Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164979 indlæg i 8752 emner
Why Are You Here? ((Sajro))
Side 9 af 18 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18
Sv: Why Are You Here? ((Sajro))
Gæst- Gæst
''En smule... Men derfor vil jeg da gerne 'forkæles'...''
Han sagde det drillende og stille. Han hørte at hun sagde at hun elskede ham, og han smilede glad og rødmede meget over det. Det var virkelig dejligt at høre, og han var også en smule i vildrede over hvad han mere skulle sige til hende end det hun lige havde sagt.
''Jeg elsker også dig...''
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Gæst- Gæst
Han sagde det smilene, og lod sig bare vende rundt hvor han stille nød det hun gjorde, og lagde så han kunne holde hovedet oppe over vandet med hans hænder. Da det ellers ville blive ret ubehageligt. Han lagde der bare og smilede for sig selv.
Han sukkede igen nydene når hendes hænder gled over hans sår, han elskede virkelig smerten. Det var virkelig helt fantastisk at føle den følelse, og han talte lidt mere.
''Ved du godt at jeg har aldrig mødt nogen så fantastisk som dig?''
Den eneste han kunne forestille var mere fantastisk var hende selv, med hendes egen krop.
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Gæst- Gæst
''Ja hun er vidst for meget engel til sit eget bedste.''
Han mærkede hvordan hun gled over hans sår, og da hun ikke kunne holde sig fra at slikke blodet af dem, sukkede han bare nydene og en smule dybere end han havde gjort tidligere. Damn det var behageligt at ligge der og bare blive forkælet af hende.
''Tror du jeg ville slå mi til tåls med andet end det bedst? Derfor har jeg valgt dig søde...''
Han smilede og sagde det ganske drillende til hende, mens han lige kom med en ekstra kommentar...
''Fortjener jeg ikke mere forkælelse?''
Han sagde det meget drillende.
Gæst- Gæst
''Jamen så er det jo heldig jeg kan forkæles selvom jeg bare ligger ned?''
Han svarede hende med et skævt smil, og en drillende tone. Hun kunne jo sagtens forkæle ham selvom han bare lagde ned og han kunne ikke lade være med at rødmr ved tankerne og tilføjede dog også noget hurtigt.
''Men kun hvis du altså også har lyst til at forkæle mig...''
Gæst- Gæst
Han smilede selv drillende til hende, mens han mærkede hende nusse og kærtegne hans lår så de blev rene, og da hendes hånd rørte hans lem kunne han ikke lade være med at sukke nydene og rødme meget, da hun der nok endnu engang mærkede hvordan han allerede var en smule lysten, dog ikke direkte efter sex, bare forkælelse...
''Vil du ikke nok... Jeg har lært at styre mit hjerte bedre end andre...''
Han sagde det både bedene og drillende på samme tid. Han regnede ikke med at hun havde så meget imod at han bad, da hun jo allerede vidste at han var stærk og derfor bare var mere for at bede hende om noget, og promovere hende...
Gæst- Gæst
Han sagde det drillende da han på ingen måde så nogen grund til at han skulle undskylde overfor hende. Han havde jo ikke ligefrem gjort noget forkert, men han fik sig vendt rundt under hende så de lagde front mod front i stedet.
Han sukkede nydene da hendes ben gled op langs hans, og han lagde bare og strak en smule hals, og mærkede så hendes tænder berøre hans ar, og hans stønnede nydene da arret var meget følsomt...
''Vil du ikke nok...''
Hans stemme var trist, bedene og meget drillende da han sagde det, som om han var ved at gå helt ud af sit gode skind for at få hende til at forkæle ham...<
''Jeg skal nok gøre gengæld engang...''
Igen samme toneleje, men hun vidste vel også at han geren ville gøre gengæld en dag og forkæle hende...
Gæst- Gæst
Han sagde det både alvorligt og dog drillende. da han ikke ville have at hun fik det dårligt. Han sukkede hver gang hun kyssede ham omkring arret og stønnede når hjørnetænderne berørte det...
Han løftede ryggen fra jorden så han kunne mærke hendes krop mos hans. Da han bare ville have lov til det have lov til at mærke hende og blive forkælet af hende, men hun ville vidst bare drille ham istedet hvilket godt kunne blive for meget for ham til sidst...
''Er du blevet bange for at røre mig?''
Han sagde det drillende og udfordrende...
Gæst- Gæst
Hn agde det drillende, men dog alvorligt da han ikke ville orke at skulle løber efter hende, og så skete det igen. Noget af det han hadede mest, hun fik et af sine forbandede anfald, men han vidste jo at det var lidt en pakkeløsning han var gået indtil. Yue og Lya var jo ligesom en, ligesom at Yue og hendes anfald var en del af en pakke.
Han sprang i vandet og dykkede hurtigt ned og fik fast i hende, og fik hende så op på land. Han lagde hende ned på jorden, og var bange for at hun ikke trækkede vejret, selvom han ikke vidste om det var nødvendigt for hende.
''Yue så er det på tide at vågne igen...''
Hvis hun ikke vågnede, så gik han igang med at give hende kunstigt åndedræt for bare at få hende til at vågne det hurtigere. Og sådan at hun bare ville vågne i det hele taget.
Gæst- Gæst
''Du må ikke dø!''
En enekelt tåre faldt ned på hende fra hans hage hvor den var løbet hele vejen fra hans øje ned over kind, og til sidst dryppede den så ned på hende...
''Du må virkelig ikke dø... Ikke nu hvor jeg endelig har dig...''
Han knugede hende ind til sig.
Gæst- Gæst
''Då lade være med det der... Du må ikke komme til skade... Det er mit job...''
Han sagde det første meget grædene og grådkvalt, men han blev mere normalt at høre på og det sidste sagde han lidt i en drillende tone. Han kiggede sig lidt rundt, og tænkte at de vel hellere måtte komme tilbage af? Nu var han jo ren.
''Skal vi bare gå tilbage eller har du mere du vil?''
Han kunne ikke lade være med at sige det drillende.
Gæst- Gæst
Han sagde det ganske stille, mens han bare sad og holdt hende indtil sig. Han kiggede stille på hende og smilede bare da hun snakkede om at tage lektioner i at lappe ham sammen, hvilket han på ingen måde syntes der var nogen grund til at hun skulle. Han kunne sagtens fikse sig selv, og ellers måtte hun bare leve med at han tyggede lidt i hende.
''Det går fint nok, når jeg bare må bide lidt i dig...''
Han sagde det drillende, og da hun svarede det sidste som hun gjorde, kunne han ikke lade være med at køre den lidt ud, så han gik bare hen til hende ganske stille, og smilede til hende...
''Når du nu spørger... Er jeg ikke sikker på jeg er helt ren?''
Hans stemme var drillende...
Gæst- Gæst
Han gik bare stille og roligt med hende, og kiggede ned i jorden mens han gik og tænkte lidt for sig selv. Han vidste at han skulle til at lære at styre sig selv.
*Så lær dog at styre dine lyster mand!*
Han gik bare helt nedslået og vidste ikke hvad ahn skulle reagere med...
Gæst- Gæst
Side 9 af 18 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18
» A very bad day - Sajro
» Hello to you //Sajro//
» I'm all alone - Sajro.
» So.. how do we get out? ~Sajro.~
Igår kl. 14:24 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Lør 23 Nov 2024 - 19:42 af Renata
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Lør 23 Nov 2024 - 16:21 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Lør 23 Nov 2024 - 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Lør 23 Nov 2024 - 12:41 af Edgar
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray