Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba15 
Lori
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba15 
Valentine
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba15 
Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba15 
Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba15 
Renata
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba15 
Katrina
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba15 
Sean
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba15 
Lenore
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba15 
Celenia
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Hmm hvem er du?(rapheal)

Side 20 af 22 Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Næste

Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 1:29

Hun smilede stort og trak sig lidt væk men hun stod stadig ind til ham og kiggede på ham, hun kiggede på slikket og blomsterne han havde i hænderne og kiggede spørgende på ham da han sagde han havde noget at fortælle hende. Hva kunne det mon være, noget alvorligt.. Ej så havde han måske ikke købt slik og blomster til hende. Hun holdt sig ind til ham da han knugede hende ind til sig, hun havde virkelig savnet ham, hun kunne ikke holde sig tilbage. Hun kiggede op på ham og trippede lidt for at kysse ham. Hun kyssede ham i noget tid og slap så hans læber selvom hun godt bare kunne mere end bare at kysse med ham.. Men sex måtte vente. Han havde noget at fortælle hende.. En nyhed. Hvad kunne det mon være. "Hvad er nyheden søde?" hun kiggede spørgende på ham og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 1:44

Dust kunne mærke på hende hun var utålmodig og trængende, hun trippede lidt og ville kysse med ham så han måtte hellere fortælle hende nyheden, så de kunne få deres daglige lyster til hinanden ført ud i virkeligheden "Ser du skat jeg har længe søgt efter en djævlefrugt, som har givet mig sand kontrol og gjort at jeg kan gøre mig til sand!" Sagde han roligt mens han så hende dybt i øjnene. Han lagde blidt blomsterne og chokoladen fra sig, så han bedre kunne holde om hendes undertøjs klædte smukke krop "Frugten gør at jeg ikke kan svømme længere og kan ikke bruges når jeg går i bad, eller bliver udsat for vand men jeg kan stadig bade med dig, og sådan nogle ting!" Han kyssede hende forførende, da han gerne ville have sex med hende og det i den grad godt måtte være snart. Han strøg hende blidt op af ryggen til han nåede hendes bh lås, og ville gerne åbne den så han kunne komme til hendes dejlige bryster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 9:58

Imens ham talte hvor hun selvfølgelig lyttede godt efter hvad han sagde, men imens sneg hun hendes hænder ind under hans trøje og løftede den blidt, hun gik tættere på ham og imens han stadig talte kyssede hun hans brystkasse og mave pirrende og intenst, brystkassen fik også nogle gange et slik eller to, hun ville ham virkelig gerne men han skulle lige fortælle færdigt. Det var noget med en frugt som gav ham kræften over sand, han kunne nu kontrollere det og blive til det. Ikke noget hun havde hørt om før men det lød da noget så spændende. Hun smilede til ham mens hun fortsatte sine kys på hans brystkasse og mave. Hun kiggede op ved det sidste han sagde, han kunne ikke svømme eller bruges når han gik i bad.. Men hvordan kunne han så stadig gå i bad med hende, de havde haft sådan nogle dejlige ture der.. Dem ville hun da gerne opleve igen.. Men hendes spørgsmål måtte vente for nu var han færdig og han kyssede hende hvilket var tegn på at han vist også var ret så lysten. Hun kyssede ivrigt med og sukkede blødt da hun kunne mærke hans hænder finde vej op af hendes til hendes bh som han gerne ville have af kunne hun tænke sig til. Hun gik tættere på ham så det ville være nemmere for ham at tage den af. Hun tog imens hans trøje af og hans bukser lukkede hun op lidt fumlende. Hun lagde en hånd blidt på hans brystkasse og førte ham hen til en væk hun blidt pressede ham op af og smilede kærligt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 12:23

Dust smilede af hendes ivrige lyst til ham, og åbnede hendes bh da hun trådte tættere på ham, han lod hende tage tøjet af ham og presse ham mod væggen, før han blidt tog om hende og så hende i øjnene "Jeg kan se du har savnet mig, lige så meget som jeg har savnet dig skat!" Sagde han frækt og vendte sig, så det nu var hende der stod op mod væggen. Han tog kærligt på hendes bryst med den ene hånd, mens den anden fandt vej til hendes trusser, og i det han begyndte at kysse hende intenst og ivrigt trak han trusserne af hende, og begyndte at nusse hendes dejlige fisse som han glædet sig til at kneppe igen. I sin iver efter at kneppe hende, fjernede han sine underbukser og stilte sig tæt ind mod hende, uden at stoppe kysset så hun kunne mærke hans stive pik mellem dem, han var lige klar til at få hende til at lægge benene om hans hofter så han kunne komme til hendes våde hul, da han langsomt stoppede kysset "Skat er du begyndt på p-pillerne endnu?" Hviskede han kærligt i hendes øre, før han nappede hende blidt i øreflippen og ved halsen, mens han nussede hendes perfekte lille mås.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 13:42

Hun lod bhen falde til jorden da han havde åbent den, og pressede sit bryst mod hans bryst. Hun smilede til ham da han tog om hende og kiggede hende i øjne, hun blev varm i kinderne af det han sagde for hun havde savnet ham, virkelig meget, og det var dejlgt at vide at han også havde savnet hende. "Jeg har savnet dig helt vildt" sagde hun blidt og lod ham vende om så hun nu stod mod vægen. Hun stønnede selvom hun kun havde lagt hånden på hendes bryst, men hun havde bare så meget lyst til ham. Hun sukkede blidt da han kyssede hende og tog hendes trusser af, og derefter begyndte at nusse hendes fisse, hun stønnede mod hans læber og kyssede ivrigt igen.
Hun smilede da hun kunne mærke hans pik mod hende efter han havde taget sine underbukser af. Hun pressede ham længere ind mod sig og lige som hun skulle ligge benene om ham kom han med et spørgsmål... "Øh.. N.. Nej" hun rystede blidt på hovedet. Hun sukkede blidt af hans nappen i hendes øreflip og hals. Hun havde ikke tænkt over det med p - piller da han jo altid havde brugt beskyttelse.. Hun lagde benene blidt om hans hofter og smilede uskyldigt til ham "Behøver jeg det" spurgte hun forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 14:01

Dust nød lyden af hendes små stønnen, og var lige ved at følge sine lyster da hun lagde benene om hans hofter, og hans pik nu gled gennem hendes klit, og kunne mærke hendes våde varme fisse inden for rækkevidde. Men han prøvede at styre sig selv, ved blidt at kysse hende ned af halsen, mens han holdt hende ind mod væggen så hun var i hans kontrol, og nappede hende drillende i skulderen før han svarede på hendes spørgsmål "Vi kan godt undvære det skat, men vi er begge 2 af god reproducerings mæssig kvalitet så hvis vi gør, er der en chance for, at jeg boller dig fed!" hviskede han blidt i hendes øre, før han kyssede hende kærligt hen af kinden til han fandt hendes læber, som fik et intimt kys. Han var tydeligvis liderlig og på grænsen til bare at kneppe hende i dyrisk lyst, men han ville også gerne lige have denne samtale gjort færdig, før han tog sig kærligt af hans frække kæreste og deres lyster til hinanden "Og jeg ved ikke rigtig om jeg er klar til børn, især med den tanke i hovedet at jeg ikke kommer fra denne tid, og jeg ikke ved hvilke virkninger det kan have på fremtiden, at jeg får børn med en i denne tid! Selvom hvis jeg nu ville have børn, helt klart ville have dem med dig min elskede!" han smilede til hende mens han så ind i hendes smukke øjne, og blidt masserede hendes klit med sin stive pik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 17:19

Hun stønnede da hun kunne mærke hans pik mod hendes fisse.. På grænsen til at være inde, men han gik ikke ind. Hun vred sig let op af væggen da han kyssede hendes ned af halsen og nappede hende i skulderen hvilket bare gav hende endnu mere lyst til bare at trykke sig imod ham så hans pik trængte ind. Hun lyttede dog til hvad han sagde selvom hun kæmpede med en stor lyst til ham. Hun havde intet imod at han kunne bolle hende fed... Tvært imod, hun havde jo prøvet en gang før at tag kondomet så han ikke kunne finde det.. Men selvfølgelig havde han haft flere. Men var det slet ikke gået op for ham at hun faktisk ikke havde villet haft at han brugte beskyttelse.. Hun sukkede i det han kyssede hende hen af kinden og deres læber til sidst mødtes.. Men hun gengælde det lidt for sent, men det var ikke meningen.. Hun tænkte bare over nogle ting.. Ting omkring dem.
Men hun røg ud af disse tanker da han begyndte at tale igen. Hun forstod det ikke helt, hvad var forskellen på at få et barn sammen og så at være kæreste.. At de havde et forhold ville da stadig påvirke den tid han kom fra og den fremtid han vidste der ville komme. Hun sukkede tungt... Hvis han nu ville have børn... Hvis.. Så ham ville altså ikke have børn.. Han var ikke klar... Langsomt gled hendes ben ned fra hans hofter og hun stod nu på gulvet igen. Hun kiggede ikke på ham men hendes øjne flakkede fra jorden til hams overkrop.. Hun var ikke i chok for hvad var der at gå i chok over.. Man kunne sige hun var overrasket.. Overrasket fordi han ikke ville have børn.. Og hun havde troet det.. For hun ville nemlig gerne. Hun stod tavs mens hendes blik flakkede mellem to stede.. Gulv og overkrop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 17:56

Dust så stille på hende, da hun pludselig slap hans hofter med benene, og stilte sig foran ham igen. Han havde stadig armene om livet på hende, og han kunne hurtigt regne ud hvorfor hun pludselig blev sådan, han vidste nu at hun gerne ville have børn med ham, og det havde han slet ikke set. Men nu hvor han vidste det og tænkte tilbage, kunne han egentlig godt se det, blandt andet dengang hvor hun havde gemt kondomet for ham, og gerne ville have ham til at tage hende uden beskyttelse. Hvordan kunne han dog være så dum og blind, hun havde jo praktisk talt allerede fortalt ham det inddirekte, ved det hun gjorde dengang og han havde slet ikke set det. Dust knugede hende blidt ind til sig, og gav hende et kærligt kys på panden.
"Undskyld skat at jeg har været så blind, jeg havde slet ikke set at du gerne ville have børn med mig!" sagde han roligt og nussede kærligt hendes hofte "Jeg har altid tænkt på mig selv, og afholdt mig fra at formere mig fordi jeg ikke ville have den blokade, men nu hvor jeg er i denne tid er muligheden for at beskytte mit barn meget bedre!" Dust kyssede hende forsigtigt på munden, for at gøre hende i bedre humør igen "Hvis du stadig gerne vil bære mit barn, vil jeg gerne bolle dig til du bliver gravid min elskede!" sagde han roligt, og kyssede hende intimt og kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 18:21

Rapheal vidste med det samme da han knugede hende blidt ind til sig at han vidste hvad der egentlig var galt, hvorfor hun lige pludselige bare blev stille. Hun gemte sig ind hos ham og lagde armene om ham. Hun sukkede blidt af det kærlige kys han gav hende i panden. Hun puttede sig helt ind til ham da han talte til hende, hun havde godt regnet ud at han ikke havde set hvad hun havde prøvet på, for ellers havde han jo ikke taget et ekstra.. Men... det var måske fordi han nok heller ikke ville have børn med hende. Hvis hun kunne havde hun presset sig mere ind til hende da han nussede hendes hofter. Det var dejligt beroligende.. Selvom der ike rigtig var noget der skulle beroliges. Hun lyttede efter hvad han sagde men følte ikke rigtig at hun havde noget at sige.
Det var først da han kyssede hende på munden at hun rigtig kom til sig selv og sådan ligesom kunne se på ham, for hun havde heletiden kigget ned og ikke op på ham. Hun sukkede blidt mod hans læber og kiggede op på ham med et blidt blik. Et bredt smil formede sig på hendes læber da han sagde mellem linjerne godt nok, at han gerne ville have et barn med hende. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige.. Men da han kyssede hende igen, svang hun benene om ham igen og kyssede ham ivrigt, som et tegn på at hun gerne ville have børn med ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 18:52

Dust kunne med det samme mærke at hun blev ivrig, da hun opfattede at han gerne ville bolle med hende, og begyndte at kysse ham ivrigt og svinge benene tilbage om hans hofter. Hans pik var faldet til ro igen mens de snakkede, men så snart hun hang mellem ham og væggen, med benene om ham så hendes fisse var inden for rækkevidde igen, rejste den sig ret så hurtigt. Han gengældte hendes ivrige kys, og sneg blidt sin tunge ind mellem hendes læber, for at lege med hendes tunge så hun kunne nyde ham mere, og i det hans pik blev helt stiv og hård pressede hovedet mod hendes fisse, og denne gang tøvede Dust ikke et sekund han gav et hug fra sig og straks gik hans pik i bund på hende, uden beskyttelse eller noget til at forringe deres nydelse. Det var sådan en fantastisk følelse at mærke hendes fisse omslutte hans pik, og bare vide at han kunne fylde hende med så meget sæd han ville, og han kunne bolle hende så tosset han ville for at gøre hende gravid. Han stoppede slet ikke med at snave hende, da han begyndte at kneppe blev han helt dyrisk efter hende, dels fordi han bare kunne kneppe løs i hende, dels fordi han havde savnet at mærke hende sexuelt, og dels fordi hun var hans pige og han nød hende mere end nogen anden. Han holdt sig ikke tilbage med at bolle hende, og gav den bare hele armen med at nyde hendes dejlige krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 19:40

Hun smilede blidt mod hans læber da han gengælde kysset, hun lod ham snige hans tunge mellem hendes læber og bød varmt hans tunge velkommen med ogs' at lege med hans som han legede med hendes. Hun nød det og hun rystede helt fordi hun var ret ivrig efter ham og hun kunne vente. Og det skulle hun heldigvis heller ikke for med det samme kunne hun mærke hans lem presse mod hendes fisse og med det samme, i et hug var han op i hende og Rapheal gav et højt støn kom fra hende, men det brød dog ikke kysset, hun mindskede sine støn for at kunne kysse med ham ligesom da de havde været i bad. Hun var langsomt holdt op med at ryste men nu var hun bare urolig.. hun kunne slet ikke styre sig, selvom at han jo var i gang, og de kyssede og hans pik var oppe i hende. Hun vidste ikke hvad det var med hende.. Hun var nok bare.. for glad. For glad for ham.. Nej vent.. Man kunne ikke blive for glad for ham.
Hun var bare glad... Han ville have et barn med hende, hun havde savnet ham... det var begge to lystne.. Det var en ekstrem blanding. Kysset fortsatte som egentlig var gået over i et snav som var ret så ivrigt gengæld for begge parter. Hun smilede stort mod hans læber og lagde armene om ham og gav lave støn fra sig for ikke at afbryde det dejlige snav de havde gang i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 20:02

Dust kunne rigtig godt lide hendes stønnen mod hans læber, men slap ikke deres ivrige snaven da han vidste, at hun så gerne ville mærke hans læber mod hendes og i deres kyssen og snaven, kunne han bedre vise hende de følelser han ikke kunne give hende, på anden vis. Efter at have stået og bollet hende op af væggen i et stykke tid, knugede han hende ind til sig uden at stoppe kysset eller trække pikken ud, og løftede hendes frække sexede krop hen til sofaen, hvor han lagde sig ned over hende så hun lå behageligt på ryggen med arm lænet under hovedet, og ham over sig. Nu kunne han bedre lægge sine kræfter i at bolle sin dejlige kæreste, og han var ikke lang tid om at komme i gang. Han gav den for fulde gardiner, og begyndte at bolle hende hårdt og i et heftigt tempo, mens han tog et godt greb om hendes bryster som han masserede lige på den måde hun bedst kunne lide han gjorde det, og rå snavede hende intimt og frækt. Dust ville virkelig nyde at bolle hende til hun blev gravid med hans barn, og så kunne man da også mærke på ham at han ikke havde fået sin vanlige sex med hende siden dagen før, så han havde en helt masse lyst som kun hun måtte mærke, og som han fik ud nu hvor han lå og huggede løs i hende så hendes krop rykkede frem og tilbage i sofaen under ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 20:35

Hun sukkede blidt mod hans læber og bed ham blidt i underlæben. Hun nød hans læber mod hendes, det var dejligt at føle hans hud mod sin i det hele taget. Hun nød ham, hun nød at han havde den samme lyst til hende som hun havde til ham så hun ikke bare helt var alene om at være så ivrig.. og desperat efter ham. Hun stønnede blidt da hun blev knuget ind til ham, hun holde sig tæt indtil ham da han løftede hende uden at afbrøde nogen form for den kontakt de havde til hianden, hen til sofaen hvor han lagde hende på ryggen. Hun hvilede sit hoved mod arm lænet. Hun smilede til ham som han lå der over hende, hun holdt stadig om ham med armene og benene om hans hofter, hun havde ikke ændret sin stilling på nogen måde. Hun stønnede højt mod hans læber da han begyndte at bolle hende hårdt og i et ret så heftigt tempo mens han masserede hendes bryster, hun afbrød kysset kort for at trække vejret og fortsatte snavet som de havde haft gang i. Hun smilede mod hans læber, hun nød at have ham over sig. Det gik ret så heftigt til, men ikke noget hun ikke kunne lide, hun nød det og prøvede at holde sig indtil ham i stedet for at rykke frem og tilbage så vildt som hun gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 20:53

Dust blev ved med at bolle hende i det heftige tempo, og da han slap hendes faste bryster var det for at lægge armene under hendes, og placere hænderne på hendes skuldre. Nu kunne han holde hende mere fast under ham, og det var vist meget godt han gjorde det for nu huggede han ivrigt i hende, og bollede hende hårdt uden det blev ubehageligt men derimod optimerede nydelsen til det maksimale. Han var virkelig ivrig efter at bolle hende, og man kunne mærke det i hvert hug han gjorde i hendes dejlige stramme fisse.
Dust stoppede let deres snaven og smilede frækt til hende, før han trak pikken ud af hende og trak hende op at sidde på knæende, med ham bag ved hende. Nu kunne han tage et fast men behageligt greb om hendes bryst med den ene hånd, mens den anden fandt hendes klitoris som han ornanerede heftigt, lige på den måde hun fik mest nydelse af. Der gik ikke lang tid før spidsen af hans pik, fandt hendes fisse indgang og mens han stadig ornanerede hende, huggede han pikken op i hende så hun fik den til roden "Hmm skat jeg nyder virkelig at bolle dig!" sagde han tirrende mens han igen begyndte at kneppe hende, hårdt og liderligt. Den hånd der masserede hendes bryst nulrede hendes brystvorte stiv, før hånden gled op af hendes hals, og lænede blidt hendes hoved tilbage så han kunne kysse hende igen. Han gav hende små tirrende og drillende kys, både på munden og på halsen mens han bollede hende og ornanerede hende, og det var som om han vidste lige hvad han skulle gøre, for at efterkomme hendes ivrighed efter ham. Dust kendte tydeligvis hver en lille millimeter af hans krop, og han vidste udemærket hvilke steder han skulle røre og hvordan han skulle røre de steder, for at få hende til at eksplodere af opstemthed. Han var ivrig efter hende og ville helt klart gerne bolle hende fed, men hun skulle da i den grad ikke slippe for også at få efterkommet hendes ivrighed, for han vidste hun også havde savnet ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 21:46

Det heftige tempo var ikke noget hun ville klage over, tvært imod blev hun en del meget tændt af det, det var hårdt men ikke skadende.. det var ikke uden kærlighed så at sige. Og da han slap hendes bryster for at holde hende mere fast så hun rykkede frem og tilbage, blev tempoet endnu mere heftigere da han var mere ivrig i hvert hug han lavede, hun kunne tydeligt mærke at han havde og var lysten lige som hende.
Hun smilede blidt til ham da han stoppede kysset med et frækt smil, hun stønnede da han trak pikken ud af hende, hun lavede en lille brokkende lyd men med et smil på læben da han hev hende op på knæ i sofaen og med ham bagved sig. Hun bed sig blidt i læben da han tog om hendes bryst og hans anden frie hånd fandt vej ned til hendes klitoris som blev heftigt onaneret, hun stønnede blidt mens hun nød at blive onaneret af ham.
Rapheal gav et højt støn fra sig da han igen huggede pikken op i hende, fuldt ud, fra top til tå, den fylde hende helt og hun vred sig let. Hun bed sig i læben af det han sagde til hende tirrende, "Mhm... Jeg elsker dig!" hviskede hun blidt tilbage og smilede. Hun nød virkelig hans ivrige tempo, heftigt, hårdt og liderligt. Hun stønnede højt hver gang han huggede i hende og gav et hop fra sig hver gang. Og da han begyndte at nulre hendes brystvorte blev hendes støn bare endnu højere og de blev ikke sat ned selvom han stoppede. Hun mærkede hans hånd op af hendes hals og lagde blidt hovedet tilbage og kiggede op på ham mens han kyssede hende, hun kyssede blidt igen, hver evig eneste lille kys der blev hende givet. På halsen og på munden, små drillende kys. Hun gengælde dem hver evig eneste gang og hun elskede det. Hun bed ham blidt i læben af og til for at holde ham lidt nede så hun kunne kysse ham endnu engang.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 22:11

Dust holdt tempoet mens han ornanerede hendes klit, og nu hvor han igen havde en fri hånd igen, tog han om hendes bryst igen så han kunne massere det og nulre hendes brystvorte, da det på hendes fantastiske stønnen lød som om hun kunne lide det. Dog stoppede han med at ornanere hende så han kunne bruge begge hænder på hendes faste ung pige bryster, men det stoppede ham ikke i at bolle hende. Han fyldte hende helt ud med sin pik, i hvert eneste hug, og nu blev begge hendes bryster masseret og nulret, mens han stadig gav hende små tirrende kys på halsen og på munden. Dog lod han hende ikke få sin vilje hver gang, hvad angik kyssene på munden, han tirrede hende bare ved at smile drillende til hende, og kysse hende andre steder i stedet for. Efter længere tid hvor hun fik denne lystige behandling, lænede han hende frem på alle 4, tog hende på hoften med sin ene hånd og holdt fast i hendes bryst med den anden, mens han bollede hende liderligt og i dejlige hårde stød.
Sådan blev han ved med at bolle hende i lang tid, og da han var ved at nå hendes grænse for hvad hun kunne holde til, holdt han hende pludseligt fast mens han præsede pikken dybt ind i hende. Han sprøjtede en masse sæd ind i hendes dejligt dryppende våde fisse mens han små stønnede nydende, og han pressede den helt i bund, for at sikre sig at han fik sin sæd sprøjtet langt op i hendes dejlige krop. Da han havde sprøjtet sin sidste ladning op i hende, slap han hende blidt og trak let sin pik ud af hende med et lille støn. Han lagde sig let ned under hende, og trak hende ned og ligge på ham. Hun var dejligt varm mod hendes hud, efter han havde bollet hende så meget, og smilede roligt til hende "Hvor var det dejligt at bolle dig skat!" hviskede han i hendes øre, mens han nussede hende ned af ryggen "Det bliver svært at holde mig fra din sexede krop, når du begynder at få mave på min elskede!" han kyssede hende intimt som han kun kyssede hende, og han prøvede virkelig at at gøre så hun følte, at det kun var hende han ville have og som han kyssede med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 4 Mar 2013 - 23:17

Hendes støn blev ikke hævet da han igen tog fat om hende bryst og nulrede hendes brystvorte, højten på hendes støn var nået grænsen, det var ikke ekstrem høje som skrig eller noget.. Slet ikke.. Det var behagelige små nydende lyde som havde lyd med sig. Hans anden hånd kom også op til hendes andet bryst efter at havde ornaneret hende godt og grundig liderlig og nu begyndte at nuldre den anden brystvorte. Begge hendes bryster fik nu en omgang af hans hænder og det nød hun rimlig meget. Hun pev dog lidt da han ikke gav hende sin vilje med at kysse ham på munde, han kyssede hendes fuldstændig andre steder end der hun ville have. Hun pev og lavede hundeøjne til ham.. Bare et enkel kys. Men hun fik ikke sin vilje da han fik hende ned på alle fire, et ekstra piv gav hun fra sig for lige at understrege at han bare havde at kysse hende efter dette. Hun nød det nu meget selvom han ikke gav hende nogen kys. Efter noget tid hvor hun var blevet ret så udmattet og hendes støn næsten helt var forsvundet holdt han hende godt fast, han havde vidst lagt mærke til hun havde mistet lidt af pusten. Hun mærkede hans sæd sprøjte i hende og hun udstødte sit sidste høje støn, hun fik selv en orgasme af alt det her. Hun havde nydt det rigtig meget så det kunne ikke undgås at hun fik sin orgasme.
Han trak sin pik ud af hende og hun sank langsomt sammen oven på ham da han havde lagt sig nede under hende. Hun lagde sit hoved på hans bryst et minut inden hun kiggede op på ham da han talte. Hun fik røde kinder af det han sagde og bed sig i læben og smilede frækt til ham. "Mhm.. Det var dejligt" hviskede hun blidt inden hun fik det kys hun havde fisket efter. Hans dejlige intime kys, hun sukkede blidt mod hans læber og strøg blidt hand kind i mens

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Mar 2013 - 7:14

Dust holdt kysset længe, før han slap hendes læber og smilede til hende. Han strøg blidt hendes ryg og gav hende et blidt klap på måsen, før han kyssede hende igen. Dust havde haft ret i at han ikke kunne give hende kærlighed gennem følelser, men han gjorde sit bedste for at vise hende kærlighed gennem fysisk kontakt, han kyssede med hende længe før han begyndte at sige noget igen, da han lige som hende godt kunne lide at kysse og hun var den eneste, han ville kysse med. Efter et sidste kærligt og intimt kys, så han hende dybt i øjnene mens han holdt hende om livet "Hvor var det dejligt at få lettet trykket skat, jeg var virkelig ved at blive trængende da jeg kom hjem, så jeg er taknemlig for du kun havde undertøj på!" Sagde han roligt, og strøg hendes haleben med blide bevægelser. Hun fik ham til at føle sig speciel, når hun lå nøgen over ham og ville kysse med ham, han følte sig som den helt rigtige fyr for hende når hun lystede ham, ville kysse med ham og i det hele taget bare være sammen med ham. Han bøjede let benene opad, så hun blev nød til at ligge med et ben på hver side af ham, han placerede sine hænder på hendes søde lille pariserrøv, og gav hende et kys som hun aldrig havde fået et før. Han kyssede hende intimt og kærligt, mens han nussede hendes mås med blide strøg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 9:20

Rapheal nød kysset som varede i lang tid, hun kyssede lidenskabeligt med på kysset og nød det den tid det varede til han slap det, hub sukkede blidt af hans blide strøg ned af hendes ryg og klappet på hendes røv. Hun smilede blidt da han kyssede hende igen efter, hun kyssede blidt og lidt ivrigt med for hun nød altid når de kyssede. Det føltes så godt og det varede længe inden han slap igen. Denne gang uden nogen brokkende lyde fra hende. Hun smilede til ham efter endnu et kys og hvorefter han så hende i øjne, hun kiggede blidt tilbage ind i hans øjne med et smil på læben. "Jeg ventede bare på dig" sagde hun blidt og smilede til ham mens hun nød de blide strøg ved hendes haleben. Hun kiggede på sin dejlige kæreste lige under sig, hun lagde hovedet blidt på skrå mens hun betragtede ham, han var så smuk, hans øjne, hans mund, hans krop, ham bare i det hele taget var smuk.
Hun blev nærmest tvunget til at ligge med benene på hver side af ham da han løftede sine ben lidt, men det havde hun intet imod da han kyssede hende igen. Hun nød det, og kyssede blidt og ivrigt med. Dette kys var anderledes, det var bedre end de andre kys hun havde fået af ham, ikke at de andre også havde været gode men dette slog alle stort. Hun sukkede blidt mod hans læber mens de kyssede, hun nød hans blide strøg på hendes røv og imens sneg hun blidt sin tunge ind mellem hans læber og fandt hans tunge og begyndte at lede med den blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 11:44

Han var taknemlig for at hun havde ventet på han kom hjem til hende, han havde aldrig før haft nogen der gjorde så sød en handling overfor ham, en der elskede ham og lystede ham så meget som hun gjorde. Han kunne mærke hendes tunge mod sine læber, og bød den velkommen med sin egen, som gladeligt legede med på hendes små lege, imens han kærligt strøg hendes røv. Dust blev ved med at snave hende, og glemte alt om tid der var kun ham og hans elskede Rapheal, i et langt og kærligt snav som kun 2 elskende kunne præstere sammen, og da snavet sluttede små kyssede han blidt hendes læber som om han ikke helt ville give slip på hendes læber. Han åbnede øjnene og så direkte ind i hendes smukke skinnende øjne "Jeg er vild med din kysse træng skat, for så ved jeg du gerne vil tæt på mig!" Sagde han roligt, før han små kyssede hende lidt igen, som om hendes træng til at kysse medham var smittet af på ham "Hvad siger du til at vi går i bad, jeg trænger til at vaske mig, og hvis hende min lille elskede kysse bamse som jeg kalder min kæreste er sulten, kan jeg lave lige hvad du vil have at spise bagefter?" Han smilede drillende til hende, og satte sig pludselig op så hun sad på knæ over hans ben, men stadig havde hans arme om livet og havde ham tæt ind til sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 7:05

Hun smilede blidt til ham mens hun kiggede roligt ned på ham og begyndte at lege med hans tunge da han bød den velkommen med hans tunge som legede med på hendes tunges lege. Hun sukkede blidt mod hans læber og nød snavet der varede så dejligt længe, hun kunne ikke helt stoppe med at kysse ham, slet ikke, vis det stod til hende kunne de sagtens bare have en dag hvor de lavede ingenting og bare nød hinanden, uden afbrydelser, bare ham og hende. Hun elskede ham det var helt sikkert hun gjorde.
Da snavet blev brudt havde hun slet ikke lyst til at stoppe med at kysse ham, men det blev vist heller ikke noget problem, for han fortsatte med at kysse med hende, han gav hendes læber små kys som hun nogen gange nåde at kysse med på. Hun så ind i hans øjne da han åbnede dem og så direkte ind i hendes. Hun smilede stort og rødmede da han kommenterede hendes kyssetrang, men hun var ikke pinlig over den for der kom jo egentlig noget godt ud af den *Det er jeg glad for at høre, din kyssetrang er nu heller ikke så værst" han var vist også begyndt at blive lidt mere kyssetrængende som hende, hvilket hun syntes var ret så sjovt at se, som om han var blevet smittet.
Hun smilede da han tilbød at de kunne gå i bad og få noget at spise bagefter, hun var faktisk ret så sulten når nu hun mærkede efter.
Hun smilede blidt til ham da han satte sig op og hun sad på knæ øver hans ben, hun sukkede blidt og kyssede ham. "Det synes jeg lyder som en god idé" svarede hun blødt og holde sig tæt ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 6:38

Dust smilede og nussede hendes hage, mens han så hende dybt i øjnene, og de sad lidt sådan som de gjorde. Han lagde blidt armene om livet på hende, og løftede hende op så hun kunne have benene om hans hofter, før han gav hende et ømt kys og nussede hendes røv.
"Jamen så kom du med ud i bad skat, så kan vi hygge os lidt før du får noget mad, ind i din smukke krop!" Sagde han roligt og gik ud på badeværelset, med hans dejlige kæreste i armene. Han satte Rapheal fra sig, tændte for det varme vand, og puttede sæbe i vandet da det var lige ved at være klart. Da karet var fyldt slukkede han for vandet, og satte sig til rette i badekaret, før han smilede lidt til Rapheal og så på hende, stå i alt sin nøgne skønhed foran ham.
"Kommer du her ned til mig, og nyder det dejligt varme bad?" Spurgte han drillende og lagde hovedet på skrå, med et smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 10 Apr 2013 - 23:23

Hun nød at være så tæt på ham, at mærke ham nusse hendes hage, at se ham dybt i øjne, bare side der tæt på ham og tænke tilbage på at det faktisk kun var kort tid siden at hun havde været hans slave og nu var hun hans kæreste, hun kunne virkelig ikke fatte det. Et smil brede sig på hendes læber da han lagde sine arme om livet på hende og løftede hende op, hun lagde benene fast om hans hofter og sukkede blidt da han kyssede hende ømt på munden og bagefter begyndte at nusse hendes numse. "Det lyder ikke som en skidt ide" Hun lagde sit hoved mod hans skulder og lagde armene om hans hals da hsn begyndte at bære hende ud til badeværelset. Han viææe tydeligt kunne mærke hvordan hun duftede til ham, han duftede godt syntes hun, hun duftefe til hans hals og så til hans hår.
Hun betragtede ham med blide øjne da han satte hende fra sig ude på badeværelset og begyndte at gøre badet klar til dem begge, et smil var stadig plantet på hendes læber mens hun kiggede på ham. Badet var blevet klart og han satte sig op i det, hun kiggedd lidt på ham som han sad der i karet, hun stod lidt og smilede ned til ham inden han bede hende om at komme i, hun satte sig roligt op i det varme vand og sukkede nydende da vandet ramte hendes hud. Hun satte sig ned oven på hans ben hvor hun lagde benene om hans hofter, hun puttede sig derefter ind til ham og holde om ham, stille og roligg, hun var tavs men det havde hun det egentlig også fint nok med at være...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Fre 3 Maj 2013 - 22:43

Dust lod hende sætte sig til rette på hans skød, med benene om hans hofter da hun kom ned i badet til ham. Da hun puttede sig ind til ham, lagde han blidt armene om livet på hende, og begyndte kærligt at nusse hendes ryg med blide strøg, mens han satte sig så hun kunne lægge sin kind ind mod hans hals, og bare nyde at hun kunne slappe helt af i hans arme. Hun var måske tavs, men det gjorde ham ikke noget, ord var ikke nødvendige lige nu, hvor han sad og knugede hende kærligt ind til sig, og nød hendes varme nøgne krop, mod hans i det lune vand. Han kyssede hende kærligt på halsen, mens de sad der i stilhed og nød hinandens selskab, mens hans ene hånd fortsatte med at nusse hendes ryg.
Efter de havde siddet og nydt hinandens selskab, til vandet var begyndt at blive lunkent, små kyssede Dust Rapheals nakke lidt før han brød stilheden.
"Kom skat, lad os få tørret os så kan vi gå ind og putte under dynen!" hviskede han blidt i hendes øre, før han nappede kærligt i hendes øreflip "Og hvis du måske kunne trænge til lidt mere baby producering før dagen er omme, kunne vi jo krølle lagnerne!" tilføjede han med en yderst tirrende hvisken, mens hans ene hånd strøg henover hendes bryst.
Dust holdt hende ind til sig, og trak proppen ud før han rejste sig med hende i sine arme. Han satte hende dog fra sig, så de kunne tørre sig, før de fortsatte ind i sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 0:06

Hun lå bare lige så stille og tavs i hans arme, nød vandet omkring dem, og deres kroppe tæt sammen, intet var mellem dem, der var intet tøj eller noget, de var helt tæt sammen og det føltes dejligt at side sammen med ham, tæt sammen med ham mens hun bare kunne slappe af helt, hun nærmest sov i hans arme, der var helt stille og han nussede hendes ned af ryggen mens nogen kys blev plantet på hendes hals, hvis dette ikke var livet så vidste hun virkelig ike hvad der var. Det her var dejligt, det var beroligende og stille, og hun nød det bare som de sad der sammen og nød at bare sidde sammen.
Hun havde lige lukket øjne da han brød tavsheden imellem dem, hun lavede en lille brokkende lyd da han sagde at de skulle til at tørre sig og så kunne de fortsætte med at putte inden under dynen, men hun ville nu hellere side med ham her, det var så hyggeligt, og så det dejlige lunkent vand de sad i, det var bare... Dejligt.
End ikke da han forslog at de kunne have sex efter de havde tørret sig og kommet ind i sengen, gav hun sig ikke, hun gav blot endnu en brokkende lyd fra sig og åbnede langsomt sin øjne, hun lidt halv træt på ham. Hun fik dog et lidt andet ansigtsudtryk da hans hånd gik over hendes bryst... Hun gav ham et skævt smil inden hun lod sig blive løftet op af badet af ham, hun blev stillet på gulvet mens hun kiggede på vandet forsvinde fra badekarret ned i afløbet, hun sukkede og kiggede så op på Dust igen. "Det skader vel ikke at være på den sikre side" hun smilede blidt til ham og kyssede ham på kinden inden hun hentede to håndklæder og gav det ene til ham så de kunne tørre sig. "Skynd dig!" drillede hun lidt mens hun tørrede sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 20 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 20 af 22 Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum