Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
En stor, lykkelig familie //Romeo//
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: En stor, lykkelig familie //Romeo//
"Hvor skulle far hen?" Som den lille dreng romeo stadig lidt var, troede han at Kairi vidste alt om ramiel. Hvor ramiel gik hen, hvor ramiel var, alt troede Romeo at Kairi vidste om Ramiel.
Romeo rankede sig igen stolt.
"Tak." Han Hviskede det lidt lavt, fordi han blev lidt genert.
Han nikkede ivrigt.
"Ja!" Han smilede stort.
Gæst- Gæst
"Det ved jeg ikke lille skat, tror bare far trængte til at gå en tur."
Hun smilede, og gav sig så til at gennemgå nogle af deres ting for at se om hun kunne finde noget passende til musen at bo i. Til sidst fandt hun en lille kasse fra nogle ting hun havde fået sendt fra sine forældre, og viste Romeo den.
"Tror du den her vil passe? Hvis vi forer den med noget blødt, et stykke stof?"
Kairi- Antal indlæg : 924
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
Romeo så lidt trist ned. Han kunne ikke lide at han ikke vidste hvad der skete. Han ville gerne vide hvor hans familie var , hvad de lavede, alt.
"Okay..." Hviskede han lavt.
Han smilede stort igen, og fulgte efter Kairi. Betragtede så han på kassen, mens han forsigtigt trykkede brownie ind til sig.
"Ja, det tror jeg." Svarede han med et smil.
Gæst- Gæst
"Godt. Så lad os finde noget stof."
Hun gik hen til en komode, og trak en skuffe ud, hvor hun havde sit stof liggende i. Hun fandt en lille rest, som passede med størrelsen på kassen, og lagde det ned i, og rakte så kassen til Romeo.
"Her min skat, så har han et hjem."
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
Han nikkede, og fulgte med Kairi. Han så på mens Kairi mens hun satte stoffet i. Han satte forsigtigt brownie i kassen da hun rakte den til ham. Han tog kassen og kiggede ned til den nysgerrige søde brune mus.
"Tak mor!" Han smilede stort. Han satte kassen ned og Krammede Kairi. "Du hader mig ikke fordi jeg er blanding, vel mor?" Han så op på hende med store triste øjne.
Gæst- Gæst
"Nej min skat, hvorfor tror du dog det? Både mor og far elsker dig meget højt, det må du aldrig glemme skat."
"Jeg... Far går bare hele tiden... Næsten hver gang jeg er her.. " nogle tårer gled ned af hans kinder som han skyndte sig og tørre væk med sin hættetrøjes ærme. "Jeg... Jeg tror han ikke kan lide mig... Tror du han er skuffet over mig?" Hans stemme var lille, trist og nervøs.
Sidst rettet af Ramiel Tirs 22 Okt 2013 - 15:21, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
"Hør, lille skat, din far elsker dig rigtig højt og er stolt af dig. Det har intet med hverken dig, mig eller din søster at gøre, at han så tit går. Far har et arbejde, hvor han er nødt til at gå og komme tilbage på den måde han gør. Men han elsker stadig os allesammen meget højt."
Han så trist på Kairi mens hun snakkede. Et job? Hvilket job? Han havde ikke hørt Ramiel snakke om noget job...
"Hvilket arbejde?" Spurgte han og så ned igen. "Hvorfor har han ikke sagt noget om det?" HAn bed sig i underlæben, og så tøvende på hende igen.
Gæst- Gæst
"Ved du hvad skat, det må du spørge ham om selv. Jeg er sikker på han gerne vil fortælle dig om det selv."
I virkeligheden ville hun bare selv slippe for opgaven med at fortælle Romeo om hvad Ramiel lavede, men det behøvede han jo ikke vide.
"Men vil han svare på spørgsmålet, eller hvad?" Han lagde hovedet lidt på skrå. "Og ville han svare ærligt?"
Han så ned, snøftede og tørrede de sidste tårer væk med hættetrøjes ærme.
Gæst- Gæst
"Det er jeg overbevist om, min skat. Din far elsker dig utroligt højt, så jeg er sikker på at han vil fortælle dig det."
Hun trak Romeo ind til sig og gav ham et blidt kram.
//Sorry det blev så kort, krea-svigt//
"Okay.. Jeg tror på dig."
Romeo smilede svagt og gengældte krammet. "Mor, jeg så forresten noget... skræmmende i skoven idag." sagde Romeo forsigtigt.
Gæst- Gæst
"Oh, hvad da min skat?"
Hun bed sig i læben og undrede sig over, hvad hendes lille dreng dog kunne have set.
"En mand fangede en kvinde - snøft - og og, prøvede at dræbe hende! H-hun sparkede ham dog, og jeg kastede en sten efter ham... Jeg... Jeg kunne bare ikke lade ham dræbe hende! Det var forfærdeligt.. Han prøvede også at få tøjet hende! Det forstår jeg dog ikke helt hvorfor han prøvede på..." Han rynkede tænksomt på panden , mens han holdte sig ind til Kairi, for at mærke den tryghed hun altid havde givet ham.
Gæst- Gæst
"Det var godt at du hjalp hende min skat. Det lyder som en meget væmmelig mand. Kom du noget til?"
"Nej, jeg har det fint.. Jeg skyndte mig væk, og han løb efter mig.. Heldigvis var han ikke særlig klog, så jeg gemte mig bare bag et træ, og så var han væk. Kvinden så jeg løbe sin vej... Jeg tror hun har det fint... Men... HVorfor prøvede manden at få hendes tøj af? hvad skulle det gøre godt for?" Se, det... Ville Romeo gerne vide.
Gæst- Gæst
"Skat, du ved godt at din evne har sine begrænsninger ikke? Nok bliver du næsten som den alder, du vælger at være, men også kun næsten. Derfor forstår du ikke hvorfor han prøvede at få tøjet af hende, og det vil der går mange år før du forstår. Prøv ikke at forstå det for tidligt, husk på at indeni er du stadig kun et lille barn."
Hun håbede virkelig han ville forstå, og ikke blive sur på hende.
"Okay, mor... Jeg forstår." Han smilede svagt og så på hende. "Tror du far snart er hjemme?" Håbet lyste i hans øjne.
Sidst rettet af Ramiel Tirs 22 Okt 2013 - 15:19, rettet i alt 3 gange
Gæst- Gæst
Hun gengældte kærligt hans smil.
”Det ved jeg ikke skat, men jeg tror det. Er der noget du har lyst til at lave, mens vi venter på ham?”
"Så vi kan vi også holde øje med, hvornår han er hjemme." Romeo smilede. Han krammede hurtigt Kairi, inden han løftede kassen, som Brownie var i. "I er de bedste forældre i verdenen." Sagde Romeo og smilede.
Gæst- Gæst
”Selvfølgelig kan vi det min skat.”
Hun ville til at gå udenfor, men blev helt overrasket over hvad Romeo så sagde. Hun måtte kæmpe for ikke at få tårer i øjnene, for så ville han bare tro hun var ked af det, hvilket hun bestemt ikke var. Det var uden sammenligning det sødeste nogen nogensinde havde sagt til hende, men af gode grunde havde hun regnet med der ville gå et par år før hun hørte et af sine børn sige det til hende. Hun stod bare helt forstenet og så på Romeo, og smilede så til ham.
Romeo gik hen til kassen igen og samlede den op. Han åbnede døren, og så ud. Han smilede stort, da han så, hvem der kom gående mod huset. "Far er hjemme!" Sagde Romeo og satte kassen ned igen ved døren. Romeo løb hen til Ramiel og krammede ham med det samme. Ramiel så en anelse overrasket på Romeo, men grinede kærligt. Romeo trådte væk og tog Ramiels hånd. Romeo trak ham med hen til huset.
Gæst- Gæst
"Ja, jeg har det fint. Jeg stod bare lige og tænkte på hvor højt jeg elsker dig og din søster."
Hun lagde blidt armene om ham og gav ham et lille knus inden hun slap ham igen, og fulgte med ud i haven. Hun smilede stort da hun fik øje på Ramiel, og da han kom hen til hende gav hun ham et kærligt kys.
"Har du haft en god tur, skat?"
Ramiel var uden tvivl glad for velkomsten. Han rodede kærligt i Romeos hår med et drillende smil om sine læber. Romeo grinede af det, og puffede til Ramiel med sin albue, inden han løb ind i huset, for at se til Amy. Ramiel gik over til Kairi. Han gengældte det kærlige kys blidt. "Ja, det har jeg." Svarede han blidt. Han så rundt i huset, og fik øje på kassen, hvor Brownie var i. "I fandt en kasse til ham." Sagde Ramiel blidt. Han så på Kairi igen.
//Out.
Gæst- Gæst
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» ||FRAVÆR|| (i STOR stil)
» en for stor mundfuld? - Myra
» på eventyr i stor byen - Seth
» Stor nyhed! Admin-udskiftning!
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth