Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Voteba15 
Valentine
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Voteba15 
Jake
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Voteba15 
Lori
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Voteba15 
Edgar
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Voteba15 
Abigail
Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Voteba13Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Voteba14Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

2 deltagere

Side 6 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Lør 21 Jul 2018 - 20:25

"Ikke hvis jeg giver dig lov, så kan du gøre lige hvad du vil. Og jeg tvivler på at han vil sætte sig imod det. Ikke sådan som han nyder din krop." hviskede hun til svar. Hun kunne godt mærke Izzy var noget udmattet, og fik lidt dårlig samvitighed over at udnytte hende på denne måde.
"Izzy. Jeg giver dig lov til at bestemme selv. Hvis du ønsker jeg skal stoppe, så stopper jeg." Hun så Izzy i øjnene, mens hun kærtegnede hendes kind, hvilket var det eneste hun bevægede.
"Jeg kan ikke lide tanken om at udnytte dig. Du skal selv have lyst. Ellers bliver det ikke godt for nogen af os." Hendes stemme var stadig hviskende og fyldt med ærlighed.

Noget i hende skreg på at hun skulle tikke ham om at kneppe hende, men en anden del af hende var for stolt og stædig til at give efter. Hun bed sig lidt i læben. Hvad var der sket med hende? Hvorfor kunne hun ikke være sammen med ham, uden at skulle pille ved ham eller kneppe med ham? Hun sukkede indvendig, selv om hendes skuldre måtte have sænket sig lidt, og måtte anerkende at hun var blevet afhængig af ham. Hun smilede lidt til Izzy og kyssede hende kort.
"Undskyld." hviskede hun mod hendes kind inden hun flyttede sig fra Izzy. Hun greb sine underklæder og så smilende over på Dust som om intet var galt.
"Skal lige på latrinet." Hun gik roligt ud af soveværelset og ud på badeværelset. Her greb hun en svamp og vaskede sig mellem benene og fjernede det blod der var løbet ned af hendes ben. Derefter tog hun underklæderne på og sørgede for at lindes puden lå rigtig, inden hun gik ud på latrinet og satte sig med hovedet hvilende i hænderne og albuerne på knæene.
Hvorfor var hun blevet så lysten på nogle få måneder? Hvorfor kunne hun ikke kontrollere det? Selv når hun ikke var sammen med Dust, skulle hun bare tænke på ham for at blive våd. Hun sukkede og rystede på hovedet. Hun måtte prøve at gøre noget ved dette, inden det skabte hende større problemer.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Lør 21 Jul 2018 - 21:12

"Det kunne godt virke!" sagde Izzy genert, med sit tunge åndedrag, efterfulgt af et par stønnene lyde, indtil Kat stoppede, fordi hun kunne mærke at Izzy var udmattet. Hun smilede lidt kærligt over, at Kat var så betænksom overfor hende, og hun kunne ikke lade være med, at lægge en hånd mod Kats kind, give hende et kys på den anden kind, og lægge sin frie arm om hende, så hun kunne knue Kat ind til sig, i et kærligt kram.
"Det er virkelig sødt af dig, at tænke på mig, søde!" sagde hun med et glad smil, mens hun holdt Kat ind til sig, fordi hun var så glad for hende "Fordi jeg er lidt udmattet, tror jeg ikke jeg kan klare det helt store, men hvis de har lyst til en rolig omgang, tror jeg godt jeg kan klare det!"

Izzy gengældte Kats kys, og så efter hende, da hun rejste sig, tog sit underklæde, og sagde hun lige skulle på latrinen. Hun håbede ikke, at hun havde gjort noget forkert, for hun ville helst ikke såre Kat, hvis hun kunne undgå det. Dust der havde lagt mærke til, hvordan Kat sank skuldrende, nikkede til hende da hun sagde hun skulle på toilettet, så efter hende mens hun gik, og tænkte lidt over, hvad han lige havde set. Han kiggede tænkende på Izzy, kravlede hen til hende, og kyssede hende en enkelt gang, før han så hende i øjnene.
"Du skal ikke være nervøs kære, du har ikke gjort noget galt! Jeg går lige ud og snakker med hende, imens kan du bare slappe af! Du skal være velkommen til at spise lidt, hvis du føler for det!" sagde han mildt, med et lige så mildt smil til hende. Izzy nikkede forstående, før Dust rejste sig, tog sit underklæde på, og gik hen til badeværelset, hvor Kat befandt sig.

Han stilte sig nær døren, så han kunne høre om hun rent faktisk gik derud, for at gå på toilettet, men han kunne høre på de ting hun lavede, at hun ikke desideret satte sig ned, for at tømme sig for noget, så at sige. Desuden hørte han også hendes suk, derfor valgte han at gå ud til hende, med et af de der kærlige blik i øjnene og smil på læberne, der indikerede at han var her, for at snakke stille og roligt med hende, og hjælpe hans elskede engel, med hvad end der plagede hende. Han gik på knæ foran hende, tog blidt hendes hånd, så han kunne nusse hendes håndryg med tomlen, mens hans anden hånd, fandt vej til hendes kind, så han kunne nusse hende der.
"Hvad så min smukke engel? Jeg tænkte du lignede en, der tænkte over et eller andet, så hvad foregår der, inden i det dejlige hoved?" spurgte han kærligt, med et varmt ansigts udtryk, da han ønskede at snakke med hende, og gøre alt hvad han kunne, for at gøre hende i godt humør.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Lør 21 Jul 2018 - 22:47

Hun kunne have sagt sig selv at han ville følge efter hende og sukkede mens hun rettede sine øjne mod ham.
Hun elskede ham og ønskede at være alt for ham, så hun skyldte ham sandheden. Et lettere skævt smil kom over hendes læber sammen med en lette opgivende tone.
"Jeg har bare været ved at anderkende at jeg er blevet afhængig af sex med dig. Og at det ikke er rimeligt for Izzy at hun skal tilfredsstille os når vi har lyst, bare fordi hun ønsker at forblive slave." Hun så på Dust for at prøve at forstå hvad der var sket igennem den tid hun havde kendt ham, og lagde en hånd på hans kind.
"Du er mit liv, min kærlighed, min eksistens. Jeg har dog aldrig tænkt over om jeg muligvis var for anmassende overfor dig med lysterne." Hun lod hånden glide ned i skødet. Det næste blev lidt svære at forklare, men hun måtte forsøge.
"Du har ikke oplevet at jeg har haft min periode, fordi jeg tog urter der holde den tilbage når vi var sammen. Men de kræver et par dage til at virke og jeg havde ikke regnet med at du kom så hurtigt." Hun sukkede og rystede lidt på hovedet. Hun viste at hun kom til at hade sig selv for dette.
"Jeg er bange for at jeg allerede har tabt vores lille leg, og jeg tvivler på at jeg kan holde til syv dages pinsel, men det var jo aftalen." Hun bøjede hovedet og afventede hans ord.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Lør 21 Jul 2018 - 23:34

Dust lod hende tale ud mens han blot lyttede til hende, og nussede hendes kind. Hans blik var kærligt og varmt, mens han havde en kærlig udstråling over ham, og da hun til sidst kiggede ned, for at afvente hans svar på det hun havde sagt, lagge han blidt en finger under hendes hage, så han kunne rette hendes ansigt op igen, og give hende et ømt kys på munden, for at lade hende mærke hans kærlighed.
"Vidste du at jeg elsker dig lige så meget, som dagen og natten er lang?" spurgte han mildt, mens han sad der foran hende, med hovedet så tæt på hendes, at deres næser næsten rørte, mens han så hende i øjnene, med sine egne kærlige øjne "Hvis jeg skal være ærlig, så elsker jeg at have sex med dig! Jeg kan aldrig få dig ud af hovedet, når vi ikke er sammen, og jeg nyder at trænge ind i dig, når vi kan være alene sammen!" han kyssede hende igen, mens han lagge armene om livet på hende, så han kunne nusse hende over halebenet.

"Men grunden til jeg gav dig den udfordring, var fordi jeg gerne ville se, om du kunne lægge beslag på dine lyster, og bare være sammen med mig, uden vi behøvede at lege med hinanden hele tiden!" han satte sig lidt bedre til rette, så han sad på knæ, og kunne holde hende lidt ind til sig, mens de snakkede "Jeg var begyndt at blive lidt bange for, om du hovedsageligt elskede mig, fordi du elskede at have sex med mig, men den dumme tanke fik du hurtigt slået ud af mig igen, da du gik herud for at køle af!" han lagge sin kind mod hendes, for at kramme hende og holde hende ind til sig, mens han nussede hendes ryg.
"Hvis du er frisk på det, hvad siger du så til, at vi dropper den lille konkurrence, og i stedet bare er sammen? På den måde, kan vi bare nyde hinandens nærvær, og have en god uge, hvor vi hygger os med lidt andre ting end sex?" spurgte han kærligt "Mit tilbud om at holde dine lyster i ave, med lidt finger arbejde står selvfølgelig stadig, sammen med mit tilbud om et godt knald, når din periode slutter!" han lænede sig tilbage, så han igen kunne kysse hende, og se hende i øjnene, med et af hans små søde smil.

"Og som en side note, vil jeg gerne nævne, at jeg også er lidt afhængig af dig, og dine dejlige lyster, jeg elsker at kneppe med dig, og din dejlige krop! Men jeg vil også gerne have tid til ting, såsom bare at kunne kælde med dig når jeg er kælden, uden at vi nødvendigvis skal kneppe!" han smilede lidt genert, over at han et eller andet sted, også nød at være hendes nymfoman drage.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Søn 22 Jul 2018 - 9:45

Hun lod ham løfte hendes ansigt og blev letter overrasket over den kærlighed hun mærkede i det ømme kys han gav hende. Hun blev helt blød i knæene og var glad for at hun sad ned. Hendes blik blev letter sløret af glædes tåre som samlede sig i kanten af hendes øjne.
Lige som han havde ladet hende tale ud, lige så gjorde hun nu. Hun sagde intet, men med smil, letter nikken og rysten på hovedet, lod hun ham vide hvad hun tænkte mens han talte. Hun havde aldrig tænkt over at han kunne være så usikker på hendes kærlighed, men nu hvor han nævnte det kunne hun godt forstå ham. De havnede altid i sengen, når de var sammen og hun kunne godt forstå ham at han gerne ville prøve at se om hun kunne holde sig mere i skindet. Hun smilede bredt og nikkede til hans forslag om at de droppede konkurrencen og bare havde det hyggeligt sammen. Hun så faktisk frem til at skulle ud og købe tøj sammen med Izzy, så helt galt var det ikke.

Da han kom med den side note som han kaldte det, kunne hun ikke tilbage holde et lille klukkende grin og hun trak ham tættere på til et romantisk kys inden hun lagde sin kind mod hans og nussede ham blidt, mens hun hviskede.
”Elskede Dust. Jeg er sådan en stor idiot. Du er og bliver det bedste i mit liv. Lad os gå ind og forsikre Izzy om at hun ikke er skyld i noget af dette, som hun sikkert tror.” Hun lænede sig lidt tilbage og så på ham, med et par glædes tåre der gled ned af hendes kinder.
”Jeg ved ikke med dig, men jeg har tænkt mig at ’beordre’ hende til selv at sige til og fra, hvad angår hendes egne lyster.” Hun strøg ham kærligt hen over ryggen som hun viste han nød.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Søn 22 Jul 2018 - 10:56

"Du er ikke en idiot min skat, du er min dejlige engel, som jeg elsker meget højt, og som jeg ikke kan undvære i mit liv!" sagde han kærligt, efter han havde gengældt hendes kys, med masser af kærlighed, og nu sad og nussede sin kind mod hendes, så hun kunne mærke skægstubbene kradse "Jeg har fortalt Izzy, hun ikke skal bekymre sig, men lad os gå ind, og give hende lidt kærlighed alligevel, så hun ved hun ikke har gjort noget forkert!"
Dust smilede kærligt, ved hendes næste ord, mens han kom med en nydende lyd, over at hun nussede hans ryg. Han trak hende tæt ind til sig, så han kunne lægge hendes ben om hans hofter, og hendes arme om hans skuldre, før han lagge hænderne på hendes mås, så han kunne løfte hende op i sine arme, mens han rejste sig op. Han kyssede hende blidt på halsen, mens han knuede hende ind til sig, og virkede lykkelig over, at have sin dejlige pige, i sine arme.

"Det er iorden min skat!" sagde han kærligt, mens han begyndte at gå mod døren med hende, da han ville have hende med ind i soveværelset "Jeg har lyst til noget at spise, og jeg føler mig lidt kælden! Gad vide om bryst buffeten er åben?" tilføjede han som en drillende hentydning til, at han elskede at spise mad, mens han dykkede ned i Kats og Izzys bryster, og at han håbede de ville fodre ham, på den måde.
Da de kom ind i soveværelset, sad Izzy med benene over kryds, og gumlede på en kødtærte. Hun så op på dem, med et forsigtigt smil, mens Dust kom hen til sengen, og lagge sig ved siden af hende, med Kat henover hende. Han kyssede hende kærligt, før han slap Kat, så hun kunne bevæge sig frit, for at nusse hende ned af lårene, så længe hun lå over ham.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Søn 22 Jul 2018 - 14:06

Hun smilede og nød hans nærhed. Hans ord var betrykkende, ligesom hans kærlig nærhed var. Da han var med på at gå tilbage til Izzy, smilede hun bredere til ham.
Da han trak hende tætter til sig, lagde hendes ben rundt om ham og hendes arme om hans skuldre, samt lagde sine hænder på hendes røv, kunne hun ikke tilbageholde en stønnen mens hendes krop skælvede let af forhåbning. Hun grinede lidt.
”Elskede, dette hjælper afgjort ikke med at mindske mine lyster.” Hun lod ham dog løfte sig og spandt nydende mens han kyssede hende blidt og knugede hende ind til sig.

Da han drillende spurgte til brystbuffeten var åben, grinede hun hjerteligt og stoppede først da han slap hende inde i sengen. Hun så over på Izzy og satte sig op, så de var i samme højde og lagde sin ene hånd på Izzys kind mens hun smilede kærligt til hende.
”Izzy, jeg har én ordre til dig som gælder i alt den tid du er hos os. Fra nu af bestemmer du selv over din krop og dine lyster. Har du lyst til sex, så sig det. Har du ikke, så sig det. Er der noget du vil prøve eller have os til at gøre, så sig det. Dette forstås som en god ting. En begyndelse på dit nye liv sammen med os.” Stemmen var varm, kærlig og blid. Hun håbede inderligt at Izzy ville forstå ordren på en posiktiv måde. Hun lænede sig tætter på Izzy, så hun kunne give hende et blidt kram, mens hun talte blidt til hende.
”Izzy, min kære. Jeg gør dette af kærlighed til dig. Jeg ønsker at du skal være ærlig omkring alt hvad du føler. Selv om du er oplært som slave, så er det mit håb at du en dag får lyst til at være en fri kvinde som kunne tjene mig af egen fri vilje.” Hun lænede sig lidt tilbage for at se på hende.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Søn 22 Jul 2018 - 15:09

"Nej det kan godt være, at det ikke hjælper, men jeg kan stadig lide at holde dig sådan, for jeg elsker at have dig tæt på mig!" havde han hvisket drillende i hendes øre, som svar på hendes kommentar, mens han havde givet hende et drillende klem på måsen. Inde i sengen så Izzy på Kat, mens hun mærkede hånden på hendes kind, og et lille genert smil kom på hendes læber, over det Kat beordrede hende om.
"Ja frue!" sagde hun mildt, da hun havde nemmere ved at følge ordrer, end hun havde ved, bare at gøre ting af egen fri vilje. Hun gengældte Kats kram, mens hun lyttede til hvad hun så sagde, og hun kunne ikke lade være med at grine en smule, over det Kat sagde, da det var en smule modstridende at sige, at hun var en fri kvinde, der fulgte en andens ordre.

"De er så skør Kat, hvordan kan man være en fri kvinde, hvis man stadig gør hvad en anden beordre?" spurgte hun med et lille grin, før hun gav Kat et kys på munden, for at lade hende mærke, at Izzy var meget glad for sine ejere "Som du ved, har jeg ikke lyst til at være fri, jeg har øvet mig alt for længe, til at være en slave! Derfor er jeg også glad for, at jeg har fået sådan nogle dejlige ejere, der er søde mod mig, og virker til at holde af mig!" hun slap Kat igen, så hun kunne kravle hen til et af de fad med mad, der stod på natbordet. Hun greb noget mad, kravlede tilbage til Kat og Dust, og lagge sig ved siden af Dust.
"Men nok om den snak, jeg hørte at herren måske kunne være sulten, og de ligner en der gerne vil kældes om, så hvad siger de til, at lege herrens slave igen, og give ham lidt hengiven kærlighed?" spurgte hun Kat med et smil, før hun tirrede Dust ved at vifte maden om hans næse, til han med et haps tog en bid, og gumlede maden i sig med et glad smil.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Søn 22 Jul 2018 - 17:53

Kat kunne ikke andet end smile og grine lidt ved Izzys ord.
"Det jeg mente var, at hvis du engang ønsker at være en fri kvinde, så kunne jeg ansætte dig på ligefod med andre folk. Ikke at du skulle beordres rundt som en slave."
Hun klukkede af latter, da hun så hvordan Izzy tirrede ham med maden.
"Vil du fylde min barm, så han kan få noget at spise?"
Ligeså snart barmen var fyldt op, kravlede hun ned fra ham og satte sig på den anden side, mens hun begyndte at kæle om ham.
Hun havde besluttet sig for at holde sig i skindet så længe det var muligt og bare nøjes med at kæle, samt nusse om hinanden. Og hun ville afgjort nyde at han begravede sit hoved i hendes barm for at spise og slikke maden op. Hun smilede bredt til ham.
"Gode herre, spis dig mæt."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Søn 22 Jul 2018 - 21:13

"Ansætte mig, som i betale mig for at gøre hvad i siger, i stedet for bare at gøre hvad i siger?" spurgte hun tænkende, før hun kom med et drillende kærligt smil, mens hun tog en af bakkerne med mad, og kravlede hen til Kat, for at dekorere hendes bryster med mad "Nu er de jo bare skør, min dejlige frue, jeg kan godt lide at være jeres slave, og hvis jeg er jeres slave, kan jeg jo bare lokke min dejlige herre, til at forkælde mig lidt, ved at være en god pige!"
Hun blinkede til Kat, med et kærligt lille smil på læben, så man godt kunne mærke på Izzy, at hun var blevet mere komfortabel i deres selskab, og var glad for at være sammen med dem. Hun sørgede for at pynte Kats barm med mad, så Dust ville dække mest muligt, bare for at bruge herren til at drille kat lidt, blandt andet ved at dække Kats brystvorter med postej, så han ville sutte dem rene.

Så snart Kat havde sat sig, og bad ham spise sig mæt, kom Dust med en kælden lyd, over at blive nusset, med den gode udsigt til Kats bryst buffet. Han lænede sig ind mod Kat, lagge en hånd på hendes ryg, så han kunne klø hende kærligt op og ned af ryggen, og dykke ned i buffetten. Han slikkede kærligt postejen af hendes ende brystvorte, nappede blidt i hendes bryster, når han samlede noget af det andet mad op, lod tungen stryge henover og ned mellem hendes bryster, til han havde renset Kats barm for mad, på nær den anden brystvorte, som han sluttede af med, ved at sutte kærligt på den, lade tungen glide henover den og slap den da han havde suttet den nærmest skinnende ren.
Han kyssede sig vej op til Kats læber for at snave hende, i en romantisk lille tungeleg, som belønning for at hun var sådan en dygtig slave. Imens Dust havde spist af Kat, havde Izzy gjort sine bryster klar med mere mad, og lagt sig til rette ved siden af Dust, med et ben henover hans, og en hånd der nussede om ham. Så snart Dust havde hygget sig med Kat, og snavet hende i et stykke tid, vendte han sig mod Izzy med et nydende smil, før han dykkede ned i hendes bryster, og gav hende den samme tirrende behandling, der fik Izzy til at trække vejret tungt, fordi hun blev opstemt af, hvordan han tirrede hendes krop, med hans nappen og slikken.

"Vil min søde herre, have lidt at skylde ned med?" spurgte hun kærligt, mens hun nussede en hånd gennem hans hår. Dust nikkede mens han lignede en lykkelig og kælden julegris, så Izzy greb et krus med lemonade, som hun holdt for ham, mens hun praktisk taget hældte det i ham, fordi han drak det hele, før han færdig gjorde Izzys buffet. Da han havde spist op, lagge han sig fladt på ryggen, mæt og tilfreds med sine piger og maden. Han holdt dem kældent ind til sig, da han ville have mere nussen og kælderi, mens han blidt kløede dem begge synkront på ryggen.
"Jeg må være verdens heldigste drage, når jeg har sådan 2 smukke slaver, der forkælder mig så meget!" sagde han kældent.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Søn 22 Jul 2018 - 21:58

Kat nikkede til Izzys ord om ansættelse. Dejligt at se hun i det mindste tænkte lidt over det. Dog kunne hun ikke lade være med at klukke lidt over Izzys ord om at hun godt kunne lide at være slave, da hun så bare skulle lokke lidt med ham ved at være en god pige.
"Selv hvis du var en fri kvinde, ville jeg gerne forsætte med dit selskab omkring vores dejlige drage. Jeg er selv blevet ret glad for dig."

Da han begyndte at spise fra hendes bryster, blev hendes vejrtrækning omgående tung og stønnene kom som kærlige lyde over hendes læber. Ilden i hende blussede op for utrolig kraft og alligevel præsterede hun at holde sig i skindet. Hun sad pænt stille mens han tirrede hende med sin munds bevægelser, selv om hendes krop begyndte at skælve af nydelse.
"Åh... Dust..." Ordene kom som lidenskabelige støn kort før han var færdig med at slikke brysterne rene. Og hun var ikke sen til at gengælde hans romantiske tungelegs snaven, tvært imod. Hun gengældte den med alt den kærlighed hun kunne mønstre.
Efter han havde brudt deres snaven, nøjedes hun med at kæle om ham mens han spiste af Izzy.
Først da han havde lagt sig ned, lagde Kat sig helt tæt ind til ham for at lade ham få noget af den varme hendes krop havde opbygget under hans spisning fra hendes bryster. Hun forsatte med at kæle om ham og klukkede kærligt, da hun hørte hans ord.
"Jeg er helt enig, min elskede. Jeg føler mig også heldig over at have en smuk kvinde til at hjælpe mig med at behage min smukke drage."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Søn 22 Jul 2018 - 22:38

Dust havde godt lagt mærke til, da Kat sagde hans navn, og hvis det ikke var fordi hun havde sin periode, ville han have skubbet hende ned i sengen, og lagt op til at kælde kneppe hende, det samme galt for Izzy, fordi han kunne mærke på hende, at hun også blev opstemt, af de ting han gjorde ved hendes bryster. Mens de lå og puttede, rødmede Izzy lidt, fordi Kat også var glad for, at have hende her til at hjælpe Kat, med at tilfredsstille herren. Hun blev dog liggende og nussede om Dust, der lavede nogle kældne små nydelses lyde, fordi han elskede alt den kælderi, kropsvarme og kontakt, hans dejlige piger gav ham.

Den næste morgen, var Dust nok den første til at vågne. Han lå stadig mellem hans piger, Izzy havde i søvne lagt sig mere ind over ham, og lå med hovedet på hans brystkasse, og derfor blev Dust liggende mellem dem, og nussede kærligt deres hår, så de kunne vågne på en behagelig måde. Grundet hans tid med Kat, og det faktum at han vågnede, med 2 smukke piger der var næsten nøgne, som lå ind til ham, havde Dust et morgen jern på, og lyst til at få sig et lille hygge morgen knald, hvis han kunne slippe af sted med det, men han styrrede sig, da han syntes det virkede lidt påtrængende, hvis han vækkede pigerne, bare for at få dem til at tilfredsstille hans morgen lyster.
Han tænkte dog på, om Kat også ville være morgen liderlig, og hvis hun var, ville han med glæde tage sig af hendes lyster, så hun kunne få dem dulmet, lige som han havde lovet hende.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Man 23 Jul 2018 - 14:29

Kat sov utrolig godt den nat. Og næste morgen, da Dust begyndte at nusse hende i håret, lå hun og drømte... Hvilket gjorde at hendes ene hånd gled ned til hans skød, hvor den drillende kørte rundt om hans lem uden at røre det. Hun puttede sig endda lidt tætter ind til ham så hendes bryster trykkede sig ind mod hans side, og hendes ene ben gled en tand mere ind over hans ben, hun begyndte at spinde kærligt.

I drømmen lå de og kælede drillende med hinanden uden enlig at røre de bestemte steder ved hinanden. Et smil bredte sig over hendes læber og hun hviskede erotisk hans navn, samtidig med at hun blidt drillende nappede ham lid i siden. Hendes vejrtrækning og krop begyndte at vise tegn på letter ophidselse. Hun begyndte også at bevæge skødet som når han drillende lod sine fingere glide rundt uden for rækkevidde og gerne ville have ham til at ramme rigtigt.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Man 23 Jul 2018 - 15:44

Det var ikke til at undgå følelsen af Kats hånd, da hun i søvne begyndte at pille tirrende ved ham, og det fik da også et lidt lystent smil frem på hans læber. Dust kunne godt mærke på hende, at Kat stadig sov, selvom hun bevægede sig som hun gjorde, og hviskede hans navn erotisk, så han regnede hurtigt ud at hun havde en våd drøm om ham, hvilket gav ham en drilsk lille ide.
Han flyttede sig forsigtigt fra Izzy, og lagge sig på siden med ryggen mod hende, og front mod Kat, hvilket fik Izzy til i søvne, at putte sig ind mod hans ryg. Med en forsigtig men blid bevægelse, sneg han sin hånd ned i Kats lænded, da han ikke ville vække hende endnu, spredte hendes skamlæber med 2 fingre, og fandt hendes klit med den tredje, så han kunne begynde at ornanere hende. Han vovede sig også så langt, som til at snige et par fingre op i hende, så snart hendes underliv var vådt nok, så han kunne fingerkneppe hende, mens han ornanerede hende.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Man 23 Jul 2018 - 16:38

I drømmen blev han pludselig mere kælen. Og hun gøs og sukkede af nydelse da hun mærkede hans finger mod sin klit, samt et erotisk støn kom over hendes læber, da han lod et par finger glide ind i hende. Af bare nydelse og ophidselse begyndte hun at bevæge skødet i takt med hans fingerkneppen, hvilket gjorde at hun begyndte at stønne regelmæssigt.
Der skulle ikke meget til før hendes krop havde fået opbygget presset og slap det løs i en orgasme der fik hende til at stønne.
"Duusstt"

Hun åbnede øjnene og så op på ham mens hun letter gispede efter vejret. Et skævt smil sneg sig ind over hendes læber, inden hun hviskede til ham.
"Godmorgen min elskede. Tak for den dejlige morgenvækning. Hvad om jeg gengælde den for dig? Så kunne du forsætte ved vores elskerinde, også selvom jeg måske allerede har vækket hende."

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Man 23 Jul 2018 - 17:09

I takt med at Kat stønnede, påvirkede hun samtidig Izzys underbevidsthed, så hun i søvne begyndte at bevæge hofterne mod Dust, i takt med Kats stønnen, mens hun selv blev opstemt. Hun vågnede kort tid efter Kat, blinkede lidt med øjnene og så på Kat, henover herrens skulder, mens hun puttede sig lidt ind til ham, så hendes bryster blev presset mod hans ryg, mens hun nussede Dust på brystkassen.
"Godmorgen min søde herre! Godmorgen Kat! Sovet godt? sagde hun lidt groggy, men med en antydning af morgen liderlighed i stemmen "Det ser vist ud til, at herren er lidt morgen lystig!" bemærkede hun med et lille smil, mens hun lignede en, der godt kunne finde på at sætte sig på hans stive lem, bare for at få bugt med hendes egen kløe, som hun var blevet vækket med.

"Godmorgen mine dejlige piger!" sagde han kærligt, med et varmt smil til Kat, mens han trak fingrene ud af hende. Han gav først Kat et romantisk morgen kys, før han gav Izzy et mere kærligt kys "Jeg har sovet fint min kære! Og du ligner en, der kunne trænge til den samme kærlige behandling som Kat!" Izzy nikkede rødmende, og kom med et lille støn, da hun mærkede den hånd Dust sneg ned mellem hendes ben, så han kunne stryge en finger ind mellem hendes skamlæber, før han førte den op til munden og smagte på hendes liflige safter. Han vendte sig smilende mod Kat, og kyssede hende igen, med smagen af Izzys safter på læben.
"Jeg ville blive glad, hvis du gad tilfredsstille mig! Jeg kan klare Izzy imens, hvis du ikke har noget imod, at hun sætter sig på mit ansigt?" spurgte han mildt, mens Izzy rødmede over tanken om, at pladsere sit skød lige i ansigtet på herren.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Man 23 Jul 2018 - 21:05

Hun smilede op på dem begge, da Izzy så hen over hans skulder.
"Godmorgen Izzy." Kat stønnede da han trak fingrene ud af hende og gengælde hans romantiske kys. Kat satte sig halvt op og fulde levende med i hvordan han lod sin hånd glide mellem Izzys ben. Hun lod sin tunge glide hen over læberne som han trak en finger med Izzys safter op til sin mund.
Hun lod sin tunge glide frem, da han kyssede hende, så hun rigtig fik smagt Izzys safter og brummede nydende.

Hun var heller ikke sen til at skubbe blidt til ham, så han lå på ryggen og hun kunne kravle mellem hans ben, mens hun smilede nydende til Izzy.
"Vær min gæst, min kære. Hans tunge er fantastisk og hvis han har mulighed for at bruge fingerne samtidig... Ja, så er du rigtig heldig." Hun gøs af nydelse, mens hun talte.
Langsomt og tirrende lod hun sin tunge glide fra rod til spids, hvor hun lod tungen danse legende hen over spidsen af hans lem, inden hun lod munden glide ned over lemmet, mens tungen dansede rundt og sugede let mens hun trak hovedet op igen, til munden slap lemmet. Hun lod noget af sit mundvand løbe ud i sin hånd, som hun brugte til at massere mellemkødet på ham. Ind imellem lod hun hånden glide ind mellem hans baller og klemte blidt om en af ballerne for så at glide tilbage til mellemkødet, mens munden var optaget af at drille og tirre hans lem. Ind imellem lod hun mere mundvand flyde ned til mellemkødet, så hendes hånds bevægelser ikke blev tørre. Hun lod sin ene arm glide ind under hans ene ben og løftede det lidt, så der blev mere plads ved mellemkødet og hans røv som hendes hånd forsat kærtegnede. Hun lod fingerne danse hen over mellemkødet og anus, inden hun gav hans baller et par klem og lod fingerne glide massernede tilbage. Hun afholdte sig fra at gejle ham for meget op og holde ham på et punkt hvor han fik mest muligt nydelse af begge dele hun gjorde.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Man 23 Jul 2018 - 21:33

Med et smil på læben, lod Dust sig skubbe ned på ryggen, mens Izzy nikkede til hvad Kat sagde. Izzy virkede lidt spændt og opstemt ved tanken om, at herren tog sig af hende, for hun havde allerede nydt den tur Kat gav hende dagen før, så det tændte hende at tænke på, hvad herren mon var i stand til, når nu han sikkert var godt trænet, med en kvindes skød.
Efter Kat havde lagt sig mellem hans ben, satte hun sig overskrævs på herren, med sit allerede opstemte underliv, lige over hans mund. Mens han begyndte at komme med nydende lyde, over hvad Kat gjorde ved hans lem, lagge Dust armene om Izzys ben, og lod hans tunge glide tirrende henover hendes underliv, så spidsen af hans tunge lige kom inden for, og kildede hendes klit, mens Izzy kom med et langttrukken støn, der blev efterfulgt af en nydende stønnen, i takt med at Dust begyndte at slikke hende.

Selv med munden begravet i Izzys skød, kunne man høre hvor meget han nød Kats behandling, men den blev langsomt overdøvet af Izzys stønnen, da han virkelig gik til den mellem hendes ben, han skiftevis tunge kneppede hende, tirrede hende, suttede på hendes klit, masserede klitten med tungen, og brugte andre små tricks, til at få Izzys orgasme opbygget i hendes krop. Det var lige så Izzy blev nød til at læne sig frem, med hænderne mod væggen, mens hendes stønnen fyldte lokalet, og hun rent instinktivt nærmest humpede hans ansigt af nydelse, i takt med hvad han gjorde ved hende.
Undervejs stak Dust et par fingre op i Izzy, så han kunne fingerkneppe hende, mens han brugte lynmassage på hendes g-punkter, hvilket fik Izzy til at klynke af nydelse, mens hun ikke kunne styre sig, med alt den nydelse. Imens timede Dust det, så jo tættere Kat fik ham på en orgasme, jo tættere kom Izzy på sin.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Tirs 24 Jul 2018 - 12:40

Hun smilede skævt og tænkte at det ikke var helt galt eftersom han ikke kommenterede eller flyttede sig. Så hun løftede hans ene ben op på sin skulder og mækede blidt efter ved at lade sine fingere glide hen over hans anus igen. Det lod til at han slappede nok af, så hun løftede sin mund af hans lem og lod noget mere mundvand fugte fingerne, særligt sin langefinger. Derefter lod hun sin anden hånd glide lidt frem og tilbage, så den også blev smurt inden hun satte munden mod hans lems spids og samtidig med at hun blidt pressede sine sammenpressede læber og let klemte hånd ned over hans lem, så den fik modstand som et stramt hul, lod hun sin langefinger glide blidt ind i hans anus. Hvis han spændte op, ville hun lade fingeren hvile stille og lege noget ekstra med hans lem til han slappede af, ellers begundte hun roligt at massere hans indre til hun fandt hans g-punkt. Hun havde hørt fra andre at det kunne give en fantastisk orgasme, og det var hendes hensigt at han også skulle prøve at nyde godt af det.
Hun fandt det lille ru område og koncentrerede sig om at kærtegne det, mens hun forsatte med at kærtegne hans lem for at det hjalp lidt ekstra.
Hun kunne tydeligt høre og se på Izzy at han var utrolig lækker med tunge og fingre, hvilket også gjorde hende våd og lystig igen. Men nu var det ham som skulle kæles med.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Tirs 24 Jul 2018 - 16:31

Mens han lystigt slikkede Izzys væsker i sig, og fik hende til at stønne og klynke mere og mere af nydelse, mærkede Dust godt at Kat slap hans lem med munden, i et lille stykke tid, men siden han sad med Izzys skød i ansigtet, kunne han ikke se hvad hun lavede. Han kom med et nydende støn mod Izzys skød, da Kat begyndte at sutte ham igen, på grund af den måde hun strammede om hans skaft, men han reagerede nu anderledes, da han mærkede fingrende omkring hans ringmuskel, og hendes indtrængen.
Han spændte med det samme i ringmusklen, og lavede en uvillig reaktion med hoften, væk fra Kats hånd og ansigt, fordi han ikke var glad for den indtrængende følelse, men det var ikke fordi han kunne komme særlig langt væk, fordi han var fanget under Izzys krop, og af Kat med den måde han lå med benet henover hendes skulder. Han kunne ikke slappe af i ringmusklen igen, og man kunne hurtigt høre på Izzy, at der var noget der fjernede hans opmærksomhed fra hendes skød.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Tirs 24 Jul 2018 - 16:52

Hun forstod godt det vink han sendte hende med sin bevægelse, så hun fjernede fingeren fra hans anus og koncentrere sig om at kærtegne hans mellem kød igen, samtidig med at hun forsatte med den lidt stramme behandling af hans lem.
Gad vide om han ville skælde ud bagefter? Hvis han gjorde så måtte de tage den derfra. Men hun håbede at kunne gøre det en smule godt igen ved at lade hans lem blive kærtegnet som om den var inde i hendes stramme røv. Hun måtte prøve at snakke med ham om det på et tidspunkt, hvad det var der gjorde ham så nervøs omkring hans egen røv.

Hun forsatte sin kærlige og stramme behandling af hans lem, så da han kom beholdte hun munden over ham og slugte hver en dråbe af hans safter samtidig med at hun forsatte med at sutte og masserede ham under hele orgasmen, som han plejede at gøre ved hende. Derefter slikkede hun ham blidt et par gange inden hun kyssede sig vej op af hans mave og brystkasse til hun nåede hans brystvorter. Her slikkede, kyssede og nappede hun blidt, samtidig med at hun spandt, til han flyttede hende.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Tirs 24 Jul 2018 - 17:08

Han slappede mere af igen, da hun fjernede sine fingre fra hans mås, og man kunne nemt høre det på Izzy, fordi hendes stønnen og klynken tog til igen, da han kunne fokusere på hendes nydelse. Han kom selv med nogle nydende lyde, mod Izzys skød, i takt med at hans orgasme kom nærmere, og da han kom, passede det med at Izzy højlydt, lod dem begge vide at hun fik sin orgasme, mens hun spændte i kroppen.
Efter Izzy havde kommet sig, over den dejlige nydelse hun havde fået, flyttede hun sig og lagge sig ned ved siden af Dust og Kat, mens Dust nød Kats kyssen op af hans krop, og de dejlige ting hun gjorde ved hans brystvorter. Med et smil på læben, lagge Dust armene om Kat, trak hende op til sig, så hun lå henover ham, med benene på hver side af ham, hvorefter han kyssede hende, så hun kunne smage Izzys safter, før han lagge en arm om Izzy, så han kunne nusse om hans piger, mens de snakkede.

"Din lille drillepind, prøver du at se om jeg har nogen interesse i mandlig sex?" spurgte han drillende, mens han lagge en hånd på Kats mås, så han kunne give hendes balle et klem.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Tirs 24 Jul 2018 - 18:07

Hun grinede da han trak hende op til et kys. Hun lod ivrigt sin tunge slikke så meget af Izzys safter fra ham som muligt. Hun grinede lidt ved hans drillende ord.
"Det er ikke mere mandlig sex end når du leger med vores røv. Og jeg har fået at vide at i skønne mandfolk har et g-punkt der, som kunne give dig en særlig orgasme. Så vis du engang får lyst, skal du bare sige til, min herre." Det sidste sagde hun med en drillende tone. Hun grinde lidt inden hun blev mere alvorlig og kærtegnede hans kind mens hun så dybt i hans øjne.

"Elskede, jeg ville aldrig gøre noget som kunne gøre ondt på dig. Og jeg lover at lade vær, indtil du beder mig om noget andet." Hun så over på bakkerne med mad fra dagen før, smilede og kravlede let hen over Izzy på jagt efter et kødfyldt brød. Da hun kunne nå brødet passede det med at hendes mave inden for Izzys rækkevidde og hendes ene ben hvilede let mellem Dust og Izzy, uden at Kat tænkte over det.
"Vil i have noget, nu hvor jeg kan nå?" spurgte hun, inden hun tog det kødfyldte brød i munden.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Dust Tirs 24 Jul 2018 - 22:07

"Ja det har jeg også hørt, men jeg har aldrig rigtig været interesseret omkring det, tildels fordi jeg ikke har nogen sexuel tiltrækkelse til mænd!" sagde han tænkende, mens en blid hånd nussede Kats ryg, og Izzys hoved. Han gengældte Kats blik, med et af hans egne kærlige blik, præget af hans kærlighed, til den smukke kvinde der lå hen over ham. Han smilede et af sine varme smil, da hun sagde sine næste ord, og gav hende et blidt kys på panden, før han svarede hende.
"Det er jeg glad for min elskede, og jeg har det på samme måde med dig, min smukke lille engle basse!" sagde han mildt med et lettere flabbet smil, før han fulgte hende med øjnene, da hun kravlede henover ham og Izzy, for at få fingrene i noget mad. Han gav Kat et blidt klap på den lækre mås hun strittede så fint med, mens Izzy smilede lidt over ham.

"Jeg vil gerne have et kødfyldt brød, hvis der er nogen tilbage!" svarede Izzy med et lille smil. Hun nussede kort Kats mave, uden helt at vide hvorfor, det var bare en lyst hun havde.
"Tærte pænt tak! Jeg elsker tærter, næsten lige så meget som søde sager! Men selvfølgelig er der ikke noget, der slår mine dejlige piger!" han kom med et stort smil, før han gav Izzy et kærligt kys, så hun rødmede over, at herren fandt hende smuk, og viste hende ømhed gennem hans kys.

Så snart Kat var inden for kysse rækkevidde igen, fik hun også et ordentligt kys, om hun havde munden fuld eller ej, før Dust greb sin tærte, og tog en bid, så han kunne gumle på sin mad. Izzy tog også imod sin mad, og spiste sammen med herren og fruen.
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX) - Page 6 Empty Sv: Købte et artefakt.... med en slave på...(Katrina/Dust)(XXX)

Indlæg af Katrina Tirs 24 Jul 2018 - 22:42

Hun snuppede maden de bad om med tilbage og afleverede det til dem. Hun skyndte sig dog at fjerne brødet fra sin mund, da han lagde and til et nyt kys. Hun så over på Izzy mens de spiste og da hun havde tygget af munden, smilede hun bredt.
"Nå Izzy. Skal vi få noget tøj på, så vi kan komme ud og købe ind til dig? Det minder mig om... Jeg har en skjorte som sikkert vil give dig lidt mere fred i byen." Kat forlod sengen og rodede en af skufferne igennem til hun fandt en råhvid skjorte med en sort flamme på ryggen og en mindre på højre side af forsiden. Hun tog den med hen til Izzy.
"Prøv den. Jeg ved godt du fortrækker din top, men hvis vi også skulle finde et nyt halsbånd til dig, så ville det ikke være godt at du pludselig stod topløs på gaden." Hun smilede og blinkede til Izzy. Inden hun vendte sig mod ham.

"Duuust. Du skal selvfølgelig med op, men om vi godt selv se på tøjet? Jeg burde trosalt vide hvad du syndes om." Hun blinkede til ham, mens hun håbede på at de fik lov til selv at gå lidt rundt i byen, mens han holde sig lidt på afstand.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum