Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 EmptyIdag kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Voteba15 
Lori
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Voteba15 
Valentine
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Voteba15 
Jake
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Voteba15 
Edgar
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Voteba15 
Abigail
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

2 deltagere

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Tors 19 Jul 2018 - 9:38

"Din lille drillepind, nu skal du ikke til at få gode ideer!" sagde Dust drillende til Kat, hvorefter han kyssede hende kærligt, for at få hende til at glemme sine tanker, ved at prøve at få hendes fulde opmærksomhed. Han kunne dog ikke gemme det faktum, at han nød at blive nusset af Kat, såvel som Izzy der blidt nussede hans brystkasse, sammen med deres nærvær og kropsvarme. Han strøg dem blidt ned af ryggen, lagge sine hænder på hver deres skulder, og krammede dem blidt ind til sig.
"Jeg tror godt jeg kunne vende mig til, at blive kældet om af 2 smukke kvinder, der putter sig ind til mig!" sagde han kældent, mens han puttede sig ind til pigerne, og kom med en sød lille brumme lyd, da han havde fundet den helt rigtigt position, hvor han begyndte at slappe af. Han gav pigerne et kys på hver deres hoved, før han lændede sig tilbage, lukkede øjnene og smilede nydende "Jeg gætter på, at vi allerede har brugt en god del af dagen på, at tumle rundt i sengen, og den lur vi tog tidligere, så jeg tænker vi bare nyder resten af dagen, og slapper af her! Imorgen kan vi så tage ud, og shoppe lidt efter nyt tøj til dig Izzy, så du har lidt at vælge imellem, som er dit eget!"

Han smilede mildt til Izzy, der nikkede til hvad han sagde, før han nussede en hånd gennem hendes hår. Han lænede sig lidt over mod Kat, kyssede hende kældent, og lagge sin kind mod hendes hoved.
"Jeg fortryder jeg gav jer trøjer, det er meget dejligere at putte, når i har mindre tøj på, især fordi jeg elsker at mærke jeres bløde hud!" sagde han drillende og kældent. Han plantede små kys på Kats hoved, mens han nussede hendes skulder, og bare nød øjeblikket.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Tors 19 Jul 2018 - 11:22

Hun lo hjerteligt efter at have sluppet hans kærlige kys.
"Alt for sent, min elskede." Hun så smilende over på Izzy, da han snakkede om at han godt kunne vende sig til dette. Hendes blik fortalte Izzy at hun var helt enig med ham. Hun kunne også godt vende sig til at Izzy var samme med dem, hvilket hun understregede ved at slikke sig hen over læberne mens hun så på Izzy. En lille klukken kom fra hende da hun hørte hans næste ord, men hun ventede til han havde talt færdigt, før hun så drillende på ham.
"Kom nu ikke og sig at du er udkørt min elskede." Hun greb ham blidt om hans lem, men nok til at han kunne mærke et lille klem, inden hun slap ham igen.
"Det er yderst sjældent at du 'bare' vil slappe af." Hendes øjne funkelede drillesygt, mens hun satte sig op, hvilket hendes bare bryster hoppede lidt i takt med hendes bevægelser.
"Det sidste er nemt nok at lave om på, selv om det er Izzy der har det meste tøj på." Kat så sultent over på Izzy og rakte armene ind over Dust, for at ville pille tøjet af Izzy.
"Var der ikke noget med at du var sulten, min kære?"

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Tors 19 Jul 2018 - 12:41

"Nogen gange tænker jeg på, hvorfor jeg er så forelsket i dig, og så nævner du, at du tænker på frække ting, og med det samme husker jeg hvorfor: fordi du er dig!" sagde han drillende, og gav hende et kærligt kys på panden. Izzy smilede mildt tilbage til Kat, da hun var glad for at være en del af deres forhold, i hendes øjne kunne hun ikke forestille sig bedre ejere, end Dust og Kat, mest fordi de var så søde ved hende, og behandlede hende så godt.
"Jeg har aldrig sagt jeg var udkørt, men du ved jeg elsker at slappe af og kælde, når jeg har muligheden for det!" sagde han drillende, og kom med et nydende smil, da han mærkede hendes hånd på hans lem, og det blide klem hun gav ham. Han så nydende på hendes gyngende bryster, da hun rettede sig op, mens Izzy rødmede lidt over det Kat sagde, og spurgte hende om.

"Jeg er faktisk lidt sulten, så det ville være dejligt, hvis herren ville nyde mig, så jeg kan spise lidt!" sagde hun genert og satte sig op, så hun kunne tage trøjen af, mens Dust nydende så på hende. Hans lem var allerede begyndt at vågne, ved udsigten til mere sex, med hans lækre slave.
"Det tror jeg godt vi kan klare, min kære Izzy!" sagde Dust med et nydende smil på læben, mens han satte sig op, og lagge armene om Izzy "Du har lov til at bruge din naturlige evne på mig, så du får det bedste ud af, at spise af mig!" Izzy nikkede genert, før hun aktiverede sin evne, så både Kat og Dust kunne mærke, den blide følelse af lyst til hende.

Mens hans lem blev stift, skubbede Dust hende ned og ligge, så han kunne åbne hendes underklæde og trække det af hende, før han lagge sig over Izzy, med hendes ben på hver side af ham. Han trak Kat ind til sig, for at snave hende, mens man kunne mærke lysten i ham vokse, i takt med at han begyndte at gnubbe sit skaft mod Izzys klit, så hun begyndte at komme med små nydende støn, gennem hendes tunge åndedrag.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Tors 19 Jul 2018 - 14:40

Hun nøjedes med at smile drillende og blinke til ham. Hun viste efterhånden ligeså godt som ham, hvilke knapper hun skulle trykke på for at hun fik opmærksomhed fra ham. Det var en af de fordele ved at de havde været samme i nogle måneder. Hun klukkede lidt over at Izzy stadig rødmede når hun sagde tingene lige ud, men nå ja. De havde jo heller ikke været ’sammen’ i knap og nap et døgn. Men det have Kat tænkt sig at lave om på når de skulle ud og købe tøj til Izzy. Eller rettelse hun og Izzy, hun tænkte på at lokke Dust ud på indkøb af andre ting og overlade tøjkøbet til de to kvinder. Men hun viste ikke om han ville gå med til det.

Kat hørte godt Dust’s ord om at Izzy fik lov til at bruge sin evne på ham og så snart Izzy havde aktiveret den, kunne hun også mærke effekten af den. Lysten til at være sammen med Izzy steg og blev stærkere. Hendes skød og krop begyndte at hungre efter Izzys hænder og mund. Men det var Dust der trak hende ind til sig for at snave, som hun grådigt gengældte. Hun mærkede tydeligt lysten i ham vokse, ligesom den gjorde i hende og da Izzy begyndte at komme med sine små nydende støn, blev Kats brystvorter stive. Hendes ene hånd gled hen over Izzys mave til den fandt hendes ene bryst, som den begyndte at kærtegne.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Tors 19 Jul 2018 - 15:10

Med blide hænder, trak Dust Kat ned og ligge ved siden af Izzy, som var blevet mere tændt af, at Kat havde masseret hendes bryst. Han lagge sig ned på den anden side af Izzy, vente hende om på siden, så hun lå med front mod Kat, så Izzy kunne sprede benene, og lægge det øverste henover Kat, mens han tog Izzy på brystet, så han kunne massere det.
Izzy strøg kærligt Kats bryster, bukkede hovedet ned så hun kunne sutte på Kats stive brystvorter, og strøg hende ned af maven, til hun fandt kanten af Kats underklæde, hvor hun blidt løsnede underklædet, så hun kunne føre en hånd ned til Kats klit, og ornanere hende med blide hænder. Izzy begyndte at stønne mod Kats bryster, da Dust trængte op i hende, så han kunne kneppe hende, med den lyst hun vækkede i ham, og man kunne mærke på Izzy, at hun var vild med den effekt hun havde på herren, for han tog godt for sig af nydelsen, og kneppede hende lystigt.

"Åhh... herre... så lystig de er... min dejlige herre... knep mig herre... nyd min slave fisse!" stønnede hun opstemt, hvilket blot ophidsede ham mere, og fik ham til at kneppe hende langt mere lystigt, så hun begyndte at klynke og jamre mere, sammen med hendes stønnen. Hun kunne næsten ikke styre sig selv, over alt den lyst hun kunne mærke, i hvert stød han pumpede op i hende, men hun prøvede ihærdigt at fortsætte sin ornanering af Kat, mens hun løftede hovedet, og snavede Kat så hun kunne nyde mere, af den lyst der strålede ud af Izzy.
"Leg med mig... min smukke frue... leg med mig... mens herren nyder mig... og fodre mig!" tiggede hun næsten helt væk i sin nydelse, og stærkt forstyrret af hendes nydende, klynkende og jamrende stønnen.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Tors 19 Jul 2018 - 15:58

Det var en helt utrolig følelse som Izzys evne startede hos Kat. En fornemmelse af at hun ikke kunne være tæt nok på Izzy og brændende ønskede hendes berøring. Derfor lod hun sig roligt flytte af ham så hun kom ned og ligge ved siden af Izzy. Kat klynkede lykkeligt, da Izzy begyndte at sutte Kats bryst og hun spredte villigt benene, så Izzy fik bedst mulig plads til hendes fingres leg og stønnede nydende, mens Izzy onanerede hendes klit.

Kat stønnede og klyndede af nydelse og i beruselse af Izzys evne. Så da Izzy ønskede at snave, gengælde hun det lykkeligt og lystent. Hun var også hurtig til at efterkomme Izzys ønske om at lege med hende. Kats ene hånd masserede det ene bryst, mens den anden hurtigt fandt Izzys klit, som den tog under kærlig behandling. Glemt var alle skrupler og bekymringer om at Izzy var succubus. Kun lysten efter hende var tilbage.
Kat stønnede, klynkede og jamrede ind imellem deres snaven og måtte tvinge sig selv til at ligge stille, så det var nemmere for Izzy. Snart var hendes vejrtrækning tung og hed, mens hendes krop igen blev dækket af sved og rystede af nydelse.
"Smukke Izzy. Så lækkert.. ja der.." Izzy havde ramt et af de perfekte punkter og Kat guidede hende mellem sine nydende lyde til ydereligere punkter, hun bøjede endda det ene ben så Izzy kunne få et par finger ind i hendes indre.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Tors 19 Jul 2018 - 16:38

Izzy klynkede og jamrede mere højlydt, da Kat begyndte at lege med hendes klit og bryster, hendes øjne afslørede at hun var helt væk i nydelsen, og det blev kun bedre for hende af, at Dust pumpede lystigt i hende, så hun rigtig kunne mærke den lyst hun havde vækket i ham. Hun fik dog stukket et par fingre op i Kat, så hun kunne fingerkneppe hende, mens hendes krop nærmest tiggende, bevægede sig frem og tilbage, mod herrens lem og fruens hånd, da nydelsen byggede en orgasme op i hende.
"Ja... ja... åhh ja... mere... lige der herre... bliv ved... min dejlige frue... knep mig!" jamrede hun af nydelse, mens hun vendte hovedet mod Dust, så hun kunne snave med ham, og spise det hun havde brug for af ham. Så snart hun var færdig med at spise, slap hun hans læber, og skreg nærmest sin nydelse ud i lokalet, mens hendes krop gik i spænd, og hendes fingre i Kats skød stivnede oppe i hende, mens hun nød sin orgasme.

Dust var dog ikke færdig med hende, så Izzy blev ved med at klynke og stønne, fordi han stadig grådigt kneppede hende, men nu hvor hendes første orgasme var ovre, kunne hun tage sig bedre af fruen. Dog ville hun også gerne tilfredsstille herren på en ny måde, så hun vendte hovedet mod ham igen, og smilede stønnende til ham.
"Herre... jeg vil gerne skifte position... så de kan nyde... min mås.. hvis de har lyst... søde herre?" stønnede hun kærligt til ham. Dust smilede lystigt til hende, og trak sig ud, så Izzy kunne ligge sig over Kat, så hun lå på alle 4, mens Kat lå med spredte ben på ryggen. Izzy smilede nydende til Kat, og lænede sig ned, så deres bryster ville gnide blidt mod hinanden, i takt med de bevægelser hun lavede, når Dust kneppede hende, mens hun kærligt snavede Kat, fingerkneppede hende og ornanerede hendes klit.

"Kom så søde herre! Min krop savner deres dejlige lem, og jeg savner at mærke dem nyde mig!" sagde hun lokkende, mens hun viftede lokkende med måsen, så duften af hendes safter, spredte sig i lokalet. Dust smilede nydende, og var hurtigt omme bag hende. Izzy stønnede blidt, da hun mærkede ham, fugte fingrene i hendes underliv, og smøre safterne rundt om hendes anus, før han satte hænderne på hendes hofter, og lemmet mod hendes ringmuskel. Izzy begyndte at klynke lidt af den lette smerte, mens hendes mås udvidet sig om hans lem, hun begravede hovedet i Kats bryster, mens hendes krop lige så stille vendte sig til hans indtrængen.
"Åh... søde frue... jeg forstår godt... at de elsker herren... han er så... blid!" stønnede hun mellem hans blide stød. Hun fik taget sig lidt sammen, så hun kunne fortsætte sin behandling af Kat mens hun igen, fandt hendes læber i et nydende snav. Hun stønnede mod Kats læber, men det stoppede hende ikke i, at lege lystigt med hendes tunge og underliv.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Tors 19 Jul 2018 - 18:15

Kats blandede lyde af jammer, klynken og stønnen blev stærkere da Izzy begyndte at fingerkneppe hende og hun begyndte at bevæge underlivet i takt med Izzys bevægelser. Kats fingerbevægelser blev også hurtigere så de næsten var lige så lystige som hans pumpen, eftersom Izzys ord vækkede mere lyst hos Kat. Mens Izzy snavede Dust, bøjede Kat sig lidt mere og brugte sin mund og tunge på Izzys bryst.
Hun stønnede kraftigt da Izzy fik sin orgasme, med forsatte sine egne bevægelser med både fingere, mund og skød.

Hun stoppede dog på da hun hørte Izzy tale til Dust om at hun gerne ville tilbyde sin røv til ham. Kat smilede med et nydende og sulten blik på Izzy og Dust. Hun lod sig villigt rulle om på ryggen, så Izzy kunne ligge sig oven på hende. Hun skønnede nydende mod Izzys læber og nød det Izzy gjorde ved hende. Som en støtte for at hjælpe Izzy igennem den første del, begyndte Kat en blanding af fingerkneppen og onanerede hendes klit. Kat smilede kærligt ved Izzys ord og så op på Dust, med et bedende blik, mens hun lavmeldt tikkede ham.
”Elskede, skift mellem os. Knep os begge.” Derefter var hun nærmest væk i den nydende snaven og tungeleg som Izzy indledte mens de begge legede med hinandens underliv. Kat løftede dog røven indbydende til Dust som en yderligere invitation.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Tors 19 Jul 2018 - 20:17

Izzy stønnede nydende over, at mærke Kat fingerkneppe og ornanerede hende, og som en tak for, at give hendes skød nydelse, nu hvor herren brød hendes anal mødom, begyndte Izzy at kysse og nappe Kat, ned af halsen og brysterne, mens hun brugte det hun havde lært, om at give kvinder nydelse, til at gøre alt hvad hun kunne, for at give Kat en orgasme. Hun kyssede og nappede sig stønnende vej op til hendes øre, nappede Kats øreflip, og slikkede hende drillende bag øret.
"Kom så... min dejlige frue... kom for mig... lad herren høre... at de nyder jeres slave!" hviskede hun tiggende, før hun kyssede sig vej op til Kats mund, så de kunne snave, mens deres bryster gned sig mod hinanen. Imens, udnyttede Dust tilbuddet om Kats røv, ved at skifte til hendes, så han med stor nydelse og lyst, kunne pumpe i hende, så hun lå og vuggede frem og tilbage, i takt med hans lystige pumpen.

Dust kneppede hendes røv, til Kat fik sin orgasme, før han skiftede tilbage til Izzys, så man igen kunne høre hende klynke mellem hendes støn, da han gerne ville indvie hendes røv med sin orgasme, lige som han havde gjort med Kats røv. Han kom med et langttrukken støn, mens Izzy kom med et højere klynk, da han kom med et sidste lidt hårdere stød, så han kunne sprøjte i i Izzy. Hans hænder strøg grådigt henover hendes krop, mens han nød sin orgasme, og sundede sig, Izzy blev ved med at snave med Kat, mens hun lod herren gøre sin ting.
Han trak sig ud af Izzy, så han kunne gå ud og vaske den, og imens udnyttede Izzy at de var alene sammen, til at lægge sig tæt ned over Kat, så de kunne snave sammen, mens Izzy nussede kærligt om hende, og gnubbede sin krop blidt mod hendes, da hun faktisk stadig var lidt lystig, og gerne ville have mere sex.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Tors 19 Jul 2018 - 21:14

Jo mere Izzy brugte sin viden om at fornøje kvinder, jo mere kom Kat med sine blande nydende lyde. Hun var nærmest helt væk i Izzys behandling og tiltrækning. Så da han tog imod hendes tilbud og begyndte at pumpe lystigt, steg Kats lyde hastigt mod Izzys snaven og hun kunne mærke hvordan orgasmen kom spurtende og hamrede igennem hende. Hun skreg sin nydelse ud med blandede lyde.

Efter at være faldet lidt til ro og han var vendt tilbage til Izzy, forsatte Kat med at snave med Izzy og kærtegne hendes nakke med den ene hånd, men den anden forsatte med at fingerkneppe og onanere hende.
Da Izzy kom med et højre klynk end før og Dust kom med sit langtrukken stønnen der betød at han var kommet, spandt Kat blidt mod Izzys læber, mens hun langsomt stoppede sin fingrekneppen.
Men da hun fornemmede at Izzy ikke var færdig og gerne ville forsætte, smilede Kat mod Izzys læber og brød kort deres snaven, mens hun hviskede.
"Gør præcis hvad du har lyst til og fortæl mig endelig hvad jeg skal gøre ved dig."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Fre 20 Jul 2018 - 2:25

Izzy smilede rødmende over, at Kat bad hende gøre, hvad hun havde lyst til, og at hun bare kunne sige, hvad hun ville have Kat til at gøre. Uden et ord, krævede hun Kats læber i en lystig snaven, mens hun hun blidt gnubbede sin krop mod hendes, hun lavede en lidt humpende bevægelse med hofterne, da hendes skød føltes ensomt, uden en hånd eller et lem, til at tilfredsstille den kløe, der gjorde hende så våd og opstemt.
Dust kom ind igen, og så nydende på Izzys krop, da hun havde røven vendt mod ham, så han havde god udsigt til hendes blottede underliv. Izzy var helt væk i, at snave med Kat og gnubbe sig blidt mod hendes krop, derfor gibbede det i hende, da hun mærkede herrens hånder på hendes hofter, og et lille støn kom mod Kats læber, da hun mærkede spidsen af hans lem, mod indgangen til hendes indre.

"Åhh herre... er de allere... klar til mere?" stønnede hun nydende, da han trængte op i hende, og begyndte at kneppe hende igen. Med nydende stønnen over hans læber, begyndte Dust at kneppe hende mere lystigt og vildt end hun havde prøvet før, da hun skulle vendes til hans dyriske side, så hun kunne klare det, når han fik en af de gange. Lidt overrasket over denne lidt nye behandling, begyndte Izzy at klynke og jamre af nydelse, mens hun i sin nydelse, knuede sig ind til Kat, og begravede hovedet i hendes bryster, da hendes nydelse begyndte at tåge hendes hjerne. Hendes krop ville have mere, og på grund af alt den stimulering, begyndte hun nærmest at dirre af nydelse, mens man til trods for at Kats bryster, muflede hendes lyde, stadig kunne høre hendes klynken og jamren, klart og tydeligt.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Fre 20 Jul 2018 - 7:26

Kat var helt væk i alt hvad Izzy gjorde og derfor opfangede hendes hjerne kun Izzys stønnende ord til Dust, som noget der var rettet mod hende. Hendes ene hånd fandt igen Izzys klit, da den støtte på Dust som pumpede i Izzys indre. Hun bevægede hånden så den kærtegnede og onanerede Izzy bedst muligt, samtidig med at hun tirrede ved at gøre det i en langsommere rytme end hans dyriske pumpen, mens hendes eget skød bevægede sig som om det var det han pumepde i.

Efter at Izzy havde sluppet Kats læber, kunne man tydeligt høre hvor opstemt hun var. Øjnene lukket og munden åben for at få mere luft ind, mens hendes lyde af jammern, klynken og stønnen blandede sig med Izzys. Da Izzy begravede sit hoved i Kats bryster maste Kat hovedet længere ned i sengen med et stønnende klynk af nydelse. Hendes anden hånd forlod Izzys nakke og fandt hendes bryster som den kærtegnede.
De friktioner Dust skabte ved at pumpe i Izzy, blev lettere overført til Kat grundet deres kroppes kontakt og Izzys lyde, samt bevægelser mod hendes bryster. Dét sammen med med den rus Kat var i, fik hendes krop til at dirre, mens den byggede op til et nyt klimaks.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Fre 20 Jul 2018 - 9:08

Så snart Kat begyndte at ornanere hende, blev Izzys lyde kun forstærket, grundet den ekstra nydelse hun fik, og nu begyndte små tåre at trille ned af hendes kinder, mens det nu var hendes tur til at ryste som et espeløv, ved alt den overstimulering af hendes krop. Det varede ikke længe, før hun fyldte lokalet med lyden af hendes orgasme, der blev holdt lidt i gang af at Dust fortsatte, for så at blive forlænget af, at han kom i hende.
Efter han havde sundet sig lidt, trak Dust sig ud af hende, hvilket fik hende til at komme med et klynk, før hun udmattet sank sammen over Kat. Da han gerne ville sidde med sin skat, hjalp han Izzy ned og ligge ved siden af Kat, hun nåede dog lige at trække ham ned til sig, for at hviske et lille tak, før hun kyssede ham, og lod ham fortsætte.

Dust kravlede op i sengen, satte sig med Kat mellem benene, og trak hende ind til sig, så hun nu sad med ryggen op af ham. Med blide hænder, begyndte han at massere hendes bryst, mens han strøg en finger henover hendes klit.
"Hvad siger min yndige frue, til en lille hygge massage?" spurgte han kærligt, og gav hende et par kys på halsen.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Fre 20 Jul 2018 - 10:26

Kat mærkede og hørte tydeligt Izzy, da hun fik sin orgasme. Ligeledes opfangede hendes sind den stønnen fra Dust som fortalte hende at han havde fået udløsning, hvilket gjorde at hendes skød standsede i samme sekund med at bevæge sig, mens hun selv klynkede nydende.
Men som Dust plejede ved hende, så forsatte Kat sine kærtegn af Izzy mens hun havde orgasmen og først derefter stoppede hun stille og roligt. Hun lod kærligt sine hænder nusse Izzys ryg, da hun sank sammen oven på Kat, mens hun spandt roligt.

Hun åbnede dog øjnene i letter forvirring over at mærke Izzy blev flyttet og så svagt hvordan Izzy trak Dust ned til et kys, inden han igen satte sig op. Kat smilede kærligt til dem begge. Hendes to elskere. En tanke, om hvor anderledes hendes liv måtte have været hvis hun ikke havde mødt disse to, løb hurtigt gennem hende inden hun mærkede at han trak hende op til sig.
Hun stønnede nydende, da hun mærkede hans brystkasse bag sig og en af hendes hænder løftede sig ind over deres skuldre for at nusse ham i håret, mens hun drejede hovedet nok til at halsen var fri til hans læber. Hun spandt nydende, da hun mærkede hans ene hånd på sit bryst og den anden som strøg en blid finger hen over hendes klit.
Hun så på ham med et at de mest erotiske blikke hun nogensinde havde haft og spandt erotisk.
"Jeg ville elske det, min sexede drage." Hendes anden hånd var kærligt gledet ned over hans hånd ved hendes klit, hvilket fik en skælven til at ryste hende kort, inden den forsatte om mellem dem, for at kærtegne hans lem. Sådan som hun nu sad, var hun bøjet en smule til den ene side, men det generede hende ikke det mindste eftersom hele hendes krop og sind stadig var påvirket af den rus Izzy havde skabt. Om Izzy stadig brugte sin evne eller ej viste Kat ikke, men hendes krop og sind var så druknet at hun tvivlede på at hun ville mærke hvis Izzy var stoppet.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Fre 20 Jul 2018 - 11:26

Izzy der havde slukket sin evne, da hun havde fået sin sidste orgasme, lå udmattet på sengen, med den dejlige følelse af at være blevet brugt, mens lidt af herrens og hendes safter, flød fra hendes underliv, og sikkert kunne duftes af Dust og Kat.
Dust var ikke sen til at kysse Kats hals, da hun blottede den for ham, og med blide hænder, begyndte han at tage sig af hendes lyster, ved at ornanere hende. Han holdt hende kældent ind til sig, mens han pirrede hendes sanser, med små nab og kys, og en nydende lyd kom fra ham, da hun rørte ved hans lem, og svarede ham på hans spørgsmål.

"Så må jeg hellere tage mig kærligt af dig, min frække lille engel!" hviskede han kældent i hendes øre, mens han med ferm hånd, sørgede for at bygge en orgasme op i hende, der nok skulle tage det værste af hendes lyster "Jeg kan jo ikke have at min yndlings skat, går og mangler lidt kærlig behandling, fra den mand hun har kastet sin kærlighed på!" han gav hende et tirrende nap i øreflippen, samtidig med at han gav hendes bryst et kærligt klem.
Efter hun var kommet sig lidt, oven på de sexuelle strabbadser, fik Izzy udmattet sat sig op, med et sødt lille smil til herren og fruen. Hun kravlede hen foran dem, satte hænderne mod sengen, på hver side af Dust, så hun stod på alle 4, ansigt til ansigt med Kat, og begyndte så at snave Kat kældent, for at hjælpe hende på den rigtige vej. Hendes tunge legede med Kats som en kælden mis, mens man rigtig kunne mærke på hende, at hun ønskede at fruen fik noget nydelse.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Fre 20 Jul 2018 - 14:39

Kat var helt væk i blandingen af hans kærtegn og rusen fra Izzy. Hendes nydende lyde fyldte rummet indtil Izzy begyndte at snave med hende. Det var helt fantastisk, og alligevel... Den hånd som hun brugte til at kærtegne hans lem med blev mere dristig og tirrende i sine bevægelser, mens hun forsøgte at få den stiv nok til at den selv kunne finde vej til et af hendes huller.

Kat mærkede nu at en mere afslappet tilstand var kommet over Izzy, som om den kraftige lyst var stoppet, men det tænkte hun ikke ret længe over for Dust var ihærdig med sine finger, nappen og kyssen af hende. Og det klimaks som havde været under opbygning mens Dust kneppede Izzy, blev hurtigt genoprettet så kroppen skælve let.
"Mere... Hårde... Be om.." Hvordan hun fik fremsagt ordene havde hun ingen ide om, men ud mellem deres snaven kom de.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Fre 20 Jul 2018 - 15:53

Med de dejlige lyde der kom fra hende, mens hun rørte ved hans penis, tog det ikke Kat lang tid, før hun havde gjort Dust stiv igen, men det rørte ham ikke så meget, hvis hun ikke ville gøre mere ved ham, da han havde tænkt sig at forkælde hende med nydelse, nu hvor han ikke ville kneppe hende, mens hun havde hendes periode. Han kyssede sig vej op af hendes hals og kind, da hun tiggede ham, nappede blidt i hendes øreflip, og selvom han virkelig havde lyst til, bare at kneppe hende, fordi hun havde vækket hans dyriske lyst, holdt han sig i skindet.
"Alt for dig, min lækre lille engel!" hviskede han tirrende i hendes, mens hans hånd begyndte at arbejde mere effektivt med hendes klit, for rigtig at få gang i hendes nydelse. Izzy stoppede let deres snaven, og afsluttede det med et par blide kys, så hun kunne kysse sig vej ned til hendes bryster, som hun begyndte at slikke og sutte tirrende på. Izzy vidste udemærket hvad hun lavede, med den oplæring hun havde, og det hun havde lært af, at se på Dust tirre hendes krop, så hun vidste lige hvad for nogle knapper hun skulle trykke på, for rigtig at få gang i Kat, så hun kunne få en større og bedre orgasme.

Imens kunne Dust lige så godt tage over, der hvor Izzy slap, så han slap Kats bryst, så Izzy frit kunne lege med dem, strøg Kats kind så hun vendte hovedet mod ham, og krævede hendes læber, i en intens og kærligheds fyldt snaven, mens han flittigt ornanerede hende, for at opnå så meget nydelse i hende som det var ham muligt.
Når hun fik sin orgasme, hjalp Izzy og Dust hende igennem den, for at få den til at holde så længe så muligt. Efter nydelsen var ebbet ud i hende, gav Izzy hende et sidste blidt kys op af halsen, før hun lagge sig udmattet ned i sengen, mens Dust blidt knugede hende ind til sig, nussede hende kærligt op af maven, mens han gav hende et par blide kys.

"Jeg håber det hjalp med at dulme lysterne, min smukke engel!" sagde han kærligt, mens han blidt strøg hende op af brysterne og rundt om brystvorterne, med en drillende pegefinger. Dust var i sit kælde humør igen, og han håbede han kunne få lidt kærligt nærvær, fra sin søde lille engel, nu hvor hun havde fået sine lyster klaret.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Fre 20 Jul 2018 - 21:06

Hun arbejde ihærdigt på at kæle for hans lem, samtidig med at hun forsøgte at få den rettet an til hendes røv, dog uden at det lykkedes hende. Dog forsatte hun sit kærtegn af hans lem, hvor det lykkedes hende at få den til at gnide mod hendes røvballer. Men det var snart glemt da han gjorde sit fingerarbejde mere effektivt og Izzy startede sit tirrende arbejde med Kats bryster.
Kat kunne tydeligt mærke at noget af det Izzy gjorde ved hende, var noget af det Dust havde gjort da han pinte hende. Dét og at Dust krævede hendes læber i en intens og kærligheds fyldt snaven, fik hendes krop til at ryste kraftigere i takt med at orgasmen nærmede sig med hastige skridt. Hun vred sig i nydelse, mens hun klynkede og stønnede mod Dust’s læber. Hendes vejrtrækning var hastig og kroppen skælvede kraftigt. På et tidspunkt fik hun alligevel spidsen til at glide mellem hendes røvballer, hvilket fik orgasmen til at strømme gennem hende. Hele hendes krop spændtes og hun slap hans snaven for at komme med et stønnende skrig.

Da orgasmen var faldet lidt ned, nød hun den kærlige nussen som Dust gav hende sammen med de blide kys. Hun elskede når han var kælen, men viste også at han desværre ikke ville kælekneppe hende som han ellers havde vane for. Hun smilede til ham og gøs lidt da han drillende kørte en finger rundt om brystvorterne.
”Det hjalp noget, men jeg tør ikke sige for hvor længe.” Hendes stemme var kærlig og en smule drillende, hvilket hun beviste ved at klemme kærligt om hans lem. Hun flyttede sig så meget at hun blidt kunne skubbe ham ned på ryggen i sengen, hvorefter hun lod sine læber danse legende og drillende fra hans hals ned til hans brystkasse hvor hun fokuserede på at være lige uden for rækkevidde af hans brystvorter et par minutter inden hun forsatte ned til hans skød hvor hun igen drillede ham ved at bevæge sig uden om hans lem og pung, hvorefter hun bevægede sig op ad til brystvorterne.
Denne gang greb hun den ene brystvorte, som hun suttede og nappede blidt et stykke tid inden hun bevægede sig over til den anden og gentog samme tur. Derefter bevægede hun sig igen ned til hans skød hvor hun lod sin tunge glide fra rod til spids og tilbage. Under det hele holdte hun øje med ham og smilede da hun var nået ned til roden igen. Hendes stemme var kærlig og letter drillende.
”Skal jeg forsætte eller vil du heller kæle på en anden måde?”

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Fre 20 Jul 2018 - 22:07

"Hvis jeg kender dig ret, har du brug for mere, inden vi går i seng, især nu hvor du ikke får noget ordentligt!" sagde han drillende, og blinkede til hende, før han gav hende et smækkys på kinden, mens han gav hende et kærligt lille kram. Han fuldte hendes bevægelser, da hun flyttede på ham, hvorefter hans øjne viste tegn på nydelse, mens han så på hvad hun lavede. Nogle nydende lyde kom fra ham, da hun slikkede på hans skaft, et smil dannede sig på hans læber, da han hørte hendes ord, og med en kærlig hånd, nussede han hende blidt gennem håret.
"Du og dine frække små lyster, kan du overhoved være i et soveværelse med mig, uden at lade mit lem forsvinde i en af dine krops åbninger?" spurgte han drillende, mens han rettede sig op, så han kunne trække hende op og sidde på knæ, så han kunne kysse hende, mens han strøg hendes kind kærligt "Der er noget jeg gerne vil prøve med dig, når nu vi har Izzy, og du har din periode! I de næste 7 dage, får du ikke lov til at nyde mit lems indtrængen! Jeg vil stadig ornanere dig, når du har brug for at få lettet det værste af trykket, og hvis du kan holde dig fra mit lem i mellemtiden, bliver din belønning en heftig tur i sengen, så snart de 7 dage er gået, med det formål at give dig så meget nydelse så muligt!"

Han holdt en lille pause, for at se hendes reaktion, mens han nydende smilede til hende, og nussede hendes kind og hår. Han gav hende et kærligt kys, før han fortsatte med at snakke, med et drillende glimt i øjet.
"Men hvis du fejler, vil din straf blive at jeg stopper med at ornanere dig, og begynder at pine dig med nydelse uden orgasme, indtil de 7 dage er gået, hvorefter jeg vil bruge dig som det passer mig i stedet!" afsluttede han drillende. Han så spændt på hende, for at høre hendes mening, om hans lille udfordring. Han vidste at han kunne få sin egen tilfredsstillelse ved at bruge Izzy, lige meget hvad hun valgte, men på den her måde kunne de spice deres sex liv lidt op, med små udfordringer der kunne ende i ekstra god nydelse, når resultatet skulle eksekveres.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Fre 20 Jul 2018 - 23:26

Hun grinede lidt da han trak hende op for at kysse hende.
”Jaa… det kan jeg da. I hvert fald når vi sover, eller kæler.” Hun gengældte kærligt kysset og lyttede nysgerrigt til hans ord. Hun viste han havde sat sig i hovedet at han ikke ville kneppe hende mens hun havde perioden, så derfor overraskede det hende enlig ikke at han sagde det igen. Men at hun skulle holde sig helt fra hans lem? Det var nu at stramme den en hel del. Men… Hun så hen mod Izzy, han havde ikke nævnt noget om hende. Så der var stadig en mulighed for at hun kunne hygge sig lidt med hende. Hun så hen på Dust igen. Den belønning han stillede til skue hvis hun kunne holde sig fra hans lem, var helt utrolig. Men kunne hun overholde det? Hun var så meget i tvivl. Og en anden ting hun ikke havde tænkt over, hvordan ville hun reagere når det kun var Izzy han forlystede sig med? Ville hun gå hen og blive jaloux som hun havde været i starten af... Det døgn der var gået. Var det virkelig ikke mere? Hun fattede det ikke. Izzy havde knap nok været sammen med dem begge i et døgn og Kat følte allerede at de havde været sammen i flere uger. Hun viste ikke helt hvordan hun skulle reagere, men på en anden måde var hun også lidt nysgerrig om hun kunne holde sig selv i ave. For ja, der kom jo også et tidspunkt hvor det var Izzy der risikerede samme problem.

Hun gengældte hans kys og lyttede til hans næste forudsætning: straffen hvis hun ikke kunne holde sig fra hans lem. En blanding mellem nydelse, frygt og nervøsitet kunne tydeligt ses i hendes øjne. Ham pine hende i syv dage uden orgasme? Dét var noget af en straf, som hun ikke var sikker på hun havde lyst til at finde ud af om hun kunne klare eller ej. Bare den straf han havde givet hende tidligere i dag havde været utrolig uudholdelig. Hvilket nok også var årsagen til at hun var så lysten, som hun var. Eller også var det bare fordi de var i hulen igen og hun general ikke kunne holde fingrene fra ham. Hun bed sig let i læben og nikkede stille, mens hun fandt sin underklædning igen.
”Jeg skal gøre et forsøg på at holde mig fra dit lem i den næste uges tid. Men hvordan med Izzy? Må jeg lege med hende?” Hun så undersøgende på ham, mens hun trak vejret lidt tungt af blandet følelser.
”Jeg skal være ærlig og sige at jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg vil have det, med at du kun forlyster dig med Izzy. Men jeg skal gøre hvad jeg kan for ikke at lade følelserne løbe af med mig.” Hun så hen på Izzy og smilede kærligt.
”Hvad end der sker, så er det ikke under nogen omstændigheder din skyld. Jeg har bare utrolig megen ’ejer’ fornemmelse over ham endnu.” Hun håbede de begge forstod hende.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Lør 21 Jul 2018 - 1:33

"Siden straffen nemt kan virke ret hård, fordi det kan være alt mellem 1 og 7 dages pinsler, synes jeg det er rimeligt, at du også må lege med Izzy!" sagde han mildt, mens Izzy rødmede lidt over, at de snakkede om bare at kunne bruge hende, når det lystede dem at bruge hende. Da Kat nævnte det med, at hun godt kunne blive jaloux over, at se ham kneppe med Izzy, kunne han ikke lade være med at smile kærligt, og give hende et romantisk kys, før han så dybt ind i hendes øjne, mens han satte sig, så han kunne holde hende ind til sig.
"Skat, jeg forstår godt du kan have det sådan, trossalt er jeg din helt egen drage, der elsker dig meget højt!" sagde han kærligt, mens han nussede hende op af ryggen "Hvis du på noget tidspunkt, får den mindste følelse af jalouxi, eller noget som helst lignende, må du endelig sige til, og så reagere jeg lige på stedet! Og du må huske på, at du kan ikke tabe legen, hvis det er mig der tilfredsstiller dig, ved at ornanere dig, eller kælde om din smukke krop, så hvis du på noget tidspunkt føler, at du vil have min opmærksomhed, så lover jeg dig for, at du får min fulde opmærksomhed, og at jeg vil kælde om dig, til du føler dig glad og tilfreds med mig igen, okay?"

Han gav hende et ømt kys, og prøvede sit bedste, for at lade hende mærke, den dybfølte kærlighed han følte for hende, så hun kunne føle sig mere tryg, ved hele situationen. Da han slap hendes læber igen, smilede han kærligt til hende, kyssede hende et par gange på kinden, og gav hende et drillende slik på kinden, bare for at være lidt drillesyg.
"Og for at gøre det lidt mere rimeligt for dig, tilføjere jeg en sidste regel til legen! Så længe du og Izzy hygger jer med hinanden, må jeg ikke deltage, medmindre i invitere mig med!" sagde han med et bestemt nik "Hvis jeg blander mig, uden at være inviteret, så er det mig der skal straffes, med hvad end pinsler du kan finde på, indtil din periode er ovre! Lyder det rimeligt?" Izzy smilede mildt af dem, mens hun ikke kunne lade være med, at blive en smule tændt ved tanken om, at de 2 ville lege med hende, og nyde hendes krop den næste uges tid, som de nu fandt det passende. Hun kunne heller ikke lade være med at komme, med et kærligt lille smil, over det Kat sagde til hende.

"Det er okay Kat, jeg forstår dem udemærket godt, herren er trossalt en sød og dejlige drage!" sagde hun lidt genert, mens hun rødmede lidt "Selv jeg har lyst til, at have ejer fornæmmelse over ham, men det er mere som i, at han er min herre, ikke din! Så hvis de har lyst, kunne vi lave vores egen lille pagt: de ejer herrens hjerte, krop og sjæl, jeg ejer herren, som min søde herre!" hun var lidt drillende i sin tone, da hun egentlig mente det lidt i sjov, især da hun refererede til deres leg med, at Kat var hans slave, ved at sige at hun ejede ham som sin herre.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Lør 21 Jul 2018 - 15:07

Hun smilede bredt og så lystent hen på Izzy inden hun forsatte med at tale til ham. Hans kærlige smil og romantiske kys gjorde dog meget for at rette op på den smule frygt og nervøsitet der var begyndt at samle sig i hende. Ligeledes hans kærlige ord om at han godt forstod hende og hans ord om at hun bare skulle sige til. Hun nikkede og smilede bredt.
”Det lyder godt min elskede. Og jeg lover at sige til når det begynder, så vi ikke ender ud i noget rod. Jeg vil så nødigt såre jer begge.” Hun så fra Dust til Izzy og tilbage igen.

Hun gengældte hans ømme kys og nød hans opmærksomhed, den kærlighed han havde for hende og den tryghed hun følte ved ham. Hun klukkede af latter da han kyssede og slikkede hende drillende på kinden. Hun spidsede øre da han tilføjede den sidste regel til legen, og kunne ikke lade være med at smile skælmsk til ham. Hun havde allerede et par ideer som hun ville snakke med Izzy om for at teste om han kunne holde sig fra dem, når de var sammen. Og hvad angik mulige pinsler til ham. Åh ja, hun havde afgjort nogle stykker som hun ville elske at udsætte ham for. Og hun var sikker på at han ville ende med at nyde det og tikke om mere.
”Det er skam helt rimeligt, min elskede.” Hun kyssede ham kort på kinden.

Da Izzy svarede, smilede Kat kærligt til hende og kravlede hen til hende på alle fire.
”Har nogen fortalt dig, hvor fantastisk, smuk, klog og skøn du er?” Hun kyssede Izzy kærligt og lidenskabeligt. Hun var sikker på at med tiden ville hun blive ligeså afhængig af Izzy som hun var af Dust.
”Jeg er helt med på den lille pagt, du fremsætter der. Og jeg er helt overbevist om at vi nok skal finde ud af at deles om ham på både den ene og anden måde. Jeg skal bare lige vænne mig til at have en smuk kvinde til at deles om vores drages selskab.” Hun lod en hånd blidt glide kælent ned over Izzys kavalergang. Hvorefter den gled kælent rundt om hendes ene bryst, mens Kat så kærligt på Izzy.
”Jeg ser dig ikke som en slave, hvilket jeg sikkert har sagt. Men der imod en fantastisk kvinde der er i min tjeneste. Det betyder at du har ret til at sige til og fra overfor alt. I hvert fald overfor mig. Du er altid velkommen til at kalde mig Kat og jeg vil altid være der for at hjælpe dig.”

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Lør 21 Jul 2018 - 16:38

"Så længe du elsker mig, og vi bliver gode igen, kan jeg godt leve med, at blive såret en gang imellem! I mine øjne betyder det at du kan såre mig blot, at jeg stadig elsker dig meget højt!" sagde han mildt, med et kærligt smil på læben, der hurtigt blev erstattet af Kats læber, da han gav hende et sødt lille kys. Han nikkede let som respons på det hun sagde, om at det lød rimeligt, med hans vilkår for deres lille udfordring, så nu var deres udfordring så godt som startet.
Med et nydende blik, så han på Kats vrikkende mås, mens hun kravlede hen til Izzy. Trossalt havde hun givet ham et jern på, mens han ornanerede hende tidligere, og nu hvor deres udfordring var i gang, havde han ironisk nok mere lyst til, at stikke sit lem i hende, og kneppe hendes smukke krop fra sans og samling, men han holdt sig tilbage. Han kunne trossalt stadig kneppe Izzy, der lige nu sad og rødmede lidt over de søde ord, kat sagde til hende.

"Nej, det er der aldrig nogen, der har fortalt mig!" sagde hun genert, før hun gengældte Kats kys, mens hun genert nussede Kats skulder. Med rødmende kinder, så hun Kat i øjnene, mens hun sagde at hun var med på hendes forslag, om en pagt imellem dem "Jeg tror på dem, min smukke frue, de skal nok vende dem til at dele den dejlige herre med mig! Hvis det kan hjælpe, må de huske på at herren, også skal dele dem med mig, såvel som mig med dem, så han skal dele lige så meget som dem!" hun kom med nogle små nydende lyde, over den måde fruen rørte vede hende på, mens hun blidt lagge armene om Kats krop, og nussede hende langs ryggen.
"Jeg ved hvordan i betragter mig, men det ændre ikke på at herren ejer mig, og at jeg vil gøre alt hvad i beder mig om!" sagde hun genert, mens hun trak Kat ind i et varmt kram "Men det ændre ikke på, at jeg er blevet rigtig glad for jer, i er virkelig søde ved mig, og jeg kunne ikke ønske mig, bedre ejere end jer 2! Så jeg vil også altid være der for dig, og vores søde drage herre!" hun gav Kat et blidt kys på kinden, for at vise hende, hvor meget Izzy værdsatte sin frues ord.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Lør 21 Jul 2018 - 18:27

Kat kravlede lidt længer ind over Izzy mens hun bøjede sig ned så hun kunne hviske Izzy i øret uden at Dust kunne høre hende.
”Hvis vi kan få ham til at tabe, så vil vi kunne tirre ham ligeså meget til vanvid som han kan gøre med os. Vi kan ride ham uden at han får udløsning, mens vi selv får alle de gange vi har lyst til. Og hvis du har nogle ideer til noget nyt du syndes han skulle prøve, så kunne du gøre det. Jeg har selv et par tanker…” Hun kyssede Izzy drillende på halsen og ned over det øverste af hendes brystkasse, mens Kats bryster gled tirrende hen over Izzys.
”Skal vi ikke have lov til at bestemme over vores egne lyster, uanset om vi har vores periode eller ej?”

Kat lod sine byster gnubbe blidt hen over Izzys, mens hun lod sit ene ben blidt ’bumpe’ mod Izzys skød, mens hun ventede på Izzys svar, inden hun kravlede en smule længere ned, så hun kunne kærtegne Izzys bryster med sin mund og tunge, samt sin ene hånd der gled ned til Izzys skød og tirrende gled rundt om hendes skamlæber. Hun havde ikke i sinde at lade Dust få Izzy lige med det første, og kunne hun køre Izzy til stræklig træt, så kunne det være at Dust måtte vente endnu længere.
Bare tanken om at drille ham på denne måde tændte hende utrolig meget. Men hvordan skulle hun lokke ham uden at det lød som en invitation? Hmm. Det måtte hun tænke noget over… Men det kunne måske være noget med at de kunne bede ham at han ikke måtte lege med sig selv og at han kun måtte komme inde i en af dem, så frem de bad ham om det. Hun ville lige vente og se hvordan dette gik.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 5 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Lør 21 Jul 2018 - 19:22

"Men... jeg er ikke en del af væddemålet! Det er kun dig, der vinder retten til at tirre herren!" hviskede Izzy genert, mens hendes åndedrag begyndte at blive tungere, grundet de ting Kat gjorde ved hende. Hun nussede blidt Kats hår, mens hun nød hendes nærkontakt "Det er ikke mit job, at bestemme over mine egne lyster! Det er herrens og deres job frue!"
Izzy begyndte at blive mere opstemt, i takt med Kats behandling af hende, og hun virkede til at nyde det meget, men selvom hun prøvede at gemme det, kunne man godt svagt mærke på hende, at hun stadig var udmattet efter det hun allerede havde fået, i løbet af dagen. Selvom Izzy godt vidste at hun kunne sige stop, hvis der var noget hun ikke ville have, kunne hun ikke få sig selv til at sige nej til sine ejere, når de ville have hendes krop, da det stadig var stærkt indbundet i alt det, som hun havde lært, i sin opvækst.

Imens lænede Dust sig tilbage for at se på showet. Selvom han nød hvert sekund, sammen med hans dejlige engel, og elskede hendes lystighed, havde han egentlig kommet med udfordringen, for at se om Kat kunne styre sin lyst, mens hun havde sin periode, men hvis hun havde tænkt sig at blive ved med at være lystig, så kunne han vel ikke stoppe hende, for han havde ikke tænkt sig at ændre på hende, når hans egen engel var sådan en dejlig lille frækkert.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum