Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Why Are You Here? ((Sajro))
Side 16 af 18 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18
Sv: Why Are You Here? ((Sajro))
Han smilede stille til hende. Dette var virkelig hans mening om det. Han ville have han var hendes mere end omvendt. Han ville have den gamle Yue tilbage den yue der egentligt var en smule mere ond i det... Han elskede den side af hende, men nu var den blevet til sin egen... Han ville have den gamle yue tilbage...
''Det gjorde det skam heller ikke... Desværre... Du skulle bare give mig nydelse... hvis jeg havde troet det var rigtigt ville da have været farligt... Jeg kunne være blevet mere lysten og have taget dig... Aldrig prøv det igen...''
Han kyssede hende og smilede stille da den gamle Yue viste sig ved at rive hans hoved bagover og blotte hans hals... Hans hals med den store lækre dunkende blodåre der ledte blodet rundt...
''Me afraid of you? You are dreaming... Just you watch or I might fuck you so badly you will be laying for weeks! And I might not let you rest!''
Han smilede bare til hende drilsk...
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Hans blodåre var usandsynligt tiltrækkende, men hun mindede sig endnu en gang om, hvad konsikvenserne vil blive, så hun holdte igen. Hans spøgende tone fik hende till at smile drilsk og svare "Oh, you might do it? ... Darlin' ... sweet heart ..." Hun snoede sig ud af hans arme så let som igenting, før hun satte sig på køkkenbordet og vippede med benene, mens hun så på ham med et drillende og dyrisk glimt, der havde fået en let rød ring i kanten. Hun svarede så drillende "Oh, and who is it that will try to catch me, Darlin'" Hun trak a'et i darlin ud, mens hun betragtede ham. Hun lagde hoved let på skrå, før hun ventede på hans svar og reaktion...
Gæst- Gæst
Han havde stadig tanker om at han ville hjælpe hende med at få hendes egen krop tilbage igen engang. Det ville være rart for ham, og det samme for Lya... Han regnede jo med at Lea ville følge med Yue da hun var en af hendes dæmoner. Han smilede stille da hun begyndte at være drillende...
'I might try and catch your... Or I would be sitting infront of the fire waiting for you to come and pleasure me... As the little sexslave your are.''
Han smilede drilsk, og han var hurtigt ovre ved hende og greb hende, denne gang lagde han armene lidt anderlede sog holdt fast i hendes arme, så hun ikke bare lige sådan ville kunne glide ud af hans greb igen...
''Så I might not even have to fuck you... You would do that yourself...''
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Gæst- Gæst
Han smilede drilsk og håbede ikke at hun syntes han var syg i hovedet eller at der var noget galt i det han sagde. Han havde det allerede skidt med nogle af de ting der var sket for ham... Eller rettere dem... emn han ville stadig ikke lyve...
''Actually I do believe so... because you love me... As I love you...''
Han smilede stille og da hun fik sine arme fri flyttede hans hænder end til hendes baller hvor han tog fast og holdte hende fast sådan at hun ikke bare kunne smutte... han bed sig fast i hendes finger...
''Well... Then dont fuck me... Just pleasure me... Tease me as I know you love... BUt if you are going to tease me then you have to chain me... As I wont hurt you...''
Gæst- Gæst
Han smilede drilsk til hende og kyssede hende så kort og lidenskabeligt, mens han bare træk hende tættere på sig... Tættere på ham for at mærke at hun var der at hun var virkelig... han elskede det... han elskede hende mere end noget andet...
''THen not begging... But you might turn around and come back to get sex... Because you do know you do not have to beg to get it...''
Han smilede drilsk og han kunne godt lide hun overvejedet det... Fordi hvis han var lænket og hun pirrede og drillede ham ville han få nydelse... måske blive lidt frustreret hvilket måske ville betyde meget hård sex på et tidspunkt for hende men der ville gå tid, og så længe han kom var det okay...
''You love the idea, my dear... Dont you?''
Gæst- Gæst
Han smilede drillende til hende men nikkede også til det hun sagde fordi hun havde jo en smule ret i det. Han var nok lidt mere pervers det mest af tiden end hende, men hvis hun først var lysten og tændt var han ikke i tvivl om at hun var den mest perverse af dem...
''Well but you are the type who loves to be fucked I know that and you know it too...''
Han smilede drilsk til hende og slap hende så... han trak sig lige kort til siden inden han lige tilføjede lidt mere til det med at hun ikke var sikker på om hun havde lyst til det...
''Well... You can think about while you do your shopping... So of you go...''
Han gav hende et klap i røven som et budskab om at hun skulle komme afsted, dog også kun ment som et drillende og venligt budskab.
Gæst- Gæst
''Bare skynd dig tilbage ikke skat?''
Han smilede stille til hende, og valgte ikke at tage med fordi han tænkte at han alligevel bare ville være i vejen og at det sikkert var bedre hvis han lavede noget andet imens. Hna smilede stille til hende og fulgte hende med ud til døren...
''Noget jeg skal gøre mens du er væk?''
HAn smilede stille til hende og hvis hun sagde noget ville han bare nikke og endnu engang give hende et rap bag i og sende hende afsted denne gang ville det dog være lidt hårdere end tidligere...
Hun smilede stille og gik med de nærmest svævende skridt over til døren med hans ord hængende efter sig som et blidt ekko. Jo, hun kunne have tankerne beskidte som en vagabonds klæder, når hun først fik stenen til at rulle. Hendes stemme havde en blid klang over sig, da hun svarede ham "Jeg skal nok skynde mig, sweety" Hun fandt det sødt, at han faktisk bekymrede sig for hende og ikke kun tænkte på hende som sex-på-ben. Hun åbnede stille døren og hendes øjne smilte deres helt eget smil, da hun vendte sig rundt ved hans ord. Hun så ham blidt i øjnene og svarede med en blid stemme "Måske ryde lidt op?, ellers bare passe på dig selv ... " Hun stoppede sig selv og tøvede lidt mens hendes blik flakkede ud af døren og tilbage til ham, hvorefter hun tøvende fortsatte "... og hvis der kommer nogen med sorte kapper, ansigterne skjult og marmorfarvet hud... så enten gem dig i det lille hulrum under lemmen under sengen, eller se at komme væk i en fart..." Hun smed så den alvorlige mine væk, før hun smilede sit smil igen og kyssede ham blidt på munden, før hun begav sig ud med kurven under armen. Hun kom med en lille overrasket lyd, da han rappede hende en over bagdelen igen. Hun forsvandt i skovbrynet kort efter ...
--10 timer senere--
Skovens træer veg til side og lige pludselig var den der bare. Hun begav sig stille med de lette skridt hen imod hytten...
Gæst- Gæst
''Vi ses smukke...''
Han gengældte hendes kys og han fik repareret nogle af de ting de havde ødelagt under deres hede elskov. Han smilede stille efter noget tid og han gik så ud og ventede på hende. Han sad foran huset og da han så hende rejste han sig med et smil og gik frem imod hende...
''FIk du så ordnet det du skulle søde?''
Han gik stille og roligt hen imod hende.
Hun havde blandede følelser, da hun så ham sidde på terrassen. Hun var både lettet og panisk. Hun var lettet, da han var i live, hvilket frembragte et lettet smil på hendes velformede læber. Hun var lettere panisk, da han nok ikke ville kunne lide det faktum, at hun havde ofret til gudinden og modernatur af hendes(deres) eget blod, så det lille sår var ikke healet helt endnu, hvilket også gjorde, at aromaen i blodet lå over hende som en lille mur. Hun sørgede for at have kurven med de indkøbte ting og blomster holdt, så blomsternes duft dækkede den sødlige aroma fra hendes blod. Hun vidste, at hans næse var skarp, så chancen for at det forblev hendes lille hemmelighed var ikke specielt stor, selv om hun stadig håbede, at han ikke ville opdage det lange sår hen over et af hendes ribben i højreside. Hun gik med de lette skridt hen til ham og sørgede for at virke normal, da hun svarede "Ja, hvertfald det jeg kunne huske af det" det lille smil sad stadig i mundigen, mens hun nærmede sig ham...
Gæst- Gæst
''Undskyld jeg ikke rengjorde dig helt inden jeg lod dig gå... Håber ikke der var noget der angreb dig og skadede dig søde?''
Han smilede stille men lige så langsomt kunne han godt fornemme at duften var for kraftig til at være det gamle blod hun var nød til at have fået et nyt sår. Han smilede dog bare stille til hende og tog kurven og gik ind med hende og den...
''Vil du selv sætte på plads?''
Han smilede og stillede kurven på et bord.
Gæst- Gæst
''Det var dumt gjort...''
da hun vendte ryggen til ham gled en negl ned af hendes ryg og skar tøjet op, men skadede ikke hendes krop, og han vendte hende hurtigt rundt og fjerende kjolen hun havde på og kiggede på hende... Han så hende ind i øjnene...
''Hvorfor? Prøv at tænk hvis dyret vågnede?! Det ville splitte dig ad!?''
En tåre gled ned af hans kind da han jo ikke ville have hun blev skadet.
Gæst- Gæst
''Aldrig sig d...den slags i...igen!''
Han kiggede bare på hende og vendte sig så om. Han ville ikke kunne gøre det, aldrig nogensinde. Han gik ind og satte sig i sofaen. Han kiggede bare stille rundt. Han vidste ikke lige hvad han skulle gøre eller sige til hende...
''Hvorfor skulle jeg nogensinde ville gøre den slags imod dig om jeg må spørge?''
Han kiggede på hende...
Gæst- Gæst
''Måske, men du ved selv jeg har et stort hjerte og trods det så fylder du det... Lige meget hvad du gør, så længe du ikke er mig utro eller stopper med at elske mig kan jeg tilgive dig, som jeg gør nu.''
Han gik efter hende mens, han sagde det med hns normale røst. Han gik hen og satte sig op af døren ind til badeværelset men han havde set hvor skidt hun havde det så han slog døren ind... Han kiggede på hende...
''Lad mig hjælpe dig med at blive ren?''
Gæst- Gæst
Han smilede stille mens han gik hen til hende med forsigtige skridt. Han trak ikke vejret ret ofte og han vendte hovedet væk fra hende når han gjorde det for ikke at fange duften af hendes blod alt for meget...
''Kunne du ikke have brugt andres blod?''
Han kiggede stille på hende? Kunne hun ikke bruge hans blod istedet for? Han kunne bedre holde til det, og han havde ikke de samme skader som hun havde det. Han løftede hende forsigtigt op i bade og stillede sig så om bag hende bag karet og meget forsigtigt, med en blød svamp strøg han over såret...
''Måske mit blod?''
Gæst- Gæst
Han smilede stille og han blev ved med blidt at stryge svampen henover hendes sår for langsomt blidt og meget forsigtigt at rense det. Han ville også blive nød til at bruge noget rensevæske bagefter fordi vandet hun lagde i ville altid skabe problemer...
''Hvorfor ville mit blod være mere værd?''
Han kiggede stille på hende mens han kunne mærke og lidt tydeligere lugte at der gik en smule hul på såret igen, men det var vel hvad man kunne forvente der ville ske, når man rensede det...
''Skal jeg sy det eller blot en forbinding?''
Side 16 af 18 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18
» Et nyt liv - Sajro
» Hello to you //Sajro//
» Again!?(Sajro)
» Who are you? //Sajro//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine