Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Side 15 af 30 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 22 ... 30
Sv: The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Tårerne trillede ned af hendes kind og hun havde mest af alt brug for og snakke med en. Hun var ligeglad med hvem
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
en rotte på størrelse med en gnome, dværgenes mindre brødre, stod på en stol ved hendes fødder og havde knap nok hovedet over bordet. rotten havde en laboratoriums kittel og et par briller på.
det var selvfølgelig Rottenstein. et menneske som var en gal videnskabsmand som endte med at blive forvandlet til en rotte ved en fejl i en af hans eksperimenter.
Rafaela- Evolved
han gik hen til hende.
"åh du lille stakkel. du har vidst misforstået din egen papa fuldstædig. din far er meget bekymret for dig. han brugte flere dage på at forberede de vigtige papirer der skulle bruges til de folk som skulle holde øje med dig og sikre sig at du ikke kom i fare. det kan være han lyder hård men det er fordi han er bekymret. det er også derfor han gik nu. for at finde ud af hvad der gik galt så han er sikker på at de ikke gentager sig. han holder meget af dig lille schnitzel. du har sågar ligget på det her bord i flere timer hvor han har sørget for din sår på din nøgne krop imens du stadig var bevidstløst" forklarede Rottenstein imens han gik hen til hende. så tæt på at hun næsten ikke kunne se ham fordi han lå direkte under hendes store bryster.
"men du vælger selv om du vil ligge her i 6 måneder og ikke kunne gøre noget eller tage en chance. du kan også prøve chancen og blive en forsøgskanin til en af mine forsøg." sagde han og kom med et rottesmil som virkede lettere farlig.
Rafaela- Evolved
selv om at han var en rotte så var han faktisk meget renlig og lignede mere en kælerotte frem for en rigtig kloakrotte.
"jeg har ikke vist din far alle mine hemmeligheder. jeg har stadig nogle mixture som kunne hjælpe dig eller måske kunne hjælpe dig. det er nemlig længe siden at jeg har lavet denne mixture. det er sågar før jeg mødte din papa. og det var tilbage på jorden hvor det var nogle andre ingredienser men jeg ved nok om de her planter her til at kunne genskabe mixturen. den skulle også virke meget hurtigt. med det samme for at være mere præcis og du behøver ikke at tage mere af det senere." sagde han med et smil. det var ikke til at sige om hans smil var en god ting eller ej for uanset hvad så så det skummelt ud når en rotte smilte.
"Men hvad får du ud af og prøve den mixtur på mig Rottenstein? Og hvad ville det ske hvis den ikke healer mine skader?" spurgte hun usikkert. Hun vidste ikke hvor meget hun egentlig kunne stole på en rotte. Hun vidste ikke en gang hvad Rottenstein forventede af og få tilbage for og prøve mixturen på hende.
Rafaela- Evolved
"hmmm... hvis den virker så vil jeg gerne bruge dig til mine eksperimenter. jeg lover at det ikke bliver permanente ændringer men har ingen at teste på." sagde han og kiggede på hende forventningsfuldt.
"hvis den ikke virker så burde der ikke ske noget. men hvis den virker så skulle den virke men jeg er usikker på om den overhovedet vil virke på en draconianer som dig. men jeg er 90% sikker på at den virker." sagde han og kløede sig på hagen.
Rafaela- Evolved
"hmmm... tja det kan være fysiske påvirkninger siden den reparerer din krop, så måske skifter du hårfarve eller bliver højere. måske bliver du mere muskuløs eller så kan det være dit syn bliver bedre. det kan også være psykisk påvirkning som måske dårligere hukommelse og i værste tilfælde hukommelsestab. det kan også være du bliver mere sulten end normalt. jeg kan ikke svare på det fordi jeg ikke har prøvet den her mixture på en draconianer. jeg kan selvfølgelig tage noget af dit blod og tjekke hvad der sker hvis det bliver ramt af mixturen. ellers er der kun en måde at finde ud af hvad der sker og det er ved at drikke den selv." Sagde han og gik lidt frem og tilbage på hende.
selv om at han ikke vejede meget og at han faktisk ikke gik på selve hendes skader. så ville det nok stadig gøre ondt.
Rafaela- Evolved
"selvfølgelig" sagde han og hoppede ned fra hende.
han gik hen til et rullebord i metal og tog en kanyle. han gik derefter hen og stak nålen i Rafaela's håndled og tog noget af hendes blod.
han fandt derefter en grøn mixture frem og blandede blodet sammen med noget af mixturen i et reagensglas.
han tog derefter glasset hen til et mikroskop og undersøgte det.
"super!" sagde han pludselig og hoppede hen til Rafaela med den grønne mixture.
"af hvad jeg kan se så vil den påvirke dine blodceller stærkere. det vil derfor gøre det nemmere for dem at transportere det din krop skal bruge. det vil gøre dine muskler stærkere men ikke større. du vil kunne løbe længere og hurtigere end før og dit hjerte vil være i bedre tilstand. men mere kan jeg ikke se. jeg kan ikke se om der er nogen anden bivirkning fysisk eller psykisk andet end det den er beregnet til, og vi vil ikke kunne vide det før du har drukket det." sagde han med sin tyske accent.
han holdte flasken hen til hende som tegn til at drikke det.
han holdte flaske
Hun tog flasken fra ham og kiggede lidt skeptisk på det. Hun lukkede øjnene og drak det. Hun brød sig slet ikke om smagen da den gav hende trang til og skulle kaste det hele op igen. Hun gav ham flasken tilbage og bed sig usikkert i ubderlæben
Rafaela- Evolved
"forresten. det kommer nok til at gøre lidt ondt. en krop er ikke bygget til at kunne reparerer sin krop så hurtigt som den vil gøre det. men du vil ikke dø eller tage flere skader af den. det vil nok bare føle lidt som om du brænder der hvor du har skader." sagde han som om han først lige havde kommet i tanke om det.
"men jeg skal nok tage ansvar for hvad end ændringer du vil opleve. det skal du ikke tænke på." sagde Rottenstein.
effekten fra mixturen satte igang. det var som om nogen brændte hendes sår og skader sammen og imens var hendes muskler ved at gå amok så hun ikke kunne ligge eller sidde stille. det var som strøm igennem hendes nerver fik hele hendes krop til at spænde op som en bue.
men på samme tid kunne hun også mærke hvordan hendes puls steg. hendes muskler blev stærkere og hendes lunger blev større og på samme tid blev hendes bryster også større. hendes hår begyndte langsomt at blive hvidt og hendes øjne blev langsomt til syregule dyreagtige øjne.
hår
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
øjne:
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Sidst rettet af Sakref Morladin Fre 21 Aug 2015 - 12:38, rettet 1 gang
Rafaela- Evolved
Der gik et godt stykke tid før hun igen lå stille på bordet. Hun blev liggende stille på bordet et stykke tid. Hun turde næsten ikke og åbne øjnene for hun vidste ikke hvordan hendes krop ville se ud eller om den lignede sig selv inden den blev skadet. Hun kunne dog godt mærke at hendes hår var blevet længere da det lå hen over hendes bryster og det plejede hendes hår slet ikke og gøre da det var for kort inden. Hun satte sig langsomt op da hun var bange for at det ville gøre ondt men det gjorde det ikke. Hun svang benene ud over bordkanten og åbnede langsomt sine øjne. Hun kiggede på sig selv og opdagede hurtigt at hendes hår var blevet længere og havde skiftet farve. Hun kunne se lidt tydeligere ens hun gjorde inden. Hun kiggede hen på Rottenstein "Ser jeg slem ud?" var det eneste hun kunne få frem da hun var i chok over bare det at se hendes hår havde ændret sig så meget.
Rafaela- Evolved
"det vil jeg ikke sige. du ligner i hvert fald ikke en lille pige mere. nu ligner du en fuldvoksen dame som din mutter. prøv at se." sagde han og hoppede ned fra bordet hvor hun havde ligget. han gik hen og tog et spejl som var på samme størrelse som ham selv. han hoppede op på bordet igen og satte spejlet i sådan en vinkel at hun kunne se sit eget ansigt.
"det jeg synes er interessant er dog at dine øjne har skiftet udseende. det kan være at du ikke kun er blevet stærkere men også har fået forbedret dit syn. dine reflekser burde være næsten overnaturlige nu. samtidig burde du også have nemmere ved at se i mørke. det her er så interessant at jeg har næsten lyst til at få chef til at lave mine ynglings småkager for at fejre det" sagde han og lignede som om han næsten ikke kunne stå stille af glæde
Rafaela- Evolved
"vent stop!"råbte Rottenstein så højt han kunne imens han løb med sine små fødder efter Rafaela.
men han kunne ikke nå at stoppe hende før hun allerede var kommet op fra kælderen og vagterne havde opdaget hende.
de løb direkte hen imod hende meget hurtigt og omringede hende.
"vi har en indtrængende. forsvar slottet!" råbte den ene vagt.
de allesammen pegede med deres stor spyd imod hende og pludselig kom den ene og slog sit spyd imod hende.
dog i sidste sekund nåede Rafaela rent instinktivt at smide sig tilbage så det kun endte med at hun blev skåret ved øjet. men hendes øje blev dog heldigvis ikke ramt.
Rottenstein kom forpustet op af trapperne og løb ind under vagterne og hoppede op på Rafaela som lå på gulvet og holdte sine hænder imod vagterne for at få dem til at stoppe.
"stop! det er Rafaela Morladin, hun har bare fået ændringer!" råbte han og prøvede at få vagterne til at stoppe.
pludselig kom Sakref. han var blevet informeret om at der var en indtrængende.
"hvad sker der her?!" råbte Sakref og skubbede vagterne væk.
selv med de forandringer Rafaela havde gennemgået så kunne han stadig genkende hende en smule.
"rafaela? er det dig?" spurgte han helt forvirret. han kunne næsten ikke genkende hende.
Da Sakref kom puffede hun Rottenstein af sig og rejste sig op. Hun kiggede på ham med et lidt forvirret men også irriteret blik "Kender du andre i denne by der har denne hudfarve og som bliver brugt som forsøgskanin og oveni tit er tæt på døden?" spurgte hun lettere irriteret. Der løb lidt blod fra såret og ned af hendes kind og hals. "Det her er bare ikke min dag" brummede hun irriteret
Rafaela- Evolved
"kom min pige. lad mig tage dig op til dit værelse så vi kan få snakket sammen og finde noget tøj til dig" sagde Sakref og holdte om hende så hendes krop var dækket af kappen.
"jeg kommer også herre. jeg er årsagen til dette" sagde Rottenstein og fulgte hurtigt efter.
Rafaela- Evolved
"nej min pige. det er dig der er vokset. hvad end mutation du har været igennem så har det ikke kun ændret dit ansigtsform men også din højde. det har også ændret din krop, dine øjne og dit hår." sagde han imens han holdte om hende.
de kom ind på hendes værelse hvor han stille og roligt satte hende ned på sin egen seng
Side 15 af 30 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 22 ... 30
» The future is now (Natalie)
» Plan(t)s for the future
» Future Control
» what future awaits my (Akuma)
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth