Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Is.. She serious about this? -Callie-
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Is.. She serious about this? -Callie-
"En tyv," svarede Josh Callie og gjorde som hende, satte i løb hen imod gruppen for at gøre sin insats for at stoppe det. Han var sikker på at Callie havde den samme ide i tankerne, nu kom det bare til det spørgsmål om hvordan de skulle stoppe ham og om de overhovedet kunne. "Vi må hjælpe dem, har du nogen ideer?" han så spørgende på Callie, imens de var i fuld gang med at jagte manden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Fantastisk callie!" sagde han og smilte til hende. "Det var da noget som virkede perfekt," Dog havde han på fornemelsen at det ikke var slut, så han rettede sit blik imod tyven, som fort et kort øjeblik havde trukket en pistol frem og rettede den imod callie. "Callie pas på!" Udbrød Josh og skubbede hende væk, inden hun blev ramt, så skudet ramte hans arm og fik ham til at bide tænderne sammen i smerte.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej, jeg klarer mig frue," sagde han, inden han kiggede hen på Callie igen. "Det skal du ikke være ked af.. Jeg healer og det vigtigste er at du er okay," Han kiggede tilbage i hendes øjne, med et varmt smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han rejste sig op og tog sig til såret, inden han kiggede hen på hende og beholdte den øjenkontakt de havde skabt.
"Og jeg er glad for at du er min," sagde han og nikkede til hende.
Folk omkring dem udstødte et: Nuurh! Hvilket fik Josh til at løfte på et øjenbryn og grine, imens han så på Callie.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Bare tag det roligt Callie," sagde han og viste hende såret, der langsomt var begyndt at heale. "Det healer langsomt af sig selv,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg tog den fordi du er af de eneste som har været så sød imod mig og det er jeg meget taknemlig for Callie," sagde han og kiggede hende i øjnene for at vise hende at han mente det. "Og det er ikke sidste gang at jeg gør det,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så bliv du vred, for jeg tager de skud jeg vil," sagde han og rækkede kort tunge af hende, da hun kaldte ham en sød lille skat. "Jeg er ikke lille," Han grinte derefter kærligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tak, det betyder meget at jeg er din bedste ven.. Og.. Du er skam også min," sagde han med en varm stemme og rettede sit hoved op igen, for at kigge udsigten. Den var faktisk meget.. Flot.. En mark der strækkede sig og horisonten en masse træer..
Gæst- Gæst
ingen ville have hende så hun var ikke ligfrem den gladeste lige nu og ville nok heller ikke være det frem over.. hun sukkede og så ned i jorden... men så så ud mod horisonten den var utrolig smuk, hvis man dog blot havde været der med en man elskede så ville det være perfekt, men at nyde det med sin bedste ven var nu også meget hyggeligt..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg har da ikke noget imod at sove ved siden af dig?" sagde han, efterfulgt af et kærligt grin. "Du voldtager mig jo ikke ligefrem vel?" Det sidste blev sagt i sjovt, med en drilsk stemme. Han begyndte langsomt at gå..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun tog ham med sig mod der hvor hun boedede..
Gæst- Gæst
"Hmm, det ved jeg ikke," sagde han med et smil på læben og kiggede rundt i hendes hus. "Jeg tror det er en farlig tanke at tænke," han grinte kærligt.
Gæst- Gæst
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» you'll Never know ~callie
» Now tell me who are you //Callie//
» I know you //Callie//
» Where have you been Callie!? -Callie-
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth