Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
In the darkness. - Page 4 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
In the darkness. - Page 4 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
In the darkness. - Page 4 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
In the darkness. - Page 4 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
In the darkness. - Page 4 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
In the darkness. - Page 4 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
In the darkness. - Page 4 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
In the darkness. - Page 4 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
In the darkness. - Page 4 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
In the darkness. - Page 4 Voteba13In the darkness. - Page 4 Voteba14In the darkness. - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

In the darkness.

Side 4 af 22 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Næste

Go down

In the darkness. - Page 4 Empty Sv: In the darkness.

Indlæg af Sajro Ons 14 Mar 2012 - 7:39

"Blair... Undskyld... Jeg gik i panik..."

Han vidste heller ikke hvad han helt skulle gøre... Han havde jo forsøgt at overfalde hende så han kunne godt forstå at hun gerne bare ville sende ham væk fra hende... Det ville vel være det mest logiske der kunne ske... Hvis man tænkte lidt over det...

Han kiggede ikke engang overmod hende fordi han var flov over det han havde gjort... Det var uhyrre sjældent at den slags skete for ham... Og så skete det lige der...

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Ons 14 Mar 2012 - 8:33

Blair så over på ham da han undskyldte endnu en gang, hun havde prøvet lignende situationer hvor det ikke ligefrem endte med en undskyldning.

"Bare.. Jeg.. "

Et suk gled over hendes læber, hvordan skulle hun lige forklare det? Hun var jo ikke lykkelig over det han havde gjort, men undskyldningen han gav bagefter var ikke noget han var vant til.

"Folk plejer ikke at undskylde.. Når de overfalder mig."

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Ons 14 Mar 2012 - 9:02

Han kunne godt forstå at hun syntes det var lidt mærkeligt at han undskyldte på den måde... Det ville jo ikke være det mest normale at gøre når du havde tvunget en person til jorden med ren og skær magt...

"Nej jeg ved godt jeg har mine sære vaner... Men jeg mener det. De må virkelig undskylde at jeg angreb dem... Jeg gik i panik så dyret tog over..."

Han så bare ned i jorden fordi han var meget skuffet over sig selv... Han vidste ikke lige hvad han skulle gøre af sig selv nu når han havde skadet personen der havde hjulpet ham...

Evolved
Evolved

Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Indlæg af Gæst Ons 14 Mar 2012 - 13:56

Blair havde ingen anelse om hvordan hun skulle reagere, det var ikke ligefrem en situation hun var vant til.

"Dyret?"

Blair forstod ikke helt meningen i den sidste sætning. Blair rejste sig og satte sig ned ved siden af ham. Normale piger ville være rædselsslagne, men Blair var ikke bange for ham, hvis han ikke fortrød det ville han da ikke sige undskyld..

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Ons 14 Mar 2012 - 14:00

Han kiggede bare på hende, med store øjne over at hun ikke havde set det endnu... Havde hun virkeligt ikke regnet ud at han var en varulv?

"Har du ikke regnet den ud endnu? Mine sår er healet hurtigere end normale mennesker... Jeg har tænder som et rovdyr... For pokker da Blair... Jeg er en Varulv!!!"

Han kiggede bare frem foran sig da han ikke vidste helt hvad han ellers skulle sige...

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Ons 14 Mar 2012 - 15:33

Blair havde aldrig mødt en varulv, så hvordan skulle hun vide det? Men så igen, han havde forklaret sig rimelig godt.. Blair havde tænkt tanken men det var bare for underligt, hun følte i hvert fald det var underligt tidligere.

"Altså.. Jeg havde da tænkt tanken, men det virkede bare for sært, jeg troede ikke på varulve tidligere på dagen. "

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Ons 14 Mar 2012 - 15:36

Han kunne godt forstå hun syntes det var lidt underligt for hende, men det var sådan livet var i den verden... Der var jo mange af hans slags og af andre slags væsner der ikke var mennesker eller på nogen måde var i nærheden af at være et menneske...

"Nå... Jamen det er hvad jeg er... Det er derfor min sår healer hurtigt, og derfor jeg kunne se dig tydeligt i mørket i gyden..."

Han smilede bare over det...

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Ons 14 Mar 2012 - 15:51

Blair var helt rund forvirret. Hun lagde en hånd på sin pande.

"Men..Hvordan.. Hva?"

Blair vidste slet ikke hvad hun skulle sige. Hun så bare på ham med et undrende blik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Ons 14 Mar 2012 - 15:58

Han kiggede ret forvirret på hende, fordi han ikke hetl vidste hvad hun gerne ville have svar på... Han havde ikke den store lyst til at fortælle hende det hele om det...

"Men hvordan hvad?"

"Prøv at specificere det lidt og så skal jeg nok svare..."

han smilede venligt og afventede bare hendes svar.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Ons 14 Mar 2012 - 16:20

Blair kløede sig i håret.

"Jeg ved ikke hvad jeg skal sige."

Det var helt underligt at være hos en varulv, men det var alligevel sejt, selvom hun sikkert ikke var den første der havde prøvet det. Blair sendte ham et skævt smil, bare for at vise hun ikke var helt chokeret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Ons 14 Mar 2012 - 16:32

Han så bare på hende med venlige og varme øjne... Han ville gerne slappe af og sove, men han havde ikke den store lyst til at tag hjem fordi han var bange for hvordan Lyssa ville reagere...

"Har du da aldrig møde andet end mennesker før?"

Det var sjældent man mødte den slags i den verden fordi de fleste kendte til alle racers eksistens så det undrede ham lidt at det ikke var noget hun havde prøvet før...

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Ons 14 Mar 2012 - 18:28

Blair var bare målløs, hvordan skulle hun forholde sig til hele situationen var uvidende for hende.

"Nej. Eller det tror jeg da ikke."

Blair så over på Sargonis.

"Vil det sige der findes mere en varulve?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Ons 14 Mar 2012 - 20:58

Han kiggede bare smilende på hende, fordi hun ikke vidste ret meget... det var jo det man kunne risikere at opleve, nogle opdagede slet ikke der eksisterede andet end deres egen race, hvor han derimod havde oplevet det meste...

"Ja... Der eksistere mange andre racer end varulve og mennesker..."

Han orkede ikke at remse dem alle sammen op fordi der var så mange...

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Ons 14 Mar 2012 - 21:34

Blair lagde sig ned på gulvet og så op i loftet. Det var kommet meget bag på hende, og hun var pludselig blevet meget i tvivl om hun kunne stole på Sargonis, han havde jo overfaldet hende af en grund hun stadig ikke kendte, hendes stemme var jo ikke hård, ikke så meget i hvert fald. Blair kom i tanke om noget hun havde læst i en bog et sted.

"Jeg har engang læst varulve ikke kan tåle sølv. Er det rigtigt?"

Blair var spændt på at høre mere, der sad en vaskeægte varulv ved siden af hende, den ting hun troede på som lille, den ting hun voksede fra, den ting der kom ind i hendes liv igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Ons 14 Mar 2012 - 21:37

Han kiggede på hende, og kunne godt forstå at lige netop det spørgsmål dukkede op... Det var et af de mest normale spørgsmål der dukkede op... Specielt fra folk der slet ikke kendte noget til varulve...

"Ja det er sandt... Hvis du har noget sølv kan jeg vise dig det..."

Han sagde det med en alvorlig og seriøs stemme... Fordi han faktisk gerne ville vise at han var seriøs om det, og ville gerne gøre ting for hende...

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Ons 14 Mar 2012 - 21:43

Blair rystede ihærdigt på hovedet, så hendes hår gled hen over gulvet.

"Nej.. Du skal ikke gøre skade på dig selv for at vise noget.."

Blair havde et spørgsmål der ikke rigtigt omhandlede varulve som sådan, men hun var bare ikke sikker nok på ham til at stille det.

"Angreb du mig på grund af kniven?"

Blair fik alligevel spørgsmålet udover tungespidsen, det havde ikke været let, men hun blev nød til at spørge om det var hendes adfærd der var truende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Ons 14 Mar 2012 - 21:47

Han kiggede på hende, og han havde som sådan ikke noget imod at bevise det... Han havde gjort det et par gange før så hvorfor ikke bare gøre det igen...

"Er De sikker jeg kan sagtens..."

Hendes næste spørgsmål, var meget forståeligt men han kiggede væk mens han tænkte, fordi han ikke var glad for det han havde gjort overfor hende...

"Ja jeg gik i panik over kniven..."

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Ons 14 Mar 2012 - 21:53

Blair lagde albuerne tilbage så hun kom halvvejs op at sidde.

"Det synes jeg altså ikke du skal."

Blair satte sig op af madrassen hvor Sargonis ikke sad. Hun så over på ham.

"Det ville jeg også have gjort, men jeg ville aldrig have brugt den på dig.. Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg troede du var død, jeg var ikke klog nok til at føle efter en puls, og da jeg så hørte en gå i lejeligheden var jeg sikker på det var en anden person, en tyv, eller endnu værre, tilsynsværnet."

Blair synes også hun skyldte en forklaring, det var ikke normalt at rende rundt med en kniv som den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Ons 14 Mar 2012 - 21:58

Han kiggede bare på hende, og nikkede så fordi han sagtens forstod hvad det var hun ikke ville have ham til og accepterede det sselv om han faktisk havde lyst til det...

Han kiggede så bare ned på hende, da hun satte sig op af madrassen og vidste ikke helt hvad han skulle sige til det hun fortalte men noget kom der da ud af munden på ham...

"Bare godt det ikke var mig der havde været i dit sted i mit hus... Så havde det ikke bare været kniv og så var den ikke blevet holdt så rolig... Nej så havde der været en økse placeret i en væg eller i dig..."

Han var farlig når det kom til overraskelser af alle slags...

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Ons 14 Mar 2012 - 22:02

Blair sad bare og drejede alle de ting hun havde fået af vide i hovedet, det var ikke så let at sluge. Blair tog et bånd hun havde om håndledet og satte sit hår op, det var noget sjusket, men det var ikke noget han tænkte over.

"Så var det godt det ikke var omvendt."

Et smil formede sig på Blairs læber, hun kunne godt have det lidt sjovt med hele situationen, det ville gøre det nemmere at håndtere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Ons 14 Mar 2012 - 22:06

Han begyndte bare at sidde og glo frem foran sig... Han vidste ikke hvad han skulle gøre ved hele situationen... Han var hos en fremmed person... Og så en pige eller ung kvinde ville måske næsten passe bedre... Og han turde ikke tage hjem i frygt for hvordan Lyssa ville reagere på det...

"Det har De da ret i..."

Han vidste ikke hvad han ellers skulle gøre end bare at svare hende... Han så så ned på hende, og så smilet og gengældte det med et selv...

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Fre 16 Mar 2012 - 19:02

Blair var lidt ukendt i den situation, meget havde hun prøvet, men at hun sad og snakkede med en overfaldsmand, som så var en varulv, var ud over alle forventninger. Hun lagde hendes højre hånd på panden, hun var ikke ligefrem forberedt på den ende af aftenen, hun havde på sin vis håbet at der var nogle var kommet, at det så var en såret varulv var for vildt. Hun havde ingen idé om hvad hun skulle sige, det hele var som en drøm, men det var ikke en drøm, det kunne man mærke på den akavede stemning der lagde sig over lejeligheden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Fre 16 Mar 2012 - 19:09

Han sad bare og kiggede frem for sig... Det hele var så mærkeligt, at han havde mødt hende og ville hjælpe hende, men det var istedet hende der var endt med at hjælpe ham, og han følte stadig ikke helt han havde takket hende ordentligt for det hun havde gjort for ham... Det var jo alligevel noget, sådan bare at tage en fremmed med hjem fra gaden også lod ham angribe hende...

"De skal have mange tak for alt hvad De har gjort for mig, og De må bare sige hvis der er noget jeg kan gøre for Dem..."

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Fre 16 Mar 2012 - 19:11

Blair havde ikke rigtig ønsket at blive omtalet som De, det virkede bare for fornemt for hende. Men hun ville ikke ændre hans talevaner.

"Nogle tjenster behøver ikke at blive gengældt, som den her. Du lærte mig om varulve, og hvad der ellers er derude, det var nok for mig."

Gæst
Gæst

Indlæg af Sajro Fre 16 Mar 2012 - 19:19

Han kunne godt forstå at hun havde det sådan, men efter alt han havde gjort og efter han havde forsøgt at skade hende... Kunne hun da ikke mene at han ikke kunne gøre et eller andet for hende... Han ville også gerne gøre noget som gengæld noget mere håndgribeligt end bare det han havde fortalt hende...

"Jeg forstår men jeg vil gerne gøre noget for Dem... Noget mere for Dem end bare det jeg har fortalt Dem..."

Evolved
Evolved

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 22 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum