Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba15 
Lori
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba15 
Valentine
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba15 
Natalie
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba15 
Jake
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba15 
Katrina
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba15 
Sean
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba15 
Lenore
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba15 
Renata
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba15 
Taliia
Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba13Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba14Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Hmm hvem er du?(rapheal)

Side 10 af 22 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22  Næste

Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 8:31

Rapheal faldt roligt i søvn hos ham og rykkede sig ret meget i læbet af natten men fordi han hold om hende og ikke sov rykkede hun ikke væk fra ham. Næste morgen blev Rapheal vækket til lyden af hans runlende mave, hun nussede hans mave blødt og smilede roligt mod hans bryst, "Herre... Du er sulten" hun kiggede op på ham og smilede til ham, hun nussede bare hans mave imens og lagde hoved på buden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 8:39

Dust så hende let i øjnene da hun snakkede og smilede så lidt "Tja jeg har heller ikke fået særlig meget at spise siden du blev min slave jeg har været ret optaget af dig!" sagde han roligt og mente det som en god ting han satte sig roligt op nussede hende på hoften og smilede lidt til hende "Hvordan har kroppen det min kære?" spurgte han roligt og smilede til hende før han let rejste sig og efterlod hende alene under dynen! Han var nød til at få sig noget mad så han skulle ud på jagt efter en skygge eller 2 som han kunne æde og hvis hun ville kunne hun godt hjælpe hendes herre med at lokke nogle ofre ind i en fælde så han kunne spise uforstyrret!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 8:51

Hun smilede da han sagde at han havde været for optaget af hende til at tænke på mad, hun blev liggende da han satte sig op i sengen og smilede til ham da han nussede hendes hofte, hendes krop havde det faktisk meget bedre, "meget bedre" sagde hun roligt, hendes røv var ikke så øm som den havde været, hun kiggede efter ham da han rejste sig op for sengen og efter lod hende alene i sengen, hun tog dynen over hovedet og gemte sig under dynen, hun stak noget af sit ansigt op fra dynen så man kun lige kunne se hendes ansigt til hendes øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 8:59

Dust smilede roligt af hende da hun så sød ud som hun lå der og tittede frem fra under dynen "Jeg tror jeg får brug dig til at skaffe mig noget mad Rapheal er du ikke sød at gå ind og tage din sorte nederdel og top på som jeg købte til dig i går?" spurgte han roligt og strøg en hånd gennem hendes hår!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 9:04

Hun lagde hovedet på skrå da han sagde han nok fik brug for hende til at skaffe ham mad, hun smilede og nikkede "Ja herre" hun tog dynen af sig og rejste sig op og gik ind mod hendes værelse hvor hendes tøj lå, hun tog det ud af posen, tog nederdelen, toppen og et par af det undertøj han havde givet, hun begyndte at tage det på inde på værelset og da hun blev færdig gik hun ind i stuen og stod lidt og ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 9:10

Dust kom roligt ind til hende i hans sædvanlige tøj men lod dog Samehada stå for kun at tage skarpretter sværdet med sig på hans ryg han betragtede hende let med et smil og rettede lidt på toppen før han nikkede for sig selv "Perfekt!" sagde han roligt og strøg hende under hagen mens han så hende dybt i øjnene "Nu skal du lokke nogle ofre hen til din herre så jeg kan få noget at spise! Kom med jeg kender et godt sted!" han tog hende med udenfor og hen til en gyde ikke langt derfra hvor han i fred kunne spise hvem end hun fik hen til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 9:18

Hun lod ham rette på hendes tøj så det sad som han syntes det skulle side, hun smilede til ham da han strøg hende under hagen, hun lagde hovedet på skrå da han sagde hun skulle hjælpe ham med at finde ofre så han kunne spise, men hun tænkte ikke særlig meget over det hun fulgte bare med ham hen til en gyde som han tog hende hen til, "hvad skal jeg gøre herre" hun var lidt i tvivl om hvad hun skulle gøre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 9:26

Dust vendte sig let mod hende og smilede roligt mens han nussede en hånd gennem hendes hår så det sad lidt anderledes og hun så lidt mere fræk ud "Du skal lokke nogen herind så jeg kan spise dem i fred jeg har ikke selv energi nok til at få fat i dem så jeg har brug for at du gør det!" sagde han roligt og strøg hendes hals med kærlige bevægelser!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 9:31

Hun smilede da han strøg en hånd gennem hendes hår, hun nikkede til hvad hun skulle, det... lød let, hun kiggede på ham "Okay" sagde hun roligt, hun smilede da han strøg hendes hals, hun gav ham et hurtigt kys inden hun gik ud af gyden for at finde et ofre til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 9:37

Dust kyssede blidt igen og betragtede hende mens hun gik ud af gyden for at finde ham noget mad! Det var en god slave han havde fundet sig her nu var det jo bare om hun kunne opfylde hans opgave tilfredsstillende nok og da hun havde forladt gyden og stod ude ved en af vejene var der masser af mennesker hun kunne vælge imellem! Dust ville helt klart sætte pris på at hun fandt et lækkert kvindeligt offer hvis hun kunne men han ville ikke have noget imod at hun bragte ham en mand han havde jo trossalt bedt hende om at tage top og nederdel på så man kunne se hendes lækre krops former og derved var det nemmere at lokke mænd og lesbiske ind!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 9:44

Hun kiggede lidt rundt og kiggede på de masse af mennesker som gik rundt, både piger og drenge, hun valgte at ville starte med at finde et mandeligt offer da de var nemmest at lokke til en sort håret fyr hen, hun fik ham lokket med ind i gyden, hun kom gående ind med ham, den sort håret fyr havde armen om hende mens han talte om et eller andet som hun ikke lyttede efter, hun gik hen til sin herre og den sort håret fyr stod lidt og kiggede på Dust "hvem er han" spurgte han lidt gnaven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 9:54

Dust smilede ondskabsfuldt og rettede sig roligt op så på fyren med sine kolde øjne og lagde hovedet på skrå "Jeg er det sidste du kommer til at opleve!" sagde han roligt "Og kan du så slippe min slave hendes krop tilhøre mig!" Dust greb fat i fyrens tøj og tvang ham op af muren med en hånd for hans mund og selvom fyren prøvede at skrige kunne det ikke høres mod Dust´es hånd mens Dust spiste hans skygge og efterlod ham død på jorden! Dust slikkede sig om munden og virkede tilfreds men han var stadig sulten "Gå ud og find mig en mere se om du kan skaffe mig en kvinde denne her gang!" sagde han roligt til Rapheal mens han gemte liget af vejen mellem nogle skraldespande!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 9:58

Den sort håret fyr var forvirret og han sagde ikke ret mere, Rapeal så til imens Dust spiste, hun kiggede lidt omkring i gyden, hun plejede altid at sove i en gyde, dette var som at komme hjem igen, hun kiggede hen på Dust da han bede om en mere og denne gang en kvinde, hun nikkede og gik ud af gyden igen, hun fandt hurtigt en lyshåret pige som kom gående mod hende, hun tog hende i armen og rev hende med ind i gyden, hun stilte hende foran sin herre og denne gang sagde offeret ikke hun så blot skræmt ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 10:07

Dust så roligt på den pige Rapheal var kommet med hun var ret pæn at se på og Dust gik roligt rundt om hende stoppede bag ofret og lagde roligt en arm om ofret strøg hende på halsen og ned af brysterne hendes vejrtrækning blev mere intens nu hvor han rørte ved hende og hun virkede nervøs og meget bange "Hvor er du god mod mig Rapheal sådan at komme med en lækker godbid til mig!" sagde han roligt mens pigen var stiv af skræk hun turde ikke flytte sig ud af stedet af frygt for hvad han kunne finde på at gøre!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 10:12

Rapheal kiggede på Dust og pigen som han rørte, man kunne se på pigen var stiv af skræk, hun var helt tavst, og man kunne nærmest høre hendes hjerte slå i et hastigt tempo, Rapheal betragtede Dust strøg ned af pigens hals til hendes bryst, hun kiggede lidt omkring igen da hun ikke rigtig gad at kigge på det, hun sukkede da han sagde hun var god mod ham sådan at komme med en lækker godbid, hun kiggede ikke hen på ham men væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 10:22

Med et kunne man høre Dust spise og der gik ikke lang tid før pigen faldt til jorden Dust gik rolig hen til Rapheal strøg hendes kind og kyssede hende blidt "Tak Rapheal jeg er blevet mæt nu!" sagde han roligt og strøg hendes bryst med en tirrende bevægelse! Dust tændte på hende og da han havde ravet på pigen han lige havde spist var det gået op for ham at han ikke gad kneppe hende han foretrak sine slavers dejlige kroppe og lige foran ham stod en slave der lystigt havde spredt ben for ham de sidste par dage "Lad os gå hjem du har ikke fået noget at spise i noget tid og jeg vil ikke have du bliver for tynd!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 10:27

Rapheal hørte pigens lig falde til jorden, hun vende ansigtsigt mod Dust da han strøg hendes kind og mærkede hans læber mod sine, hun smilede til ham "godt" sagde hun roligt, hun kiggede op på ham da han strøg hendes bryster hun smilede til ham, hun kiggede ned i jorden et stykke tid og kørte foden hen af asfalten før hun kiggede op på ham igen, hun nikkede roligt "Okay" hun var ikke særlig sulten men vis han ville have hun skulle spise måtte hun vel spise

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 10:34

Dust smilede roligt da hun så på ham "Er der noget galt Rapheal du er meget stille?" spurgte han roligt mens han begyndte at gå med hende ved hans side folk kiggede efter dem da de kom ud fra gyden de lagde mærke til slavemærket ved hendes hals og tænkte at hun måtte tilhøre Dust der gik lige ved siden af hende en slaves plads var jo som regel ved slavens ejers side medmindre de havde fået besked på andet!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 10:37

Hun smilede lidt falsk til ham da hun ikke ville være uhøflig over for sin herre "nej" sagde hun roligt og gik med ham ved hans side, igen kiggede folk og hun pressede sig ind mod Dust, hun kiggede efter en fyr som kiggede meget på hende, kendte hun ham... hun syntes det men.. det var ikke sikkert, hun kiggede op på Dust igen og lagde hovedet på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 10:39

Dust strøg roligt hendes nakke mens de gik og var ligeglad med at folk kiggede hvis de prøvede på noget ville de få problemer "Du skal ikke lyve overfor din herre Rapheal når du snakker til mig siger du sandheden!" sagde han roligt da han gennemskuede hendes falske smil!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 10:43

Rapheal mærkede Dust strøg mod hendes nakke og sukkede let, hun ville ikke helt sige hvad der var galt hun holde det for sig selv, så hun prøvede igen denne gang lod hun bare vær med at smile, "der er intet galt herre jeg siger sandheden" sagde hun roligt og smilede ikke da han tydelig vis havde lagt mærke til hendes falske smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 10:47

Dust kunne mærke på hende at der var noget galt og da de igen stod i lejligheden så han hende i øjnene "Slave jeg kan mærke at der er noget galt og jeg beordrer dig til at sige hvad det er!" sagde han roligt og var tydeligvis ikke glad over at hun ikke fortalte ham sandheden Dust tolererede ikke løgn især ikke fra hans slaver de skulle kende deres plads og vide at når han spurgte dem om noget havde de bare at sige sandheden!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 10:49

Rapheal undgik hans blik da de igen stod i lejligheden og han kiggede hende i øjne, hun rystede på hovedet hun ville ikke sige det om han så prøvede at tvinge det ud af hende, "der er ikke noget galt herre" sagde hun roligt og kiggede ned i gulvet, hun ville ikke sige det og han kunne ikke tvinge hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 10:55

Dust gik tæt på hende løftede blidt hendes hoved så deres øjne mødtes og kyssede hende uden at slippe hendes blik "Rapheal jeg holder meget af dig og jeg har ikke lyst til at straffe dig du har været en dejlig slave de sidste par dage!" sagde han roligt og nussede hendes hage "Vil du ikk være sød og fortælle mig hvad der nager dit hjerte?" hans smukke øjne glimtede blidt og den tryghed hun havde fundet hos ham udstrålede virkelig fra ham lige nu hvor de stod tæt sammen og Dust udviste tegn på at være mild og kærlig overfor hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 11:05

Hun så op på ham da hun var tvunget til det fordi han løftede hendes hoved så de kiggede hinanden i øjne, hun mærkede hans læber mod hendes hun lagde sine hænder på hver side af hans kinder, men hun fjernede dem igen da han bede hende om at fortælle hvad det var der var galt, hun sukkede, nej hun kunne ikke fortælle ham det, han var hendes herre ikke noget andet, men.. han bede om det og nu når de stod så tæt, hun kiggede op i hans øjne som låste hende fast, hun kunne ikke kigge væk fra hans øjne, "det bare... da du holde om hende pigen gik det bare op for mig at... jeg kan lide dig på den samme måde som jeg har kunnet lide en anden, men jeg er kun din slave" hun rev sig ud af hans blik, *Åh... Dahvie* hun vende sig om "jeg... går ind på mit værelse" sagde hun og gik mod sit værelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmm hvem er du?(rapheal) - Page 10 Empty Sv: Hmm hvem er du?(rapheal)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 10 af 22 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum