Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)
Side 9 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)
"Hmm herre, jeg er så våd efter dem, vil de ikke nok kneppe mig og nyde mig, min dejlige herre?" hviskede hun små stønnende mod hans øre, før hun begyndte at kysse ham nær øret, og nappe hans øreflip. Med et blidt greb om Izzys balder, holdt han hende stille, så han kunne trække sig lidt tilbage, hvilket fik hans lem til at glide på plads mod hendes våde indgang, og med et stød fik han Izzy til at stønne nydende, da hans lem gled i bund, i hendes herlige indre "Åh herre, de er så dejligt stiv! Knep mig min smukke herre, knep mig til de ikke kan mere!"
Hendes tiggende ord, fik vækket hans dyriske side, og sammen med hendes evne, gav det Dust en utrolig sult efter at kneppe hende, så han begyndte dyrisk at nappe Izzys skulder og bryst, mens han holdt hende fast mod væggen, og startede med at kneppe hende, med denne tydelige dyriske lyst, hvilket straks fik Izzy til at gispe efter vejret, samtidig med at hun højlydt stønnede og klynkede af nydelse. Det tog ikke lang tid, før Izzy var nærmest helt væk i nydelse, hendes krop rystede af nydelse, hun svedte og fik tåre i øjnene, mens nydelsen over at mærke Dust, der pumpede dyrisk i hende, gav hende en euforisk nydelse, i hele hendes krop, hun klamrede sig nydende ind til Dust, og hun kunne overhoved ikke koncentrere sig om andet, end hans stive lem, der dyrisk udnyttede hendes stakkels unge underliv.
Dust- Antal indlæg : 557
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn
Missundeles, ideer og glæde fløj igennem hende, mens hun så på sin partner og deres elskerinde i deres vilde ridt, men hun blev pænt liggende under det hele og holdte hænderne for sig selv.
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"
Der var ingen tvivl om det, da orgasmen ramte hendes unge krop. Hun klamrede sig ind til ham, mens hun nærmest skreg sin orgasme ud i lokalet, med en blanding af utydelige lyde, og fordi hun havde gjort Dust så liderlig, var hendes orgasme ramte underliv, der nærmest malkede hans lem, ikke helt nok til at tilfredsstille hans dyriske lyst efter hende. Derfor fortsatte han med sin lystige pullen af hende, hvilket fik hendes første orgasme, til at holde noget længere, samt gjorde at så snart den første ebbede ud, begyndte en ny orgasme hurtigt at bygge sig op i hende igen.
Dust lignede en der nød at gennem kneppe sin kære slaves, stakkels lille underliv, og man kunne se på ham, at han kneppede hende lystigt, for sin egen dyriske nydelse, så da Izzys anden orgasme bygge sig op, begyndte han at ligne en der snart ville komme, og ganske rigtigt da Izzys anden orgasme, fik hende til at hylde op igen, lavede Dust sit sidste stød op i hende, og låste fast da han sprøjtede sine safter, op i Izzy. Dette gjorde kun hendes orgasme bedre, og fik hende til at klynke mere nydende, midt i hendes omtågede nydelse af orgasmen.
I takt med at deres nydelse ebbede ud, faldt Izzy nærmest sammen i herrens arme, mere eller mindre som en slap kluddedukke, da hun følte sig godt brugt på den gode måde. Hun havde slukket sin evne, og hang indover ham, med hovedet på hans skulder, og armene om ham, mens hun hev efter vejret, med nogle enkelte nydende lyde undervejs. Hun smilede lidt forpustet til Kat, mens Dust nussede blidt om hende, et klynk undslap hendes læber, da herren tog blidt om hende, og flyttede på dem, stadig med sit lem oppe i hende, og da sengen ramte hendes ryg, mens herren puttede sig indover hende, kunne man godt se på Izzy, at hun var ret udmattet, efter at være blevet brugt så effektivt.
Hun begyndte at nusse Dust i nakken med en hånd, mens han puttede sig mod hende, med en kind mod hendes bryster, og med den arm, rakte hun sin hånd ud til Kat, for at få hende lidt tættere på sig, da hun ikke ville have at Kat følte sig udenfor. Hvis Kat kom tættere på, ville Dust rette sig op, og give hende et langt og romantisk kys, for at lade hende føle hans kærlighed til hende.
Da Izzy rakte hånden ud, møvende hun sig hen ved siden af dem. Hun spandt kærligt ved det lange og romantiske kys han gav hende. Hun så på dem begge, mens hun smilede.
"Ved alle guder, hvor er jeg glad for at det kun er en uge, så missundelig jeg kan blive ved at se på jer to." Hendes ord var varme og venlige, men indeholdte alligevel en smule jalousi.
"Du ved godt jeg elsker dig vildt meget, ikke min dejlige skat?" sagde han kældent, mens han lyttede til hendes dejlige hjerteslag, og nød at mærke hendes varme krop mod hans. Han løftede hovedet, og så hende i øjnene, med et forelsket blik i hans rubin røde pupiller "Når din periode er slut, hvad siger du så til, at vi knepper så tosset du har lyst til? Jeg lægger med glæde min krop til, og jeg hældmer ikke før jeg er sikker på, at du uden et sekunds tvivl i dit hjerte, ved hvem jeg tilhøre!"
Med et varmt smil lænede han sig lidt længere frem, så hans dovne lem, strøg blidt henover hendes klit, mens han blidt lagge sine læber mod hendes, og kyssede hende længe og romantisk, så hun kunne mærke hans brændende kærlighed til hende. Dust ville ikke have, at hans søde engel skulle være bange for at miste ham, eller føle sig jaloux over at se ham med Izzy, for han var helt og holdent hendes drage, og det ville han være så længe hun ville have ham.
"Min elskede, smukke og sexede drage. Jeg elsker dig af hele min eksistens. Men ja, jeg kan ikke lade vær med at blive lidt jaloux over at se dig kneppe vores elskerinde, selv om jeg ved jeg har din kærlighed. Og jeg vil næsten gætte på at Izzy vil få samme følelse når hun får sin periode." Hun så over på Izzy med et kærligt smil og rakte en hånd over for at kærtegne hende på kinden og i nakken.
"Min skønne elskerinde. Nu har du virkelig prøvet hans dyriske side." Hun så igen på sin elskede, mens hun forsatte med at nusse dem begge.
"Jeg vil elske at blive kneppet synder og sammen af dig. Og at jeg føler jalousi beviser bare hvor meget du betyder for mig." Hun kyssede ham igen dybt og lidenskabeligt, mens hun blidt forsøgte på at lokke Izzy til at putte sig ind til dem. Hvis hun gjorde, ville Kat flytte sit dybe og lidenskabelige kys over til Izzy, inden hun så kærligt på Izzy.
"Hvad har du lyst til?"
"Jeg tror de har ret min smukke frue, jeg er allerede ved at blive ret glad for herrens sexlyster, og en helt uge uden herrens dejlige lem i mit skød, kommer sikkert til at gøre mig jaloux, når jeg ser ham kneppe deres skød!" sagde hun genert, mens hun nussede sin kind mod Kats hånd, og smilede varmt til hende "Hvis dette er herrens vilde side, når han har fået reguler sex, og lige har nydt godt af deres fine mås, tør jeg kun drømme om hvordan herrens vilde side er, når han er trængende og lige er startet ud!" tilføjede hun drillende, hvilket fik Dust til at smile lidt for sig selv, før han plantede et par kys på Kats bryster, mens han hørte hvad hun sagde til ham.
"Jeg ved du elsker mig min søde lille engel, jeg kan mærke det på dig, selv gennem de mindste ting du gør omkring mig, såsom når du er jaloux over at se mig, pumpe mine safter op i vores kære Izzy!" sagde han kærligt, mens han knugede sig kærligt ind til hende, og nussede sin kind mod hendes dækkede bryst, da han nød bare at kælde sig ind til hende, og blive nusset om uden nødvendigvis at skulle tænke på, at hun måske ville have ham til at kneppe hende. Han rettede sig dog op, for at tage imod det kys hun gav ham, med den samme lidenskabelighed som hun gav ham, og da hun ville have Izzy til at putte sig ind til dem, gjorde hun som ønsket, og gengældte Kats kys, mens hun blidt begyndte at nusse om herren.
"Det ville være dejligt med en lille pause, efter den dejlige tur herren gav mig, med hans vilde lyster! Derefter, hvis herren ønsker det, kan jeg begynde på aftensmaden, da den vil tage et par timer før den er klar!" sagde hun mildt.
Hun forsatte sin nussen af hans ryg, mens hun lyttede til hans ord. Hvilket fik hendes kærlighed til at blive større til ham. Hun nød hvordan han gengældte hendes kys, det gav hende lyst til at nyde ham mere. Efter havde kysset og spurgt Izzy, lyttede hun til Izzys ord og nikkede smilende til hende.
"Det er fuldt forståeligt. Hvis du stadig er sulten, må du godt spise lidt fra mig. Og hvis du er med på det, så skal jeg nok underholde vores herre, mens du laver mad."
"Det ville også være godt, hvis du kunne underholde vores dejlige herre, mens jeg laver maden, vi kan jo ikke have at maden brænder på, fordi vores søde herre gerne vil have mig, op af køkken bordet!" hun kom med et kærligt lille grin, og kyssede herren på kinden, før hun gav Kat et blidt kys på kinden, for at vise dem begge, at hun var glad for at være blevet en del af det de havde sammen.
Efter at have hvilet lidt sammen med herren og fruen, fik Izzy taget sig sammen til at komme ud af sengen. Hun smilede mildt til Kat, der nok bedst kunne se hende, nu hvor Dust lå med lukkede øjne, og kældede sig ind til Kat, før hun gik ud i køkkenet og begyndte på maden. Izzy gik i gang med at lave en kanin ragout, ud af nogle af de mad vare, hun og herren havde været ude og købe, der gik måske omkring 45 minutter, før en liflig duft af ragout, lige så stille begyndte at sprede sig fra køkkenet, og snige sig ind mod soveværelset.
Imens Izzy var i gang med maden, var Dust blevet Kats helt egen kælde drage, han havde kældet sig ind mod hende, nusset om hende, og til tider bumlede han lidt rundt, for at finde en ny position, hvor han kunne putte med hende, og kælde om hende. Da duften af mad sneg sig ind i soveværelset, var det lykkedes ham at bumle rundt, så det nu var ham der lå på ryggen med spredte ben, og hende der lå henover ham, mellem hans ben, og med mulighed for at flytte hendes hoved, mellem hans bryst, hals og hoved. Han nussede blidt om hende, og virkede som en lykkelig lille julegris, der bare var glad for, at han kunne putte og kælde med sin kæreste. Men duften af mad, fik dog hans mave til at rumle sultent, så det var nok først nu, at Kat blev nød til at holde hans opmærksomhed på hende, så han ikke drønede ud i køkkenet, for at rende rundt om benene på Izzy, eller blive liderlig over at se på hende, i det sæt tøj hun stadig gik rundt i, og som Kat også stadig havde på.
"Det er helt fin, min kære. Bare sig til. Og selvfølgelig skal jeg nok underholde vores dejlige herre, for ja, han kunne nemt finde på det som du snakker om, hvis han var liderlig nok." Hun blinkede til Izzy.
Mens Izzy arbejdede i køkkendet nød Kat at have Dust helt for sig selv. Hun nød at han var så kælen og nussede om ham på alle de måder han elskede. Som tiden gik og Dust fik flyttet rundt med dem i sengen var Kats opmærksomhed kun på ham. Men da duften af maden nåede ind til dem, lo hun kærligt af begge deres maver som begyndte at rumle og bekendt gøre at de var sultne. Hun fornemmede godt at Dust's opmærksomhed begyndte at vandre, så hun tog kontrollen for en tid og kravlede længere op, så hun kunne sidde på hans mave. Her fik hun skubbet nok til hans ben så de blev samlet nok til at hun kunne skubbe sig ned til hans skød, hvor hun med vuggende bevægelser arbejdede kort på at gøre hans lem stift nok til at hun kunne få det ind i sin anus. Samtidig lod hun skulderstropperne glide ned over armene, så toppen kun lige blev på hendes bryster, mens hun kærtegnede ham i håret og nakken. Ligeledes kyssede hun ham på halsen, kinderne og op langs hårkanten af hans ansigt. Alt dette gjorde hun, mens hun i et roligt og kælent tempo kneppede ham.
"Hvad har du af tanker for de næste par dage? Eller har du bare tænkt dig at vi tager en dag af gangen?" Hun talte som om de bare sad og hyggesludrede, noget hun viste han også nød.
Hun regnede med at kunne holde hans opmærksomhed længe nok til at Izzy kom og sagde at maden var klar.
"Jeg har ikke rigtig nogle planer for de næste dages tid, ikke andet end måske at være sammen med mine dejlige piger, og gøre lidt rent på artefakt lageret!" sagde han med tydelige tegn på nydelser i hans stemme, mens han nussede hendes brystvorter, og nød at mærke hende ride hans lem "Hvis du har nogen, er jeg åben for ideer, min engel?"
"Tja... Jeg kunne nok finde på at lade en hvis elskerinde få kontrollen over os på et tidspunkt eller to. Samt drille en hvis drage for at se hvor længe han kan holde til at blive kørt op uden udløsning." Hun så på ham mens hun sagde det sidste og samtidig red ham lidt hårde og hurtigere, hvor efter hun igen satte farten ned.
"Jeg ved godt der kun er gået en dags tid, men jeg savner allerede, at mærke dit dejlige skød, min elskede!" hviskede han nydende, mens han nydende kneppede hende. Han førte blidt en hånd ned til hendes klit, og begyndte at ornanere hende, for at give hende lidt nydelse, til gengæld for den nydelse hun bragte ham, og siden hendes bryster alligevel så indbydende var blottet for ham, bukkede han sig ned over hende, og begyndte at slikke og nappe hendes brystvorter.
Hun strøg ham kærligt hen over håret da han snakkede om at han allerede savnede hendes skød efter bare en dag og stønnede nydende da han begyndte at onanere hende. Selv om hun stønnede fik hun alligevel nogle ord over læberne.
"Min tanke om at drille dragen var at det skulle være i de sidste par dage eller mere, så mit skød også var en del af præmien." Hun spandt nydende da han at kærtegne hendes bryster med mund og tunge.
""Izzy og jeg kunne ligge ovenpå hinanden eller på siden sammen og du kunne forløste dig med vores skød som du ønsker."
"Det lyder som en god ide min elskede, men jeg tror jeg vil gemme denne, til en anden god gang!" sagde han tirrende, mens han genoptog sin blide kneppen af hendes mås. Han gav hende et nydende kys, før han så hende i øjnene, med sit nydende blik "Til vores første gang efter din periode, vil jeg gerne nyde dig specifikt, så jeg går med til at blive tirret op, de sidste par dage af denne uge, i bytte for at Izzy gør dig klar til mig, når din periode er slut, så jeg kan fokusere på at nyde dig ordentligt!"
Man kunne snart mærke på ham, at hans orgasme begyndte at bygge sig op, hvilket fik ham til at blive lidt ufokuseret på andre punkter, end hans egen nydelse, så for en stund fik hun kun stønnen, og en kærlig snaven fra ham, indtil han gav et sidste hug fra sig, og sprøjtede sine væsker op i hendes mås. Han kyssede hende kærligt og kældent på halsen, mens han nød eftervirkningerne af sin orgasme, indtil han kunne få sig selv til at trække sig ud af hende, så han kunne flytte sig fra hende, komme hen til karet, hvor han vaskede sit lem, før han kravlede tilbage til hende, og kyssede hende blidt.
"Trænger du til, at jeg tager mig lidt af dine lyster, min kære?" spurgte han kærligt, mens han strøg en finger henover hendes klit, med et varmt smil på læben.
"Skal være mig en glæde, min elskede." Hun mærkede tydeligt hvordan han blev mindre fokuseret og viste at det var tegn på at hans orgasme var på vej. Det satte skub i hendes egen krop, så den var klar samtidig med hans.
Hun stønnede gispende, da de begge kom samtidig og nød hvordan han sprøjtede sine safter op i hende.
Endnu en gang kom tanken om hvordan det måtte være at bære hans barn under sit hjerte, og endnu engang skubbede hun den væk. Hans kærlige og kælent kys, fik hende til at spinde kælent til ham. Hun så efter ham, da han flyttede sig for at vaske sit lem og kom tilbage til hende. Hun gengældte hans blide kys og gøs nydende da han strøg en finger hen over hende klit.
"Var du så uopmærksom lige før? Men selvfølgelig skal du være velkommen til at give mig en omgang mere. Men vil du gøre det med din mund og tunge?" Hendes stemme var lettere drillende i starten, hvorefter den blev mere kærlig.
"Jeg lagge godt mærke til din dejlige orgasme, trossalt fik den din ringmuskel, til at spænde så dejligt om mit lem, mens jeg nød at komme i dig!" sagde han drillende, og nappede hende tirrende på halsen, mens han blidt masserede hendes bryst "Og jeg tror jeg holder mig til at bruge hånden for nu, så vi kan tale sammen, mens jeg tager mig godt af dig, min dejlige skat!"
Imens de hyggede sig inde i sengen, var Izzy godt på vej med maden ude i køkkenet. Hun havde dækket bordet undervejs, så det eneste hun manglede nu, var nogle små anretnings detaljer, derfor gik hun hen til døren ind til soveværelset, og smilede mildt til sin herre og frue, der så ud til at hygge sig vældigt, i hinandens selskab.
"Maden er ved at være klar, og vil blive serveret i køkkenet, om 5 minutter!" sagde hun pænt, for så at gå tilbage til køkkenet, og anrette den kanin ragout hun havde lavet, på enkelte tallerkner. Hun brugte nogle individuelle krydderier på hver tallerken, der korresponderede med hvad Dust og Kat normalt kunne lide, og samtidig frembragte den bedste smags oplevelse, for deres individuelle racer.
"Det kan der være noget om..."
Da de blev afbrudt af Izzy om at maden var ved at være klar, lo Kat hjerteligt selv om Dust var ved at have hende godt oppe og køre igen. Alligevel valgte hun at flytte hans hånd, så hun kunne kysse ham en kort stund og derefter se på ham med et smil.
"Så må vi heller ud og sætte os pænt til bords. Så kan vi eventuelt forsætte hvor vi slap." Hun rettede sin top og skørt, så det sad ordenligt igen og rejste sig fra sengen. Her stod hun lidt og så roligt på ham inden hun gik ud i køkkendet og satte sig.
"Det ser og dufter utrolidt godt lækkert. Hvad er det du har trylleret frem, min kære?" Hun snuste ivrigt ind og prøvede at genkende de forskellige krydderier.
"Jeg har lavet en lækker kaninragou, og portions anrettet det, med specifik krydderi tilføjelser der passer til jeres smagsløg, både som individuelle væsner, men også basseret på jeres racer!" sagde hun mildt, og serverede deres tallerkner for dem, før hun hentede en kande koldt vand til dem, sammen med en flaske rom, hvis der var nogen der havde lyst til det. Hun satte sig ned med sin tallerken, og gav et lille smil til dem, som tegn på at der var serveret.
Hun rejste sig og greb Izzy blidt om ansigtet, mens hun kyssede hende kærligt.
"Jeg har aldrig smagt noget så vidunderligt. Hvordan ønsker du at blive belønnet? Og her mener jeg belønnet. Be om lige hvad du ønsker, min skønne elskerinde."
Så snart Izzy havde svaret hende, ville hun nikke og sætte sig for at spise resten af det der var på tallerkenen, mens hun så rundt på dem begge med glæde og kærlighed i øjnene. Hun glædede sig til at se hvad fremtiden ville udvikle deres trio til. Og stod det til hende, så blev Izzy altid behandlet som en fri kvinde og deres elskerinde.
Hvis turen gik tilbage til soveværelset ville Kat kæle med dem begge, uden at røre Dust's lem, med mindre han bad om det eller befalede det. Ligeledes ville hun heller ikke røre Izzys skød med mindre hun ligeledes bad om det.
"I har allerede givet mig så meget søde Kat, jeg lavede til dels maden, for at takke jer for alt det søde i har gjort, siden herren købte mig!" sagde hun lidt genert, og smilede glad til Kat, før hun spiste mere af sin egen mad. Hun var henrykt over, at de kunne lide hendes madlavning, trossalt havde hun øvet sig meget ihærdigt, for at blive god til den slags.
Da de var færdige med at spise, tog hun sig af opvasken. Der var ikke så meget tilbage, da hun havde taget det meste, i løbet af hendes madlavning, så der gik ikke lang tid før hun kom ind i soveværelset, til herren og fruen, for at putte med dem. Dust havde lagt sig, så han kunne holde Kat ind til sig, og kysse med hende, så Izzy lagge sig på hans frie side, og nussede blidt hans brystkasse. Hun kyssede igen, når Dust gav hende opmærksomhed, og ellers kældede hun bare om ham, mens de fordøjede maden.
"Min skønne elskerinde, har du lyst til at del dine dejlige læber med mig?" Måden Kat halvt sad op og lænede sig ind over ham, gjorde det nemt for ham at nå hendes venstre bryst med læberne, hvis han vel og mærkede løftede hovedet en smule.
Hendes højre hånd som kærtegnede hans brystkasse, fandt hurtigt Izzys venstre hånd og kærtegnede kærligt Izzys finger inden hun lod hånden glide hen til hans højre bryst, som hun begyndte at massere og klemme blidt.
Hvis Izzy var med på den og lænede sig frem for at tage imod den kærlige snaven Kat tilbød, så ville Kat lade tungen lege med hen foran Dust mens han lå der imellem dem.
Sidst rettet af Katrina Tirs 14 Aug 2018 - 18:19, rettet 1 gang
Han lagge sig behageligt tilbage i sengen, så han kunne nyde showet, mens hans hænder fandt vej ned af deres rygge, henover balderne, og ind under deres skørter, så han kunne finde deres underliv. Hans fingre fandt tirrende vej til hver deres klit, så han kunne begynde at ornanere på dem begge, og Izzy reagerede ret hurtigt, ved at små stønne mod Kats læber, mens hun blidt lagge en arm om Kat, så hun kunne holde hende tæt ind til sig, imens hun nød at lege med Kat, og mærke herrens behandling.
Hun nød dette i fulde drag, at være sammen med sin elskede drage og deres elskerinde. Og jo mere hun var sammen med Izzy, jo mere kunne hun ikke forstille sig en dag uden hende. Ligesom hun ikke kunne forstille sig en dag uden Dust, på tros af at de til tider var adskilt nogle dage når han var på jagt efter artefakts eller når hun var nød til at være ved et af handelsstederne.
~ ~
Tiden gik og inden Kat havde set sig om, var ugen gået. Hun var blevet bedre til at nøjes med at kærtegne fra maven og op, samt acceptere at det til tider var nødvendig at hun udeblev fra deres intime sammenvær. Hun følte stadig jalousi, men hun viste at hun blot skulle snakke om det, hvorefter de to havde en tildens til at overøse hende med opmærksomhed, hvilket hun nød.
Side 9 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» We train together, we stay together(Katrina/Dust)
» Sikke en overraskelse - Dust og Katrina
» Lightning dragon in the woods (Katrina/Dust)(xx)
» Hey, jeg skal altså også spise!(Katrina og Dust)
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine