Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
En stor, lykkelig familie //Romeo//
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: En stor, lykkelig familie //Romeo//
"Seriøst?" Romeo sukkede lavt, og lagde armene over kors. Han var skam glad for at han skulle være rigtig storebror, men.. Nej, det ville han slet ikke tænke på. Det var alt for... Klamt at tænke på. Romeo vidste jo hvordan børn blev lavet.
"Dejligt." Romeo gik hen imod sit værelse igen.
Gabriel rynkede lidt på panden, men ville ikke gøre noget. Gabriel gik hen til Amy, og smilede skævt.
Gæst- Gæst
Hun sukkede, og så på Gabriel. Hendes plan havde været, at hun ville fortælle den ene nyhed, så kunne han sige den anden. Det virkede dog ikke til at han havde regnet den del ud, men hun gad ikke sige noget. I stedet gav hun sig i stilhed til at rydde tingene fra morgenmaden lidt sammen, så det var lige til at bære ud i køkkenet.
Amy så op på Gabriel med et smil. Hun vidste selvfølgelig ikke rigtig hvad der foregik, så hun var som altid glad for at se Gabriel. Hun begyndte at pludre begejstret.
Kairi- Antal indlæg : 924
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
"Bare rolig, han skal nok blive god igen... Han skal bare lige vænne sig til tanken om at skulle blive storebror." Sagde Gabriel blidt, og så på Kairi.
Romeo smed sig på sengen, og gemte ansigtet under puden.
Gæst- Gæst
"Jeg ved det godt skat, det er bare... Jeg havde bare troet, eller vel nærmere håbet, at han ville blive glad..."
Hun gik hen og satte sig i sofaen, og tog Amy op på skødet.
"Hvad så, prinsesse, haft en sjov dag?"
Amy gav sig til at pludre og grine, og Kairi smilede for sig selv. Hun elskede virkelig sine børn, og glædede sig til at få et til, selvom det også ville blive hårdt med 3 børn i huset, og så så hurtigt efter hinanden.
Evner/magibøger : Shirangin-øjne, der gør hende i stand til at aflæse sin modstander og manipulere med deres sind (mere i profil)
"Jeg tror der er noget der plager ham..." Gabriel så hen imod Kairi og smilede skævt.
"Jeg går mig lige en tur." Gabriel gik hen imod døren, tog sko og jakke på, og gik ud. Faktisk var det ikke kun lige en gåtur. Men det behøvede Kairi jo ikke at vide...
Romeo sukkede lavt, og rejste sig op. Han skiftede form til ulv, og lagde sig til rette på sengen.
Gæst- Gæst
Kairi overvejede kort at gå ind og se til Romeo, men besluttede sig for at lade være. Hvis der var noget hun hadede da hun var teenager, var det at hendes forældre altid rendte efter hende når hun blev sur eller havde brug for at være alene, og hun regnede med at hendes søn havde det på samme måde. Derfor lod hun ham bare være, og blev bare siddende med Amy i skødet.
maden var væk! Han klynkede svagt over det, og lagde sig ned.
HAn så trist på sin mor, og klynkede videre... Han var sulten.
Gæst- Gæst
Noget tid efter kom Ramiel hjem med et sværd i en skede, og åbnede døren.
"Nogen hjemme?"
Gæst- Gæst
"Faaaaar!" Lød det fra den lille pige.
Kairi stod stille og så på sin datter. Det var første gang, hun havde kaldt Ramiel for far.
Far? Det var lige før Ramiel så bag sig for at se om Amys rigtige far på en eller anden måde var kommet tilbage fra de døde. Men nej, da han kigged sig over skulderen var der ingen. Han så smilende på Amy. Det var ham hun kaldte for far! Wauw.. Han ville aldrig kunne finde på at tage Johans plads, men ... At hun så ham for sin far? Han ville i hvert fald ikke lade nogen røre Amy, eller Romeo, eller Kairi. Han grinede lavt, og løftede Amy op.
"Hej Prinsesse." Han smilede skævt, og gik ind i stuen.
Gæst- Gæst
"Hvad så min skat, haft en god tur?"
Han smilede skævt.
"Ja, den var fin." Nej, den var dum. Han var blevet skåret i, men havde klaret opgaven. Han havde holdt det hemmeligt. Han kunne bare ikke fortælle det.
Gæst- Gæst
Hun slog tanken ud af hovedet, hun ville gerne være glad. Ramiel havde lige friet, de ventede deres tredje barn, og Amy havde lige kaldt Ramiel for far for første gang. Hun havde ingen grund til ikke at være glad lige nu.
Hun gik ind mod stuen igen, og satte sig i sofaen.
Hvad han heller ikke vidst var at der var noget blod på hans trøje, bare lille plet ved brystkassen, lidt ved højre side.
Han så spørgende efter hende da hun gik ind i stuen. Han satte Amy ned, strøg hende over håret, og gav hende en af hendes dukker. Han gik ind i stuen, og satte sig ved siden af Kairi.
"Er der noget galt?" Han så spørgende på hende.
Gæst- Gæst
"Det kommer helt an på om du har en god forklaring på det her..."
Hendes stemme var kold og skarp, langt fra den milde og varme stemme hun normalt havde. Hvis man så godt efter ville man også kunne se, at nogle bitte-små røde prikker glimtede i hendes øjne.
"God forklaring på hvad?"
Han rynkede på panden. Hendes stemme og øjne skræmmede ham.
Han krøb faktisk lidt sammen.
"Vær ikke sur på mig... Hvad har jeg gjort?" Hans stemme var bedende.
Sidst rettet af Ramiel Tirs 23 Apr 2013 - 22:49, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
"Forklaring på det her!"
Hun holdt stadig spejlet op foran ham, så han kunne se det. Nu gav det pludselig mening, de lange såkaldte gåture, på alle tider af døgnet, og ofte flere gange om dagen, hans lettere mystiske adfærd, og nu det her.... Han havde en anden! Tanken var ikke til at bære, så hun sænkede modløst armen, og fik tårer i øjnene, der var en blanding af triste og vredestårer.
Han så på spejlet og rynkede på panden. Han rørte ved stedet hvor læbestiften var. Han kiggede på hende.
"Det er ikke det du tror, Kairi.." Han rejste sig op. "En dame gik ind i mig, ved et uheld." Hans stemme var rolig, men der var ingen løgn at tyde.
Gæst- Gæst
"Og plantede sine læber på din hals? Ved et uheld?"
Det lød ikke helt overbevisende i hendes hoved.
"Kairi... Jeg elsker dig, og kun dig." Han tog tøvende hendes hænder.
"Jeg ved ikke hvordan hendes læber endte der, men jeg er ikke typen der er folk utro." Han så tøvende på hende.
"Jeg har ikke en anden. Jeg har kun dig, og ved dig er jeg lykkelig."
Gæst- Gæst
"Det forklarer så ikke dine små forsvindinger på alle tider af døgnet, og din lettere mystiske opførsel. Der foregår et eller andet, tro ikke at jeg ikke har bemærket det..."
Hendes stemme var ikke længere skarp og kold, men der var en bestemt tone i den, som sagde at hun stadig krævede svar.
Han ville ikke have hun græd, men hun skulle have lov til at græde ud, mente han. Det var bare som at have en stor sten i hans hjerte når hun var ked at det.
Han sukkede lavt og kiggede på hende. Han tog hendes hånd, og trak hende med ud i haven. Han fandt sværdet frem fra sit skjulested i busken. Han trak det ud af skeden og det begyndte at gløde.
"Hvis du så gerne vil have det at vide." Han så på hende. "Så er jeg snigmorder."
Gæst- Gæst
"Jeg håber du er klar over, hvad du gør. Det er ikke kun dig selv du udsætter for fare, det er også hele din familie! Er du klar over, hvad der ville ske med os hvis de forkerte fandt ud af det her?!"
Vreden var halvt om halvt steget op i hende igen, men hun kæmpede for at holde den nede.
"Hvorfor tror du jeg holdte det hemmeligt?" Han lagde hovedet lidt på skrå. Han stak sværdet i skeden igen, og gemte det igen i busken.
"Og, jeg kan ikke bare stoppe. Det sværd er min evne. Jeg er ikke den søde lille englebasse mere, kairi."
Og hvis hun ikke kunne leve med det, havde de ikke mere at snakke om.
Gæst- Gæst
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» ||FRAVÆR|| (i STOR stil)
» en for stor mundfuld? - Myra
» på eventyr i stor byen - Seth
» Stor nyhed! Admin-udskiftning!
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth