Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | November

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 14 EmptySøn 24 Nov 2024 - 14:24 af Edgar

» Your new home, my little sweetheart
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 14 EmptyLør 23 Nov 2024 - 19:42 af Renata

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 14 EmptyLør 23 Nov 2024 - 16:21 af Lenore

» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 14 EmptyLør 23 Nov 2024 - 13:19 af Edgar

» My Only, My Own (Edgar)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 14 EmptyLør 23 Nov 2024 - 12:41 af Edgar

» please safe me - Savas
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 14 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas

» As if anything would change (Valentine)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 14 EmptyTors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 14 EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 14 EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 14 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 14 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 14 Voteba15 
Edgar
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 14 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 14 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 14 Voteba15 
Rafaela
Lenore
Elizabeth
Katrina
Lori
Savas
Juniper
Sean

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164979 indlæg i 8752 emner

Hmm hvem er du?(rapheal)

Side 14 af 22 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22  Næste

Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 14 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 10:25

[color=white]Hun smilede af krammet og var glad for at hun kunne spise en hel bøtte mad nu, så skulle denne leg bare leges hver gang hun skulle have mad, hun rrystede på hovedet "jeg er mæt" sagde hun roligt, hun tænkte lidt over hvad han skulle gøre ved hende, hun lagde hovedet på skrå og smilede så, hun vende sig om da hun havde siddet med ryggen til ham, hun sad lidt og så på ham og lagde ham så roligt ned i sengen blidt da hun tog hensyn til hans sår, hun kyssede ham på munden flere gange en bare tre og smilede til ham og håbede han forstod hvad hun ville/color]

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 10:38

Dust smilede roligt og var taknemlig for at hun lagde ham blidt ned han gengældte hendes kyssen og smilede så til hende "Vil du krølle lagner?" spurgte han henkastet og så hende drillende i øjnene "Eller vil du have at jeg kysser dig til du er helt i din egen verden?" han nussede blidt hendes ryg mens han så hende dybt i øjnene!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 10:46

Hun smilte af hans talemåde krølle lagner og kyssede ham, "krølle lagner" sagde hun og smilede frækt til ham og bed ham drillende i underlæben og kyssede ham igen, hun strøg blidt hans kind og lade sig ind til ham, lagde sine armen om nakken på ham og nussede ham blidt i nakken

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 10:51

Dust smilede frækt og strøg hendes ryg kærligt hans ene hånd fulgte hendes slanke former ned til hendes underliv løftede op i nederdelen og strøg hendes fisse uden på trusserne mens han begyndte at kysse hende intenst "Så sød du er at vælge sex du ved jeg er vil med at kneppe dig!" sagde han roligt og masserede tirrende hendes klit uden på trusserne "Smid toppen så jeg kan se dine dejlige bryster smukke!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 10:59

Hun smilede af hans hånd som begav sig vej ned til henfes underliv, hun sukkede da han strøg hendes fisse uden på trusserne og nød hans intense kys, "hm... Jeg skal da være sød mod min herre" sagde hun blidt, hun sukkede nydende da han masserede hendes klit, hun satte sig op på knæ og smed hendes top og bh ned på gulvet og smilede til ham, hun stod på knæ og kiggede ned på ham smilende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 11:04

Dust smilede og man kunne se på ham hvor meget han nød at se hendes smukke krop der gik sågar ikke længe før noget voksede op under hende og pressede mod hendes underliv "Lad mig se hvor frækt du er når du leger med dig selv!" sagde han roligt og strøg let hendes lår med blide bevægelser!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 11:13

Hun lagde hovedet på skrå da hun kunne mærke noget presse mod hendes underliv uden på trussen, hun smilede til ham og kyssede ham på munden, hun føryr sin hånd ned til sin trusser og førte den inden under og gav sig til at lege med sig selv mens hun lavede nogle små lyde og nogen gange støn, hun kiggede ham kærligt i øjne imens og kyssede ham ogs nogle gange

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 11:20

Dust nød synet og begyndte at tage på hendes bryster han gengældte hvert eneste kys hun gav ham og blev mere og mere opstemt af hendes lyde og små støn! Han rakte let ud efter natbordet da han tænkte at hun nok havde fjernet pesaret mens han var væk og stadig ikke ville bolle hende fed men han kunne ikke få øjnene fra det dejlige syn af hende der sad over ham og legede med sig selv!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 11:25

Hun nød at han tog på hendes bryster og stønnede endnu mere, hun smiledd da han rakte ud efter natbordet hun tog hans hånd og hviskede blidt i hans øre "sandsynligheden er der ja, men jeg tror ikke det sker" hun hentød til det med at blive gravid, det ville nok ikke lige ske sådan første gang det ville hun da ikke tro, hun forsatte med at lege med sig selv og gav stadig små lyde og støn fra sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 11:29

Dust smilede lidt af hende og nød at høre hende stønne mere da han tog på hendes faste unge bryster han kyssede hende let på kinden da hun hviskede i hans øre "Skat jeg tager ikke chancen så medmindre du er på p piller får du den ikke uden et pesar i dig eller et kondom på den!" hviskede han blidt og legede tirrende med hendes brystvorter mens han fandt skuffen og fandt noget beskyttelse frem!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 11:34

Hun sukkede da han hviskede i hendes øre at han ikke ville tage chancen, men da han fandt ned beskyttelse frem fra skuffen tog hun det ud af hans hånd og rejste sig fra sengen og stilte sig drillende foran den med beskyttelsen i hånden, "vis du vil have beskyttelse må du fange det først" sagde hun drillende og stod lidt med det inden hun løb ind i stuen og stilte sig bag sofaen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 11:41

Dust smilede roligt og greb et nyt før han gik ind til hende "Jeg fangede det har jeg vundet nu?" spurgte han roligt og smilede drillende til hende mens han ærgede sig over at hun ville drille ham nu hvor han lige skulle til at mærke hendes dejlige krop igen "Kom så her og tag dig af din herre jeg er lidt stiv i det!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 11:49

Hun tittede frem fra sofaen da han kom ind og så han havde taget et nyt hun kiggede surt på ham og rystede på hovedet, "nej du har snydt så du har ikke vågnet" hun rystede endnu engang på hovedet "nej... Så bliver du nød til at fange mig først" sagde hun drillende og kiggede på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 11:56

Dust grinede lidt af hende og brugte skygge vandring ved at træde ind til side i soveværelset så hun ikke kunne se ham vandre gennem skyggerne og dukke op lige bag ved hende! Hun fik et ordentligt kram bagfra og et kys på halsen "Din herre kan dufte en tændt fisse og nu er han i løbe tid!" sagde han roligt drillende og med blide bevægelser var der en hånd der greb fat om hendes bryst mens den anden skubbede hendes trusser ned så de faldt til gulvet og begyndte at ornanere hende heftigt "Hvad siger min slave til at sutte lidt på hendes herres pik før hun sætter kondomet på?" hviskede han frækt i hendes øre mens han tog sig godt af hende! Han syntes hun var ret fræk at se på når hun stod kun i nederdel især en der dækkede så lidt af hendes lækre krop!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 12:05

Hun kiggede rundt da han forsvandt og fik et chok da han dukkede op bag ved hende og gav hende et kram og et kys på halsen, "det er snød" peb hun da han lagde en hånd på hendes bryst og den anden tog hendes trusser af og stønnede da han begyndte at ornanere hende, hun synes det var snyd da han ikke havde givet hende en chance til at flygte, hun smuttede let og elegant ud af hans kram og hans behandling han var gang i og løb hen i den anden ende af stuen, "jeg gør det når du fanger mig på æeligvis sagde hun drillende, han måtte ikke bruge sin evne det var snyd

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 12:08

Dust smilede roligt og løb let mod hende satte hænderne mod stue bordet der var mellem dem og hoppede op han stødte på hænderne og skubbede fra sig så han lavede en lille salto hen over det og landede ikke så langt fra hende "Kom så her din ballademager din herre er liderlig og han vil have din krop!" sagde han drillende og prøvede at fange hende!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 12:16

Hun betragtede hans bevægelser hen mod hende og hun lod ham komme meget tæt på sig hun lokkede ham, men da han så kom tæt på smuttede hun forbi ham og rakte tunge af ham og smuttede så tilbage til sofaen og rystede på hovedet, "nej" sagde hun drillende han måtte være hurtigere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 12:42

Dust løb rundt om bordet og lavede et hop over sofaen så han landede i den siddende han tog blidt om hende og trak hende ned og side på hans skød så hun havde hans stive pik mod hendes lår "Så fik jeg dig din lille frækkert og nu får du ikke lov til at løbe nogen vegne før jeg er tilfredsstillet og du har fået din belønning!" sagde han frækt mens han holdt om hende så hun ikke løb nogen vegne mens en hånd endte mellem hendes ben og en finger blev ført gennem hendes klit og videre op i hende hvor han finger kneppede hende "Du er da også en være lille drillepind min kære hvis jeg havde været en streng herre overfor dig havde jeg ikke tolereret sådan nogle frækheder!" sagde han frækt mens han så hende tirrende i øjnene "Men jeg nyder nu synet af en lækker sild iført nederdel der løber rundt i min lejlighed og siger at jeg skal fange hende for at få noget på den dumme! Især når det er min artige lille kysse glade slave der driller hendes herre lidt!" han gav hende et langt og intenst kys før han kyssede hende ned af hagen halsen og stoppede ved brysterne som kærligt blev behandlet med hans frie hånd samt blide små bid nap og slikken! Hans anden hånd finger kneppede hende stadig og hans grådige frække måde at behandle hende på var virkeligt ophidsende for man kunne mærke på ham at han ikke havde fået lettet trykket i over 2 en halv dag hvor hun havde vendt ham til at han kunne få lettet det 2 til 3 gange om dagen som minimum!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 13:23

Hun smilede da han løb rundt om bordet men lavede en lille brokkende lyd da han tog om hende og satte hende på hans skød, hun lagde mærke til hans stive pik mod hendes lår, hun vred sig lidt for sjov men hun kunne ikke komme fri han havde et for godt tag om hende, hun stønnede da han førte en finger op i hende og begyndte at finger kneppe hende, hun smilede til ham "men du er ikke streng" sagde hun og kiggede ham i øjne, hun lagde sine hænder på hver side af hans ansigt og smilede til ham inden han kyssede hende intenst, som fortsatte ned af hagen, halsen og stoppede ved brystet som hans frie hånd behanlede, men ogs nappen og slikken. Hun lavede små lyde af hans behandling af hendes krop og hendes underliv som blev finger kneppet, hun smillede og pressede sig ind mod ham og løftede hans ansigt så han kiggede hende i hendes frække og varme øjne, hun lagde hovedet på skrå og smilede til ham inden hun kyssede ham dybt og gav små lyde af og til

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 13:35

Dust nød hendes små lyde og hendes dejlige kyssen og trak fingeren ud af hende for at nappe pesar´et fra hende åbne det og sætte det på plads oppe i hende! Han slap ikke et sekund hendes læber mens han gjorde dette men nu kunne han altså ikke vente mere han sad uroligt og ville gerne have at hun snart lagde benene om livet på ham og lod ham komme til! Han stoppede kort deres kys og smilede lidt til hende "Selvfølgelig er jeg ikk streng overfor dig min kære du gør jo som jeg vil have!" sagde han frækt og bed hende blidt i underlæben for at drille hende på samme måde som hun plejede at drille ham!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 13:43

Hun blev lidt utilfreds da han tog pesaret ud af hendes hånd men han havde nok ret man skulle ikke tage chancer der kunne bringe alvorlige konsekvenser, hun spændte og peb lidt da han trykkede pesaret op i hende uden at slippe kysset, hun pressede sig ind mod ham, hun smilede da han bed hende i underlæben som hun plejede af gøre "hey det er mig der plejer at bide dig i underlæben" peb hun og smilede til ham, hun lagde sine ben roligt sine ben om livet om ham da hun ikke kunne vente længere, hun lagde sine arme om ham og smilede og kyssede ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 13:56

Dust smilede drillende af hende og blev straks mere glad da hun lagde benene om livet på ham så han kunne komme til han trak hende tæt ind til sig og kyssede med mens han mærkede hendes arme der kom rundt om hans hals han smilede til hende "Ja du kunne jo bare have bidt i min læbe før jeg bed i din!" sagde han drillende og begyndte at kysse hende igen før han tog om hans pik satte den mod hendes fisse og trykkede til så den gled indenfor! Han stønnede nydende mod hendes læber ved følelsen af noget han virkelig nød og havde trængt til de sidste par dage "Hmm hvor jeg nyder at mærke min ejendom!" sagde han nydende og begyndte at kneppe hende!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 14:03

Hun smilede da han trak hende tættere ind til sig, hun kradsede ham i nakken da han sagde at så kunne hun bare havde bidt i hans læbe før han bed i hendes, men det var ikke ondt ment at hun kradsede ham det var for sjov og hun smilede os til ham så han kunne se det bare var for sjov. Hun nåede lige at stønne inden de kyssede igen da han satte sin pik mod hendes underliv og gled op i hende, hun havde savnet det her, hun kunne ikke klare dage uden ham og uden deres sex, hun var ogs ved at gå til af træng til ham, hun lænede sig ind mod ham og bed ham i halsen.. for sjov, hun smilede "jeg har savnet min herre" nåede hun lige at sige inden han begyndte at kneppe hende og hun begyndte at stønne mod hans skulder og øre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 14:10

Dust nød lyden af hendes stemme der sagde at hun havde savnet hendes herre og begyndte at stønne han holdt hende siddende som hun gjorde nu for ikke at misse et eneste af hendes dejlige støn mens han kneppede hende han holdt hende blidt fast så hun ikke gav for meget efter for hans pik der huggede hårdt i hende "Din herre har sådan savnet sin slaves fisse du må aldrig nægte mig den er det forstået?" hviskede han frækt i hendes øre mens han blidt kradsede hende ned af ryggen så der kom nogle små lyse striber på hendes hud som forsvandt igen!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 20:04

Hun nappede og kyssede hans hals imens han kneppede hende hårdt, hun stønnede mod hans øre men ikke højt, hun kunne da ikke have at hendes herre blev døv, hun smilede let til ham og bed i hans øreflip, "Ja det er forstået" sagde hun blidt mod hans øre, hun bed sig blidt i læben da han kradsede hende ned af ryggen og fortsatte med at kysse og nappe ham i halsen og stønne ham i øret

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 14 af 22 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum