Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Oh... Not again - Hauraki - Page 5 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 5 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Oh... Not again - Hauraki - Page 5 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Oh... Not again - Hauraki - Page 5 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Oh... Not again - Hauraki - Page 5 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Oh... Not again - Hauraki - Page 5 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 5 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Oh... Not again - Hauraki - Page 5 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Oh... Not again - Hauraki - Page 5 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba15 
Lori
Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba15 
Valentine
Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba15 
Natalie
Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba15 
Jake
Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba15 
Katrina
Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba15 
Sean
Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba15 
Lenore
Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba15 
Renata
Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba15 
Taliia
Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba13Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba14Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Oh... Not again - Hauraki

Side 5 af 16 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Næste

Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 19:52

Hun smilede blidt eller noget der lignede et smil, hun kiggede op på ham med blide øjne, hun blev bare ved og strejfede hans lems hoved med sin pirrende tunge, hun kørte sine hænder op af hans mave op til hans bryst kasse så lang hun kunne nå op og kørte dem så ned igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 19:55

han nød det virkelig meget. var hun ude på at tænde ham igen, eller hvad var hun ude på. han så på hende. han kørte en hånd igennem hendes hår og smilede. hun var hans, og han var hendes. det kunne ingen ændre, ud over dem selv altså

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 19:59

Hun mærkede hans hånd gennem hendes hår og sukkede nydende mod hans lem, hun var god til det hun var igang med og det vidste hun godt, hun havde gjort det mange gange før, men... han var det eneste som fik hende til at nyde hvad hun gjorde, hun havde aldrig nydt at have sex med nogen... udover med ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 20:03

han fik sat sig op og så på hende. *tænk hun slikker den* tænkte han. han smilede hende og bukkede sig over hende og slikkede hendes nakke. han rakte ud efter hende og fik fat i hendes røv. han smilede og stak to fingre ind i hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 20:07

Hun kiggede op på ham da han satte sig op og kiggede på hende med et smil på sine læber, men han skulle bare blive liggende, hun betragtede ham som han bukkede sig over hende og slikkede hende i nakken, hun stønnede blidt da han stak to fingre ind i hendes røv, hun holdt kort op med at slikke men gjorde det så igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 20:10

han smilede og fik hende til at stoppe og løftede hende op på hans skød og førte sig ind i hende. "Du tændte mig søde" sagde han og slikkede hendes hals og bevægede sig inde i hende. han nød hende, og ville ikke miste hende igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 20:14

Hun kiggede op på ham og stoppede da han gerne ville have det, hun lod ham løfte hende op på hans stød og stønnede da han trængte ind i hende, "Mhm..!" hun kunne ikke sige særlig meget for da han slikkede hendes hals og bevægede sig kunne hun simpelhent ikke holde stønende tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 20:19

han smilede frækt og bed hende let i øret og masserede hendes ene bryst. han smilede, da han kunne mærke at han gjorde hende våd. han bevægede sig i hende og lagde hende ned i sengen, og bevægede sig endnu hurtigere i hende. han så i hendes øjne, mens han bevægede sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 20:37

Hun sukkede da han bed hende i øret og masserede hendes ene bryst, hun nød det meget at have sex sammen med ham, hun stønnede da han bevægede sig hurtigere efter at havde ligget hende ned i sengen, hun kiggede på ham mens hun stønnede af nydelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 20:41

han smilede og tog fat i sengens lænd og bevægede sig hurtigere, og smilede. han elskede hende virkelig. han vidste ikke hvor meget hårhed, hun ville kunne klare, så han prøvede sig lidt frem. han øgede hele tiden farten lidt mere, bare for at se om det blev for meget for hende. han lagde en hånd på hendes kind. og tænkte lidt på at tage hende op af væggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 20:49

Hun stønnede højre da han begyndte at bevæge sig hurtigere ved hjælp af sengen, hendes støn blev højere og højere hver gang han hævede farten, men hun sagde ikke stop... ikke endnu selvom det gjorde en anelse ondt... men hun prøvede at skjule det da hun godt kunne lide det, hun kiggede op på ham da han lagde en hånd på hans kind og tvang et smil frem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 20:52

gør det ondt søde" sagde han og sænkede farten. han ville jo stadig ikke skade. men han følte lidt at han havde skadet hende. han så ned og kyssede hendes hals og bevægede sig ikke hurtigt mere. han blev lidt ked. men ville ikke vise det. han hadet virkelig at blive ked af ddet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 20:55

Hun rystede på hovedet da han spurgte om det gjorde ondt, hun ville ikke sige det... for hun kunne lide det, men ja det gjorde ondt på hende, hun sukkede da han kyssede hendes hals, hun lagde mærke til han ikke gjorde det lige så hurtigt mere, hun kyssede ham på munden kort, "det gør ikke ondt... bare... hæv farten igen søde"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 20:57

er du sikker" sagde han. han hævede farten igen og pustede til sit pandehår. først nu kunne man se mærket efter en stor bule. hvilket jo kunne forklare hvorfor han intet anede om hvad unge lavede. han kunne ikke huske det. han gned kort sin pande, for bulen var ret øm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 21:03

Hun bed sig i læben da han hævede farten det gjorde ondt men hun bed det i sig, hun nikkede til ham og tvang et smil frem, hun betragtede bulen i hans pande som kom til syne efter han havde putet pandehåret til side, hun rakte hånden frem mod hans pande og strøg hans bule blidt... "hva.. hvad er der... sket" hun stammede lidt... noget hun kun havde gjort da hun var lille men det var lige så småt ved at komme tilbage til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 21:06

jeg husker det faktisk ikke, en dag vågnede jeg der hjemme, alt var tomt, og jeg havde bare fået den bule i panden. jeg huskede ikke engang mit navn, til en kaldte mig mit navn" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 21:09

Hun kiggede lidt på bulen og så ind i hans øjne, "så... du kunne ik..ke hus.. huske noget" hendes stammen var ved at blive ret svær at styre og det begyndte lidt at irritere hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 21:16

jeg husker fx intet fra min barndom, eller mine forældre, eller om jeg har søskende, jeg husker faktisk kun trangen til at ville hjælpe folk" sagde han. han blev helt ked over han ikke kunne huske sin familie. han så ned og lagde sit hoved ved hendes skulder og hans skuldre begyndte at ryste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 21:20

Hun kiggede op på ham med et blidt blik, hun kunne se på ham at han blev ked af det og da han lagde sit hoved op hendes skulder kunne hun se hans skuldre begyndte at ryste, hun holde ham ind til sig og vende sig om så hun lå øverst, hun kyssede ham blidt på munden og nussede hans kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 21:28

jeg husker intet søde. jeg ved ikke engang mine forældres navne eller om jeg har søskende, jeg husker ikke engang hvordan jeg fik bulen" sagde han. han huskede svagt sin hingst, men hvorfor huskede han ikke. han fik helt ondt i hoved og så på hende. "Hvad er det gode i at have en kæreste, som ikke engang aner noget om sig selv" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 21:32

Hun fik ondt af ham og nussede blidt hans kind, "d..du har sik... sikkert nogen der...ude" bare se på hende, hun vidste ikke hun havde Arason til hun mødte ham og takket være ham så havde hun vidst med det samme at det var ham fordi han havde givet dem ens halskæder.
Hun rystede på hovedet "St...stop... Jeg El...elsker dig" hun var ligeglad og han ikke kunne huske noget... hun skulle nok hjælpe ham vis det var det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 21:35

han lagde hånden på hendes kind og hev hende ned og ligge hos sig. "Jeg ville bare så gerne at du vidste mere om mig, end jeg selv gør" sagde han blidt. han kyssede hendes pande. han skulle nok finde sitliv en dag. men nu ville han bare være hos sin elskede. hun gjorde ham glad. han vendte dem og lagde sit hoved på hendes bryst, og holdt om hende og slappede af. hun gjorde ham rolig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 21:41

Hun smilede da han lagde sin hånd på hendes kind og lod ham hive hende ned til sig, "Du skal nok få din hukommelse tilbage.. det er jeg sikker på" hun smilede til ham da han kyssede hendes pande, hun skulle nok hjælpe ham med at få hans hukommelse tilbage... hun lod ham vende dem og strøg en hånd gennem hans hår da han lagde sit hoved på hendes bryst og holdt om hende, hun hold ham ind til sig og nussede kærligt i hans hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 21:43

håber jeg søde, det håber jeg" sagde han lidt træt. men han ville ikke sove. han ville bare slappe af sammen med hende. men desværre faldt han i søvn, at have været ked af det. havde også gjort ham virkelig træt. han sov nu ind til hende, med sine arme om hende. at høre hendes hjerte rytme, fik ham til at slappe helt af, og gjorde ham også rolig. så måske vile han kunne få en god søvn, istedet for de andre maridt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 21:46

Hun smilede roligt og blev ved med sine blide strøg, hun kunne mærke på ham han var træt og følte med det samme at han var faldet i søvn, hun sukkede tungt og inden længe var hun også faldt i søvn med ham på sit bryst, hendes hjerte rytme var blevet svagere hen af natten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh... Not again - Hauraki - Page 5 Empty Sv: Oh... Not again - Hauraki

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 16 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum