned af mod hans bryst som hun kyssede videre til hans mave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 23:23

Dust smilede let til hende, da hun placerede sig over ham, før han gengældte hendes kys og begyndte at nyde, at hun kyssede ham ned af brystet og maven. Dog stoppede han hende, ved at lægge sine hænder om hendes slanke arme, og trække hende op over sig igen, så han kunne se hende direkte i øjnene med et uskyldigt men dog lettere drillende smil, over hans læber.
"Nu ville jeg så gerne kælde med dig skat, og dine dejlige kys mindede mig om, at jeg nyder at kysse med dig!" sagde han drillende, mens han trak dynen hen over dem. Da dynen var placeret over hendes krop, lagde han armene om livet på hende, og trak hende helt ned og ligge oven på ham, så hun havde et ben på hver side af ham og hun fik ikke et sekund til at sige noget, for så snart deres kroppe mødtes på denne intime måde, kyssede han hende længe og ømt og han gjorde virkelig sit bedste, for at kysse hende på den måde hun bedst kunne lide, som virkelig viste at dette var hans fysiske måde at vise hende kærlighed på. Imens han kyssede hende nussede han hende kærligt op og ned af ryggen, og hans hænder strejfede da også blidt hendes bagdel en gang imellem, da han ikke var genert over at vise hende, hvor meget han holdt af hende både som person, og da også som den smukke kvinde hun var.
Da han stoppede kysset der havde varet længe, så han hende blidt i øjnene for at se hendes reaktion, på hans forsøg på at kælde og putte med hende. Der var noget i hans øjne der sagde, at ord ikke var nødvendige nu lige som ude i badekarret. Alt hun behøvede at gøre, var bare at nyde øjeblikket og gøre sig det behageligt her over hendes fyr, mere krævede han ikke af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 10 Maj 2013 - 23:35

Hun kiggede lidt forvirret op på ham da hun blev stoppet og hevet op til ham, hun gav ham dog et smil og lagde sig blidt ind til ham. Hans uskyldige øjne, men samtidig drillende smil fik hende let til at smelte oven på ham som smør på et ristet brød.
Hun kiggede lidt på ham med et stort smil og rødmede, "jeg nyder ogs at kysse med dig" sagde hun inden dynen blev placeret over dem og hun blev lagt helt ned over ham, hun fik lagt hvert sit ben på hver sin side af ham så deres kroppe mødtes helt og hun lå oven på ham og i det samme kunne hun mærke hans læber mod hendes, hun sukkede blidt og kyssede med på det, hun vidste ikke hvor hun skulle helt gøre af sig selv, så hun lå bare oven på ham uden at gøre noget.. Hun lagde dog sine hænder på hver af hans kinder og nussede ham blidt imens de kyssede, hun kunne mærke kærligheden komme fra ham, det kom gennem kysset, gennem fysisk kontakt som han havde forklaret hende ude i badet. Hun smilede roligt mod hans læber og sukkede nydende.
Kyssede stoppede og hun lå bare og kiggede ind i hans øjne mens hun stadig havde sine hænder mod hans kinder, et smil blev roligt formet på hendes læber og hendes øjne strålede flot. Hun nussede blidt hans kind mens hun lige skulle finde sig selv igen efter det dejlige kys. Hun bukkede hovedet ned mod hans hals og kyssede ham op af mod øret og kyssede ham på øret og nappede ham blidt i øreflippen, "jeg elsker dig meget højt" hviskede hun blidt inden hun lagde sit hoved mod hans hals og puttede sig ind til ham med et blidt suk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 0:17

Dust smilede lidt til hende, da hendes øjne strålede smukt og hun smilede til ham. Lyden af hendes stemme der sagde at hun elskede ham, og følelsen af hendes kys og nappen i hans øreflip, efterfulgt af at hun lagde sig godt til rette ind imod ham, gjorde at han virkelig nød hendes nærvær og varme hud mod hans, for ikke at glemme hendes elskværdige person.
"Det betyder virkelig meget for mig, at du elsker mig skat!" hviskede han let i hendes øre, da hun nu lå med hovedet ved hans hals, mens han fortsat nussede hendes ryg, med kærlige bevægelser "Jeg kan ikke forestille mig andre i mit liv, end dig smukke!" Efterhånden som de havde ligget og puttet et stykke tid, var de kommet ud på de sene nattetimer, og Dust var faldet i søvn mens han havde nydt at have hans varme kæreste, liggende over sig.

Den næste morgen vågnede Dust, liggende med en arm om livet på Rapheal. Han var i tvivl om hun lå og sov, eller om hun var vågen, men lige meget hvad ville han bare nyde at ligge her ved siden af hende, så han kyssede hende forsigtigt på panden, og begyndte at nusse hende på ryggen, mens han betragtede hende med et smil på læben. Hun var stadig dejligt varm, efter at have ligget under dynen op af ham i et stykke tid, og det var en af de ting han satte mest pris på ved hende. Hun gjorde det så meget nemmere og behageligt for ham at sove, når hun lavede varme nok for dem begge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 0:29

Hun smilede ind mod hans hals, at det betød meget for ham, betød meget for hende, at vide at han følte det samme gjorde det hele meget bedre, hun havde jo elsket ham, ja næsten siden de mødtes, hun havde forgudet ham, lod ham gøre hvad han ville med hende, og han havde ogs gjort mange ting for hende, givet hende et hjem, tøj, mad, og så ham.. Hun smilede og holdte sig tæt, hun mød at han nussede hendes ned af ryggen, det var dejlig behageligt og meget beroligende.
Hun smilede stort og kiggede på ham, "det kan jeg heller ikke, søde" sagde hun blidt og kyssede ham.
Hun lagde sig til rette ved hans hals igen og faldt efter hånden i søvn oven på ham.

Hun vågnede ved at Dust kyssede hende i panden, hun brummede let og kiggede lidt op på ham, hun gned sig i øjne så hun kunne se lidt bedre efter den dejlige nat sammen med ham, det var dejligt bare at ligge og putte med ham, det elskede hun meget ved ham, der var mange mænd som nok bare havde taget hende med det samme som hun havde lagt sig oven på dem og havde kysset dem ned af maven, men Dust, han havde sat sig for bare at putte og det gjorde han så sandelig da ogs. Hun smilede blidt og kyssede blidt hans kind. "morgen" hun smilede og lagde sig ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 0:44

Dust smilede lidt af hende da hun brummede over hans kys på hendes pande, og mødte hendes blik da hun havde gnedet sine øjne. Han nød hendes kys mod hans kind, og knugede hende blidt ind til sig, da hun puttede sig ind til ham.
"Godmorgen min kære, har du sovet godt?" spurgte han let, mens han nussede hendes ryg med kærlige strøg. Det var nu dejligt at de havde et forhold, hvor de også kunne putte sammen til de faldt i søvn, i stedet for at hver aften skulle ende med sex, og andre frækheder, for han havde faktisk nydt det ret meget, at de kunne putte sammen indtil de faldt i søvn i hinandens arme. Og at de så kunne vågne op ved siden af hinanden, og morgen putte gjorde det kun bedre for så havde de da også mulighed for, at hygge snakke lidt og fortsætte med at nyde hinandens selskab på denne dejlige måde.
Dog blev denne morgen hyggen forstyrret, da hans mave begyndte at rumle. Det var vist ikke til at misforstå, at han var blevet sulten hvilket også var forståeligt, da han ikke rigtig havde spist i et lille stykke tid. Dust smilede svagt, og kiggede ned mod sin mave.
"Shh mave jeg ligger lige og hygger mig, med min elskelige kæreste!" sagde han let, før han kyssede Rapheals hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 8:53

Hun smilede blidt op til ham og nikkede blidt, "ja det har jeg, hvad med dig" spurgte hun igen og puttede sig mere ind til ham, hun lagde sig oven på ham igen da hun i læbet af natten var faldet ned ved siden af ham. Hun nussede blidt hans kind og kyssede ham på munden, små blide kys som gentog sig selv, millioner af gange hvis de fik lov.
Pludselig var der noget andet der fik hendes opmærksomhed, hans mave rumlede.. Hun grinte lidt af ham og rystede på hovedet af ham. Hun rullede ned af ham og satte sig op og kiggede på ham med et smil, "du skal have noget mad søde" sagde hun og nussede hans kind. Hun vidste godt at det betød han skulle ned og have noget mad for han spiste ikke normalt menneske mad, han skulle have noget helt andet, noget fra menneskene, nemlig deres skygger. Så enten skulle hun gå med, ellers så skulle hun bare sidde og vente på ham heroppe i lejligheden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 22:59

"Jeg har skam sovet fint min skat, du har jo været her og varmet mig hele natten!" sagde han mildt og betragtede hende, mens hun puttede sig ind til ham. Han nød når hun var i putte humør, det var dejligt at have en nær sig der elskede ham, og gerne ville være så tæt på ham som hende overhoved muligt. Da hun lagde sig over ham og begyndte at kysse ham på munden, gengældte han hver eneste af hendes dejlige kys mens han nussede hendes hofte, med kærlige bevægelser. Dog blev denne dejlige hygge stund stoppet, da hun lagde mærke til at han var sulten, og der gik ikke længe før hun nu sad op ved siden af ham. Dust satte sig op ved siden af hende, og kyssede hende blidt på kinden da hun sagde han skulle have noget mad, mens han let strøg hende på maven, og så ind i hendes øjne.
"Vil du gøre din fyr glad, og komme med mig ud på jagt?" spurgte han let og lagde armen om livet på hende "Så kan vi også få købt ind, så vi kan lave noget mad til dig, jeg vil jo ikke have at min dejlige kæreste, og kommende mor til mit barn, går og er sulten!" han smilede let, og lagde hovedet lidt på skrå, uden at slippe øjenkontakten med hende, før han rejste sig op, for at begynde at tage tøj på så han kunne komme af sted, og få stillet hans glubske appetit.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Lør 11 Maj 2013 - 23:55

Hun rødmede og smilede blidt til ham mens hun var puttet ind til ham. "Det var godt søde" hviskede hun blidt mod hans øre mens hun let var kravlet ned af ham og sad ved siden af ham. Han satte sig ogs op efter at hun havde sat sig op, hun kiggede lidt på ham med et smil på læben, er kærligt smil der sagde meget om hendes kærlighed til ham. Hun lagde hovedet let på skrå da han kyssede hende på kinden, hvor dejligt, hun rødmede helt, hun holde sig ind til ham for en kort stund inden han begyndte at tale igen og rykkede så lidt væk fra ham.
Han lagde dog armene om hendes liv og hun puttede sig så ind til ham igen, med en let rødmen om hendes kinder, "det vil jeg godt søde. Jeg er dog ikke lige så sulten lige nu, så vi behøver ikke at købe ind til mig" hun var ikke så sulten så de behøvede ikke rigtig at handle ind til hende, hun kunne alligevel ikke spise noget, hun havde slet ikke været sulten i de dage hun havde været hos ham rigtigt, der havde været nogle gange hvor hun havde spist, men det havde ikke været mange gange, det havde været de gang hun havde spist hvis hun stadig boede på gaden. Hun kiggede på ham da han rejste sig og tog hans tøj på, hun rejste sig blidt fra sengen og gik hen til ham. Hun kyssede ham blidt på munden mens hun begyndte at nusse ham på brystet, hun kiggede blidt op på ham med et uskyldigt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 12 Maj 2013 - 0:21

Dust stoppede med at tage tøj på, da hun kom hen til ham og kyssede ham mens hun nussede ham på brystet, han gengældte hendes kys og så ind i hendes søde uskyldige øjne, med et smil på læben. Han lagde blidt armene om hendes nøgne krop, uden at slippe hendes blik, og nussede hende blidt op af ryggen mens de stod der, og hyggede sig i hinandens selskab.
"Skat jeg vil gerne have du spiser lidt, det er ikke sundt for dig næsten ikke at spise noget!" sagde han let og kyssede blidt, hendes smukke læber "Jeg vil gerne have, du er sund og rask! Og jeg tror godt du af alle, ved hvorfor jeg vil have du har det godt min elskede!" han smilede drillende, kyssede hende igen og var faktisk lidt i tvivl om han ville tage mere tøj på, nu hvor hans dejlige kæreste havde fanget hans opmærksomhed, ved at være kærlig overfor ham mens hun stadig var nøgen.
"Nå men få noget tøj på skat, din smukke krop distrahere mig og vækker min buksetrold!" sagde han drillende, og slap hende for at tage sin trøje der lå hen over en stol, der stod inde i deres soveværelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 12 Maj 2013 - 0:29

Hun smilede til ham, stadig med hendes uskyldige lille blik som kiggede op på ham, mhm.. Hun var ikke til at komme af med nu, og hvis han ville have hun skulle tage sig sammen blev han nød til at skubbe hende væk, og det vidste hun at han ikke ville være i stand til. Hun smilede og puttede sig ind til ham, lagde armene om hans hals.
Hun blikkede lidt med øjne og smilede til ham, "men jeg er ikke sulten" sagde hun let og kyssede ham blidt tilbage efter han kyssede hende. "jeg er sund og rask, jeg har det helt fint, jeg er bare ikke sulten" sagde hun blidt og puttede sig mere ind til ham.
Hun smilede da han kyssede hende igen, hun holde sig ind til ham og lige som hun troede hun kunne få ham hen til sengen igen slap han hende, hun kiggede lidt paf på ham, bad han hende lige om at tage tøj på? Hun kiggede hurtigt hen på hans trøje og tog den lige foran ham. Hun smilede drillende og rystede på hovedet af ham. "Bede du mig lige om at tage tøj på unge mand?" hun smilede drillende stadig mens hun havde trøjen i hånden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 12 Maj 2013 - 0:42

Dust smilede af hende da hun tog hans trøje, og var nu helt sikker på at hun prøvede at lokke ham til at gøre, som hun gerne ville have ham til. Da hun så snakkede, rystede han lidt på hovedet af hende, fordi hun kaldte ham for unge mand, et sjovt ord valg når man tænker på at, han var omkring 500 år ældre end hende. Let gik han hen til hende, tog sin trøje fra hende og smed den på gulvet, før han let så hende i øjnene, med et tirrende smil.
"Nu hvor du siger sådan noget, så vil jeg jo ikke have du tager tøj på skat!" sagde han frækt, før han lagde armene om livet på hende på en måde der gjorde, at hun kunne lægge benene om hans hofter. Dust kunne som hun vidste ikke modstå Rapheal når hun var nøgen, eller let påklædt hun kunne nemt lokke ham til at give hende sin vilje, hvis hun ville det og det blev nemmere og nemmere for hende, jo mere nøgen hun var. Og selvfølgelig nu hvor hun var splitter nøgen, og han stadig havde lidt putte lyst i sig, fra før hans mave forstyrrede dem kunne hun have ham i sin hule hånd, og bare give den gas.
Let pressede Dust sine læber mod Rapheals, og begyndte at kysse hende intenst og kærligt, på den måde hvor hun ikke kunne være i tvivl om hvad han følte for hende. Kysset gik over i et hedt snav, hvor han begyndte at lege tirrende med hendes tunge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 12 Maj 2013 - 0:53

Hun smilede til ham og kunne næsten regne ud at han nu godt vidste hvad hun var ude på.
Hun kiggede let på ham da han kom gående hen til hende, hun kiggede ned på trøjen som han tog fra hende og smed på gulvet, vidste ikke helt hvor, men det var egentlig ogs ret så lige meget. Hun kiggede op på ham med et smil på læben, et drillende, triumferende smil på læben, for hun havde jo på en måde vundet over ham. Hun smilede da der blev lagt arme rundt om hende, hun puttede sin nøgne krop ind til ham og let hoppede hun op til ham og låste sine ben fast om hans hofter. Hun smilede blidt til ham og lagde sine arme om hans nakke og holde sig ind til ham, hun kiggede ham ind i øjne som fortalte lidt om hvad hun gerne ville, selvom han nok havde fanget den, men hun var lysten lige nu, ret så meget faktisk.
Hun sukkede blidt da han kyssede hende og hun kyssede blidt, kysset blev lige pludselig lavet om til et snav, et dejligt, hedt snav, hun glædeligt gik med på og begyndte at lege sammen med hans tunge som ogs legede med hendes. Hun sukkede blidt mod hans læber og trak vejret dybt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 12 Maj 2013 - 1:10

Dust havde i den grad opfanget hendes intentioner, især nu hvor hun havde låst sine ben fast om hans hofter, og havde armene om hans nakke mens de snavede løs. Han brugte en hånd til at smide sine underbukser, som var det eneste han havde fået på, og nød følelsen af hendes varme fisse, nær hans nøgne pik. Var der noget Dust ikke kunne modstå, så var det en nøgen og lystig Rapheal i hans arme, han vidste ikke noget bedre end at elske med hans dejlige kæreste. Det var vist også meget godt de prøvede at få børn, for Dust var fuldstændig ligeglad med beskyttelse lige nu, han ville bare nyde sin pige til han ikke kunne mere.
Mens han fortsat legede med hendes tunge, og kunne mærke at hun legede med lænede han hende mod væggen, så han nemmere kunne holde hende oppe, mens han nemt fik jern på, af hans lystige kæreste der sådan havde lokket ham, med hendes sexede krop, og små frække lege for at få hendes vilje. Hans pik stødte mod hendes fisse indgang, og han kunne mærke at hun var våd, og lige klar til at han kunne fylde hende ud, og begynde at nyde hende. Let stoppede han snavet, og smilede drillende til hende mens han så hende dybt i øjnene.
"Din lille ballademager, sådan at bruge min største svaghed mod mig!" sagde hviskede han frækt, og nappede hende lidt i underlæben, før han begyndte at give hende hede, frække kys på munden. Han havde stadig ikke presset sig op i hende endnu, men hans pikhoved rørte stadig ved hendes fisse indgang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 12 Maj 2013 - 7:08

Hun smilede stort da han smed det eneste stykke tøj han lige havde fået på inden hun kom hen og forstyrede ham, hans underbukser. Hun pressede sig lidt mere ind mod ham og kunne mærke hans pik mod sig, hun udstødte nogle små pirrende lyde mod hans læber og lod sig ligge op af vægen, hun holde sig stadig ind til ham mens hun snavede ham. Hun smilede blidt for sig selv, at hun havde fået ham til det her, hvor han faktisk havde været sulten, og de faktisk skulle havde været ude og fange noget mad til ham, men det måtte vente, for lige nu fik han ikke lov til at gå, Rapheal holde om ham og ville tvinge ham til at blive om nødvendigt.
Hun mærkede pludselig hans pik mod hendes indgang, og hun begyndte straks at vride sig mod ham og sukkede nydende mod hans læber inden snavet blev sluppet af ham. Hun smilede stort og trak på skulderne, "jeg er lysten.. Så må man vel bruge tricks" sagde hun smilende mens hun ventede på at han skulle støde ind i hende, men hans pik var stadig lige foran hendes indgang, men den skulle helt. Hun pressede sig let mod ham så han pik bare gik lidt ind i hende. Hun stønnede blidt. Og for at få ham lidt igang, begyndte hun at lave frække lyde i hans øre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 12 Maj 2013 - 15:55

Dust smilede af det hun sagde, og mærkede at hun pressede sig mod ham så spidsen af hans pik brød ind, i hendes dejlige underliv. Hans smil blev mere nydende, mens hans øjne holdt hendes fangede med et tirrende blik.
"Når du er lysten, ved du godt du ikke behøver at bruge tricks mod mig, du skal da bare tilbyde mig din frække krop, og så er jeg din!" sagde han frækt, mens han nød hendes pirrende, frække lyde som hun lavede i hans øre for at få ham i gang, med at tilfredsstille hendes lyster. Han pressede hende blidt helt op mod væggen, så hun var fanget som en mus i en fælde, og stødte hårdt op i hende så hans pik kom helt i bund, og fyldte hende godt ud.
"Hmm jeg nyder når du er lysten skat!" hviskede han frækt i hendes øre, før han blidt nappede hende i øreflippen, og kyssede hende hen af kinden til deres læber mødtes. Mens han begyndte at give hende hede små, tirrende kys på munden begyndte han at støde pikken frem og tilbage i hende, mens han bare nød hendes underliv stramme om hans lem, der stødte hårdere og hårdere efterhånden som han kom i gang med at kneppe hende.
Sådan blev han ved lidt tid, indtil han begyndte at drille hende lidt, ved at trække pikken ud af hende og køre den gennem hendes klit, mens han så hende drillende i øjnene. Dog pressede han den op i hende igen i et hurtigt og hårdt hug, før han løftede hende op og sidde på den så den var helt i bund, og tog hende med hen i sengen, hvor han lagde hende på ryggen. Her begyndte han at bolle hende igen, mens hans hænder fandt hendes bryster, og han brugte både hænder og mund til at lege med hendes bryster og brystvorter, mens han stødte hårdt op i hende så det næsten rykkede i sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Maj 2013 - 22:54

Hun sukkede nydende da hun kunne mærke at lidt af hans pik kom op i hende, hvorfor ventede han sådan, det var tortur for hende, kunne han ikke bare støde op i hende, lige nu og her, nu hvor hun var så lysten til ham.. Hun pressede sig mod ham og ville bare have ham tættere end han allerede var. "Mhm... Det vil jeg huske til næste gang så..." hviskede hun blidt mod hans øre og smilede drillende. Hun skulle til at bide ham lidt i halsen i det hun blev presset op af væggen om var ligesom fanget der. Hun kiggede op på ham med et lystent blik og stønnede blidt da han stødte op i hende, hun holde sig ind til ham og nød ham i sig endnu engang. "Jeg er hele tiden lysten efter dig" sagde hun blidt og smilede til ham da han kyssede hende op af kinden og begyndte at bevæge sig i hende mens hans læber mødte hendes og hans stød bliver hårdere og hårdere, som han kom mere og mere i gang. Hun nød hans små dejlige kys på hendes læber og hver gang gengælde hun dem blidt igen. Hun kiggede lidt bedende op på ham da han trak sin pik ud af hende og bare kørte den gennem hendes klit uden rigtig at støde den op i hende, hun begyndte at pive lidt og kiggede ham i øjne. Hun sluttede sin piven så snart han var oppe i hende igen som en baby som fik sin sut efter den var blevet taget. Hun kom op og side på den så den gik helt ind, hun gav et støn fra sig og holde sig ind til ham da han bar hende hen til sengen og lagde hende ned. Hun begyndte stønne igen, højt da han begyndte at bevæge sig igen men samtidig ogs fik grebet om hendes bryster som han behandlede fantastisk, mens han samtidig bevægede sig hårdt i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 15 Maj 2013 - 1:55

Dust kunne ikke lade være med at smile af hende, da hun pev lidt over at han ikke var oppe i hende. Men selvfølgelig blev hun god igen, så snart han stødte sin pik op i hende igen, og hun virkede da til at nyde da han begyndte at tage sig af hende, henne i sengen. Hendes dejlige stønnen var som sød musik i hans ører, for det betød at hun nød hvad han gjorde ved hende, og han ville da lyve hvis han sagde han ikke nød at kneppe hendes dejlige fisse, mens han tog sig godt af hendes faste bryster. Let lagde han armene på hver side af hende, kyssede hende fra brysterne og op af halsen, og lagde sig godt til rette over hende, for nu skulle hun have en ordentlig omgang. Han begyndte at støde lidt hårdere end før i et mere heftigt tempo, mens han holdt hende lidt fast under sig, så hun ikke gyngede for langt væk for hvert stød, hvilket resulterede i at hun virkelig fik hans pik i bund for hvert hug, og for at tirre hendes krop endnu mere, trak han den næsten helt ud før han stødte op igen hver gang, for rigtig at lade hende mærke at nu fik hun pik til hun ikke kunne mere.
"Lad mig høre dig nyde min pik, i din dejlige fisse!" hviskede han frækt i hendes øre før han nappede hende lidt i halsen, for at gøre knaldet mere hedt. Udover at nyde hvad hun havde lokket ham til fuldt ud, gjorde Dust virkelig sit for at mætte hendes lyster, lige så vel som hun tilfredsstillede alt hans liderlighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 15 Maj 2013 - 21:38

Hun lå bare på sengen, helt modtagende mens hun kiggede op på ham, tage hende, hun smilede blidt op til ham mens hun holde om ham og bare gav støn fra sig hver gang han stødte op i hende, hun nød det meget, at ligge der sammen med ham mens han bare tog hende, der på sengen, hun smilede indvendigt mens støn tog over hendes mund og slap ud hver andet sekund.
Hun begyndte lidt at vride sig og rørte lidt på sig da det så ud til at han skulle til at ligge oven på hende, og hun ville jo gerne ligge ordentlig under ham imens, ellers blev det ikke lige så en behagelig oplevelse. Hun sukkede blidt da han kyssede hende fra brystet op til halsen hvor han så lagde sig over hende. Hans stød blev hårdere og meget hurtigere, som han fik mere kraft da han lagde sig ned over hende, hun kunne mærke hun blev holdt fast og lagde derfor ogs bare armene om ham for at holde sig fast til ham. Hun kunne mærke hvordan hans pik gik helt i bund og så næsten helt ud og så helt i bund igen og hun stønnede nydende af det. Hun smilede op til ham og bed ham i underlæben "Jeg vil larme så meget jeg kan" hviskede hun blidt i hans øre og sukkede nydende da han nappede hende i halsen. Hun begyndte sine støn igen, som blev høje og flere og flere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tors 16 Maj 2013 - 18:19

Dust lod hende selvfølgelig ligge sig til rette under ham, da han ville lægge sig over hende, han ville jo gerne have at hans pige lå godt, når han lå over hende og nød hendes dejlige krop. Da hun bed ham i underlæben, smilede Dust og nød lyden af hendes stemme der sagde, at hun ville larme så meget hun kunne, da det var som sød musik i hans ører. Det blev kun bedre da hun begyndte at stønne højere og mere, for ham var hendes stemme den dejligste han havde hørt, og sammen med følelsen af hendes fisse som han lå med pikken godt oppe i, var det bare himmelsk.
"Du er bare fantastisk skat!" hviskede han nydende i hendes øre, mens han fortsat nød hendes dejlige krop, som han altid gjorde når de havde sex. Undervejs rettede han sig lidt op, og så hende frækt i øjnene mens han smilede til hende. Han ændrede stilling, så han nu sad op med hende på skødet, og hendes ben rundt om sig. Han kyssede tirrende hendes bryster, med små blide frække kys mens han pressede sin pik op i hende igen, hvilket fik ham til at smile nydende til hende, mens hans hænder kærligt strøg hende op af ryggen.
"Ved du hvad jeg ville nyde lige nu min skat?" hviskede han frækt og kyssede hende på hagen, på samme måde som han havde kysset hendes bryster "Jeg ville nyde hvis du lukkede op for godte posen, og lod dine egne små frække lyster gå ud over mig!" han smilede legende til hende, mens han så direkte ind i hendes smukke øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 21:14

Hendes blik var rettet direkte mod hans, hun kiggede ham dybt i øjne, romantisk og kærligt. Hun havde sine arme om hans nakke, fuldte med hans bevægelser, stønnene styrede sig selv, hun lå bare og nød det, hendes kæreste oven på sig, hun smilede stort indvendigt. Hun skælvede blidt da han hviskede hende i øret, hun kiggede smilende på ham, fokuserede på ham, ikke noget andet nej, kun ham. Som om alt omkring hende blev sløret, alt forsvandt nærmest mens hun fokuserede på ham med et smil på hendes læber.
Hun kom dog ud af sin trance da han skiftede deres stilling så hun sad på hans skød med benene rundt om ham i stedet for at ligge ned. Hun gav nogle nydende suk fra sig da han begyndte at kysse hende tirrende på brysterne. Hun gav et støn fra sig da han stødte sin pik op i hende igen, hun holdt sig ind til ham mens hun nød hans hånd op af hendes ryg.
Hun kiggede blidt op på ham med et spørgende blik og rystede på hovedet, "nej hvad?" hun smilede af hans kys på hendes hage, men gik lidt i stå af det han sagde. Hun sad og tænkte i lang tid, ja hun glemte helt at trække vejret, havde hun dog heller ikke meget brug for alligevel. Hendes blik var vendt ned af, så Dust ville slet ikke kunne se hvad hun på nogen måde tænkte ud fra hendes ansigtsudtryk, men for at hun skulle være ærlig, vidste hun ikke engang selv hvad hun tænkte over. Men et lumsk smil blev endelig formet på hendes læber og hun kiggede op på ham med et drilsk blik. Hun lagde ham blidt ned og kyssede ham blidt på munden. "Hvad med at du finder noget at spise du var jo sulten." Hun smilede drilsk og kom op fra sengen og begyndte at tage tøj på. Hendes lyster var mere at drille ham, for ham til at vente, for ham til at forstørre sin lyst for hende så de var helt udkørte til sidst som de havde været før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 10 Jun 2013 - 19:55

Dust kom hurtigt på benene da hun rejste sig fra ham, og lagde armene om livet på hende før hun nåede at tage særligt meget af hendes tøj på. Let kyssede han hende tirrende på halsen, mens han strøg hendes mave med blid hånd.
"Din lille drillepind nu var vi lige så godt i gang, jeg kan godt vente med at spise når der er hygge i farvandet!" sagde han drillende mens han holdt hende ind til sig "Men når nu du gerne vil drille mig, så lad gå du får lov for denne gang din skurk!" tilføjede han tænkende, før han let slap hende og begyndte at tage tøj på, med et roligt smil på læben, til hans lille drilske kæreste. Hun var måske lidt af en drillepind og en være bisse, men det var jo noget af det han holdt så meget af ved hende. Hun elskede ham og var i stand til at holde humøret højt, så det var mere end nok for dem begge 2, nu hvor hun havde en fyr der ikke var så god, til alt det følelses halløj. Hun var hans lille spasmager, og var der nogen han holdt af så var det hende.
Da han havde taget tøj på, gik han let hen til hende lagge armene om livet på hende, og så dybt ind i hendes smukke øjne som han bare kunne forsvinde ind i, hvis han fik lov til det "Bare fordi jeg skal have mad, slipper du stadig ikke for at gøre det færdig du har begyndt, min lille spasmager!" sagde han roligt og smilede drillende til hende, før han gav hende et intenst kys som blev plantet lige på spidsen af hendes læber, hvilket han gjorde for at pirre hende mere og vise hende, at han stadig var stang liderlig efter hende.
"Vil min elskede skat gøre mig den ære, at komme med ud og finde mig noget mad, lige som den gang du var min smukke lille ejendom?" spurgte han mildt mens han nussede hendes ryg, og stadig stod og fordybede sig i hendes smukke øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 21 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 21 af 22 Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum