Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Voteba13Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Voteba14Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Voteba15 
Edgar
Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Voteba13Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Voteba14Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Why Are You Here? ((Sajro))

Side 17 af 18 Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Næste

Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Gæst Man 31 Dec 2012 - 1:03

Hun smilede stille, men svarede ham så "Min gudinde tror jeg knapt du kender, da det er grundtroen, hvor jeg kommer fra, men ellers har jeg aldrig hørt nogen omtale hende... Men jeg skal nok sige til en anden gang" Hun havde et stille smil i stemmen, selv om det gjorde ondt. Hun bed tænderne let sammen, før hun svarede "Det eneste der er mere værd end mit eget blod er min elskedes blod, og da du er min elskede sååå ..." Hun lod ham selv lægge to og to sammen. Hun tilføjede så "Og desuden så er det sjællent" Hun trak vejret tungt og havde nu fødderne nogenlunde på jorden igen. Det gjorde ondt, men hun bed tænderne sammen, da hun åbnede øjnene og så, at vandet blev rødt. Damn. Hun tænkte så stille over hans spørgsmål, før hun svarede "Det er et rent, men ikke så dybt snit, så bare en forbinding, der kommer jo alligevel en lille hvid linje" Hun smilede stille og så så op på ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Sajro Man 31 Dec 2012 - 1:07

''Det er jeg glad for, da jeg med glæder vil ofre mit blod for dig søde.''

Han smilede stille og nikkede til at hun bare ville have en forbinding på han havde allerede en liggende klar da hun jo skulle have det på uanset hvad han gjorde ved hende. Han smilede stille og løftede hende ud af badet...

''Det her kommer nok til at gøre ondt...''

Han hældte noget rensevæske på en ren svamp og rensede meget forsigtigt hendes sår, inden han med sikker hånd lagde en pæn stram forbinding om hendes sår. Ikke for stram eller noget, men stadig stram nok til at den ikke bare lige var til at rykke på...

''Sådan... Nu kan du lege igen... Så længe du passer på...''

Han smilede stille til hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Gæst Man 31 Dec 2012 - 10:37

Hun smilede stille over hans udsagn, før hun svarede "Det er noget af det sødeste nogen har sagt til mig, nogensinde" hendes stemme var som silke i hendes mund, blød og fin. Hun lagde armene om hans nakke, da løftede hende op af karet. Hun gjorde det ikke, fordi hun var bange for, at han tabte hende, men mere bare fordi hun havde lyst. Hun nikkede så stille til hans ord og bed tænderne sammen, da han begyndte at rense såret helt. Hun kom med en lille snerren og greb fast i bordkanten, som knagende brokkede sig under hendes greb, men det var bedre end, at hun maltrakterede hans arm. Hun slappede først helt af, da han lagde forbindingen og hun holdte armene oppe, så hun ikke var i vejen. Hun
kunne godt mærke på ham, at han havde prøvet det før. Hendes første tanke derefter var, om han var soldat eller noget? Men hun slog tanken væk. Han vil da have fortalt hende det, hvis han havde et farligt job, der kunne risikere at tage ham fra hende, vil han ikke? Hun sad sådan og tænkte, mens han blev færdig med forbindingen. Hun vendte sig så, så hun stod med ansigtet vendt imod ham og hun smilede stille over hans faderlige formaning, før hun svarede "Lege pænt eller passe på ?" Hun havde et lettere drillende glimt i øjet, men hun stolede ikke nok på sine ben til at gå ind efter en ny ren kjole...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Sajro Man 31 Dec 2012 - 12:44

Han smilede stille ved hendes spørgsmål da han ikke engang var sikker på hvad det var hun faktisk mente men det kunne han vel finde ud anden anden gang eller hvad? Han smilede stille og kyssede hende forsigtigt.

"vi ved jo begge at du ikke kan lege pænt så det må være at du skal passe på dig selv smukke."

han smilede stille som han sagde det og kiggede ned af hendes nøgne attraktive krop. Han kyssede hende stille og roligt op af halsen.

"vil du have kjole på?"

han løftede hende op og bar hende ind i køkkenet hvor han efter hvad hun fortalte satte ting på plads rundt omkring i huset.

"hvor lang tid går der inden du er frisk?"

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Gæst Man 31 Dec 2012 - 13:08

Hun smilede stille af hans svar og så ham i øjnene, mens hendes egne var fuld af blandede følelser, der ikke var helt til at tolke, da hun svarede ham "Det tror jeg du har ret i" Hun havde et stille grin i stemmen, da hun svarede ham. Hun var ikke ligefrem den, der sad i sin hvidekjole og tænkte små uskyldige tanker, laaangt fra. Hun kunne godt lide det blik han sendte hende, og en stille rødmen fandt hendes kinder i en menneskelig farve. Hun lukkede øjnene halvt og stragte hals, da han kyssede hende op ad den, mens hun blidt lagde armene om hans hals igen. Hun svarede ham så stille, efter at have åbnet øjnene igen "det kunne være dejligt ja" hun skævede kort til spejlet, for at bekrafte, at sårene han havde givet hende under deres sidste elskov var begyndt at se fine ud igen. Der vil ikke gå længe. Hun strittede ikke imod, da han bar hende ind og satte hende på bordet. Hun fik forklaret ham, at den urte skulle der i osv. Hun spurgte så stille "Måske kunne du være sød at hente en hvid kjole i mitterskuffen i rummet her vedsiden af? ikke i soveværelset, men det længst her ovre imod" Hun smilede stille og ventede på hans svar...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Sajro Man 31 Dec 2012 - 13:19

Han smilede stille til hende og kyssede hende lidenskabeligt mens han kiggede på hende. Han nikkede hvergang hun fortalte ham hvor noget skulle være henne. Han ville med glæde hente en kjole til hende.

"selvfølgelig skat."

han gav hende lige et kys inden han gik ind af døren til det værelse hun havde sagt han skulle gå ind i, og han kom tilbage med en af hendes hvide kjoler.

"har du ikke andet end hvide kjoler skat?"

han smilede og hjælp hende med kjolen. Han kyssede hende længe og lidenskabeligt, mens han tog hende på røven af ren vane.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Gæst Man 31 Dec 2012 - 13:54

Hun besvarede blidt kysset med halvtlukkede øjne og lod hånden finde hans nakke, hvor hun blidt legede med en af hans hårtotter. Hun så blidt på ham med det stille smil ved hans ord. Hun besvarede også det næste kys, da hans læber mødte hendes. Hun så stille efter ham og lagde hoved let på skrå, da han kom ud med kjolen igen. Hun lod ham hjælpe sig i kjolen, før hun svarede med et stille grin "Det er ikke mit tøj, men fjerboldens. Hun er en engel og kan næsten ikke tænke på at skulle gå i andet" Hun holdte en stille pause, før hun så tilføjede "Du virker dog ikke til at have noget imod at kunne dyppe mig i en sø med kjolen på i ny og næ, eller rive dem i tu.." Hun hentydede første til, at kjolen jo blev gennemsigtig, når den blev våd, hvilket han virkede til at nyde godt af. Hun lukkede stille øjnene og besvarede lidenskabligt kysset, mens hun lod hånden lege med håret i hans nakke og hun lagde hoved let på skrå. Hun smilede stille indenvendigt, da han tog hende på røven. Hun lod stille den anden hånd glide op over hans muskuløse overkrop...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Sajro Man 31 Dec 2012 - 14:22

''Har du aldrig fået lov til at anskaffe dig noget tøj som var mere noget du ville gå i?''

Han smilede stille og sendte hende et lille flabet smil da hun sagde han vidst ikke havde noget imod at se hendes krop, og hun havde da også ret i det. Han havde slet ikke noget imod at se hendes nøgne og smukke krop.

''Nej det har du skam ret i jeg ikke har noget imod, men kan bedre lide at se dig nøgen... Og kunne endnu bedre lide at forestille mig dig klæde dig i noget tøj der måske afspejlede din dæmoniske side.''

Han smilede drilsk til hende, og han var faktisk ret vild med ideen om at kunne se hende klæde sig mere udfordrende og i noget der afspejlede at hun var en vild, og sexglad dæmonisk pige...

''Eller du er måske bange for det?''

Han blinkede til hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Gæst Man 31 Dec 2012 - 14:48

Hun tænkte stille, før hun let rystede på hoved og svarede med en lettere udmattet stemme "Nej, fjerbolden har altid holdt mig forsejlet i kroppen, lænket. Jeg har aldrig været ude længe nok til at kunne købe mit eget tøj, og det er desuden fjerboldens krop, så jeg har ingen ret til at fremføre den i min smag" Hun sukkede stille, mens indskød så "Det er dog en fordel at se uskyldig ud, så folk undervudere en..." Hun bed sig let i læben ved hans flabede smil, det klædte ham. Hun smilede bare af ham, før hun svarede "Jeg plejede at gå i sorte kjoler og have en aura, der fik de fleste til at stikke halen mellem benene ... jeg kan ikke forstille min krop i andet end det tøj ..." Hun havde virkelig været djævlens yngel. Eller hun havde hvertfald vret tæt på. Hun betragtede ham stille med et lille glimt i øjet og svarede så "Jeg er ikke bange for at klæde mig i min stil tøj, men jeg har bare ikke den rettighed ... ligesom der er så meget andet jeg ikke må uden, at hun bevilliger det..." Hun tænkte stille og lagde hoved til den anden side...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Sajro Tirs 1 Jan 2013 - 3:42

Han forstod det ikke helt, skulle hendes søster ikke være en sød og venlig engel? Så burde hun ikke tillade din søster at gøre hendes udkårne og elskede glad? Eller var det mon kun ham der syntes det ville virke som noget hun burde?

"så hun giver dig faktisk ikke lov til at klæde sig på en måde som ville glæde din udkårne, selvom hun er en engel der står for de gode ting her i livet?"

Han smilede stille til hende mens han lagde armene om hende og kyssede hende længe og ømt, hvor han lagde sig lidt indover hende nærmest i et forsøg på at ligge hende ned hvilket han egentligt også forsøgte på at gøre han havde jo lyst til hende...

"tror du snart du er frisk igen? Min krop hungrer snart efter din."

han smilede drilsk til hende hvorefter han kyssede hende blidt på kinden igen.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 12:19

Hendes søster var den søde engel, den lille sjæl, der holdte hende fast til livet og virkeligheden, når alt håb syntes ude. Den lille pige havde ikke været frisk nok til at kunne tage kroppen tilbage, så hun var heller ikke rask nok til at kunne have en helt almindelig samtale med. Hun smilede bedrevidende af hans ord, før hun så på ham og svarede "Søde, hun har ikke forbudt noget, men heller ikke godkendt det. Hun er ikke kommet sig nok til at kunne føre en almindelig samtale, og jeg har ikke haft tid til at tage ind for at spørge hende, Hon" Hun besvarede blidt kysset med et smil og kunne godt mærke, hvordan han skubbede hende bagover og ned i sofaen. Hun havde godt set, hvor det skulle føre hen. Hun vendte dem derfor om, så han kom til at ligge på sofaen. Hun svarede så med et glimt i øjet "Ja, det er jo ved at være helt syndt for dig" Hun holdte øjnkontakten, mens hun sagde det og lod hænderne glide ned over hans overkrop, ind til de nåede hans buksekant. Hun lod hånden glide ned i hans bukser, mens hun lænede sig ned og kyssede ham lidenskabligt. Hun lod fingrene nusse hans lem, mens hun hviskede i hans øre "I morgen kan vi måske prøve" Hendes stemme var blid ...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Sajro Tirs 1 Jan 2013 - 12:37

"aha..."

han grinede da han sagde det til hende. Han fattede det ikke helt, men det var nok bare fordi han ikke havde forstand på det hun levede med, jo han havde en anden i kroppen, men dyret forbød ham intet overhovedet.

"det er da også synd for dig at du skal gå uden at få noget så længe af gangen..."

Han smilede drilsk og nappede hende en smule hårdt i halsen da hun nussede hans lem, og han vidste ikke lige hvad han skulle gør andet end at sukke nydende og behaget.

"imorgen først? Jeg håber så du letter trykket lidt?"

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jan 2013 - 14:23

Hun smilede lidt, men kunne egentlig ikke se, hvorfor han grinte af hende, men et eller andet måtte han have fundet ret så komisk. Han burde dog kunne forstå det lidt, da han jo levede med dyret i ham. Hun fokuserede så på de ord, der forlod hans bløde læber og smilede sødt, før hun sagde "Lyas uskyldighed har indflydelse på mig, så jeg føler det ikke helt på samme måde" Hun sukkede så, da han nappede hende i halsen. Det var langt tid siden, han havde gjort det. Hun kunne godt lide det faktum, at hun kunne få ham til at nyde noget så let. Hun smilede så, mens hun svarede "Jah, vente til i morgen for en sikkerhedsskyld... men .." Hun lod svaret på det sidste hænge lidt i luften, før hun trak hans bukser helt af. Hun kyssede ham så lidenskabligt på munden, før hun lod neglene kratte sig i forvejen for de små lette kys ned over hans torso. Hun lod begærende hænderne løbe langs hans sider, før hun plantede et blidt kys på toppen af hans lem og hviskede -så hendes varme ånde kærtegnede lemmet- "Lette trykket siger du?" Hun lod så fingeren køre kærtegnende rundt på toppen af han lem...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Sajro Tirs 1 Jan 2013 - 14:33

"det er da noget nyt så du har ligegodt aldrig virket uskyldig før på nogen måde overhovedet. Eller lokker jeg bare med dig?"

han smilede drilsk til hende og nappede hende i halsen igen inden hun kradsede han krop mens hun kyssede ned af hans nøgne overkrop... Han smilede da hun kyssede spidsen af hans lem...

"er du glad for denne krop tilhører dig?"

han smilede stille til hende, mens han sukkede nydende over hvordan hun rørte ved ham og han kiggede stille ned på hende... Hun vidste lige hvad han elskede og nød.

"du kender mig for godt."

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 20:38

Hun smilede stille over hans ord, og hun fandt det sødt, at han ikke helt havde fået fat i det, men hun forklarede alligevel "Jeg er midtpunktet mellem engele-godhed og djævelsk-ondskab, så jeg har en del af hendes .. hvad kalder man det nu ... hmm ... godhed eller sjæl i mig, men har samme mængde af Leas også" Da hun nåede ned til hans lem lod hun hænderne glide begærende over hans veltrænede krop -kunne man forvente andet af manden, der sad i toppen af skovens hiaraki-. Hans spørgsmål kom lidt bag på hende, mens hun svarede med et stille smil så op på ham fra sin plads overskrævs på hans lår "Out there you might be the mighty lord of the forest ..." Hun lod blidt fingrene nusse rundt om roden af hans lem og kugler, mens hun fortsatte med en lettere djævelsk hvisken "But in here you're my love, my toy as I am yours..." Hun kendte ham godt, ja, men han kendte hende tilgengæld skræmmende godt. Hendes 'far' havde lagt hende over knæet med læderbeltet og sat hende i skammekrogen for flere uger. Hans ord gjorde hende glad og hun spurgte så stille "And that's a bad thing?" før hun lod læberne sprede sig let og lukke hans lem et par centimeter ind i hendes mund, før hun trak hoved op bare for at lukke lemmet længere ind. Hun gentog det i langsomme bevægelser, mens hun drejede hoved let fra side til side og kærtegnede hans lem med sin tunge...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Sajro Fre 4 Jan 2013 - 21:01

''Oh is that what you believe? So if I tell you that I aint you toy?''

Han smielde drilsk til hende og han sukkede over den blide behandling hun gav ham omkring hans underliv. Han smilede sagte og han elskede dette, måske fordi han elskede hende også, og han lagde stille sine hænder på hendes hoved...

''denne gang stoppe du ikke før jeg er færdig?''

Han sagde det som et spørgsmål, mens hans hænder på hendes hoved var ment som at det også var noget hun ikke kunne undgå. Han stønnede nydende og da hans lem var i hendes mund begyndte han at bevæge hendes hoved frem og tilbage...

''Mmmhhh... Now I just crave to fuck you again!''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 22:23

Hans ord fik hendes øjne til at glimte med et lettere faretruendeskær, som en jæger, der har sit bytte inden for rækkevigde efter flere uger af opsporing. Hun svarede så "Then I could just bite you right now" Hun lod tænderne let kærtegne hans lems side, bare for at vise ham, hvilken magt hun egentlig havde over ham lige nu. Hun elskede ham og det vidste hun Lea også gjorde, eller hvertfald påstod, dog var Yue sikker på, at det bare var en facade, da Lea altid havde hungret efter den greve hun pigerne havde været lovet bort til i deres verden. Hun nussede ham stille rundt om roden af hans lem, mens hun langsomt bevægede sig ud, så hendes hænder begærende nussede hans lår og område omkring lemmet. Hun nåede efter lidt tid ned til roden og op igen, før hun nikkede stille til hans spørgsmål. Hun lod så hendes læber omfavne hans lem igen, mens hun varierede hvor langt hun gik ned over hans lem. Hun lagde godt mærke til hans hånd på hendes hoved og smilede inden i ved tanken om, hvor befriende det måtte være for ham. Hun lod ham lægge vægt på hendes hoved og derved presse hendes silkebløde læber ned over hans stive lem. Hun drejede stadig hoved let, når hun gik ned, mens hendes tunge let snoede sig om hans lem. Hun smilede over hans ord og havde hun ikke haft hans lem i munden havde hun svaret ham med en lettere advarsel, da det kunne blive meget slemt for hende, hvis han gik hårdt til den, og sårene ikke var healede endnu. Han havde nok lyst til det, men hun håbede han ikke gjorde det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Sajro Fre 4 Jan 2013 - 22:29

''If you do that, I wont give you any pleasure for months!''

Han grinede stille og han sukkede bare nydende mens han stadig blev ved med at føre hendes hoved frem og tilbage. Han skulle bare have lov til at nå sit klimaks og så kunne han ok godt holde ud til hun var helt klar til at have sex...

''Ohhh, Yue... Again!''

Han sagde det da han kom i munden på hende og lagde sig så bare ned på jorden med hende, han sørgede hele tiden for at holde hendes mund omkring hans lem, da han krævede mere...

''More! Or you can fuck me, so it wont be to rough.''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 22:48

Hun smilede stille ved hans ord og tænkte ved sig selv, at han jo ikke vil kunne få nydelse mere, hvis hans lem var bidt af, medmindre han kunne gro det tilbage, hvilket hun stærkt tvivlede på. Hun lod ham bare sætte tempoet, mens han pressede hendes hoved ned og trak det op igen bagefter. Hans ord nåede hendes øre, hvorefter hendes mund blev fyldt op med hans sæd, som hun lydigt slugte. Hun kunne ikke lade vær med at smile, da han grådigt krævede mere. Hun fjernede let munden fra hans lem, før hun begyndte at slikke det rent for hans sperm. Hun lod så sine læber omslutte hans lem igen, før hun langsomt begyndte at bevæge sig på samme måde som før. Hun drejede hoved let, når hun gik ned og tilbage når hun gik op. Hun lukkede stille øjnene og lod hænderne nusse sig rundt ved roden af hans lem og på hans lår med en blanding mellem blide berøringer og let kratten. Hun krattede han selvfølgelig kun på låret, hvor hun kort satte klørfem i og tram den lidt ned ad hans lår. Hun vidste, at han elskede smerte...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Sajro Fre 4 Jan 2013 - 22:55

Han sukkede nydende da hun gik igang igen. Han smilede stille og da hun så begyndte at udføre smerte på hans krop stønnede han af det. Han kunne godt mærke at han ikke kunne holde meget mere. Han var blevet nemmere at gøre færdig denne gang.

''Ohhh... Yue, you are getting better and better...''

Han smilede stille og han kom i hendes mund igen, han kunne egentligt godt holde til mere hvis hun ville have det, men han ville ikke kræve mere af hende nu. Hun havde vist gjort nok for ham allerede...

''You are to good for me...''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 23:15

Hun kunne ikke lade vær med at smile inden i, over at hun kunne få ham til at slappe af på den måde, at han stolede nok på hende til at hengive sig til hende på den måde. Hun blev dog lidt overrasket over, at hans ord endnu en gang nåede hendes øre, men denne gang meget hurtigere end første gang. Hun fandt det også smirende, at hun kunne få ham til det, at stønne og sukke på den måde af nydelde. Hun havde stille lukkede øjne, så hun så ikke hans smil, men hun regnede med, at han nød det nok så meget. Hendes mund blev så fyldt op med hans varme sæd endnu en gang og hun slugt det med et smil, da hun regnede med, at det vil gøre ham bare lidt glad. Hun trak så munden væk og slikkede hans lem rent endnu en gang, før hun fik møvet sig op, så hun kunne ligge på siden med hoved og en hånd på hans bryst. Hun smilede stille og svarede så på de ord, der var kommet ud af hans mund lidt før "That I do not know darlin' ... but you treat me better than anyone else have done before" Hendes stemme var blid som en kats spinden, mens hun puttede sig ind til ham med lukkede øjne...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Sajro Fre 4 Jan 2013 - 23:28

''I do believe it... And I would now like you to leave me for a minute or two, because otherwise I cannot stray from fucking you as the toy you are!''

Han grinede og smilede drilsk til hende mens han nappede hende i øret og derefter bed han hende lidt i halsen. Han rejste sig ikke op da han ikke ville skubbe hende væk. men han fortalte hende bare at det var falrigt...

''PLease hony, leave me be till I am not horny like a beast anymore, craving your body.''

Han klappede hende i røven og endte med at skubbe hende op, og han gav hende så et klap mere i røven da han sendte hende ud, og gik så selv ud på badeværelset...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 23:48

Hun kunne ikke lade vær med at fnyse og smile over hans ord. Hans legetøj? altså sidst hun tjekkede havde hun en sjæl, nårh. Hun fniste stille og spurgte så "Am I really that attractive, darlin'?" hendes stemme var en smule drillende, som hun tegnede mønstre på hans overkrop med sin pejefinger. Hun smilte bedrevidende og stragte hals, da han nappede hende i øret og bed hende let i halsen. Hans ord nåede så hendes øre, og det gjorde hende næsten ondt med den bedende tone i hans stemme, så hun svarede stille "I will go then" Hun fandt det dog lidt sjovt med den måde han omtalte sig selv på. Nogengange kunne hun godt have ønsket, at han havde en smule mere kontrol over dyret i ham, men på den anden side kunne hun heller ikke styrre Lea. Hun lod sig lettere smilende blive skubbet op af hans stærke arme. Hun gik så stille hen til soveværelset og derind, før hun lukkede døren efter sig. Hun så stille rundt og betragtede sengen, som han højest sandsynligt havde pillet ved, mens hun var væk. Hun trak så stille kjolen over hoved og lagde den pænt sammen, før hun fandt en kort stramtsiddende natkjole. Hun gabte udmattet og fik sig manuret over til sengen, hvor hun kravlede op. Hun puttede sig stille midt på sengen, rullet sammen som en kugle, eller nærmere i fosterstilling på de bløde lagner...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Sajro Fre 4 Jan 2013 - 23:56

Efter et par minutter gik han ind til hende i soveværelset og smed sit tøj og hoppede så i et par natbukser, og lagde sig så op til hende. Han lagde stille armene om hende. Han var et dyr, og han elskede sex, dette var egentligt Lyssas skyld, da han inden hende nok aldrig ville have været så vild med det...

''Sov godt min skat.''

Han kyssede hendes læber kærligt og med hænderne på hendes røv faldt han stille i søvn. han kiggede stille ned af hendes ryg, da han lagde med hendes hoved mod hans bryst og han kunne ikke andet end at glæde sig til at kunne have sex igen...

''Undskyld jeg altid er så liderlig...''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Gæst Lør 5 Jan 2013 - 0:25

Hun bemærkede svagt bagerst i hendes hjerne, at nogen kom ind og lukkede døren efter sig. Hun lignede egentlig mest en lille fortabt pige, der havde rullet sig sammen på sine forældres seng i søgen efter tryghed og varme, men aldrig fandt det. Hun registrerede hans arme omkring sig i sin underbevidsthed, men gjorde ikke noget. Hun havde lagt alle parader og så nu bare uskyldig ud. Hans ord blev registreret sammen med alle hans handlinger i hendes underbevidsthed og et lille smil fandt vej til hendes læber. Hun mumlede et eller andet utydeligt, før hun puttede sig helt ind til ham. Forbindingen han havde lagt burde han kunne mærke, når de lå så tæt som de gjorde. Hun mumlede så et eller andet som modsvar til hans undskyldning, men den forblev uforståelig, da hun allerede halvt sov. Hun faldt langsomt hen i hans arm. Hun drømte. Hun plejede at drømme om syn hun havde haft i løbet af hendes liv. Billederne kom til hende et efter et, men uanset hvor skræmmende og frygtindgydende de var, så rørte de hende ikke. Han beskyttede hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why Are You Here? ((Sajro)) - Page 17 Empty Sv: Why Are You Here? ((Sajro))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 17 af 18 Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum