Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Hmm hvem er du?(rapheal)
Side 20 af 22 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22
Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede da hun kunne mærke hans pik mod hende efter han havde taget sine underbukser af. Hun pressede ham længere ind mod sig og lige som hun skulle ligge benene om ham kom han med et spørgsmål... "Øh.. N.. Nej" hun rystede blidt på hovedet. Hun sukkede blidt af hans nappen i hendes øreflip og hals. Hun havde ikke tænkt over det med p - piller da han jo altid havde brugt beskyttelse.. Hun lagde benene blidt om hans hofter og smilede uskyldigt til ham "Behøver jeg det" spurgte hun forsigtigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Men hun røg ud af disse tanker da han begyndte at tale igen. Hun forstod det ikke helt, hvad var forskellen på at få et barn sammen og så at være kæreste.. At de havde et forhold ville da stadig påvirke den tid han kom fra og den fremtid han vidste der ville komme. Hun sukkede tungt... Hvis han nu ville have børn... Hvis.. Så ham ville altså ikke have børn.. Han var ikke klar... Langsomt gled hendes ben ned fra hans hofter og hun stod nu på gulvet igen. Hun kiggede ikke på ham men hendes øjne flakkede fra jorden til hams overkrop.. Hun var ikke i chok for hvad var der at gå i chok over.. Man kunne sige hun var overrasket.. Overrasket fordi han ikke ville have børn.. Og hun havde troet det.. For hun ville nemlig gerne. Hun stod tavs mens hendes blik flakkede mellem to stede.. Gulv og overkrop.
Gæst- Gæst
"Undskyld skat at jeg har været så blind, jeg havde slet ikke set at du gerne ville have børn med mig!" sagde han roligt og nussede kærligt hendes hofte "Jeg har altid tænkt på mig selv, og afholdt mig fra at formere mig fordi jeg ikke ville have den blokade, men nu hvor jeg er i denne tid er muligheden for at beskytte mit barn meget bedre!" Dust kyssede hende forsigtigt på munden, for at gøre hende i bedre humør igen "Hvis du stadig gerne vil bære mit barn, vil jeg gerne bolle dig til du bliver gravid min elskede!" sagde han roligt, og kyssede hende intimt og kærligt.
Gæst- Gæst
Det var først da han kyssede hende på munden at hun rigtig kom til sig selv og sådan ligesom kunne se på ham, for hun havde heletiden kigget ned og ikke op på ham. Hun sukkede blidt mod hans læber og kiggede op på ham med et blidt blik. Et bredt smil formede sig på hendes læber da han sagde mellem linjerne godt nok, at han gerne ville have et barn med hende. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige.. Men da han kyssede hende igen, svang hun benene om ham igen og kyssede ham ivrigt, som et tegn på at hun gerne ville have børn med ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun var bare glad... Han ville have et barn med hende, hun havde savnet ham... det var begge to lystne.. Det var en ekstrem blanding. Kysset fortsatte som egentlig var gået over i et snav som var ret så ivrigt gengæld for begge parter. Hun smilede stort mod hans læber og lagde armene om ham og gav lave støn fra sig for ikke at afbryde det dejlige snav de havde gang i.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dust stoppede let deres snaven og smilede frækt til hende, før han trak pikken ud af hende og trak hende op at sidde på knæende, med ham bag ved hende. Nu kunne han tage et fast men behageligt greb om hendes bryst med den ene hånd, mens den anden fandt hendes klitoris som han ornanerede heftigt, lige på den måde hun fik mest nydelse af. Der gik ikke lang tid før spidsen af hans pik, fandt hendes fisse indgang og mens han stadig ornanerede hende, huggede han pikken op i hende så hun fik den til roden "Hmm skat jeg nyder virkelig at bolle dig!" sagde han tirrende mens han igen begyndte at kneppe hende, hårdt og liderligt. Den hånd der masserede hendes bryst nulrede hendes brystvorte stiv, før hånden gled op af hendes hals, og lænede blidt hendes hoved tilbage så han kunne kysse hende igen. Han gav hende små tirrende og drillende kys, både på munden og på halsen mens han bollede hende og ornanerede hende, og det var som om han vidste lige hvad han skulle gøre, for at efterkomme hendes ivrighed efter ham. Dust kendte tydeligvis hver en lille millimeter af hans krop, og han vidste udemærket hvilke steder han skulle røre og hvordan han skulle røre de steder, for at få hende til at eksplodere af opstemthed. Han var ivrig efter hende og ville helt klart gerne bolle hende fed, men hun skulle da i den grad ikke slippe for også at få efterkommet hendes ivrighed, for han vidste hun også havde savnet ham.
Gæst- Gæst
Hun smilede blidt til ham da han stoppede kysset med et frækt smil, hun stønnede da han trak pikken ud af hende, hun lavede en lille brokkende lyd men med et smil på læben da han hev hende op på knæ i sofaen og med ham bagved sig. Hun bed sig blidt i læben da han tog om hendes bryst og hans anden frie hånd fandt vej ned til hendes klitoris som blev heftigt onaneret, hun stønnede blidt mens hun nød at blive onaneret af ham.
Rapheal gav et højt støn fra sig da han igen huggede pikken op i hende, fuldt ud, fra top til tå, den fylde hende helt og hun vred sig let. Hun bed sig i læben af det han sagde til hende tirrende, "Mhm... Jeg elsker dig!" hviskede hun blidt tilbage og smilede. Hun nød virkelig hans ivrige tempo, heftigt, hårdt og liderligt. Hun stønnede højt hver gang han huggede i hende og gav et hop fra sig hver gang. Og da han begyndte at nulre hendes brystvorte blev hendes støn bare endnu højere og de blev ikke sat ned selvom han stoppede. Hun mærkede hans hånd op af hendes hals og lagde blidt hovedet tilbage og kiggede op på ham mens han kyssede hende, hun kyssede blidt igen, hver evig eneste lille kys der blev hende givet. På halsen og på munden, små drillende kys. Hun gengælde dem hver evig eneste gang og hun elskede det. Hun bed ham blidt i læben af og til for at holde ham lidt nede så hun kunne kysse ham endnu engang.
Gæst- Gæst
Sådan blev han ved med at bolle hende i lang tid, og da han var ved at nå hendes grænse for hvad hun kunne holde til, holdt han hende pludseligt fast mens han præsede pikken dybt ind i hende. Han sprøjtede en masse sæd ind i hendes dejligt dryppende våde fisse mens han små stønnede nydende, og han pressede den helt i bund, for at sikre sig at han fik sin sæd sprøjtet langt op i hendes dejlige krop. Da han havde sprøjtet sin sidste ladning op i hende, slap han hende blidt og trak let sin pik ud af hende med et lille støn. Han lagde sig let ned under hende, og trak hende ned og ligge på ham. Hun var dejligt varm mod hendes hud, efter han havde bollet hende så meget, og smilede roligt til hende "Hvor var det dejligt at bolle dig skat!" hviskede han i hendes øre, mens han nussede hende ned af ryggen "Det bliver svært at holde mig fra din sexede krop, når du begynder at få mave på min elskede!" han kyssede hende intimt som han kun kyssede hende, og han prøvede virkelig at at gøre så hun følte, at det kun var hende han ville have og som han kyssede med.
Gæst- Gæst
Han trak sin pik ud af hende og hun sank langsomt sammen oven på ham da han havde lagt sig nede under hende. Hun lagde sit hoved på hans bryst et minut inden hun kiggede op på ham da han talte. Hun fik røde kinder af det han sagde og bed sig i læben og smilede frækt til ham. "Mhm.. Det var dejligt" hviskede hun blidt inden hun fik det kys hun havde fisket efter. Hans dejlige intime kys, hun sukkede blidt mod hans læber og strøg blidt hand kind i mens
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun blev nærmest tvunget til at ligge med benene på hver side af ham da han løftede sine ben lidt, men det havde hun intet imod da han kyssede hende igen. Hun nød det, og kyssede blidt og ivrigt med. Dette kys var anderledes, det var bedre end de andre kys hun havde fået af ham, ikke at de andre også havde været gode men dette slog alle stort. Hun sukkede blidt mod hans læber mens de kyssede, hun nød hans blide strøg på hendes røv og imens sneg hun blidt sin tunge ind mellem hans læber og fandt hans tunge og begyndte at lede med den blidt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da snavet blev brudt havde hun slet ikke lyst til at stoppe med at kysse ham, men det blev vist heller ikke noget problem, for han fortsatte med at kysse med hende, han gav hendes læber små kys som hun nogen gange nåde at kysse med på. Hun så ind i hans øjne da han åbnede dem og så direkte ind i hendes. Hun smilede stort og rødmede da han kommenterede hendes kyssetrang, men hun var ikke pinlig over den for der kom jo egentlig noget godt ud af den *Det er jeg glad for at høre, din kyssetrang er nu heller ikke så værst" han var vist også begyndt at blive lidt mere kyssetrængende som hende, hvilket hun syntes var ret så sjovt at se, som om han var blevet smittet.
Hun smilede da han tilbød at de kunne gå i bad og få noget at spise bagefter, hun var faktisk ret så sulten når nu hun mærkede efter.
Hun smilede blidt til ham da han satte sig op og hun sad på knæ øver hans ben, hun sukkede blidt og kyssede ham. "Det synes jeg lyder som en god idé" svarede hun blødt og holde sig tæt ind til ham.
Gæst- Gæst
"Jamen så kom du med ud i bad skat, så kan vi hygge os lidt før du får noget mad, ind i din smukke krop!" Sagde han roligt og gik ud på badeværelset, med hans dejlige kæreste i armene. Han satte Rapheal fra sig, tændte for det varme vand, og puttede sæbe i vandet da det var lige ved at være klart. Da karet var fyldt slukkede han for vandet, og satte sig til rette i badekaret, før han smilede lidt til Rapheal og så på hende, stå i alt sin nøgne skønhed foran ham.
"Kommer du her ned til mig, og nyder det dejligt varme bad?" Spurgte han drillende og lagde hovedet på skrå, med et smil på læben.
Gæst- Gæst
Hun betragtede ham med blide øjne da han satte hende fra sig ude på badeværelset og begyndte at gøre badet klar til dem begge, et smil var stadig plantet på hendes læber mens hun kiggede på ham. Badet var blevet klart og han satte sig op i det, hun kiggedd lidt på ham som han sad der i karet, hun stod lidt og smilede ned til ham inden han bede hende om at komme i, hun satte sig roligt op i det varme vand og sukkede nydende da vandet ramte hendes hud. Hun satte sig ned oven på hans ben hvor hun lagde benene om hans hofter, hun puttede sig derefter ind til ham og holde om ham, stille og roligg, hun var tavs men det havde hun det egentlig også fint nok med at være...
Gæst- Gæst
Efter de havde siddet og nydt hinandens selskab, til vandet var begyndt at blive lunkent, små kyssede Dust Rapheals nakke lidt før han brød stilheden.
"Kom skat, lad os få tørret os så kan vi gå ind og putte under dynen!" hviskede han blidt i hendes øre, før han nappede kærligt i hendes øreflip "Og hvis du måske kunne trænge til lidt mere baby producering før dagen er omme, kunne vi jo krølle lagnerne!" tilføjede han med en yderst tirrende hvisken, mens hans ene hånd strøg henover hendes bryst.
Dust holdt hende ind til sig, og trak proppen ud før han rejste sig med hende i sine arme. Han satte hende dog fra sig, så de kunne tørre sig, før de fortsatte ind i sengen.
Gæst- Gæst
Hun havde lige lukket øjne da han brød tavsheden imellem dem, hun lavede en lille brokkende lyd da han sagde at de skulle til at tørre sig og så kunne de fortsætte med at putte inden under dynen, men hun ville nu hellere side med ham her, det var så hyggeligt, og så det dejlige lunkent vand de sad i, det var bare... Dejligt.
End ikke da han forslog at de kunne have sex efter de havde tørret sig og kommet ind i sengen, gav hun sig ikke, hun gav blot endnu en brokkende lyd fra sig og åbnede langsomt sin øjne, hun lidt halv træt på ham. Hun fik dog et lidt andet ansigtsudtryk da hans hånd gik over hendes bryst... Hun gav ham et skævt smil inden hun lod sig blive løftet op af badet af ham, hun blev stillet på gulvet mens hun kiggede på vandet forsvinde fra badekarret ned i afløbet, hun sukkede og kiggede så op på Dust igen. "Det skader vel ikke at være på den sikre side" hun smilede blidt til ham og kyssede ham på kinden inden hun hentede to håndklæder og gav det ene til ham så de kunne tørre sig. "Skynd dig!" drillede hun lidt mens hun tørrede sig.
Gæst- Gæst
Side 20 af 22 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22
» Why I'm chasing you, you ask? Because I'm hungry! //Rapheal
» look at all the fallen angels. it must be my birthday //Rapheal//
» Nice to meet you, I think - Dust, Rapheal
» En glad Kaguya= rolig, en sur kaguya= dræber (Rapheal)
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth