Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I can see!! //Sean//
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: I can see!! //Sean//
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"Hvilket spørgsmål? Hør Luce...Jeg ved ikke hvordan du er endt med at vide noget om...Noget af det. Men jeg kan lige så godt sige det som det er. Jeg vil ikke snakke om tingene. Du har på en eller anden måde fået adgang til ting som ingen skal vide noget om. Dette betyder også at du vil tvinge mig til at dræbe dig, hvis du snakker om det til nogen som helst anden. Selv din elskede Josh" Han var rolig, mens han sagde det. Han prøvede ikke at skræmme hende, han var fuldkommen rolig...Så rolig at der ikke ville herske tvivl om at han ville gøre det, hvis han følte sig tvunget til det.
"Samt, ikke mindst, den du evt. fortæller det til,også vil lide døden. Jeg kan ikke og vil ikke have nogen ved noget om det!" det blev sagt bestemt. Nille havde engang tvunget sig adgang til nogle af de samme ting. Han havde senere fundet en der kunne fjerne de minder fra hende, så han kunne slappe af igen. Men nu ville han hele tiden have denne trussel over sit hovedet...Han kunne virkelig ikke lide det. Han var anspændt. Følte sig...truet.
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Rafaela- Evolved
"Det er aften. Du er velkommen til at vente til i morgen tidligt med at flytte Bruce" svarede han så, skiftede galant emne, som man ville have gjort det...For længe siden. Og dengang ville ingen modsige ham eller være dum nok til at tage emnet op igen. Men han viste snart ikke længere, hvis der var noget denne tid manglede, var det et fungerende rangsystem og respekt.
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Hun rejste sig op og gik hen til ham. Hun stoppede nogle få skridt fra ham og stod nærmest stift til jorden som var der noget der holdt hendes krop stift ret op og ned. "Sean ikke skift emne når jeg snakker med dig! Jeg hader når folk gør det for og sige det lige ud! Hvad er der så ved den fortid som irritere dig?" hendes stemme var kort og kontant. Det var blevet mere tydeligt, at Sakref havde vendt hendes hjerne om fra slavelivets tanker til mere lærlinge tanker som var blevet mere bestemte.
Rafaela- Evolved
"Hvad vil du vide? Min familie består af adelige og stærke mennesker. Uhyre traditionelle og ikke nogen der viger fra normen? At min far var en simpel landmand, at min mor blev syg i de sidste år jeg tilbragte hjemme? At min bror er død og hans død gik min mor så meget på at hun nogen gange troede jeg var ham? At jeg flygtede hjemmefra så snart jeg blev gammel nok, gav min familie ryggen og flygtede ud i den store verden?" Tingene, løgnene og sandheden, var så rodet sammen i det han fortalte, at det ville svært selv for den øvede at sortere dem. Altså, med undtagen for Sean. Hans far og mor havde også været dæmoner, der havde levet et for langt liv. De havde været rige og været godt anset i byen...Til de havde fået deres første barn. Hans bror levede endnu. Hans far var ikke landmand. Og morens sygdom...Var svært undervurderet. Han vendte siden til hende, for at overbevise hende om at han ikke gad snakke om det og at han allerede nu havde givet hende mere end hun burde have håbet på.
"De er alle døde nu. Så hvad betyder det længere? Jeg ønsker ikke at tale om det Luce. Som min ven havde jeg troet du i det mindste ville respektere det!" han lød svagt såret, selv om han skjulte det godt. Skuffet, som om han havde forventet mere af hende end af andre.
Rafaela- Evolved
"Du kalder mig en løgner. Svar mig i det mindste hvorfor. Er jeg måske ikke den der kender min egen historie bedst? Tingene skete i en hel anden verden. En du ikke kender"
//Kreavsigt//
Rafaela- Evolved
"Du beskylder mig stadig for at lyve. Og du har stadig ikke svaret på mit spørgsmål. Så inden du går videre, så hav i det mindste ære nok til at svare mig på mit spørgsmål. For jeg er af den mening at det er en ugrundet beskyldning, en jeg ikke vil finde mig i" svarede han kort.
Rafaela- Evolved
"Du beskylder mig, uden at give mig mulighed for at forklare mig" hans stemme var slående kold. Noget der ville have slået normale folk tilbage. Den var kold og hård. Han rettede ryggen og så ned på hende, nærmest bedømte hende. Lagde ikke skjul på at han var utilfreds og fornærmet over hendes beskyldning.
"Og hvordan kan jeg beskytte mig mod sådan en beskyldning, når du ikke fortæller mig noget? Men måske ønsker du at skændes med mig, at være uvenner og vred. I så fald må jeg skuffe dig. Jeg har andre ting at lave, end at skændes med en kvinde der vedbliver kaste den ene fornærmelse efter den anden, efter mig" svarede han, i samme stemme.
Rafaela- Evolved
"Hvad er det? Har du ikke ord til at forklare de beskyldninger du slynger efter mig?" han nægtede at se varslerne, trak sig væk fra hende så han ikke kunne se dem, ikke være en del af det.
"Du siger jeg lyver, efter at have tvunget dig adgang til min fortid. En fortid jeg dækker over med mit liv. Kan du ikke forstå det? Jeg ønsker ikke og vil ikke have nogle ved noget om den. At de stiller dumme spørgsmål hele tiden, at de bliver påvirket af den. Tror de var hvordan jeg er og hvorfor jeg er som jeg er...Det betyder alt sammen intet! Det er farlig for mig at folk kender til det. Hvis du virkelig var min ven ville du forstå en hentydning, men næ nej. Du skulle absolut have det forklaret, som om min historie i virkeligheden er en åben bog!" noget vredt glimtede bag det kolde og hårde.
"Og hvis du, efter at have snaget i mine private sager, stadig ønsker at fornærme mig yderligere, må du gå. Jeg kan garantere dig. Jeg har ikke løget over for dig. Ikke før nu. Og det er kun for at lære dig ikke at snage! Min fortid er og forbliver min. Ingen andre skal blande sig i den!" i et øjeblik så det ud som om han ville dræbe for at understrege det. Men han fik hold på sig selv.
"Det er et princip jeg har. Og det ændre jeg ikke på" og mere havde han ikke at sige til det.
Rafaela- Evolved
"Det er din egen skyld. Du kunne have forstået en hentydning" svarede han, en anelse mere blidt nu. Men stadig ikke lige så venligt og åbenhjertigt, som i starten.
"Hvis du er så ligeglad, hvorfor så starte et skænderi om det?" spurgte han, nu en anelse træt. Han havde nægtet at se varslerne, så han havde ikke set dem. I princippet havde det været spild af energi for hende.
"Den sidste der lærte for meget om mig, hjalp jeg med at få slettet sin hukommelse" svarede han kort. Hvad havde hun regnet med? At han ville få ondt af hende? åh nej, det var han stadig for vred til. At han ville finde på en løsning til hende? han havde ingen. Andet end, som han lige havde sagt, finde en der kunne slette hendes hukommelse om det.
Han sukkede lettere irriteret.
"Vær nu ikke dum. Connor tilhøre mig nu og du får ikke lov til at forlade huset med ham. Der er intet mellemværende imellem os. Om du ønsker vores venskab eller ej, er dog op til dig" svarede han. Man kunne høre han mente det. Hvis hun ikke ønskede at se ham mere, ville han ikke sætte sig imod det, men bare lade det ske. Men man kunne også høre han ikke ville lade Connor forlade stedet.
Rafaela- Evolved
"Åh, så nu kan du godt acceptere det?" lod hans kommentar. Over for alle andre ville han have lydt hånlig, men nu lød han bare kold og til en hvis del skuffet. Som om han havde forventet noget helt andet af hende.
Endelig sank hans skuldre og han så lidt på væk, før han svarede hende igen.
"Du kan sove her, spise her og generelt være her så længe du lyster. Jeg har en fornemmelse af det alligevel vil gå lang tid, før vi ses igen. Men nu har jeg fundet ud af du ikke er bedre end alle andre, så du må have mig undskyldt, hvis jeg har andre ting at tage mig til" Han lød forretningsmæssig nu. Hans måde at holde eventuelle følelser væk.
Rafaela- Evolved
"Din tolkning, ikke min" svarede han kort for hovedet, før han vendte ryggen til hende, trods hun ikke kunne se det. Han var...Trist over det. Han havde set Luce som en sammensvoren. Havde han ikke tidligere på dagen tænkt den glade tanke at hun netop var ligeglad med hans historie? Hvorfor var det, at hver gang han tænkte over det, begyndte folk netop at forlange svar, på ting han ikke ville fortælle dem?
"Jeg kan finde en der kan slette din hukommelse, kun den del hvor du har set min fortidshistorie. I så fald vil vi begge være gladere" han lød som om han prøvede at finde en løsning på et problem. hvad det jo også var. Han ville personlig føle sig meget bedre tilpas, hvis Luce slet intet huskede eller viste om det. At hun så ville spørge igen en dag, var oplagt. Men så måtte han jo bare holde hende lidt på afstand i stedet for at behandle hende som en ven.
"I så fald ses vi jo nok. En dag" sluttede han af, ingen han hørte hende løbe ud af rummet. En handling der faktisk gjorde ham vred.
Rafaela- Evolved
"Gå tilbage i seng!" fik han næsten snerret. Elyas så lidt efter ham, men greb så nogle bukser han fik kæmpet sig i, mens han halvløb for at følge efter Sean, som var hurtigere end ham. Hvor mange var nu faldet ned af trappen? Overraskende mange. Utroligt så klodsede folk var! Disse tanker gled gennem hans hoved, da han stod stille for oven og så ned på kvinden han ikke var særlig enig med. Var hun dum? Noget overbeviste ham om det. Elyas var den første til at løbe ned af trappen, undgik blodet der var på visse af trinnene. Han satte sig på hug ved siden af Luce og tog hendes puls, da han havde mærket den var fin, så han op på sin onkel med et vildt blik. Hvad skulle de gøre? Hun var jo skadet og ingen af dem var læger!
Sean gik endelig ned til dem, ca. samtidig kom Sigmund og Mary løbende, som altid var de længe op og havde ikke sovet. Mary slog hænderne op for munden i en uudtalt rædsels. Sigmund var dog van til lidt af hvert og ventede på instruktioner fra Sean.
"Sigmund. Hent spåmanden...Ham jeg snakkede om en gang for længe siden. Jeg skal bruge ham igen" Sigmund så lidt på ham, men nikkede så og forlod huset. Sean bukkede sig ned over Luce og tjekkede intet var brækket. Elyas virkede helt lettet over at han tog over.
Med en kold mine daskede Sean hende på kinden for at få hende til at vågne op.
"Mary. Hent kassen" Lidt efter kom hun løbende med en førstehjælps kasse og nogle viskestykker. Sean tog et af viskestykkerne og holdt det mod Luces hoved, hvor der var gået hul, for at stoppe blødningen. Ingen turde sætte sig imod ham, når han var i dette kolde og uberegnelige humør.
Rafaela- Evolved
Hendes øjne sitrede og en svag form for rolighed gled over Sean. Hun levede, hun bevægede sig og virkede hverken lammet eller andet. Bare omtumlet efter sit fald. Sikkert med hjernerystelse. Tanken om at holde hende vågen det næste døgns tid huede ham ikke. Han havde andet at lave! Stadig vred, stadig fornærmet, over alt det med hans fortid, svarede han ikke med det samme. Han koncentrerede sig om hendes sår. Elyas havde sat sig ned på gulvet og studerede dem. Luce næsten hviskede et eller andet. Sean så kort på hende. Så trak han sig tilbage.
"Mary, tag over. Hun lever, hun snakker, hun er bare lidt forvirret og har sikkert hjernerystelse. stop blødningen og giv hende en forbinding, noget at drikke. Giv hende et værelse, giv hvad hun har brug for. Bare lad vær med at forstyrre mig med det" Mary så lidt på ham, som om hun ikke troede sine egne ord, men stumpt gled hun ned ved siden af Luce og overtog viskestykket, for at pleje Luce. Hun måtte ikke modsætte sig sin Herres ordre, men hun undrede sig over hvad der kunne have gjort Sean så kold angående Luce, plejede de ikke altid at hænge om hinanden når de endelig så hinanden?
"rolig min pige..." lød Marys blide stemme til Luce.
"Han er lidt sur. Du faldt vist ned af trappen og slog hovedet slemt. Det skal nok gå" nikkede hun.
"Elyas, min kære, lad os få hende ned i køkkenet, så vi kan få set til såret" Elyas rejste sig op for at hjælpe med at støtte Luce ned i køkkenet...Når de altså fik kæmpet hende op. Han greb fat i hendes ene arm og prøvede først at få hende op og sidde, lidt efter op og stå, mens Mary rendte efter, travlt optaget med stadig at stoppe blodet.
"Stille og roligt..." vimsede hun.
Hun tog sig til hovedet og mærkede noget der var brændende varmt på hendes hånd. Hun kunne lugte det var blod og varmen fra blodet vidste store tegn for hende, at det kun kunne komme fra hende af. Hun var forvirret. Hun undrede sig over hvad det egentlig var hun så. Hun kunne jo ikke huske, at hun havde fået noget af sit syn tilbage for kort tid siden. "Hvad er det jeg kan se?..." mumlede hun svagt for sig selv. Hun ville rejse sig, men kunne ikke alligevel da der var for mange omkring hende. Hun hørte Sean snakke til Mary. Han havde virket så sur siden hun var vågnet. Hvad var der galt med ham? Hvorfor var han pludselig blevet så kold? Hun ville spørge ham, men der var for meget der forstyrrede hende. Hendes hoved dunkede voldsomt "Sean...Hvorfor du sur?..." man kunne høre på hendes stemme at hun var bekymret og meget forvirret. Hvad var der sket det sidste stykke tid? Tankerne fløj rundt i hovedet på hende med spørgsmål samtidig med, at hendes hoved dunkede. Hun kiggede på Marys aura da hun hørte hendes stemme "Hvorfor er han sur? Hvad der sket?" hun var kun interesseret i hvad der havde gjort Sean så sur. Han havde haft mange perioder hvor han havde været sur, men aldrig ladet det gå udover hende "Hvorfor faldt jeg ned af trappen? Hvad lavede jeg her?" der var stor forvirring i hendes stemme. Hun kiggede forvirret rundt og rejste sig på en meget underlig måde ved hjælp af Elyas og Mary. Hun støttede sig til dem imens hun gik med dem ned til køkkenet. Hun kiggede dog hele tiden bagud på Sean og undrede sig meget imens hun humpede afsted. Da de kom ned til køkkenet blev hun sat på en stol og holdt hviskestykket mod sit hoved imens hun så Mary løbe forvirret rundt "Mary...Hvorfor var jeg kommet her? Hvordan faldt jeg ned af trappen? Jeg kan overhovedet ikke huske noget med, at jeg var kommet her hen. Det sidste jeg husker var, at jeg var hjemme ved Sakref"
Rafaela- Evolved
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Okay, maybe I need your help! - Sean
» What do you want?-Sean
» I NEED YOUR HELP -SEAN!-
» I have come to thank you - Sean XXX
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine