Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//
Side 6 af 12 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12
Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//
Gæst- Gæst
Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//
Gæst- Gæst
Næste morgen vågnede han ved at solen skinnede ham i øjnene. Han åbnede øjnene, og mumlede noget med at det var alt for tidligt at stå op. Han lukkede øjnene igen, og trak dynene over hovedet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Så kom minderne om før tilbage. Han sukkede svagt og smilede skævt. Han trak dynen af dem for at se om hun vågnede af at mærke dynens varme var væk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Har du sovet godt?" spurgte han.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Sidst rettet af Dominic Tirs 30 Apr 2013 - 21:29, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dominic begyndte at lave te til hende, da han ikke ville have noget. Men pludselig stoppede han op og vendte sig mod hende med et alvorligt udtryk. "Hvad lægger du i det her?" Spurgte han. Han så alvorlig ud,
Gæst- Gæst
Hun svingede med benene, mens hun betragtede ham lave teen "mhh det ser godt ud" sagde hun, men rynkede brynet da han havde vendt sig om med et alvorligt udtrykke "hvad jeg lægger i det, hvad mener du dog" spurte hun og forstod ham ikke...skulle hun lægge noget i det?
Gæst- Gæst
Han smilede svagt. " det gør det vel" sagde han blot. Han sukkede svagt og gik hen til hende. Stadig alvorlig. "Hvad du lægger i at have sovet hos mig og at vi har kysset. Har du nogen forventninger eller..." Han spurgte egentlig om hun regnede med de var sammen eller noget siden de havde kysset, og så videre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Okay. Jeg forventede ikke andet." Det havde han faktisk ikke.. Men hun var blevet en af de meget få personer der betød noget for ham. Hvilket var noget specielt. Han vidste at når de sagde ses eller farvel, ville hun være igang med at flirte med en anden. Ligesom han ville. Han måtte ud af køkkenet. Han skyndte sig at lave teen færdig, gav hende kruset med te, og gik udenfor i haven hvor han var fri. Han satte sig ned i græsset. Han havde prøvet noget lignende men det irriterede ham stadig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg kan heller ikke elske." Han stirrede frem for sig igen. "Men det afholder mig ikke fra at have følelser for andre.." Sagde han. Han trak på den ene skulder. "Og jeg er allerede ved at blive jaloux ved tanken om dig med en anden, præcis som jeg er med den anden pige.. Kun tre personer, nej fire, betyder noget for mig.. Min ven Kerian, pigen Triana som jeg også har følelser for og som er slave, dig, og en pige ved navn Lailah som tog sig af mig da jeg var lille og forældreløs." Sagde han roligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han reagerede ikke på at hun nussede hans hånd. Han var alt for langt væk i sine tanker. Men dog blev han sparket ud af dem. Han kiggede på hende.
" og ved du hvad det værste er?" Uden at vente på svar fortsatte han. "Det er at jeg ved du kommer til at flirte, eventuelt kysse med en anden snart. Og at den anden pige forguder sin herre." Rent sagt; lige præcis de to piger han havde følelser for kunne han ikke finde ud af hvor var. Altså, han vidste ikke om Clary ville finde en at forelske sig i, og om Triana gjorde, for han kunne ikke elske dem. Og da slet ikke begge to.
"Hvordan betyder jeg noget for dig? Som ven eller.." Han kunne ikke fuldføre sætningen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er hårdt." Sagde han. Han kiggede ned på hånden hun flettede sine fingre med. Han sukkede lavt og så ned i græsset da hun kyssede hans skulder. Ikke fordi der var noget galt med det.
"Jeg har temmelig svært ved at tro på jeg er den første du har kysset og ligget i samme seng med." Sagde han lavt. Han sukkede svagt. "Jeg ville stadig bekymre mig om dig, og jeg ville ikke behandle dig så dårligt som de andre." Sagde han roligt.
Gæst- Gæst
Side 6 af 12 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12
» Oh.. Now you could come? ~ Dominic.
» Will you really help me? //Dominic//
» Before the storm ~Dominic~
» Åh it's nice to see you again (Dominic)
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata