Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I can see!! //Sean//
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: I can see!! //Sean//
De svarede derfor ikke. De satte Luce på en stol og Elyas satte sig ved siden af hende, kun for at opdage Mary rendte forvirret rundt som en forvildet høne.
"Mary...Slap af. Hent noget vand og forbindinger" Kvinden arbejdede meget bedre, når nogen fortalte hende hvad hun skulle. Hun nikkede og gik straks i gang med at pumpe vand op fra en indendørs pumpe i køkkenet. Elyas så lidt på Luce.
"Luce...Ingen af os ved hvad der er sket. Det ene øjeblik løber du ind af døren og skulle efter sigende have været ret glad..." han gjorde en kort gestus mod Mary, som havde fortalt ham det tidligere, da han ville have lidt mad, trods han som dæmon faktisk ikke behøvede det. Det var hyggeligt at spise.
"..Det andet falder du ned af trappen og min onkel ved ikke om han skal være sur eller lettet over du stadig trækker vejret. Hvad der end er sket, er det slemt nok til at min onkel er fornærmet eller sur over det og det går nok ikke over med det samme...Husker du da slet intet?" spurgte han. Mary kom over med spanden. Elyas tog en klud, gjorde den våd, og fjernede roligt viskestykker, for at vaske det værste blod og skidt af, så de kunne få en forbinding på hende.
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Elyas vaskede sine hænder og så lidt på hende.
"Luce...Du har været her hele dagen. Jeg ved ikke hvor længe siden det er du har været hos ham...Sakref...Men du må åbenbart have mistet lidt at hukommelsen efter faldet. Bare et godt råd. End til du kan huske hvad der er sket, må du nok hellere lade Sean være, ellers risikere du bare at gøre det hele værre" kommenterede han. Han havde flere gange gjort sin onkel vred og hver gang han havde forfulgt emnet, uden at lade ham køle lidt ned først, var det hele bare blevet meget værre.
"Han vil rive dig rundt i manegen til du knap nok kan stå på benene, til du beder om tilgivelse og siger du aldrig vil gøre det igen, uden du ved hvad du faktisk snakker om" han drillede selvfølgelig lidt, men det var ikke løgn at Sean kunne være ret...Farlig.
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Rafaela- Evolved
"Luce...Hvorfor skulle jeg lyve? du har været her hele dagen og snakket med Sean. Lyt nu til mig, når jeg siger du må have mistet lidt af din hukommelse under faldet!" han lød mindste lige så sikker i sin sag. Men ærlig talt orkede han ikke at diskutere det, han viste bare det kunne være farligt for hende at snakke med Sean, hvis hun alligevel ikke huskede hvad der var sket. At Sean nok bare ville blive mindst dobbelt så sur.
"Held og lykke. Du finder ham kun hvis han selv vil findes" Nogen gange kunne han ikke engang selv finde ham i huset og så stort var det nu heller ikke. andre gange havde han bare låst sig inde på sit værelse, et tegn på at han ville være alene. Han så lidt på hendes ynkelige forsøg på at gå og forbandede stædige folk. Men han gjorde intet for at stoppe hende. Hun var sådan set ikke hans problem. Han havde for længst lært at blande sig uden om sådanne ting, der ikke angik ham.
Rafaela- Evolved
"Hun har ondt, Elyas. Og er forvirret. Gør ikke dette til din kamp"
Sean var ikke på sit værelse. Det var måske der han normalt søgte hen, når der var noget, men lige nu ønskede han ikke selskab. Han ønskede ingen folk i nærheden af sig og ønskede ingen stemmer der kunne forstyrre ham. Og hvilket bedre sted var der end biblioteket? Masser af stille bøger, med ord i stedet for stemmer. Han havde lukket døren efter sig og gået ind mellem de forskellige reoler. først lagde han slet ikke mærke til bøgerne, men til sidst tog han en af dem ud og begyndte at bladre i den, for at tænke på nogle andre ting, for at få styr på sit temperament.
Rafaela- Evolved
Sean bladrede lidt videre. Han var ikke helt opmærksom på tiden eller noget andet. Han lod blikket glide fra den ene side til den næste, selv om han allerede kendte denne bog alt for godt...Bogen der fortalte om det ritual han havde været igennem. Han viste ikke helt hvorfor han havde valgt den, måske fordi den havde...Krævet så meget af ham? Han ville ikke miste bogen, men han ville heller ikke vise den til andre eller være skyld i andre også gennemgik ritualet. Da døren gled op lukkede han bogen og satte den plads. Luce stemme nåede hans ører og selv om han hørte både hvor ked af det hun var og smerten, havde han ikke lyst til at snakke med hende.
"Hvad vil du nu?" hans stemme kunne skære igennem jern, så kold og hård var den. Han gjorde det med vilje, i håb om hun ville fatte budskabet og gå sin vej.
"Har du ikke terroriseret mig nok i dag?" knurrede han og kom til syne fra bag nogle reoler. Han lænte sig op af en af reolerne med armene over kors og så lidt på hende.
"Du lever, du kan stå. Hurra. Var der andet?"
Hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle gøre eller hvor hun skulle lede hvis hun ikke fandt Sean. Hun anede ikke hvad der var sket denne dag overhovedet. Efter hendes hoved var det stadig mandag, men i virkeligheden var den Torsdag. Det hele var vendt op og ned og hun forstod virkelig ikke hvad der skete rundt omkring hende. Mary og Elyas havde sagt hun havde været der hele dagen, men det kunne hun overhovedet ikke få til og passe sammen med det der foregik oppe i hendes hoved. Da hun endelig hørte Seans stemme blev hun overrasket og nærmest forskrækket over hvor kold og hård hans stemme egentlig var. Hvad havde hun villet denne dag? Hun forstod virkelig ikke hvad hun skulle tro. Hun bed sig usikkert i læben "Sean jeg vil snakke med dig..." hendes stemme fortalte tydeligt, at der ikke skulle meget mere til for, at hun begyndte og tude. Hun prøvede og finde ud af hvor hans stemme kom fra, men hun havde det som om hendes sanser overhovedet ikke ville samarbejde for og finde ham så hun blev stående hvor hun var "Sean hvad mener du? Jeg forstår virkelig ikke hvad der er sket..." hendes hjerne kørte på højtryk for og regne ud, hvad der skete rundt omkring hende, men alligevel kunne hun ikke finde årsagen til hvad der var sket siden hun havde terroriseret ham denne dag og hvorfor hun var kommet hjem til ham denne dag. Hun kiggede på hans aura. Den så meget vred, kold og hård ud. Det nærmest skræmte hende, at se på hans aura, men så stædig som hun var ville hun vide hvad det var der skete. Hun haltede tættere på ham og bed sig hårdt i læben for ikke og skrige. Hun stoppede nogle få skridt fra ham "Sean fortæl mig hvorfor du er sur på mig. Jeg beder dig"
Rafaela- Evolved
"Hvis du virkelig har tænkt dig at lege glemme-leg, så lad mig venligst være i fred og snak først til mig, når du har noget mere interessant at fortælle" svarede han koldt og afstandtagende.
"Du kan tage Bruce når du ønsker det. Han venter sikkert kun på at blive bragt til sin far. Så længe du lader Connor være, er jeg glad" han rettede sig op og gik uden om hende, for at gå hen til døren.
Han gad ikke dette her. Han ville bare være i fred. Havde mest lyst til at flænse en...
I et øjeblik mærkede han hvordan hans temperament blussede op, men mange års træning fik ham til at kontrollere det og han lod nogle af de værste spændinger forsvinde ved at trække vejret dybt og tælle til ti. Eller tyve. Men også kun nogle af dem...
Rafaela- Evolved
Rafaela- Evolved
Sean så lidt på hende. Han havde slet ikke lyst til at snakke med hende. Ikke lige nu. Påstod hun virkelig hun intet kunne huske? De tårer...Virkede sande nok. Men...Han var ikke klar til det. Nej. Hellere vente noget tid og se hvor meget hun huskede senere.
"Luce. Du må altid komme her. Blot, ønsker jeg ikke dit selskab lige nu" han lød som om han lavede forretning og ikke som om han snakkede med en ven.
"Vi kan snakke, når du kommer til fornuft. Når du er kommet dig efter dit slag og...På mirakuløst vis har fået din såkaldte hukommelse tilbage" han viste ikke helt om han skulle tro det, men hvis det var den leg hun legede, så fint.
"JEg har intet mere at sige til dig. Accepter jeg trækker mig tilbage" og så havde han intet mere at sige.
"Jeg vil være tilfreds ved at møde Sakref" bekræftede han dog, inden han forsvandt ud af døren og gik mod sit værelse.
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Okay, maybe I need your help! - Sean
» What do you want?-Sean
» I NEED YOUR HELP -SEAN!-
» I have come to thank you - Sean XXX
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine