Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba15 
Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba15 
Lori
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba15 
Valentine
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba15 
Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba15 
Renata
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba15 
Katrina
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba15 
Sean
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba15 
Lenore
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba15 
Abigail
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Hmm hvem er du?(rapheal)

Side 7 af 22 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Næste

Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 11:58

Dust smilede roligt af hendes små skum fjollerier og tog en badesvamp frem "Det gør man på samme måde som man vasker sin slave eller når min slave vasker sig selv i karbadet!" sagde han roligt og strøg let hendes krop med svampen så hun blev mere ren! Dust var mild ved hendes krop og da han var færdig gav han hende svampen og så hende dybt i øjnene "Det er en god ting for dig at vide min kære slave der kan sagtens komme dage hvor du er nød til at vaske mig hvis jeg kommer hjem efter en hård kamp og er blodig eller af en anden grund er beskidt og svækket!" forklarede han roligt og det var tydeligvis vigtigt at hun lærte dette og forstod ham for selvom Dust havde andre slaver kunne det sagtens blive hendes job at vaske ham og pleje ham hvis han en dag skulle komme hjem og have brug for det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 12:07

Hun kiggede på svampen han tog og vaskede hende med, han var mild, hun smilede til ham og nød at han vaskede hende, hun kyssede ham på munden imens han vaskede hende og tog så imod svampen efter han havde vasket hende, hun begyndte lige så forsigtigt at vaske hans overkrop blidt og ikke hårdt, hun dybbede den i vandet og begyndte at vakse ham igen da svampen var fyldt med vand og sæbe, hun blev lidt mere ivrig efter at lære hvordan man vaskede ham da han sagde han kunne komme hjem fra en kamp og være blodig eller noget andet, hun ville gerne kunne tage sig godt af ham, hun gjorde det meget blidt og efter noget tid havde hun vasket ham færdig, hun vred svampen drillende over hans hoved så vandet rende ned i håret på ham og ned over hans ansigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 12:23

Dust smilede roligt af hende mens hun vaskede ham og nød bare hendes blide måde at gøre det på alligevel skulle hun lige drille ham ved at tømme svampen over hans hoved! Han grinede af hende og rystede hovedet lidt lige som en hund så vand og sæbe fra hans hår og hoved sprøjtede ud over hende "Din skøre slave du er da en være drillepind det er en af grundene til jeg er så glad for dig!" sagde han roligt og strøg hendes hage blidt mens han så hende i øjnene "Nå men få så gang i de lækre ben og løft din sexede røv fra badet vi skal tørres og ud og købe tøj til dig så du kan se pæn ud når du går med din herre!" sagde han så og kyssede hende kærligt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 12:29

Hun smilede og hold sig for øjne da han rystede sig og alt vandet røg hen på hende, hun lagde sig ind til ham da han sagde at han godt kunne lide hun var en drillepind, hun kiggede op på ham da han strøg hendes hage, hun kyssede ham på munden intenst, hun nikkede og smilede til ham "skal jeg nok herre" hun skulle til at fjerne sig fra ham men blev lidt da han kyssede hende kærligt, "en eller anden dag må vi gøre det i mens vi er i bad" sagde hun drillende og smilede frækt til ham inden hun gik op af badet og stod og betragtede ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 12:43

Dust rejste sig roligt op og og trak proppen op så vandet begyndte at sive ud i afløbet før han roligt trådte ud til hende "Jeg kunne kneppe dig i hver en centimeter af huset det ved du jeg vil min kære!" sagde han roligt "Og jeg glæder mig altid til næste gang jeg kan mærke din dejlige fisse omslutte min pik og det lyder i den grad sjovt at gøre det i badet!" tilføjede han let og tog et håndklæde og rakte hende det "Tør mig!" beordrede han roligt da hun jo skulle lære at tage sig af ham!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 12:49

Hun smilede til ham og nussede hans kind, "hm.. vis du har lyst... kunne vi gøre det når vi kom hjem" hun smilede roligt til ham og kiggede ned lidt og rødmede af hendes dumme spørgsmål, hun tog imod håndklædet han rakte hende og nikkede roligt, "okay herre" sagde hun, hun begyndte at tørre hans krop fra hans ben til hans overkrop, da hun havde tørret hele hans krop tørrede hun hans hår, håndklædet skyggede for hans syn men da hun var færdig løftede hun det lidt og kyssede ham på munden, "du er tør" sagde hun roligt og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 12:57

Dust smilede roligt af hendes spørgsmål og lod hende tørre hans krop han gengældte hendes kys mens han strøg hendes lækre lille runde røv! Da de var færdige med kysset så han hende dybt i øjnene og smilede så roligt til hende igen "Hvis din dejlige fisse er klar igen ville din herre nyde at kneppe den i badet når vi kommer hjem igen!" sagde han roligt "Og du har gjort det godt fra nu af hvis jeg ikke siger andet er det din opgave at sørge for at jeg bliver ren okay?" han kyssede hende blidt og ventede ikke på et svar fra hende han gik mod døren "Tør dig selv og tag dit gamle tøj på det her bliver den sidste gang du skal gå i det og jeg forventer ikke du har det på når vi kommer hjem igen!" sagde han roligt og smilede til hende før han gik ind på sit værelse og tog sit sædvanlige tøj på som hun også havde mødt ham i!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 13:06

Hun smilede da han strøg hendes røv mens de kyssede, hun sluttede det lidt tid efter og så ham så i øjne, hun smilede til ham "tak herre" sagde hun roligt, det så hun frem til, at have sex i badet med ham, hun kunne næsten lige forstille sig det, hun nikkede, "okay herre, men... hvad så med opgaven om at holde dig varm om natten" hun smilede frækt og lagde hånden på hans bryst og besvarede hans kys, hun kiggede efter ham da han gik mod døren, hun smilede til ham og nikkede "jeg smider det ud så snart jeg har fået noget nyt herre" sagde hun med et roligt smil, hun begyndte at tørre sig da han gik og efter hun havde tørt sig lede hun efter tøjet hun havde på fra dagen de mødtes, hun tog det på og gik ind til ham på værelset, tøjet var smurt ind i blod, men det var tørt, men det fik hende hurtigt til at se beskidt ud selvom hun lige havde været i bad. Hun stillede sig op af døråbningen og betragtede ham roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 13:19

Dust tog roligt sine sværd på ryggen og var klar til at tage af sted han så roligt på hende i hendes slidte blodige tøj og gik hen til hende "Det ser vist ud til at min slave skal i bad igen når vi kommer tilbage måske jeg skulle lære dig hvordan man vasker sig!" sagde han frækt og blinkede til hende som tegn på at det var lidt drillende forspil til når de kom hjem igen "I øvrigt er det stadig din opgave at holde mig varm om natten du er indtil videre den eneste jeg har til at gøre det så du skal stadig lægge krop til!" han nussede let hendes kind og lavede et nik med hovedet som tegn på at hun skulle følge med ham "Kom så med min kære lille slave nu skal vi finde noget ordenligt tøj til dig!" sagde han roligt og holdt døren for hende da de gik ud! Dust tog hende med ned til bazzaren hvor han fandt en tøj butik med et stort udvalg inden for tøj til kvinder der var alt lige fra undertøj til kjoler toppe nederdele og sågar en afdeling kun for voksne med erotisk tøj! En ekspedient kom hen til dem og spurgte om de havde brug for hjælp og Dust fortalte at hans slave her skulle have noget nyt tøj hun måtte selv vælge hvad hun ville have og hvor meget tøj hun ville have Dust skulle nok betale for det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 13:29

Hun betragtede hans sværd som han satte bag på ryggen, hun smilede og så lidt ned da han kom gående hen til hende, hun lagde hovedet på skrå og kiggede roligt på ham "Ja det skal du nok lære mig" sagde hun roligt og blinkede med det ene øje frækt til ham. Hun smilede og nikkede "Okay herre, det vil være mig en ære at varme din krop" sagde hun blidt og smilede da han nussede hendes kind, hun lagde sin hånd på hans som var på hendes kind og samlede sig om den som de holde i hånden, hun smilede da han lavede et lille nik og hun fulgte med ham, hun gik ud af døren som han holde for hende og strøg lige hans arm på vej ud af døren. Hun gik efter ham ned til bazaaren og betragtede det store udvalg af tøj da de kom til en tøj butik med massere af tøj, helt uden at tænke over det forladte hun Dust side og gik stille rundt og kiggede på diverse tøj, noget var pænt noget syntes hun ikke om, det var lidt forskelligt, men der var godt nok meget tøj, det var helt vildt hun havde aldrig set så meget tøj før, hun betragtede en flot sort kjole som var åben på ryggen men som var bundet som et koset, hun stod i lidt tid og kiggede på det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 13:35

Dust gik roligt hen til hende stod lige bag ved hende og nussede hende kærligt på halsen mens han betragtede den kjole hun havde fundet "Hvis du gik med den kjole ved din herres side ville han helt sikkert være meget stolt over at have dig med sig hvor end han skulle hen med dig!" sagde han roligt! Ekspedienten kiggede lidt undrende på dem hun havde aldrig oplevet at en fyr kom ind med en slave og ville give hende så dyrt tøj som de solgte i denne butik "Du må gerne få den hvis du vil have den!" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 13:42

Hun fik et lille chok da hun pludselig mærkede hans hånd mod hendes hals hvor han nussede hende, hun sukkede "Er den flot" spurgte hun roligt, den måtte være flot siden han ville blive stolt vis hun bar den ved hans side, hun lagde hovedet lidt på skrå og kiggede nærmere på kjolen, "tror du den ville klæde mig" hun kiggede ned af sig selv og vende sig så om mod ham og kiggede ham i øjne med et spørgende blik, hun var lidt usikker på om den ville klæde hende, men det håbede hun da den ville, "Er der et sted du kan prøve tøjet tror du" sagde hun lavt og så spørgende på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 13:54

Dust nikkede roligt da hun så spørgende på ham og strøg hendes kind lidt "Ja jeg tror du ville se smuk ud i den min kære og kom med prøve rummende er herovre!" sagde han roligt og tog hende med i retning af prøve rummende! Dog stoppede han da de nåede til afdelingen med nederdele og matchende toppe han så sig lidt omkring og virkede tænkende "Jeg tror du ville se godt ud i nederdel og top kære!" sagde han roligt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 14:00

Hun kiggede roligt på ham da han strøg hendes kind og et smil brede sig på hendes læber da han sagde hun ville se smuk ud i den, hun tog lige et kig på den og tog den så ned fra rækken i hendes størrelse, hun tog den med da han fulgte hende i retning af prøverummende, hun stoppede op da han stoppede og kiggede spørgende på ham, hun kiggede lidt rundt, nederdele og toppe var hvad der var i denne afdeling, hun så på ham og smilede, nåh... det var derfor, hun smilede "jamen så lad os kigge" hun gik rundt og fandt hurtigt en flot kort nederdel som var sort, hun stod lidt og kiggede på den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 14:06

Dust gik let hen til hende igen stod han bag hende og denne gang havde han en arm om livet på hende og en hånd der nussede hendes mave "Min kære Rapheal du har min tilladelse til at vælge lige hvad du vil have okay?" spurgte han roligt og strøg lidt af hendes hår om bag hendes øre mens han fortsat nussede hendes mave og så på nederdelen hun stod med mens hendes krops duft ramte hans næse!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 14:12

Hun smilede da han lagde en arm om livet på hende og nussede hendes mave, hun sukkede let og kiggede på nederdelen, hun nikkede, hun tog nederdelen ned fra hylden i hendes størelse og lagde den over armen som hun havde gjort med kjolen, en lyst gik igennem hende da han nussede hendes mave og strøg håret bag hendes øre, hun tog hurtigt en top som var sort der var over nederdelen og vende sig mod ham og pressede sine læber mod hans, hun stoppede kysset og kiggede ham i øjne, "lad os få det overstået hurtigt" sagde hun og blinkede til ham, hun tog hans hånd og gik hen til prøverummende, der var en stol foran det prøverum hun gik ind i, hun begyndte at tage sit tøj af og startede med at prøve nederdelen og toppen sammen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 14:19

Dust var gået med hende ind og havde medbragt undertøj i hendes størrelse 3 par hver matchende bh og trusser og de så lidt frække ud "Her tjek lige om du kan passe det her når nu du er i gang!" sagde han roligt og det var ikke til at tage fejl af at han havde valgt noget meget behageligt og at det der gjorde dem frække udelukket var til hans ære så hun både havde nyt undertøj og noget hun kunne forføre ham i! Dust betragtede hende skifte tøj og så på hende i nederdelen og toppen!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 14:26

Rapheal fik et lille chok da hun ikke havde lagt mærke til han var gået med ind, hun tog imod det frække undertøj som var bleven givet til hende af ham, "okay" sagde hun roligt, hun ville prøve det sammen med kjolen, hun stod og betragtede sig selv lidt i nederdelen og toppen, da hun havde stået i noget tid og var blevet enig med sig selv om at det sad godt tog hun det af.
Hun begyndte så at tage sit undertøj af og tog et par af undertøjet som han var kommet med, hun tog først trusserne på og så bhen, "øhm... gider du at lukke den" hun stod og fumlede lidt med låsen bag på og kiggede på ham med ryggen vendt mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 14:31

Dust gik roligt hen til hende stilte sig bag hende og lukkede låsen for hende mens hun stod der med front mod spejlet! Han kyssede hende tirrende på skulderen og op af halsen som et led i hans lille plan om at gejle hende op til når de skulle kneppe i badet der hjemme "Sådan min kære!" sagde han roligt og smilede frækt til hende mens han så hende i øjnene i spejlet!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 14:36

Hun smilede da han låste hendes bh, hun rettede lidt på den og kiggede ned, men hun stivnede og kiggede op da hun mærkede hans læber på hendes skulder og op af hendes hals, hun bed sig blidt i læben og måtte virkelig prøve ikke at vende sig om og kysse, nej nu måtte hun vente, hun skulle bare gøre det hurtigt så kunne de hurtigt kunne komme hjem, "Tak" sagde hun og sank en klump, hun stod lidt og rettede på det, det sad flot på hende, hun tog nu kjolen udover undertøjet og kiggede ogs lidt på den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 14:46

Dust betragtede hende da hun stod i undertøjet og det tændte ham lidt hun var sexed i det og da hun tog kjolen på gik han let hen til hende drejede hende blidt en omgang så han kunne få set det hele og smilede så "Jo jeg ville være stolt over at have dig ved min side i den kjole!" sagde han roligt og smilede til hende mens han lod hende stå med front mod spejlet tog om hende bagfra så hun kunne mærke hans bule mod hendes ene balde og kyssede hende op af halsen igen! Han tog et par skridt tilbage så hvis hun ville kysse med ham kunne hun ikke nå at gøre det og måtte derfor vente med at mærke hans læber mod hendes til de kom hjem igen "Hvis du vil have den på mens vi går hjem ville din herre ikke have noget imod det!" sagde han henkastet og smilede roligt til hende igen!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 14:55

Hun smilede da han kom gående hen til hende og drejede hende en omgang, hun så ind i spejlet da han havde drejet hende en omgang, "Hvad med nederdelen og toppen hvad synes du om dem" hun kiggede ind i spejlet på ham som stod og holde om hende, hun betragtede dem stå sammen i spejlet og det fik hende til at smile, hun mærkede hans bule ved hendes ene balde, han var vidst lige så tændt som hende, hun lagde hovedet til den ene side da han kyssede hende op af halsen og vende sig om for hun kunne simpelhent ikke vente mere, men da hun havde vendt sig om var han trådt et skridt tilbage, hun sukkede, hun var ikke hurtig nok, "tja du sagde jo du ikke forventede at se mig i det slidte tøj når vi kom hjem så det kunne jeg vel godt" sagde hun roligt og smilede til ham, hun tog nederdelen og toppen og så de 2 par undertøj "skal vi betale"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 15:15

Dust smilede da hun vendte sig om for at kysse hende ham "Jeg kunne godt lide toppen og nederdelen de passede rigtig godt til dine sexede krops former min kære!" sagde han roligt og tog hende med sig hen til disken hvor han betalte for alle tingene de havde fundet de fik nederdelen toppen og de 2 andre sæt undertøj i en pose som Dust tog imod "Kom så min kære slave lad os komme hjem igen!" sagde han roligt og tog hende med hjem! Der var flere der kiggede efter hende de var ikke i tvivl om at hun var hans slave men de havde bare ikke lige forventet at en herre ville lade sin slave se så smuk og velklædt ud! Da de nåede hjem igen låste han døren efter hende satte posen på hendes værelse og smilede til hende "Nå slave skulle jeg vise dig hvordan man vasker sig ordentligt så din herre kan være stolt over dit udseende?" spurgte han frækt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 15:22

Hun smilede "tak" sagde hun roligt og fulgte med ham op til disken hvor han betalte og fik tøjet i en pose, hun nikkede "ja lad os det" sagde hun og blinkede frækt til ham, hun fulgte med ham i et tempo som gik ret hurtigt da hun gerne ville hjem med det samme! Hun lagde mærke til folk stirrede og hun lænede sig automatisk ind til Dust og kiggede op på ham med et lidt usikkert smil, hun var ikke van til at folk kiggede på hende. Da de kom hjem fulgte hun bare med ham ind på hendes værelse da han stilte posen med tøjet der, hun betragtede ham og smilede så frækt til ham, "det ville være mig en ære vis du ville min herre" sagde hun og gik hen til ham og kyssede ham på munden, mhm... det var det hun havde ventet på, at kunne kysse ham igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 15:36

Dust havde virket stolt af hende på vejen hjem og ved at hun havde holdt sig tæt på ham havde hun gjort noget for ham kun en artig slave kunne gøre for sin herre hun havde fået ham til at se noget bedre ud med en velklædt slave ved sin side! Da hun kyssede ham stoppede han hende tirrende "Hov hov slem slave du har ikke fået lov at smage din herre endnu!" sagde han roligt og smilede frækt til hende "Tag dit nye tøj af og læg det pænt fra dig på sengen!" Dust virkede meget mere tiltrækkende når han på den måde tog føringen og satte grænser for hende han vidste at hvis han holdt styr på hende og bestemte hvornår hun fik lov til at smage og mærke hendes herre ville hun nok blive nået mere liderlig for hver gang han kneppede hende fordi hun var mere trængende efter ham og havde mere lyst til ham fordi hun ikke bare kunne kysse ham og kæle for ham når hun ville selvom han nu godt kunne lide at hun kælede for ham og gjorde sig til som den sexslave han nød at hun var!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 7 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 22 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum