Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I can see!! //Sean//
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: I can see!! //Sean//
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Han rejste sig op, gik rundt om bordet og satte sig i sofaen ved siden af Luce, lagde venligt en hånd mod hendes arm, så hun viste han var der - selv om hun nok allerede havde mærket hans tilstedeværelse.
"Vi aftale fra starten at Connor skulle være...Min. Men det fjerner ikke dine moderlige følelser. Derfor må du selvfølgelig gerne komme og se til ham, skønt jeg ikke ved om det vil hjælpe på nogen måde. Men du er gravid igen. Du vil få en ny chance til at tage dig af et nyt barn" han smilte let til hende.
Han ville gerne beskytte dem,men hvis de rejste ud af byen ville han ikke kunne få nogle mænd til at holde øje med dem. Han måtte bare håbe på det bedste...
Han grinte let.
"Savne mig? En stor, kold og ikke mindst ond dæmon?" pointerede han
"En du i starten hadede en hel del?" det var sjovt at tænke tilbage på. Hun havde hadet ham ganske enkelt fordi han var dæmon. Så vidt han huskede.
"Her bliver tomt uden din tilstedeværelse. Selvfølgelig vil jeg gerne holde kontakten. Jeg er her jo altid...Eller i hvert fald for nu. Du ved du har mig, når du skal bruge mig" forsikrede han.
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Rafaela- Evolved
"Tiderne er i den grad ændret" mumlede han roligt og gav hende dermed ret. Der var krig nu. Han havde bedre kontrol med sit dæmoniske jeg, han havde bedre styr på sit personlige liv. Han var fundet tilpas og havde både arbejde, penge og folk. Faktisk overvejede han bare hvornår det hele ville få galt igen.
"Tak" svarede han roligt. Og kom så med en anden ting han havde tænkt lidt over.
"Jeg vil gerne møde Sakref" han nævnte intet om hvorfor. bare at han gerne ville.
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Rafaela- Evolved
"Jeg vil møde ham og selv bedømme ham. Folk er begyndt at snakke meget om ham, de fleste med en positiv tilgang. Jeg er uhyrlig nysgerrig og må selv se hvad jeg er oppe imod. Jeg må vide hvad han er for en, jeg må vide hvad folk snakker om. Gode oplysninger om ham kan give nogle gode penge" smilte han roligt. uden betænkeligheder ved at sige det, af to grunde. Den ene var at Luce ikke ville sige det videre. Hvis hun gjorde, ville han finde ud af det og så skulle hun nok blive straffet for det. den anden var at det ikke betød noget om Sakref viste det eller ej. han var sikkert van til det alligevel.
Rafaela- Evolved
"Jeg tvivler på han behøves se mig som en fare. Tilgiv mig. Det var en flygtig tanke. Jeg tænker altid på forretninger. Mit hovedmål er bare at se ham og bedømme ham. Er det så skidt jeg er interesseret i en mand, som efter sigende skulle hjælpe dig? Jeg ser efter mine venner" svarede han roligt, men en smule forurettet. Hun skulle ikke bare anklage ham!
"Hvad angående dig, forstår jeg ikke hvorfor du tror jeg undervurdere dig. Har jeg, af alle, på nogen måde givet indtryk af at ville tvinge dig til ting du ikke selv vil?" han hentydede her til nogle af de andre ting hun havde fortalt ham om. F.eks. Rafael.
Rafaela- Evolved
"Jo...Selvfølgelig" sagde han roligt, men med en lille snert af tristhed. Bare for at lade hende vide det alligevel sad der. Som altid var han ikke god til at have relationer med folk. Det endte altid med at han prøvede at manipulere dem til at blive hos ham. Han havde gjort det meget med Neph, måske var det også grunden til de havde skændes så meget, men tingene var bedre nu. Alane var han konstant bange for ville gå. Elyas blev så længe hans far ikke kom og hentede ham. Luce...Gled ud mellem hans fingre. i virkeligheden havde han ingen.
Han var en smule gammeldags. Han var vokset op i et samfund hvor kvinden stod der hjemme og lavede mad, hvor mændenes job var at beskytte dem imod alt og alle. Selvfølgelig var han fulgt med tiden og havde accepteret kvindernes nye plads, men en ting havde han ikke rigtig kunne vænne sig af med. At beskytte dem der endte med at betyde noget. på en måde irriterede det ham, at han gjorde sig selv afhængig på den måde, men han kunne ikke arbejde imod det. Men ingen var interesseret i hans beskyttelse i denne tid. Og det gjorde at han følte sig en smule nyttesløs. En følelse mænd absolut ikke kunne tackle. Ja, han kunne af gode grunde ikke tale for kvindernes vegne. Åh, siden hvornår var han blevet så følsom?!
Det endte med han hældte ny the op til sig selv, blandede lidt sukker i og lænte sig tilbage med koppen mellem sine hænder, uden at sige noget mere. Mærkede hvordan den akavede stilhed voksede imellem dem.
Rafaela- Evolved
Da hun kom hen til ham, rettede han ryggen lidt og så studerende på hende, stærk besluttet på at virke lige så kold og ligeglad som han plejede. Han var ikke en person der søgte eller modtog trøst af nogen slags. Medynk var faktisk hvad der kunne gøre ham mest rasende.
så i stedet slog han det hen som let flirteri. Han tog hendes hånd, trods hendes bevægelse havde været behagelig og smilte let til hende.
"Josh vil nok ikke sætte pris på det her" mindede han hende om. Eller Alane for den sags skyld.
"beklager, jeg er lidt ude af balance. Krigen tager på os alle" sagde han roligt, lavt.
"Ting ændre sig. Når man har levet længe kan det bare være lidt forvirrende" nikkede han kort. Han gengældte svagt krammet, bare for ikke at virke afvisende, men så havde han heller ikke lyst til mere nærvær. Med bløde bevægelser gjorde han sig fri og rejste sig op. Med theen i hånden gik han over til vinduet og stod der med ret ryg og låste den lidt for bløde side væk. Tillod den mere dæmoniske del af ham at komme mere frem. Nede på vejen gik en kvinde forbi med en kurv der indeholdt...et eller andet. Hun kiggede sig over skulderen og skyndte sig videre. Det var aldrig til at vide om man ville møde nogen på vejen, som ikke længere var rigtig levende.
"Men jeg vil sætte pris på...Hvis du vil prøve at arrangere så jeg kan møde ham" svarede han så, for at komme videre fra denne situation de sad fast i.
Rafaela- Evolved
han havde ikke brug for trøst, men hun havde ikke brug for at vide det. Så han sagde ikke noget til det, men smilte bare svagt. Da hun sagde hun ville gå, nikkede han let.
"Jeg kan få Sigmund eller en tjener til at hjælpe dig..." svarede han roligt og gik over til hende igen, mens han drak af sin the. Han stilte kruset tilbage på bordet. Han gik hen til hende og lagde sine hænder på hendes skuldre et øjeblik. Bare for at understrege tingene var i orden...håbede han.
Så slap han hende igen, uden at sige noget. Han viste ganske enkelt ikke hvad han skulle sige.
Rafaela- Evolved
Han nikkede let.
"Selv tak..." han fornemmede Luce måske gerne ville have hans hjælp til at pakke sammen, men han var ikke sikker på om det var en god ide. Han havde en fornemmelse af der ville gå lang tid før han så hende igen, skønt han ikke viste hvor denne fornemmelse skulle komme fra.
"pas på dig selv" smilte han svagt
"Til vi ses igen..."
Rafaela- Evolved
pludselig spurgte hun igen. Et spørgsmål hun da burde kende svaret på...Hvorfor spurgte hun igen? Tvivlede hun virkelig på ham?
Hendes spørgsmål var ubehageligt. Fremkaldte en følelse af at være ensom, inden i ham, trods han på ingen måde lod den komme frem. Han måtte finde en løsning på det her og det var nu. Han havde flere gange rådet andre til handling, hvorfor ikke selv prøve at følge det råd?
I nogle hurtige skridt var han henne hos hende. Hans hånd gled over hendes skulder, ned af armen, for at slippe hende igen. Han ville åbne døren for hende, hvis hun flyttede sig lidt og tillod det.
"Selvfølgelig, Luce. Har jeg givet indtryk af andet?" smilte han svagt.
"Jeg har skiftet mening. Jeg vil alligevel gerne hjælpe dig med at pakke..." først efter han havde sagt det, gik det op for ham at det kunne misforstås. Som om han ønskede hende væk og nok selv skulle hjælpe til med det. Men han håbede virkelig hun forstod hvad han mente, trods alt.
Rafaela- Evolved
"Luce...Jeg ved ikke hvad der er sket i dag, men det føles sært. Men tingene behøves ikke forandre sig af den grund. Jeg har...været ude for nogle oplevelser og er nok lidt ude af balance, men det ændre ikke på jeg stadig vil være der for dig, som jeg hele tiden har været. Det må du ikke tvivle på" svarede han roligt, før han skubbede hende blidt ud af døren, velvidende hun jo ikke kunne se om den faktisk var åben eller ej. Han ville få en tjener til at rydde op efter dem. Han gik ned af gangen, mod børneværelset. Connor boede stadig derinde og der var risiko...Eller chancen...For at Luce kunne få ham at se, høre ham og mærke ham. Var det en god ide? Han viste det ikke helt.
Da de var kommet hen til børneværelset stoppede hun op udenfor døren og bed sig usikkert i læben. Kunne hun klare det selv? Hun var nervøs for hvordan drengene ville reagere på, at de hende...
Rafaela- Evolved
Han gik ned af gangen mens han tænkte over det. Han havde faktisk ikke lyst til at fortælle om det. Og nu ville hun vel blive sur eller føle hun gled endnu længere væk fra ham, hvis han lod være. Præcis som alle andre. Han mærkede vreden presse sig på. Han stoppede op ude for børneværelset og nåede lige at trække vejret dybt, inden Luce kom hen til ham igen. Han så lidt på hende, på hvordan hun i virkeligheden var tæt på at græde, skønt han ikke længere viste om det var over ham eller fordi hun skulle se sine børn.
Han ville sige noget...Men i stedet endte det med han åbnede døren og gik indenfor.
Børneværelset var så rodet som nogensinde. Bruces og Connor legetøj var spredt ud over det hele. Det tog ikke lang tid for Sean at lokalisere hvorfor. Bruce lå på sin seng og kiggede i en eller anden bog, Connor sad på gulvet og kastede legetøj i alle retninger.
"Pas på, der er legetøj over hele gulvet. Det må gøre ondt at træde på" hviskede han tilbage mod Luce. Han skubbede noget af det væk, så hun ikke skulle træde på det. Connor så op med et stort smil og grinte svagt, da han kylede en bamse så langt væk som han overhoved kunne...
Rafaela- Evolved
"Jah, han er fuld af kræfter...Og ballade" smilte han og gik selv over mod Connor. Connor var virkelig fuld af ballade. Tjenerne kunne bruge tid på at rydde op, hvor han rodede det hele til igen. Eller de kunne prøve at give ham mad, hvor han kastede maden i alle retninger. Eller lægge ham til at sove, hvor han kunne snydesove og så når de gik, græde op i vilden sky. Faktisk var det mest når Sean var i nærheden at han var nogen lunde rolig, måske var det fordi han kunne mærke Sean også var en dæmon, tilmed ret stærk.
Han samlede Connor op og holdte ham ind til sig, så han kunne sidde og se på sin mor og bror. Connor ville sikkert savne selskabet, men heldigvis var så lille at han ville glemme sin bror. Så ville han havde Connor helt for sig selv.
"skal vi gå ud imens?" spurgte Sean og så over mod Luce, efter kort at have set på Bruce.
Bruce kiggede bare op på hende og ned sin bog igen "Hej..." var det eneste der undslap hans læber. Han virkede overhovedet ikke til og ville snakke med hende.
Hun sukkede lidt og strøg ham hen over håret "Bruce...Jeg har snakket med far...han vil gerne have dig hos sig, så er kommet for og hente dig så du kan komme hjem til din far" hun bed sig usikkert i læben og kiggede på Bruce.
Rafaela- Evolved
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Okay, maybe I need your help! - Sean
» What do you want?-Sean
» I NEED YOUR HELP -SEAN!-
» I have come to thank you - Sean XXX
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine