Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 7 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 7 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 7 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 7 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 7 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 7 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 7 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 7 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 7 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 7 Voteba13et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 7 Voteba14et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 7 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 7 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 19:02

"come on jeg ber dig om dig" sagde han med en ydmyge stemme i det han sætte sig på knæ

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 7 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 23:09

''Jeg vil ikke ødelægge dit liv, når du ikke ved hvad du går ind til..'' Hun sukkede, og så ned på ham, da han så ret ynkelig ud..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 23:13

"komme nu jeg lover at jeg aldrig vil be om noget igen" svarde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 23:49

Hun sukkede endnu engang.. ''Jeg vil Aldrig gøre det!'' ''Glem det!''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 29 Jul 2012 - 23:57

"ok det´er iorden så ville jeg kæmpe mod dig igen" sagde han med en hård stemme "hvis du ville lære mig at dræbe en vampyr" svarde han og rejste sig op og smilte til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 0:02

Hun smilte og rejste sig op.. ''Jeg vil gerne prøve at lære dig, at dræbe en vampyr.'' Hun smilte, gik hen og tog alle hans våben fra ham..

''Men først må du lære at forsvare dig selv, uden våben..''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 0:05

"ej det kan du ikke mene" svarde han da hun tog hans våben fra ham imens han kiget undrne på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 0:17

Hun smilte.. ''Jeg mener alt hvad jeg siger..'' Hun skubbede ham ud i regnen, og gik selv der ud.. ''Er du bedste i nærkamp, eller langt fra hinanden..?''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 0:21

"lige go til begge ting"svarde han i det hun havde skubbet ham ud i regne regne piskete ned over hans ansigt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 0:57

''Okay... Vis mig hvad du kan'' Hun stod i forsvars position, og var klar på det hele..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 9:41

"okay" han sparket ud effter hendes ben og bageftter slå han ud eftter hendes mave

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 12:03

Isobel undgåede yndefuldt slagene, og sparket.. ''Hmm...'' ''Du stærk, men ikke hurtig nok..'' Hun kiggede på ham, og gik rundt om ham, hun stoppede op foran ham og kiggede på ham.. Hun sparkede begge hans knæer, så man normalt landte på knæerne.. ''Prøv igen'' råbte hun og stod i forsvars position igen..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 12:07

han rejste sig op og slog ud eftter hende igen imens han sparket mod hendes ben imens han lavet et spark mod hendes mave igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 12:25

Isobel undgåede endnu engang slagene og sparkene, denne gang lidt mere besværligt.... Hun rev et stykke af sin kjole af, og bandt det rundt foran hans øjne.. Hun gav ham nogle pile, og gik hen imod muren.. ''jeg står nu henne ved muren, skyd pile mod mig, og koncentrere dig!'' Hun forventede at han ville ramme hende, men hvis han var tæt på at ramme hende, skulle hun nok sørge for at han ikke gjorde.. ''Skyd så''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 12:29

han fandt med noget besvær hans bue og putede en pil på den han fattede ikke hvordan det her skulle hjælpe ham "alleså jeg forstår ikke hvorfor jeg skal ha binde for øjne" sagde han i det han træk strenge ud og skud pilen mod hende hvor han bag eftter hurtig og sikkert skud en til eftter hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 12:34

Den første pil ville havde ramt hendes mave, men hun flyttede sig hurtigt, den anden pil ramte lige over hovedet.. ''Hvis du ikke rammer mig, er du god med pil og bue..'' De næste tre pile ville også havde ramt hende, men hun flyttede pilene, så det så ud som om, han ikke havde ramt hende...''Tag bindet af..''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 12:37

"hm" mumlete han og tog bindet af hans øjne det tog et stykke tid for ham at vænde sig til lyset imens han kiget over mod hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 13:53

Hun mente at hvis han troede han kunne, kunne han vil os gøre det... ''Prøv så igen uden bind for øjnene..''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 13:55

han nikket og tog sin bue frem og skud 5 skud lige eftter hianden mod muren imens han sendt fem mere afsted

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 13:59

Han ramte hende ikke en eneste gang.. Lige hvad Isobel havde håbet på, han kan godt bruge pile, så det behøves hun ikke at hjælpe ham meget med.. ''Okay tilbage til at lære at forsvare sig, uden våben..'' Hun gik over ved siden af ham, og begyndte at lave nogle bevægelser, med hendes ben, og arme, som han skulle efterligner, selvom det godt kunne være lidt svært, emn hun prøvede at gøre det så langsomt som muligt.. ''Prøv det..'' Sagde hun efter hun havde vist ham det..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 14:01

"nej glem det" svarde han han ville ikke ligne en kloven

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 14:02

''Vil du lære at kæmpe mod en vampyr! Så gør du det!'' Hun gjorde det igen, så han kunne se det igen..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 14:04

"oh det ville ha været bedre at dø" sukket han idet han eftterlinget hendes bevæglese jeg lignere en kloven tænkete han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 14:09

Hun grinede lidt af ham, da det så ret så dumt ud, da han gjorde det... ''Du skal bare øve dig..'' Hun gjorde det igen, i det rigtige tempo, så det var ret så hurtigt.. ''Prøv det.'' Hun gik lidt længere væk, da han måske kunne gøre det forkert, og være ved at ramme hende, eller noget i den stil..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 14:12

han gjorde det hurtigere som hun havde sagt mens han tænket ved sig selv det her var åndsvaget /er tilbage om en time højrest skal ud med avisere//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum