Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164975 indlæg i 8752 emner
The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Side 16 af 30 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 30
Sv: The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"fortæl mig min pige. hvordan føler du?" sagde Sakref og kiggede analyserende på hende.
hun fik ikke lov til at holde kappen på helt da han fjernede den lidt fra hende og analyserede hele hendes krop og tog på hendes hud og mærkede og alt muligt.
Rafaela- Evolved
"undskyld herre. det er min skyld at det her er sket. jeg havde ikke forudset at der ville komme disse slags ændringer ud af det." sagde Rottenstein og så ud til at skamme sig over det han havde gjort.
"det gør ikke noget Rottenstein. det ser ud til at selv om det gik galt så er der ikke sket nogen skader på Rafaela. bortset fra hendes..." sagde han og stoppede midt i sætningen og kiggede undrende på hendes skade ved øjet. det var allerede healet sammen og blevet til et ar kun.
"min pige. gør dit øje stadigvæk ondt?" spurgte han forvirret.
Rafaela- Evolved
"men vi vil lige tage en blodprøve min pige og så vil vi gå igen så kan du lige få lov til at passe dig selv lidt." sagde han og fandt en nål frem og tog noget af hendes blod og gik meget hurtigt igen. han lignede en blanding af et lille barn og en forvirret voksen.
Da karet var fyldt lagde hun sig i det og lukkede sine øjne. Hun lå bare og nød det varme vand der vaskede blodet væk.
Rafaela- Evolved
Sakref fandt dog hurtigt ud af at de resultater Rottenstein havde fået da han undersøgte bivirkningerne var meget basale. hvilket betød at Rottenstein ikke fik tjekket alle bivirkningerne.
Sakref blev mere og mere målløs over reaktionen af eliksiren på Draconianere og hvilke nogle reaktioner den ville give. Sakref var faktisk nysgerrig til at finde ud af hvad for nogle ændringer det kunne gøre på en blandingsrace som ham selv. eller endnu værre hans egen søn. men han ville ikke tage chancen i tilfælde at det går galt.
Rafaela- Evolved
han åbnede døren til Rafaela's værelse.
"så er jeg tilbage igen min pige. jeg har en drik du skal prøve at drikke." sagde han imens han trådte ind i lokalet.
han holdte en lille flaske. den var ca så stor at den var lige til en håndfuld.
væsken i sig selv var grønlig og så meget giftig ud.
han rakte flasken til hende med et smil.
Rafaela- Evolved
"jeg kan love dig at der ikke sker dig noget. der er ingen bivirkninger ved den. du finder ud af hvad den gør når du har drukket den men jeg lover dig også at det er ikke noget farligt." sagde han og holdte stadig sin hånd fremme.
han havde opdaget noget som Rafaela endnu ikke vidste om sin nyeste mutation.
Rafaela- Evolved
i starten ville Rafaela slet ikke kunne se noget. ikke engang sin egen hånd men langsomt begyndte alting i rummet blive mere og mere tydeligt og pludseligt var alting lige så tydeligt som var gardinerne trukket fra.
Sakref lagde mærke til at hun kunne se ham nu og sendte hende et smil.
"jeg kalder den kat. fordi du får samme syn som en kat. det var normalt umuligt for folk at drikke den eliksir da den er meget giftig men efter din mutation så har det gjort at du er meget mere resistent imod giftige stoffer. hvilket åbner op for en helt masse eliksirer som normalt er for giftige til det normale væsen kan du nu drikke. dog skal du ikke drikke for meget af det for så kan du stadig blive forgiftet men der skal mere til. ca 10 af de flasker skal der til før du bliver forgiftet. men det afhænger hvad for en eliksir det er og hvor stærk den er. men hvis du drikker den her." sagde han og rakte han en ny flaske frem imod hende. væsken inde i den lignede næsten en mere flydende version af sæd. den var hvid men også gennemsigtig på samme tid.
"hvis du drikker den så vil den neutralisere din forgiftning men den vil også fjerne alle effekter du havde fået fra eliksirerne." sagde Sakref og smilte til hende.
dog vidste han ikke helt om hvordan han skulle fortælle hende den dårlige nyhed ved hele hendes mutationsting. for selv om at hun har fået mange forbedringer. så er der sket en ting. det er hun er på grænsen til at være steril. chancen for at hun ville kunne få børn er 1 ud af en million.
Hun kiggede forvirret rundt da hun ikke kunne se noget. Hvad var han ude på? Ville han gøre noget ved hende. Nervøsiteten voksede sig op i hende indtil hun kunne se igen og kunne se, at han stod foran hende uden noget. Hun kiggede rundt. Hvad skete der? Var gardinerne trukket fra igen? Hun kiggede hen imod vinduet, men de var stadig for. Hun lyttede stille til det han sagde. Det undrede hende meget, at hun nu kunne drille sådanne nogle giftige eliksie, men hun havde heller ikke den store lyst til og prøve det. Hun tog imod den nye flaske og drak af den. Der gik ikke lang tid før hun ikke kunne se noget igen. Hun kunne mærke på ham, at der var noget han grublede over.
Der gik et stykke tid før hendes nattesyn virkede. Hun gik hen til sengen og satte sig på den "Far hvad er det du prøver og skjule for mig? Jeg kan mærke det på dig og det ved du. Fortæl mig det" sagde hun stille.
Rafaela- Evolved
han trak gardinerne fra igen så hun kunne se rummet ordenligt igen.
"du er blevet bedre til at observere. om det er en del af din mutation eller om du er blevet bedre rent evnemæssigt må vises sig." sagde han.
hans smil gik fra at være glad til at blive en seriøs mine. han satte sig ned foran hende på en stol og kiggede på hende med et alvorligt men bekymret blik.
"selv med alle de bedre ting der er sket. hurtige reflekser, bedre forbrænding, mere styrke, mere hurtighed, immunitet imod sygdomme og gift så er der altid en konsekvens som ingen kunne have regnet ud. du er på grænsen til at blive steril. om det var noget der er sket på grund af mutationen eller om det var noget du alligevel var tæt på at blive. kan vi ikke finde ud af. men du har en meget lille chance for at blive gravid igen. 1 ud af en million for at blive mere præcis. " sagde Sakref. han vidste godt selv at ingen kunne have opdaget det før mutationen og selv der så vidste han ikke engang selv om hun overhovedet havde en stor chance til at blive gravid til at starte med. men han skammede sig lidt over at han ikke kunne gøre noget for hende.
Rafaela- Evolved
"der findes ikke noget som kan gøres ved det direkte permanent men både mig og Rottenstein vil prøve alt hvad vi kan for at finde et middel som kan øge dine chancer men vi ved dog ikke hvor stor chancen kan øges." sagde Sakref og gik hen og holdte om Rafaela. han havde indset at den bedste måde at komme videre med hendes problem med traumerne var ved at trøste hende.
Rafaela- Evolved
"sig ikke sådan noget min pige. du skal nok få et barn på et tidspunkt og jeg vil prøve alt hvad jeg kan for at finde en måde du kan på." sagde han og nussede hendes hår. efter Zantanna havde været på besøg og der var sket det problem og et hele så han vidste at han skulle hjælpe Rafaela ved at trøste hende og støtte hende frem for at bestemme over hende.
Rafaela- Evolved
Melvin hoppede panisk op af sengen og var lige ved at hoppe ud af vinduet igen da han stoppede og så at Rafaela ikke foresatte efter ham.
"hvad sker der Rafaela?" spurgte han undrende og vidste ikke hvad der skete.
Rafaela- Evolved
han ville ikke give slip på hende for han kunne se at hun havde behov for det.
"stop med at løbe fra alting og se på mig. jeg vil ikke gøre dig noget. ingen af os er sure på dig. vi vil bare hjælpe." sagde han imens han holdte om hende. hun ville ikke kunne løbe sin vej og hvis hun valgte at bruge sine flammer så ville Melvin ikke give slip på hende, om han så blev dræbt.
Rafaela- Evolved
Side 16 af 30 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 30
» The future is now (Natalie)
» Plan(t)s for the future
» Future Control
» what future awaits my (Akuma)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray