Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164976 indlæg i 8752 emner
The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Side 22 af 30 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 26 ... 30
Sv: The Lost One and the Future Heir - Rafaela
Hun havde haft et kort øjeblik, hvor hun var blevet sur over, at hendes familie ikke havde fortalt hende om hendes familie udenfor slottets mure, men det var som om den vrede hun havde haft var væk. Hun var forvirret, men hun havde ikke haft de store former for negativ følelse i kroppen siden hun var kommet til hendes nye hjem. Hun gik hen til en sofa og satte sig i den. "Ved det lyder underligt, men siden jeg er kommet her har jeg fundet mere ro indeni mig end jeg har haft det i over et år" sagde hun stille ude i det blå.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"som du selv siger så har vi ikke besøgt jer i 200 år. men så kommer spørgsmålet også. hvorfor har i ikke besøgt os i de 200 år? dig og din far må jo også gøre andet end at arbejde i de 200 år." sagde han og holdte en pause med at sige noget imens han stadig pillede rustningen af sig.
han var nu færdig med overkroppen og manglede kun det sidste.
"men nok om hvorfor vi ikke har besøgt og lignende. jeg kan så også nævne for dig at du har en tante også. mig og din fars storesøster; Victoria." sagde han med et smil.
da han fik taget rustningen af så var han kun i almindelig tøj nu. han var muskuløst bygget kunne man se og han var meget høj men var dog blevet lavere af at tage rustningen af.
"jeg tror årsagen til at du føler mere ro her er fordi det hele er nyt og du er kommet til et andet sted langt væk fra problemerne. du har opdaget hvor meget plads du har til at tænke. samtidig er dette et kongerige af lys. og lys er måske det du har haft brug for." sagde han med et smil og tog og løftede hammeren op.
han gik hen til ved siden af skabet hvor rustningen var og lagde den stille og roligt på gulvet så jorden ikke rystede.
Rafaela- Evolved
"du er en klog pige kan jeg høre." sagde han med et venligt smil.
han sad lidt og tænkte
"fortæl lidt om hvordan det går derhjemme ellers? jeg er nysgerrig på at høre om hvordan du har haft det og hvad der er sket" sagde han med et venligt smil.
ham og Sakref har ikke altid været gode venner og det har nok også været en af årsagerne til at de ikke har kommet på besøg. det var først da Sakref skrev og ønskede fred imellem dem for nogle måneder før de sendte Rafaela til dem.
Hun kiggede kort op på ham da han ville høre hvordan det gik derhjemme "Vil du have den korte eller lange version?" spurgte hun stille, men hun lod ham ikke svare før hun fortsatte "De sidste år er gået elendigt for og sige det mildt. Blev gravid med Melvin, men fordi folk i Doomsville har det med og have trang til og voldtage mig konstant så skulle jeg straffes endnu mere med, at far tager barnet og smider det ud i en skov til og dø. Og oveni det behandlede han mig som slave og ingen i huset snakkede til mig overhoved. Min mor bliver gravid få dage efter jeg mistede mit barn og hun måtte selvfølgelig beholde det..." man kunne høre på Rafaelas stemme, at hun var ved og knække indvendigt, men hun fortsatte med og fortælle "Jeg bliver udsat for forskellige mutationer og skal gå i røven af far hele tiden og de opgaver han satte mig ud i omhandlede hver gang om en eller flere jeg skal have en seksuel handling med...og ja så er den lille ny født på slottet samme dag Vincent hentede mig" Rafaela rystede over hele kroppen og tårerne trillede ned af hendes kinder.
Rafaela- Evolved
"kan du gøre noget for mig Rafaela. gå hen og prøv at løft min hammer. brug alle de krafter du har og al din styrke." sagde han roligt. hvad forventede han at få ud af det? han ville ikke fortælle hende en årsag om hun så spurgte efter en.
hvis hun gik hen og prøvede at løfte hammeren ville hun opdage at den er umulig at løfte. den måtte veje flere 100 tons for den var umulig at rykke på for nogen som helst. den var lige så tung som et hus. men hvordan kunne Makkadin så løfte hammeren med lethed for noget tid siden?
Rafaela- Evolved
"for at give dig et eksempel. du er nemlig både hammeren og den der løfter hammeren. og du har gjort dig selv ufattelig tung, ikke fysisk men psykisk. ved at tage alle de negative følelser og oplevelser du har, har du taget og lagt inde i dig selv og gemt det væk. holdt det virkelig tæt som var det noget du aldrig vil af med. men ved at gøre det har du gjort så du er lige så urokkelig som min hammer. du er nød til at give slip på det for at kunne gøre dig let igen. men det er ikke nok med at du tømmer dig selv for negativitet. du er også nød til at have styrken til at løfte dig selv op. hvis du kan det så vil du opdage hvor klog, stærk og smuk du egentlig er. og du vil opdage at intet kan holde fast i dig, og at du ikke er bundet til nogen. du er ligesom skyen som svæver på den åbne himmel. ikke bundet til nogen eller noget men kan frit vælge hvor du vil være henne. men lige nu er du som en regnsky, fyldt med vand som trækker dig ned fra himlen af. du er nød til at tømme dig selv for denne byrde, for dette vand så du igen kan flyve frit." sagde han med et smil og rejste sig op.
han gik hen og med en enkel hånd løftede han hammeren op i luften. den kæmpe store tohånds-hammer kunne han bare løfte sådan.
"og med de positive der vil fylde din krop istedet for det negative vil derfor give dig styrke til at løfte hammeren." sagde han med et smil og satte hammeren ned igen.
Rafaela- Evolved
"det vil heller ikke blive nemt at lære, hos nogen kræver det kun et kram og så er de bedre, nogle skal bruge deres muskler og arbejde hårdt på noget som de brænder for og på den måde får det negative ud, og hos nogen meditere dig i flere måneder før de får det bedre. og siden et kram ikke virkede så må vi tage tingene og lære dig langsomt at åbne dig ud med de dårlige ting og acceptere dem, du skal lære at acceptere at dårlige ting sker med tanken om at selvom at det dårlige sker vil det altid være i balance med det gode, kun en gang i historien har balancen været ude af kontrol." sagde han med et smil og kiggede på hende.
Hun rejste sig op og gav ham et kram. Hun vidste ikke helt hvorfor men hun følte bare, at hun havde brug for og mærke nogen tæt på sig. Hun kunne ikke sætte ord på hvad det var, men noget var der.
Rafaela- Evolved
"lige præcis du skal bare mestre det så du har fuld kontrol" sagde han med et smil og gengældte hendes kram.
"så skynd dig afsted. Det er sent om aften" sagde han med et smil til hende
Rafaela- Evolved
Rafaela- Evolved
Da hun lagde sig i sengen så lagde vincent automatisk sin anden arm om hende og den landede tilfældigvis på hendes Balle.
Da det blev morgen sov hun stadig tungt selvom solen skindede hende direkte i ansigtet som normale folk ville vågne af med det samme, men det gjorde hun ikke. Hendes krop var træt og var igang med og lade op og reparere hende indvendigt imens hun sov.
Rafaela- Evolved
Dog ved man ikke hvad der ville ske hvis han vågnede.
Da det var ved og blive aften begyndte hun småt og vågne og månen begyndte og skinde ind igennem vinduerne ind på værelset. Hun så stadig lettere træt ud, men virkede alligevel til og være mere udhvildet end hun havde været de sidste mange måneder.
Rafaela- Evolved
Rafaela- Evolved
han kiggede på hende med trætte øjne og lagde mærke til at hun var helt nøgen hvilket overraskede ham lidt.
"godmorgen Rafaela, sikke et nydeligt syn du vækker mig med" sagde han med et flabet smil på læberne
Rafaela- Evolved
"jeg aner heller ikke hvorfor du er nøgen hvis du siger du har haft undertøj på" sagde han og vidste faktisk ikke selv hvad han havde gjort i søvne.
han lå selv nøgen i sengen og havde ikke engang undertøj på så det var lidt akavert for dem at han både var nøgen og det var hun også i hans seng.
Rafaela- Evolved
Side 22 af 30 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 26 ... 30
» The future is now (Natalie)
» Plan(t)s for the future
» Future Control
» what future awaits my (Akuma)
Idag kl. 14:10 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Idag kl. 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Idag kl. 12:41 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray