Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba13Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba14Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba15 
Lori
Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba13Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba14Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba15 
Lenore
Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba13Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba14Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba15 
Celenia
Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba13Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba14Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba15 
Genevira
Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba13Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba14Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba15 
Renata
Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba13Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba14Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba15 
Jake
Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba13Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba14Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba15 
Madelena Gray
Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba13Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba14Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba15 
Katrina
Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba13Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba14Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba15 
Sasha
Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba13Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba14Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Is.. She serious about this? -Callie-

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Empty Sv: Is.. She serious about this? -Callie-

Indlæg af Gæst Man 6 Maj 2013 - 21:59

Det fik et smil frem på hans læber at hun ville lade ham bo hos hende, eftersom han egentlig ikke havde noget sted at bo. Enden overnattede han på kroer eller også sov han ude i skoven op af et træ. Det ville de fleste nok tænke stakkel ved, men sandheden var at han elskede at sove udenfor i skoven, da det mindede ham om den tid hvor han bare løb rundt og fjollede med Mystis, imens han tog lange lure oppe af et træ og lod solen varme ham.
"Jamen, så bliver jeg her, så længe du har opgaver til mig, så jeg ikke bare bor her gratis!" sagde han bestemt og pegede på hende med sin gaffel, da han bemærkede at hun sukkede og kiggede ned i jorden. "Er du okay Callie?" Han så spørgende og bekymret på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Empty Sv: Is.. She serious about this? -Callie-

Indlæg af Gæst Man 13 Maj 2013 - 17:41

Callie lod sit blik glid hen på ham, ''ja undskyld josh jeg har bare en masse i mit hovede lige nu, g bare rolig jeg har en masse opgaver til dig'' sagde hun og grinede til ham og smiler for sig selv og slapper af og ser ned i jorden og ser på ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Empty Sv: Is.. She serious about this? -Callie-

Indlæg af Gæst Tors 16 Maj 2013 - 22:40

En masse i sit hovede.. Det kendte han skam alt for godt, men han ønskede at lytte til hvad hendes problemer var, det var jo trods alt det venner var til for. Så, hvis hun ønskede at snakke om det, så var han der og det håbede han at hun vidste! Måske kunne han ikke komme med de bedste råd, men han var god nok til at lytte.
"Jeg forstår, du kan altid fortælle mig hvad der er galt," sagde han til hende og smilte venligt til hende, for derefter at ugle hendes hår kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Empty Sv: Is.. She serious about this? -Callie-

Indlæg af Gæst Man 20 Maj 2013 - 0:16

''min bror... han har fundet det kærlighed han manglede i sit liv, og nu følger jeg mig ensom'' sagde hun trist og slapper af og ser ned i jorden og sukkede det var hvad hun havde i hvooede lig nu også at kani sikkert var samen med en anden og det sårede hende måske en smule da hun var blevet glad for kani...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Empty Sv: Is.. She serious about this? -Callie-

Indlæg af Gæst Man 20 Maj 2013 - 22:52

Hendes bror? Nu blev han en smule nysgerrig, burde hun ikke være glad for at hendes bror havde fundet den som han ville elske? Josh var glad på Jacob vejne over at han havde fundet en som Nille, så hvorfor var Callie ikke glad på sin brors vejne? Selvfølgelig kunne han godt se, at hvis man selv ønskede at finde kærligheden, så blev man en smule jaloux over at en anden havde fundet den og ikke en selv.
"Nårh.. og.. hvorfor er du ikke glad på din brors vejne?" spurgte han hende roligt og så på hende med sine chokoladebrune øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Empty Sv: Is.. She serious about this? -Callie-

Indlæg af Gæst Tirs 21 Maj 2013 - 0:04

Calie så på hende o smiler og tænker på det, ''jeg er glad på hans vegne det er dejligt men jeg er bare bange for vores forældre vil angrebi og prøve at dræbe hans kæreste'' sagde hun nervøst og bed sammen og så ned i jorden og var bekymrede for dem...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Empty Sv: Is.. She serious about this? -Callie-

Indlæg af Gæst Fre 24 Maj 2013 - 14:21

Nu forstod han det en smule bedre. Nok var han ikke i familie med dem, men han kunne sagtens sætte sig i situationen, om folk så troede på om han kunne det eller ej. Forsigtigt lagde sin hånd på hendes skulder, som et lille tegn på at hun skulle kigge op på ham. Det skæve smil på hans læber, signalerede at han udmærket godt forstod hendes frygt for at broren skulle miste sin lykke.
"Det skal nok gå, dine forældre må lærer at forstå at din bror elsker hende og hvis de ikke kan det, så må i ikke give op," sagde han mildt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is.. She serious about this? -Callie- - Page 5 Empty Sv: Is.. She serious about this? -Callie-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum