Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba13et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba14et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba15 
Lori
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba13et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba14et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba15 
Lenore
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba13et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba14et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba15 
Genevira
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba13et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba14et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba15 
Celenia
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba13et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba14et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba15 
Renata
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba13et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba14et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba15 
Jake
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba13et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba14et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba15 
Elizabeth
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba13et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba14et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba15 
Madelena Gray
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba13et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba14et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba15 
Katrina
et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba13et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba14et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 14:22

Hun nikkede og så på ham, han gjorde det godt, men ikke godt nok... Hun tog en stor pind fra jorden, og slog hans baghovde med det.. ''Igen, hurtiger!'' Hun gik lidt længere væk, og smilede lidt til sig selv, da hun fandt det morsomt, at se ham, gøre noget han ikke var god til...

//Det er helt fint..^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 15:03

"av hva sku det til for" sagde arason i det han prøvet han gøre det hurtigere i det han tænket hvorfor slog hun mig med et sykke træ og i baghoved han mærkede regne flyde ned over ham mens han forsætte med at gøre det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 15:15

''Det skulle gerne motivere dig..'' *Og det virkede...* Hun smilte lidt for sig selv, og slog ham endnu engang, så han gjorde det hurtigere... ''Mere yndefuldt..!'' Hun sukkede, da det bestemet ikke var godt nok.. *kom nu...* Tænkte hun lidt for sig selv.. ''Se her'' Hun lavede en ny bevægelse, som han også skulle gøre....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 15:20

"nej nej nej det gør jeg ikke" svarde arason i det han faldt sammen på grunde af alt det han havde gjorde lige nu hans ansigt lagde i mudret imens han trak sit vejr hurtigere ende man skullle i det han vendt sig om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 15:44

''Vil du have din hævn! Så gør du det..'' Hun sukkede.. *Jeg vidste han var for svag..* Hun satte sig ind i læ igen, hun gad ham ikke mere, har man givet op en gang, så er man ikke stærk nok, og det bliver man aldrig...

Efter hun havde sat lidt ned, rejste hun sig op, og begyndte at gå, hun ville finde et sted hun kunne få noget mad, så det bliver et rigtigt blod bad... Hun havde lige fået lyst til at lave lidt slemt, rundt omkring...

''jeg smutter, du må klare dig selv.'' råbte hun til ham, da hun var noget et godt stykke væk fra ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 15:48

han kiget eftter hende og han begyndte at skyge hende være gange hun trode der var nogen der fulgte eftter hende gik han i læ af skygen der var noget der gjorde at han ville se hvad hun skulle til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 16:54

Isobel havde godt opdaget ham, men lod som ingenting, hun orkede ham ikke mere.. Hun kunne ikke ret finde nogle mennesker, eller et sted hun kunne ødelægge, så han gav op, de fleste her omkring var sikkert gået i seng, så hun fandt, endnu engang læ, og lagde sig ned..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 17:05

han stillet sig i dæknige af et træ ved hulende imens han holde øje med hende og mærkete vandet falde ned på ham imens han træk sin hætte ned over hoved og holde øje med hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 17:19

''Arason... Jeg er en vampyr.. jeg kan godt høre dig...'' Hun kunne tydeligt høre hans åndedrat, som var helt ustyrlig... Hun prøvede at falde i søvn, men som sædvanlig, kunne hun ikke sove.. Hun har aldrig rigtig vidst hvorfor hun ikke kunne sove, men det kunne hun altså bare ikke...

''Smut bare Arason, jeg kan og vil ikke hjælpe dig, find en anden.'' Hun sukkede og vendte og drejede sig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 17:30

han blive bare stående i det han kiget frem mod hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 18:12

''Som du vil..'' Hun sukkede og prøvede endnu engang at lægge sig til at sove.. *Hvorfor kan jeg ikke sove!!* Hun var irreteret over, at hun ikke kunne sove.. Hun lyttede bare stille og roligt til regnen, som piskede ned mod den kolde jord...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 18:15

han kunne nu se at hun var ved at falde i søvn han fandt sin bue frem og skudt 5 skud mod hende kun 3 af dem støet ikke ind i muren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 18:18

tre pile ramte hendes ben... ''Hmm...'' Hun sukkede og så over på ham.. ''Vil du nu tvinge mig til at gøre dig til en vampyr..?'' Hun grinede en ond latter.. ''Du ved godt at vampyre, ikke føler rigtig smerte over for pile..?'' Hun grinede endnu engang, og tog pilene ud, og prøvede at sove igen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 18:22

han kiget mod hende igen idet han fik kuldegysningere af hendes latter han gik hen til hende og lagde sig ned ved siden af hende stadig væk med et mellem romvder var ok stort imens han havde sin dagger klare hvis hun skulle gøre noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 18:29

''Seriøst... Jeg orker ikke mere i aften, kan du ikke bare... Tage ind til en by, og finde et sted at sove, og lade mig være..?'' Hun sukkede, og vendte ryggen til ham, hun havde godt set han havde sine våben tilbage igen, men hun vidste jo godt at de ikke ret kunne gøre hende noget, eller jo hvis hun fik mange sår, men det ville hun ikke få, da hun var meget stærkere end ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 18:33

"ved du hvad jeg ville ønske at du havde drukket alt mit blod og at jeg var døde" svarde han i det han vendt sig om så han ikke kiget på hende "og ligegyldige hvilken by jeg tagtil er der folk der ønskere mig død" sagde han i det han kiget ud i mørket og satte sig op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 21:16

''jamen hvis du vil dø, og jeg ikke vil gøre det, så tag ind til byen, jeg er ligeglad hvor du tager hen, bare du forlader mig..'' Hun rejste sig og gik lidt længere væk fra ham, så hun kunne få fred..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 21:22

"jamen så forlader jeg dig ikke" grinte han "jeg ville ikke dø for nogen idiotere der drikke deres penge op" svarde han i det han stilete sig op og kiget ned mod hende hun så ynklige ud nu syndes han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 21:25

Hun sukkede... ''Ligger det i din natur at være irreterene..?'' Hun kiggede op på ham, selvom man knap nok kunne se hendes ansigt i mørket.. Hun nikkede bare... Hun var enig i det han sagde, med dem der drikker sine penge op... Hun rejste sig op, da det godt kunne være hun så svag ud, da hun lagde ned...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 21:28

"nå er den ynklige vampyrsulten" grinte han i det han kiget over mod hende med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 21:31

Hun tog fat i hans hals og løftede ham langsomt op.. ''Hvem kalder du ynkelig..!'' Hviskede hun så man knap nok kunne høre det.. ''Og nej, det er jeg ikke!'' Hun brød sig ikke om at blive talt ned til, det havde hun prøvet alt for mange gange i sin barndom, så hun bliver normalt godt så vred, når nogen taler ned til hende.. ''Hvis du ikke går, gør jeg'' hun råbte nu, og smed ham ned mod jorden, så han kunne få luft igen.. Hun ville ikke opfylde hans ønske, og dræbe ham, ikke mere.. Hun begyndte at gå med hurtige faste skridt væk fra ham, hun vidste ikke hvor hun skulle tage hen, hun ville bare væk fra den lille mide..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 21:37

"ja du er ynklige du vender dig bare væk fra alle din proplemer" råbte han og gik eftter hende hun havde holdt ham oppe med hendes hånd igen "komme nu dræbe mig eller er du for svag" råbte han eftter hende mens han grinte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 22:03

''Hvad ved du om det? Jeg det eneste jeg er gået fra er dig, jeg har haft nok af kampe!'' Hun grinede igen en ond latter.. ''Du ved hvis godt hvem der vinder hvis vi kæmper, men jeg vil ikke dræbe dig når du ønsker det!'' Hun smilede lidt for sig selv, og forsvandt så...

//Out?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Gæst Man 30 Jul 2012 - 22:59

"det her er ikke forbi jeg vil finde og dræbe dig" råbte han til hende
//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde med en vampyre/Isobel Graf/ - Page 8 Empty Sv: et møde med en vampyre/Isobel Graf/

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum