Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 7 EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 7 EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 7 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 7 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 7 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 7 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 7 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 7 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 7 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 7 Voteba13the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 7 Voteba14the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 7 Voteba15 
Valentine
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 7 Voteba13the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 7 Voteba14the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 7 Voteba15 
Rafaela
Jake

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Side 7 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Næste

Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 7 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 0:26

Hun så på ham med bekymrede øjne "du skal nok klarer det, hvis jeg kan hjælpe dig, så sig endelig til" hviskede hun blidt, strøg ham rundt på hånden, havde han haft det sådan hvis han ikke havde mødt hende, ville han ikke bare havde fundet en eller anden tilfældig tøs, knaldet hende og kommet videre med sit liv.
Hun lagde armene om ham "jeg sagde som jeg rent faktisk kunne lide, plus jeg ligger altså ikke i seng med alle og en hver" sagde hun stille. Hun bed sig hårdt i underlæben, lod sin finger glide hen af hans bryst, det glæde hende at han villle bekymre sig for hende og ikke behandle hende på samme måde som med de andre, men hun følte sig stadig bange, for hvem vidste hvad fremtiden ville bringe og hvad der var sket hvis hun aldrig var mødt op den dag på diskoteket

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 7 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 0:36

Dominic trak på den ene skuldre. Mange gange i sit liv ville han have grædt, hvis han havde kunnet. Han var ikke typen der græd, for han kunne ikke. Det var næsten umuligt for ham.. Men for 35 år siden havde han grædt. Dagen efter hans og trianas skænderi. Men han var også blevet såret og så videre...
"Jeg er stadig bange for at du måske om en uge danser med en anden." Sagde han. Han kiggede frem for sig. Han turde ikke se på hende.
Han reagerede ikke på det hun gjorde. Han sad stille som en statue. Hvis ikke hun havde været på diskoteket, ville han have fundet en tilfældig pige, taget hende med hjem og haft sex med hende, mens han drak hende tom for blod.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 6:57

Hun nikkede, nussede ham blidt ned af halsen, hun lyttede til ham, blev overrasket hun havde ikke troet han ville blive bange....at han var typen der blev bange "hvad skulle der ske hvis jeg dansede med en anden?" Spuirte hun og forstod ham godt, hun bar selv frygten for at han ville se på en anden også se hende som bedre, hvorefter han ville glemme alt om Clary.
Hun sukkede stille, holdte stille op med selv at gøre noget, eftersom han ikke engang gad reagere på det. Hun følte vel han ikke så hende også selvom han lige havde sagt de ting til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 8:06

Han var ikke direkte bange, nok nærmere bekymret. Men bange var et stærkt ord. Bekymret ville nok have passet bedre. Han kiggede ned i græsset.
"Du ville have det bedre med ham, fordi han eventuelt kan elske dig, og så glemmer du mig." Svarede han lavmælt.
Han var kold overfor hvilken som helst berøring lige nu, så det var ikke på grund af hende.
"Undskyld." Hviskede han og lukkede øjnene. "Hvis du gerne vil gå, forstår jeg det godt." Det må ikke være rart at snakke om sådan noget. Specielt ikke med ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 9:21

Hun hævede øjenbrynet "jeg vil aldrig nogensinde glemme dig" hviskede hun og bed sig i læben "hvorfor skulle jeg det?" Hun rejste sig op og i stedet for at gå, satte hun sig ned på hans skød, med fronten mod ham "jeg gider ikke glemme dig" hviskede hun og så blidt på. Hun vendte blikket ned, bed sig endnu engang i læben

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 9:29

Dominic sukkede lavt. "Det siger du jo, men kan du sige det samme om en måned?" Spurgte han. Der kunne ske så meget. Hun kunne forelske sig i en, og glemme Dominic. Ikke at han ville afholde hende fra at være sammen med en anden, selvom han mest ville have hun ikke var sammen med andre, men han ville ikke stoppe hende i at være sammen med andre. Men nu var det jo heller ikke fordi hun var forelsket i ham... Vel?
Han kiggede på hende da hun satte sig på hans skød.
"Man ved aldrig hvad fremtiden bringer." Sagde han lavt og trak på den ene skulder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 11:41

Hun lagde armene om hans hals, hvilede kinden mod hans skulder "selvfølgelig vil jeg det, hvorfor må jeg ikke holde af dig" spurte hun og nussede sin næse mod hans hals. Det gjorde hende trist at han pludselig var sådan, hvad havde hun gjort "netop, men jeg er stædig" sagde hun og trykkede sig mod ham, hun ville ikke bare glemme ham, selv hvis hun gik hen og f. Eks forelskede sig i en eller anden, så ville hun huske ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 11:47

Dominic stirrede bare tomt frem for sig. Hun ville forelske sig i en anden, det vidste han. Men den sætning lød lidt som om hun var forelsket i ham, men det var hun jo ikke... Mente han. Han sukkede lavt.
"Du må ikke holde af mig, fordi jeg ikke ved hvordan du holder af mig." Der var jo flere måder at holde af en på. Han sukkede svagt, og lukkede øjnene.
"Stædig.. Hm.." Han smilede svagt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 11:52

Hun bed sig i læben, sukkede stille...det var næsten som ønskede han ikke hun var der, at hun bare skulle gå sin vej. Efter lidt tid betragtede hun ham, bekmærkede smilet, hvilket fik hende selv til at smile "mhh yderst stædig, jeg giver ikke bare slip fordi andre gør" hviskede hun og lagde hoved på skrå. Hun var ikke som andre, hun ønskede at være der for dem hun holdte af, dem hun holdte nært

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 12:01

Dominic ville gerne have hun blev. Han kunne faktisk... Finde på at lænke dem, han ikke ville have skulle gå, til sengen. Så han var lidt sindssyg nogle gange. "Jeg sagde ikke jeg gav slip." Han trak på den ene skulder. Han sukkede lavt. "Hvad så nu?" Ville hun sige noget? Eller skulle de bare gå indenfor igen? Dog havde han en plan til hvad de kunne om aftenen, hvis hun gad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 14:01

hun sukkede mod hans skulder, trykkede sig mod ham "det er godt, for det gør jeg heller ikke" sagde hun blidt mod hans skulder. Hun hævede øjenbrynet, rettede sig op og betragtede ham nøje "mhh det ved jeg ikke, har du nogle ideer" spurte hun og lagde en hånd mod hans kind. Havde han mon noget i tankerne? Nogen ideer til hvad de kunne lave?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 14:03

Dominic lagde armene om hende og trykkede hende kort ind til sig. Han grinede lavt, men rystede så på hovedet. Han gav slip på hende da hun rettede sig op. Han lagde hovedet lidt på skrå og betragtede hende. "Tjoh.. Det kunne da være sjovt med en fest i aften." Han trak på den ene skulder. Han vidste ikke om hun ville til en fest igen. "Ellers har jeg ikke rigtig nogen ide."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 14:12

Hun smilede, tænkte over hans forslag...en fest? Det lød da sjovt, men havde hun lyst til det? Hun rynkede brynet, men smilede og nikkede "lyder sjovt" sagde hun og smilede bredt. Hun havde brug for at have det sjovt. Hun lagde sine ene finger mod hans mundvige "smil" sagde hun blidt og trak op i dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 14:36

Dominic betragtede hende blidt. "Du må selv bestemme om det skal være her eller ved et diskotek.. Måske bare en fest med kun os to.. Du bestemmer." Sagde han lavt. Han var ligeglad, bare de havde noget at lave end at snakke om triste ting. Det gad han nemlig ikke. Han grinede lavt da hun lagde sin ene finger mod hans mundvige og trak op i den. "Make me smile." Hviskede han drillende, og havde et udfordrende glimt i øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 14:42

Hun lagde hoved på skrå "jeg har aldrig haft en privat fest, så en fest her lyder godt, men om det kun skal være os eller flere...det må du bestemme" sagde hun og smilede blidt ag ham. Hun rynkede brynet "mhh, uhh udfordringer" grinede hun og så igen tænksom ud "you can thouch my boobs if you smile" sagde hun og fjernede fingerne fra hans mundvige

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 14:47

Dominic lagde hovedet lidt på skrå som hende "Næ næ! Det er dig der bestemmer det." Han havde et drillende glimt i øjnene. Han havde svært ved ikke at smile da hun kom med det forslag. Han bed sig lidt hårdt i underlæben så han ikke kom til at smile. Han lavede hundeøjne igen, stak underlæben ud, og sagde med en uskyldig lille drenge stemme. "But i am just a little boy.." Han kiggede på hende med hunde øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 14:56

Hun rynkede brynet "okay...så blive det bare os to" sagde hun som et skud i tågen, da hun ikke havde en ide til hvad det ellers skulle være. Hendes øjne landede mod hans læbe og hun bed sig svagt i sin egen "mhh...I dont think...but fine if you don't want to thouch them" hun trak på skulderne og bed ham drillende i hans underlæbe

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 15:08

Dominic nikkede langsomt. "Hyggeligt." Han lagde hovedet lidt på skrå. Man kunne sagtens høre han mente det, selvom han ikke smilede. Han lagde mærke til hun kiggede på hans læbe, hvilket gjorde at han havde svære med ikke at smile. "Mhm.. Jeg har egentlig et spørgsmål... Du sagde at jeg var den første du havde ligget i samme seng med, men du er succubus... Du lever af sex. Hvordan kan jeg være den første?" Han rynkede på panden. Han brummede da hun drillende bed i hans underlæbe.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 15:16

Hun nikkede stille "mhh jeg har haft sex masser af gange, men jeg mente bare at ligge i seng med en uden at lade det fører videre hen" sagde hun og smilede blidt "mhh det var det jeg havde ment" hun lod tungen glide hen over hans læber og bed ham endnu engang i underlæben, denne gang trak hun bare hårdere, bed samtidig hårdere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 15:32

Dominic grinede lavt. "Jeg har prøvet det før, men det er meget længe siden." Han rystede lidt på hovedet, og smilede skævt. Han kiggede på hende. "Mhm.." Han lukkede øjnene og brummede nydende. Han sukkede nydende over hendes hårde bid i hans underlæbe. Han kærtegnede hendes hofter.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 15:40

Hun skubbede ham ned at ligge, nød græsset mod de bare knæ, hans nussen mod hendes hofter, som fik hende til at blive ved. Hun lod læberne glide ned af hans kæbe og bed ham i halsen, da hun nåede derned. Først bed hun drillende, men derefter bed hun hårdere, da det åbenbart hvad han kunne lide

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 15:49

Dominic smilede da hun skubbede ham ned og ligge. Han nappede hurtigt hendes overlæbe drillende. Han brummede nydende da hun lod sine læber glide ned af hans kæbe og bed ham i halsen. Han sukkede nydende da hun bed ham hårdt i halsen. Han lagde armene om hende og trykkede hende ind til sig. Han kørte pirrende en finger langs op af hendes rygrad, under skjorten.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 16:06

Hun sukkede mod hans læber, bemærkede hans smil. Hun lagde hænderne mod græsset, som en støtte da han trykkede hende mod sig, hvilket kun fik hende til at bide sig hårdere fast, før hun igen lod læberne glide på vandring ned mod hans skulder. Hun sukkede svagt på grund af de pirrende kærtegn der løb op af hendes rygsøjle, som kun fik hende til at gispe svagt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 16:12

Dominic smilede mod hendes læber da hun sukkede. Han nappede hendes underlæbe, og kyssede hendes underlæbe også. Et lille støn forlod hans læber da hun bed hårdere fast. Han elskede smerte, det var noget han virkelig nød. Han brummede da hun lod læberne glide ned til hans skulder. Han lagde hænderne på hendes skulderblade, og med et drillende smil begyndte han at massere hendes skulderblade. Han kunne huske at han havde sagt han ikke var god til det, men... Det var nu sjovt at drille hende. Han havde givet andre massage før.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 16:17

Hun sukkede mod hans skulder, nød den massage han gav hendes skuldre, hvilket kun fik hende til at sukke "mhh jeg troede du sagde du ikke kunne give massage" spurte hun og lod fingeren glide ned af hans hals på den anden side. Hun bed ham igen i halsen så han havde snart et par bide mærke op og ned af halsen, som godt nok førte op i de nu 4 måske

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum