Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 6 EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 6 EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 6 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 6 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 6 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 6 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 6 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 6 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 6 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 6 Voteba13the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 6 Voteba14the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 6 Voteba15 
Valentine
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 6 Voteba13the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 6 Voteba14the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 6 Voteba15 
Rafaela
Jake

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Side 6 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Næste

Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 6 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 19:43

Han smilede skævt. Han svarede ikke på det med hun var god.. For han mente ikke der var brug for svar. "Det går nok.. Hun er bare anderledes nu." Han ville ikke tænke på det. "Det er lige meget." Han rystede på hovedet. Han smilede da hun vendte sig om mod ham. Han kyssede hendes læber kort. "Jeg er træt." Hviskede han. Han lagde sig ned, med ryggen til hende. Han lukkede øjnene.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 6 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 19:49

Hun nikkede stille "okay" hviskede hun og kunne godt fornemme at dette var ikke en af de emner han helst ville tale om, men det skulle han også have lov til, hun ville helst ikke presse ham ud i en samtale han ikke ønskede. Hun kyssede ham blidt igen, nikkede også hvordan han lagde sig med ryggen til hende. Hun smilede blidt, før hun sukkede og lukkede øjnene, faldt smilende i søvn

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 19:53

Dominic ville ikke snakke med andre om Triana... Da specielt ikke med en anden pige. Det var lidt underligt at snakke med en pige man havde kysset med om en anden som man også havde været sammen med.. Det var ikke ligefrem det smarteste. Han vendte sig om mod hende, og kiggede på hende da hun faldt i søvn. Han lukkede øjnene igen, og faldt nok lidt efter i søvn.

Næste morgen vågnede han ved at solen skinnede ham i øjnene. Han åbnede øjnene, og mumlede noget med at det var alt for tidligt at stå op. Han lukkede øjnene igen, og trak dynene over hovedet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 19:56

Denne aften var overraskende rolig, hun havde ikke de sædvanlige mareridt som altid, men lå bare stille, med et smil på de bløde læber. Hun brummede svagt da hun hørte ham mumle noget, men så langt væk i søvnen, endte hun op med at have kinden mod hans mave, armene om ham, under dynen, mens hun sov videre. Hun puttede sig mod ham, sukkede stille over varmen, men rykkede sig dog til gengæld ikke

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 20:19

Dominic vågnede ved at noget puttede sig ind til ham og noget brummede. Han åbnede øjnene, og blev først overrasket over at se en pige, med tøj på, ligge i hans seng og kramme sig ind til ham. Ja, det var noget han ikke var vant til... For pigen var også levende!
Så kom minderne om før tilbage. Han sukkede svagt og smilede skævt. Han trak dynen af dem for at se om hun vågnede af at mærke dynens varme var væk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 20:30

Hun sukkede, nussede ham ubevidst op og ned af hans ribben, mens hun nød sig godt af varmen. Med et forsvandt den dejlige varme, blev erstatte med en kulde, samt lyset fra solen, hvilket fik hende til at brummede hun utilfreds. Hun begravede ansigtet mod hans mave, før hun gabte og så på ham "hej" hviskede hun med et søvnigt smil. Hun rullede om på ryggen, satte sig op og strakte sig "mh"gabte hun og kørte en hånd igennem det uglede hår

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 20:40

Dominic smilede over at hun nussede ham op og ned af hans ribben. Han grinede lavt da hun brummede utilfreds. HAn smilede blidt over hende. "Godmorgen." Sagde han drillende. Da hun rullede op på ryggen, rejste han sig op, og trak en trøje ud af klædeskabet som han tog på. Han kiggede på hende.
"Har du sovet godt?" spurgte han.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 20:45

Hun sukkede, rejste sig selv op. I det kun ramte gulvet med fødderne, klødede hun sig mod baglåret med sin fod, mens hun kløede sig i håret "mhh meget dejligt" sagde hun stille, vendte sig mod ham med et smil "mhh du fungeret godt som en pude" sagde hun og drillende daskede hun ham mod hans mave

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 20:54

Dominic kiggede på hende og smilede. Hun havde sovet dejligt.. Det var godt. "Så.. Ingen mareridt?" Spurgte han, og foldede armene bag nakken. Han grinede lavt. "Selvfølgelig gjorde jeg det." Han blinkede drillende til hende med det ene øje. "Hvad vil du så lave idag?" Spurgte han med et nysgerrig glimt i øjnene. Han lagde hovedet lidt på skrå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 21:00

Hun smilede blidt til ham "nop, jeg var fri for mareridt....hvilket overrasker mig meget" sagde hun og lagde armene over kors. Hun grinede blidt af ham "mhh meget, en smule blød" hun prikkede ham på maven, med et drillende smil og et hævede øjenbryn "godt spørgsmål...morgenmad" spurte hun med et hævede øjenbryn

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 21:10

Det var da godt at høre. "Hm.. Gad vide hvorfor..." Han smilede drillende. Han så helt uskyldig ud da han stak underlæben ud og lavede hundeøjne. "Siger du jeg er blødsød?" Hans stemme var lille, og lidt... Nuttet. Han grinede så, og smilede skævt. "Morgenmad? Sjæle?" Han så spørgende på hende.

Sidst rettet af Dominic Tirs 30 Apr 2013 - 21:29, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 21:19

Hun grinede og så hvordan han lavede sig om til et eller andet nuttet. Hun gik hen til ham "mhh blødsød, det ved jeg nu ikke, måske" hun bed ham i hans underlæbe som han stak ud, trak drillende i den før hun trådte tilbage. Hun kørte en hånd igennem håret, fik en smule styr på det igen "hvad med te?" Spurte hun med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 21:30

Dominic smilede over hende da hun gik hen til ham. "Jeg er ikke blødsød." Hviskede han. Han sukkede nydende da hun bed hans underlæbe, og han lukkede øjnene. Han åbnede øjnene da hun trådte tilbage. Han smilede skævt. "Te..." Han tænkte sig lidt om. "Ja, det har vi." Han gik ud af soveværelset og ned i køkkenet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 21:33

Hun grinede "mhh ikke det, du har da nogle søde kinder" hun klappede ham drillende mod hans kinder. Hun smilede over hans nydende suk, men fulgte stille med ham som han gik ud mod køkkenet. Hun havde armene over kors, satte sig på det nærmeste køkkenbor

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 22:09

Dominic hævede et øjnebryn. "Nej jeg har ej." Hviskede han drillende. Kort pressede han sine læber mod hendes silkebløde lokkende læber. Han smilede skævt.
Dominic begyndte at lave te til hende, da han ikke ville have noget. Men pludselig stoppede han op og vendte sig mod hende med et alvorligt udtryk. "Hvad lægger du i det her?" Spurgte han. Han så alvorlig ud,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 22:20

Hun kyssede ham igen, grinede blidt "mhh jo de er så kære" hun prikkede til hans kind igen, mens hun smilede blidt.
Hun svingede med benene, mens hun betragtede ham lave teen "mhh det ser godt ud" sagde hun, men rynkede brynet da han havde vendt sig om med et alvorligt udtrykke "hvad jeg lægger i det, hvad mener du dog" spurte hun og forstod ham ikke...skulle hun lægge noget i det?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 22:26

Dominic sukkede svagt. "Neeeej..." Hviskede han langtrukkent. Han klukkede blidt da hun prikkede hans kind.
Han smilede svagt. " det gør det vel" sagde han blot. Han sukkede svagt og gik hen til hende. Stadig alvorlig. "Hvad du lægger i at have sovet hos mig og at vi har kysset. Har du nogen forventninger eller..." Han spurgte egentlig om hun regnede med de var sammen eller noget siden de havde kysset, og så videre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 22:37

Hun lagde hoved på skrå "du sagde til mig tidligere du ikke elsker folk, så nej jeg ligger intet i det, forventer intet....jeg har det vel bare sjovt, du fortæller mig hvis du mener andet" sagde hun og lagde hoved på skrå. Havde han forventet hun troede de var sammen? Hvad var hele meningen bag disse spørgsmål? Havde hun gjort noget forkert?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 22:43

Dominic forventede ikke de var sammen.. Men han kunne ikke lade være med at føle sig.. Skuffet. Lidt trist måske også, over hendes svar. Han nikkede langsomt. Fandt det sjovt.. Hm. Han smilede svagt, for ikke at vise han faktisk var noget skuffet og eventuelt lidt trist.
"Okay. Jeg forventede ikke andet." Det havde han faktisk ikke.. Men hun var blevet en af de meget få personer der betød noget for ham. Hvilket var noget specielt. Han vidste at når de sagde ses eller farvel, ville hun være igang med at flirte med en anden. Ligesom han ville. Han måtte ud af køkkenet. Han skyndte sig at lave teen færdig, gav hende kruset med te, og gik udenfor i haven hvor han var fri. Han satte sig ned i græsset. Han havde prøvet noget lignende men det irriterede ham stadig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 22:53

hun så på ham, da hun tog imod sin kop, hvad var der galt, havde hun nu gjort noget, siden han bare var gået udenfor. Hun tog en tår af sin te, lod sig glide ned på gulvet før hun vandrede den vej ud som han havde taget, gik stille ud til hans have, hvor hun satte sig ved siden af ham "er du okay....jeg fulgte jo bare dit råd" sagde hun stille, bed sig i læben, mens hun holdte om koppen "du sagde selv du ikke var god til at være sammen med, at du ikke kunne elske...så defor gik jeg vel ud fra at du aldrig ville tænke på mig sådan" sagde hun stille, før hun tog endnu en tår af sin te

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 23:14

Dominic sad ned i græsset og stirrede frem for sig. Han sukkede lavt da han fornemmede hendes fært tættere på. Han kiggede op på hende da hun stod op.
"Jeg kan heller ikke elske." Han stirrede frem for sig igen. "Men det afholder mig ikke fra at have følelser for andre.." Sagde han. Han trak på den ene skulder. "Og jeg er allerede ved at blive jaloux ved tanken om dig med en anden, præcis som jeg er med den anden pige.. Kun tre personer, nej fire, betyder noget for mig.. Min ven Kerian, pigen Triana som jeg også har følelser for og som er slave, dig, og en pige ved navn Lailah som tog sig af mig da jeg var lille og forældreløs." Sagde han roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 23:25

Hun nikkede stille, lagde sin kind mod hans skulder "mhh, det er jo ikke godt" hviskede hun og stillede sin kop fra sig. Hun sukkede stille, tænik hun betød noget for ham, det overraskede hende virkelig, men gav hende også en glæde i sig, at der var nogle der bekymrede sig for hende "de er heldige folk" hviskede hun, tog hans hånd mellem sine egne. Hun nussede blidt hans hånd og så på den "du betyder noget for mig....det mener jeg virkelig" hun betragtede hans hånd, før hendes blik søgte hans

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 23:35

Dominic var usikker på om han turde stole på sine tanker. Der var en pige, Triana, han havde stærke følelser for. Og så var der Clary, en pige der betød noget for ham og han kunne mærke han har ved at udvikle følelser for. Men det han ikke turde tænke på at hun sikkert flirtede med mange.. Og sikkert ville efter dette.
Han reagerede ikke på at hun nussede hans hånd. Han var alt for langt væk i sine tanker. Men dog blev han sparket ud af dem. Han kiggede på hende.
" og ved du hvad det værste er?" Uden at vente på svar fortsatte han. "Det er at jeg ved du kommer til at flirte, eventuelt kysse med en anden snart. Og at den anden pige forguder sin herre." Rent sagt; lige præcis de to piger han havde følelser for kunne han ikke finde ud af hvor var. Altså, han vidste ikke om Clary ville finde en at forelske sig i, og om Triana gjorde, for han kunne ikke elske dem. Og da slet ikke begge to.
"Hvordan betyder jeg noget for dig? Som ven eller.." Han kunne ikke fuldføre sætningen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 23:44

Hun lyttede stille til ham, forstod ham godt, han var vel splittet, den pige han havde følelser for var fanget i hvad der lød til at være en forgudelse af en herre "det...det lyder hårdt" hviskede hun og flettede sine fingre ind i hans. Hun gav hans hånd et blidt klem, kyssede hans skulder, som han havde gjort så mange gange på hende "du betyder noget for mig på alle måder, du er den første ven, men også den første jeg kyssede og faktisk kunne lide" hviskede hun svagt "du er også den første jeg fortalte mine mareridt til, den første jeg har ligget i samme seng med" hviskede hun stille. Hun bed sig i læben "men jeg er bange....for hvis jeg giver ind...vil du ikke bekymre dig for mig og jeg vil blot blive en af de mange" hviskede hun og så ned mod hans hånd

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 0:18

Triana havde også mistet sine følelser, kunne man vel sige. Men de følelser hun havde haft for ham, havde han fornemmet hos hende. Han sukkede lavt. Han kunne ikke få nogen af dem. Han fortjente dem heller ikke. Han kunne vel ligeså godt dø. Nej nej! Han tænkte ikke nu. Han skulle.. Han skulle bare glemme det. Han måtte enten blive fuld eller få en eller anden piges opmærksomhed en nat.
"Det er hårdt." Sagde han. Han kiggede ned på hånden hun flettede sine fingre med. Han sukkede lavt og så ned i græsset da hun kyssede hans skulder. Ikke fordi der var noget galt med det.
"Jeg har temmelig svært ved at tro på jeg er den første du har kysset og ligget i samme seng med." Sagde han lavt. Han sukkede svagt. "Jeg ville stadig bekymre mig om dig, og jeg ville ikke behandle dig så dårligt som de andre." Sagde han roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum