Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba15 
Jake
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba15 
Sasha
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba15 
Lenore
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba15 
Renata
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba15 
Taliia
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba15 
Katrina
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba15 
Edgar
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba15 
Celenia
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba15 
Marcus
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Lør 18 Jun 2016 - 17:26

Benjimin lå og betragtede Arycia mens han ventede på hvad hun vil svare på hans spørgsmål, om hun fortrød det her at de havde haft sex sammen. Det håbede han virkelig ikke at hun gjorde, for han gjorde i hvert fald ikke. Han var kun glad for at de havde gjort det sammen. Det havde virkelig føltes rart. Et smil voksede frem hos ham, da hun sagde hun ikke fortrød det, men han var ikke glad for det næste. At hun var ligeglad med om de rev hendes vinger af. Det vil han ikke ønske skete for hende. "Jeg vil ikke have der sker dig noget, eller at nogle river dine vinger af skat. Det lyder til at vil gøre meget ondt, og vil ikke have du kommer i nogle form for smerte grundet mig." sagde han alvorligt, og betragtede hende som hun valgte at sætte sig oven på ham. Det fik ham dog til at smile en smule skævt af hende. Han lå helt stille da hun valgte at bukke sig ned og nappe i hans hals hvilket han blot smilede over. Han kunne meget godt lide det. Hans indre dæmon begyndte at røre på sig da hendes hals var så tæt på hans mund, så han nemt bare vil ku komme frem og så bide hende for at få blod. Han var sulten efter blod. Han brugte alt sin styrke og inden Benjimin kunne nå at sige eller gøre noget, havde hans dæmon overtaget. Hurtigt lagde han armene om hende så hun ikke vil kunne rykke sig fra ham igen, og smilede bredt over det. "Du ved godt du lige nu udfordre mig rimelig meget til at bide dig, ikke?" sagde han med en meget rolig stemme. Han kunne sagtens finde på at bide hende for at få føde da han ikke var lige så tilbageholdende som Benjimin selv var. Han var nu helt ved hendes hals og valgte at bide hende da han var sulten efter blod.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Lør 18 Jun 2016 - 20:29

Hun sukkede blidt og kiggede på ham med et smil.
Hun kunne ikke rigtig gøre noget ved det, hvis de fandt ud af at hun var sammen med en dæmon, så var det det, så røg hendes vinger, der var intet hun kunne gøre for at forhindre det.
"Hvis en engel finder ud af dette... har de desværre ikke noget andet valg end at gøre det, og personligt... har jeg ikke lyst til at stritte imod, fordi dette er en forbrydelse, en forbrydelse der føles så godt, men stadig.." sagde hun trist og kiggede på ham med et blidt blik, inden hun smilede svagt og kyssede ham kærligt på munden. "Men intet kan få mig til at forlade sig, end ikke frygt for at få taget mine vinger" sagde hun.
Hun gispede let, da han slog armene om hende og holdt hende fast, imens han hviskede hende i øret.
Hun  vidste at hun havde fået dæmonen frem, men hun forholdt sig roligt i hans arme, mens hun stadig nappede blidt i hans hals. Et piv kom fra hende, da han så bed hende i halsen, men hun lod bare sin krop ligge helt slapt mod hans, hun sagde ikke noget, hun sagde ham ikke imod. Hun ville lære at leve sammen med hans dæmon og Benji, hvis hun skulle leve med ham forevigt, kunne hun lige så godt få styr på hans dæmon. Dette var nok det første skridt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Lør 18 Jun 2016 - 22:05

Han hørte hvad hun sagde lige nu, at hun ingen modstand vil gøre hvis det skete, da denne forbrydelse føltes så god. Han smilede en smule over hende og kyssede hende med det samme tilbage da hun valgte at kysse ham. Han elskede hende virkelig meget, og var glad for hun havde syntes det havde føltes godt, dog vil han ikke kunne lide hvis nogle rev vingerne af hende. "Ved du godt hvor meget jeg elsker dig?" spurgte han da hun sagde hun ikke vil forlade ham lige meget hvad. Det var han nemlig yderst glad for hun ikke ville.
Han smilede over hvor roligt hun egentlig valgte at lige, selvom han i realiteten jo kunne dræbe hende. Dog var han tilfreds med det, og efter han havde bidt begyndte han at drikke fra hende. Han sukkede da det virkelig var dejligt at få noget blod og specielt engleblod. Det var virkelig det bedste blod. Han drak en del men stoppede dog inden han tog alt for meget. Han slikkede hende en enkelt gang over såret for at få det sidste blod med, og smilede en smule over det. "Mm du smager virkelig godt"

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Lør 18 Jun 2016 - 22:12

Hun rødmede en anelse, af det han sagde, hun rystede let på hovedet, selvom hun måske godt havde en anelse om hvor meget han elskede hende, forhåbentlig meget, meget mere end han elskede andre ville hun håbe på, for det var så meget hun elskede ham, hun ville give alt op, for at være sammen med ham, det ville hun virkelig, han var hendes et og alt kunne man sige, hvis man ville være lidt... cliché.
En sukken kom fra hende, da han begyndte at drikke af hende, det føltes mærkeligt, det nev, og det var ikke specielt behageligt, men hun vidste at hun ville gøre ham meget sur, hvis hun begyndte at stritte imod, og sikkert gøre det endnu værre end det allerede var, hun måtte være forsigtig omkring ham.
Hun smilede blidt, da han sagde at hun smagte godt.
Hun satte sig op, så hun kunne se ned på ham, mens hun stadig sad nøgen oven på ham. "Det følger nok med, ved at være engel" sagde hun smilende, mens hun kiggede meget studerende på ham, for at forudse hvad han mere ville gøre, om han var nogen trussel mod hende, lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Lør 18 Jun 2016 - 23:13

Han var meget tilfreds med hende, at hun valgte at blive liggende helt stille imens han drak fra hende. Det her kunne han sagtens vende sig til. At drikke fra hende. Især fordi hendes blod var som det rene slik for ham. Allerede nu vidste han, at han ikke vil blive træt af hendes blod. Det var det alt for lækkert til.
Efter han havde drukket, slap han grebet om hende, og lod hende sætte sig op. Så roligt på hende, og var igen mere eller mindre mæt. Han smilede over det hun sagde. "Ja du har nok ret. Vi kan teste det, om det virkelig høre med til at være engel. Finde en mere og se om han eller hun smager lige så lækkert som dig." Han smilede en smule lusket. Egentlig havde han også en smule lyst til at lege med hende lige nu på en eller anden måde. Måske skade hende eller noget. Det kunne blive sjovt at lege med hende som hvis hun var en slave. Selvom hun nok ikke selv vil syntes om det. Han havde et let lumsk smil om munden lige nu.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Lør 18 Jun 2016 - 23:19

Hun kiggede noget ret overrasket på ham, da han sagde at de kunne teste det, det havde hun egentlig slet ikke lyst til. Hun rystede bare på hovedet af ham. "Vi kan også lade være" sagde hun og smilede svagt til ham. Hun skulle virkelig huske på at han var en dæmon, han kunne være farlig, rigtig farlig for ham, selvom hun måske følte sig tryg ved ham, hun følte sig måske alt for tryg ved ham.
Hans luskede smil, fik hendes smil til at forsvinde og hun gled lige så stille ned og satte sig ved sengekanten, imens hun tog en trøje over hovedet og rejste sig så op.
Hun kiggede tilbage på ham, liggende i sengen, hun rødmede lidt, da at se hans krop, stadig var lidt nyt for hende og hun var ret så genert omkring det.
Hun bed sig i læben, som det luskede smil stadig hvilede på hans læber, og hun var i den grad ikke en fan af det.
"Hvad tænker du på?" spurgte hun bare ud i luften, for ligesom at få et indblik ind i hans hjerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Lør 18 Jun 2016 - 23:35

Selvfølelig var hun ikke med på hans ide om at finde ud af om andre engle smagte lige så godt som hende. "Hvorfor syntes du ikke om den ide?" spurgte han bare og så lige på hende. Han anede ikke hvorfor hun ikke syntes om den ide. Den var jo en god en. Især for at finde ud af om andre engle også smagte så godt som hun gjorde.
Da hun gled ned fra ham så han undrende på hende. Hvor troede hun lige hun skulle hen af? "Hvor skal du hen?" spurgte han og satte sig op for at se efter hende. Hørte hendes spørgsmål som blot igen fik ham til at smile. "Blot at det kunne være sjovt at lege en smule med dig måske" sagde han og rejste sig op. Gik roligt hen imod hende og fik hende til at bakke op af en væk så han nu stod helt tæt op af hende. "Se hvor godt du kan klare visse ting" Han så lige på hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Lør 18 Jun 2016 - 23:40

Hun sukkede kort, da han spurgte hvorfor hun ikke kunne lide ideen, sagen var bare, at hun ikke kunne lide den, fordi hun ikke kunne lide ideen om at han fik en andens blod ind i sig end hendes, han sugede andres blod en hendes, det kunne godt være han så på det anderledes, men hun så dem som en... intim ting, når han sugede blod fra hende, det var noget hun gav til ham, hun ville ikke have at han fik det fra andre. "jeg kan bare ikke lide tanken om at du drikker blod fra andre, end mig... undskyld hvis det lyder mærkeligt" sagde hun og bed sig i læben, hun håbede ikke han så det som mærkeligt.
Hun skælvede af hans spørgsmål, ja hvor skulle hun egentlig hen, hun syntes spørgsmålet lød truende, måske fordi det kom fra ham og hun vidste at han ikke bare ville lade hende gå så let, efter han var kommet til.
Hun spærrede øjne op af hans svar, måske skulle hun ikke havde spurgt ham, hun skulle bare havde tiet stille.
Hun bed sig i læben, da han kom hen imod hende og pressede hende op af en væg. "Hvordan... lege med mig, og hvad for nogle visse ting" spurgte hun nervøst, mens hun kiggede direkte ind i hans øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Søn 19 Jun 2016 - 0:22

Han ventede roligt på at hun vil svare ham på hvorfor hun ikke ville have det. At han fandt andre engle for at sammenligne. Og det at hun ikke vil have han drak fra andre end hende forstod han heller ikke helt. "Så du vil ikke have jeg drikker fra andre end dig? Hvorfor ikke? Fortæl mig" det var nærmest en ordre men hans stemme var ikke hård. Dog var der ingen tvivl om det på nogle måde.
Han så hun nu spærrede øjnene op over hans svar hvilket morede ham en smule. Hendes spørgsmål kom heller ikke bag på ham. "Jeg har lyst til at undersøge noget. Hvor god du er til smerte. Det kunne jo være du kunne lide det?" sagde han og så lige på hende med et skævt smil.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Søn 19 Jun 2016 - 0:43

Hun så tænkende ud, da han ville have eller beordrede hende var nok det rigtige ord at bruge, til at fortælle, hvorfor hun lige præcist ikke ville have at han drak fra andre. Hun sukkede tungt og begyndte blidt at stryge sine fingre op og ned af hans nøgne overkrop, som han stod lige foran hende. "Jeg vil ikke have at du drikker fra andre, fordi jeg ser det som... noget mellem os to, jeg vil have at jeg er den eneste som giver dig føde, den eneste du drikker af, så det kun er mit blod der flyder i dine åre og ikke andres" sagde hun stille og kiggede ned lidt flov over det hun havde sagt, for hun vidste ikke helt hvordan Ben ville reagere på det.
Hun så meget overrasket på ham og hun kunne mærke hvordan frygten sivede gennem hendes krop.
Smerte.. hun kunne ikke tåle smerte, hun kunne slet ikke lide smerte, han ville prøve det af på hende, efter hvad hun havde været ude for. "Efter alt hvad jeg har været ude for, så vil du teste smerte af på mig!? Se på min krop, har den ikke været igennem nok?!" spurgte hun såret og sur, mens hun begyndte at slå til ham. Hvordan kunne han overhovedet tænke den tanke, han vidste hvordan hun havde det med det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Søn 19 Jun 2016 - 1:28

Han ventede på hun kom med svaret på, hvorfor han ikke måtte drikke fra andre end hende. Dog havde han ikke lige forudset hendes svar. Hun vil have hun var den eneste som gav ham føde? Well det var noget nyt. Dog nikkede han stille til det. "Så det er kun dig jeg må drikke af. Fair nok da." sagde han roligt til hende. Kunne fornemme at hun blev flov over det? Han forstod ikke rigtig hvorfor, men sagde intet til det.
Hendes frygt var tydelig at opfange for ham da han sagde han vil udsætte hende for smerte. Hørte det hun sagde og sukkede lidt. Det var jo ikke fordi han vil ligge ud med voldsom smerte på hende men bare lidt smerte. Nogle kunne sagtens nyde smerte så længe det var givet på den rette måde, og han tvivlede på, at de andre dæmoner havde gjort det på den rigtigt måde. Hurtigt greb han fat i hendes håndled da hun begyndte at slå ham. "Hey rolig. Jeg vil ikke udsætte dig for samme smerte som de gjorde. Jeg vil prøve en måde hvor på en del faktisk kan lide det. De gjorde det ikke på den rette måde, og hvis det vil føles bedre, så kan du få et stopord og så skal jeg nok stoppe. Jeg har blot lyst til at prøve det. Sorry men jeg kan li at påføre en smule smerte på andre, dog vil han ikke drømme om at gøre det da han ikke er en rigtig dæmon men mere som et menneske. Men kom nu lad os teste det?" sagde han lokkende og så roligt på hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Søn 19 Jun 2016 - 1:41

Hun smilede, da han gik med til at det kun var hende at han skulle drikke af, hun gav ham et hurtigt kys på læberne.
Hun holdt op med at slå ham, da han tog fat i hendes håndled, så hun havde ikke rigtig nogen mulighed for at slå ham mere, selvom hun... havde en smule lyst til det, efter at han havde forslået det.
Hun lyttede dog til hvad det var han havde at sige til hende, hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige til det. De havde ikke udført smerte på hende.. på den rette måde? Kunne man overhovedet nyde smerte, hun forstod ham virkelig ikke, men at de kunne have et stopord, var vel fint nok. Hun så dog lidt tænkende på ham, da han igen bede om at de skulle teste det.
Hun sukkede tungt og nikkede så til sidst. "Okay, men så er stopordet bare 'stop' og du skal virkelig love at stoppe" sagde hun, hvor hun så bare gav ham lov til det han nu havde i tankerne om at udsætte hende for.
Dog at han havde sagt, at han kunne lide at påføre smerte, var ikke lige noget som havde gjort hende særlig tryg ved denne situation, men hun måtte stole på ham, og det gjorde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Fre 24 Jun 2016 - 21:22

Han var hel fin med at det kun var hende som han måtte drikke fra, så længe hun bare var der når han havde brug for føde. Ellers hvis hun ikke var, og han virkelig var sulten, så vil han ikke kunne love at han ikke overfaldt en anden og drak fra vedkommende. Han blev overrasket over hende da hun kyssede ham på munden, og så en smule undrende på hende. Hun havde aldrig kysset ham før. Hun havde kun kysset Benji så det var meget mærkeligt for ham. Dog sagde han intet til det.
Han smilede over hende da hun ikke rigtig kæmpede imod mere, men han havde jo også fat på hendes arme, så hun vil alligevel ikke kunne gøre det store. Dog havde han ingen planer om at gøre hende noget slemt, ikke endnu i hvert fald. Om han vil gøre det var han ikke sikker på.

Efter han havde forklaret hende det hele, kunne han godt se på hende hun vist var en smule forvirret over det. Det var der vel heller intet at sige til, når han lige havde fortalt at man sagtens kunne nyde smerte, og hun endnu ikke selv havde oplevet det. Så var det klart hun tvivlede, men noget smerte var faktisk utrolig rart så længe det var den rette slags smerte. Han smilede blidt til hende da han så at hun vist overvejede det han havde forslået. Han håbede hun gik med til det.
Da hun nikkede smilede han en smule over det. Han var glad for at hun vil gå med til det. Han nikkede roligt da hun sagde at deres ord vil være stop. "Okay for nu er det stop. Det er helt okay med mig. Dog er der nogle gange hvor man sir stop hvor man ikke mener det. Det var mere derfor jeg vil have et stopord, men det er helt fint med stop. Skal nok stoppe når du ber mig om det. Det lover jeg." sagde han og så på hende imens. Til at starte med vil han dog ikke give hende voldsom smerte da han ikke med det samme vil skræmme hende væk.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Fre 24 Jun 2016 - 21:44

Hun tænkte lidt over det med stopordet, hun ville nok ikke sige stop for sjov, hvorfor skulle hun også det? Hvis hun jo ville nyde denne smerte, som han sagde at hun ville.
"Så længe jeg nyder det... vil jeg ikke sige stop end ikke for sjov?" sagde hun og kiggede lidt undrende på ham.
Hun var dog meget glad for at han lovede at han ville stoppe, hvis hun sagde stop, hun havde dog heller ikke regnet med andet. "Så... har du vel lov til at gøre ved mig som du vil... bare det ikke gør ondt" sagde hun og rødmede en hel del af at sige det til ham.
Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle forvente når det kom til at give denne side af Benji, lov til at påføre hende smerte, som han vil, indtil hun siger stop selvfølgelig, men hun vidste at selvom han måske lovede det, var han en dæmon, de var onde og meget snue, det kunne være han bare løj for hende.
Hun kunne dog ikke trække sig tilbage, hun vidste at han ikke ville kunne lide det, hvis hun bakkede ud af deres aftale.
"Så... hvordan skal det her forgå?" spurgte hun nervøst og kiggede op på ham. Hvor skulle det forgå? I sengen, stående? hun var meget nysgerrig hvad det angik. Selvom hun var en anelse nervøs, var hun også ret spændt på hvad han ville udsætte hende for, og hvordan det føltes, og om han måske faktisk holdt hvad han lovede og var til at stole på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Man 11 Jul 2016 - 0:54

Mens hun overvejede det, stod han blot og så på hende, mens han ventede på hvad hendes svar ville være. Han havde hørt at der var enkelte personer som kom til at sige stop uden de rent faktisk mente det helt, fordi det føltes så intenst for dem. Det var derfor han havde spurgt efter et stopord som ikke bare var stop. Dog var det vel fint nok til at starte med vel. Han sukkede kort af det hun sagde. "Nogle gange kan man godt komme til at sige stop fordi det føles meget intenst men man alligevel ikke helt mener det, men vi holder os til stop. Den er jeg med på" sagde han roligt mens han så på hende.
Kort slikkede han sig om munden mens han lyttede til det hun sagde, og et smil voksede frem på hans læber. Han elskede at hun samtidig rødmede over at sige det til ham. "Bare det ikke gør ondt? Du ved vel godt at smerte gør ondt lige meget hvad ikke? Dog er der to slags smerte. God smerte og dårlig smerte. Men skal nok prøve på kun at give dig den gode af dem, men det kræver du stoler på mig. Gør du det?" spurgte han, og så hende lige ind i øjnene mens han spurgte. Han vil vide om hun virkelig stolede nok på ham, til at lade ham gøre det her. Og selvom han var den dæmoniske side, så vil han ikke skade hende alt for meget. Ikke før han vidste hun kunne klare det.  

Det var meget tydeligt for en hver at hun var meget nervøs over at skulle gøre det her, og det var også derfor han vil gøre det på en måske mere behagelig måde i starten. "Smid trøjen igen og lig dig ned i sengen." sagde han med en nu legende stemme. Betragtede hende mens hun forhåbentlig smed den og lagde sig i sengen. Han gik over til hende og smilede en smule mens han så ned på hendes smukke nøgne krop. "Bare lig helt stille og nyd det. Jeg starter med noget som ikke vil gøre alt for ondt." sagde han, og satte sig op i sengen ved siden af hende. Så kort på hende, inden han lænede sig ned og bed i hendes brystvorter, dog ikke for hårdt. Prøvede at finde ud af hvordan hun ville reagere på det.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Ons 13 Jul 2016 - 15:57

Hun trak kort på skulderne, da han sagde at man nogen gange kunne komme til at sige det, uden virkelig at mene det, det kunne vel godt være hun kom til det, det skulle hun ikke kunne sige, men nu holdte hun det ved stop, så måtte de finde på noget andet, hvis dette overhovedet skulle fortsætte, hvis hun ikke kunne lide det, skulle det klart ikke forsætte, men om hun kunne få lov til at sige nej til dæmonen, det vidste hun virkelig ikke, det håbede hun.
Hun sukkede tungt og tog så en dyb indånding, hun var klar over at det ville gøre ondt, men det måtte bare ikke gøre for ondt.
Hun nikkede langsomt. "Jeg stoler på dig" sagde hun tøvende og kiggede op på ham med et svagt smil. Hun kunne ikke helt stole på ham, han var en dæmon, kun i hendes vilde fantasier, vidste hun hvad der forgik op i hans hoved, men hun måtte vel sige ja til det alligevel, et eller andet sted dybt inde i hende, var der også noget der stolede en smule på ham.

Hun bed sig i læben og kiggede ned af sig selv, da han bedte hende om at tage trøjen af, hun tog den langsomt af, inden hun gik hen til sengen og lagde sig i den, hendes kinder blev helt røde, da hun kiggede op på ham, fra hvor hun lå i sengen og ventede på hvad han nu ville gøre.
Hun nikkede til det han sagde, hun at sige noget som helst, da han satte sig i sengen ved siden af hende, inden han lænede sig ned til hendes bryster og begyndte at bide i hendes brystvorter. Et kort gisp kom fra hende og hun gav en kort bevægelse fra sig. Det føltes... godt, selvom ordet godt måske ikke var det helt rigtige at bruge til den situation hun var i, men hun kunne i hvert fald godt lide følelsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Tors 8 Sep 2016 - 0:04

Okay hun ændrede ikke mening med ordet var stop, men det var vel også fint nok til at starte med. Men han havde planer om, at det her fortsatte. Han vil teste hende. Se hvor hendes grænse gik, og om han kunne skubbe til den. Han smilede da hun sagde hun stolede på ham. "Godt min tøs. bare slap af. Der sker dig intet slemt"

Mens hun tog sin trøje langsomt af, betragtede han hende med et smil. Nød faktisk synet af hendes nu nøgne krop. Han så hun rødmede over det. Hvor sødt. Han kunne nu meget godt lide hun rødmede på den måde. Hun var jo utrolig smuk? Sådan havde han ikke før tænkt om nogle før. Hvad skete der lige for ham? Han rystede det af sig igen. Det var ikke noget han skulle tænke.

Da han bed i hendes brystvorte hørte han hendes gisp, og smilede over det. Han kunne fornemme på hende, at hun vist nød det her han lige nu gjorde mod hende. Meget forsigtigt bed han fat og trak lidt i den, men slap hurtigt igen. "Sig mig hvordan det føltes." sagde han og så lige på hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Tors 8 Sep 2016 - 0:19

Det kunne godt være at hun havde sagt at hun stolede på ham, det gjorde hun egentlig også, men han var dæmon, hun skulle være forsigtig omkring ham, i sær i det stadie han var i lige nu, han var ekstrem farlig for hende, især fordi hun valgte at lade ham køre showet og være ham underdanig.
Med forsigtige blide øjne, kiggede hun op på ham, som han var over hende.
Et blidt støn gled over hendes læber, da han bed fat i hendes brystvorte og trak kort i den. Hun kiggede overrasket op på ham, da han spurgte hende, om hvordan det føltes. Hun vidste ikke helt hvordan hun kunne beskrive det, og ærligtalt, var det også en smule... akavet eller, det var bare så nyt for hende, at forklare hvordan det føltes andet end, bare at sige... godt? dejligt?
"Det... Det føles dejligt" sagde hun tøvende, mens hun kiggede ham direkte i øjne.
Hun vidste ikke hvad hun ellers skulle sige. Det føltes meget nyt, som om det var et stød der gik igennem hende, et godt stød, når han bed hende.
Hun smilede og bed sig i læben, ventede på mere, for hun ville helt sikkert have mere, hun var frisk på det. For lige nu gjorde det slet ikke ondt, men det var bare dejligt og... erotisk?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Tors 8 Sep 2016 - 0:39

Han smilede da et støn undslap hende, ved at han bed hende i brystvorten. Han vidste allerede nu, at hun måtte nyde det her. Ellers vil hun vel ikke sige den lyd, eller det tvivlede han i hvert fald på. Men nu forstod han sig heller ikke på kvinder og den slags, så han vidste det ikke, men han havde på fornemmelsen at det havde betydet hun nød det. Og da hun sagde det føltes dejligt, smilede han. "Se selv ikke al smerte er farlig." sagde han roligt. Han satte sig ordentlig op og smilede nu mere. "lad os se hvor meget du faktisk stoler på mig." Han rejste sig fra sengen. "Bliv liggende." sagde han roligt, og gik over til en skuffe og fandt nogle håndjern frem. Gi tilbage til hende. "Hænderne over hovedet." sagde han, og vil spænde hende fast med håndjernene så hun ikke vil kunne komme væk fra sengen af. Da han havde gjort det, satte han sig ved siden af hende igen, og strøg hende blidt over kinden. "Jeg lover at stoppe hvis det bliver for meget. Men smerte er ikke en dårlig ting." sagde han roligt.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Tors 8 Sep 2016 - 0:50

Hun smilede skævt, smerte var måske ikke al for farlig, som han sagde. Det som hun havde været udsat for, var en anden form for smerte som hun havde været udefor, der var åbenbart forskellige slags smerter og det her var en af de bedre, som hun helt klart kunne vende sig til, hvis resten var i hvert fald nær så godt som da han bed hende.
Hun kiggede undrende på ham, da han ville teste hvor meget hun egentlig stolede på ham, hun vidste ikke helt hvad det skulle betyde, men da han sagde at hun bare skulle blive liggende, gjorde hun som han sagde.
Hun kiggede efter ham, som han gik og kom tilbage med håndjern. Hun gjorde store øjne, da han kom mod hende, med de håndjern. Hun bed sig hårdt i læben, da han bad hende om at løfte hænderne over hovedet, hun tøvede i noget tid, hun vidste ikke om hun skulle gå med til det, men det var jo hans måde at teste om hun virkelig stolede på ham, og det var måske en god ide at vise ham at hun gjorde.
Hun sukkede og lagde sine arme over hendes hoved, så han kunne låse hende fast. Hun kiggede op, hendes hænder fast låst sammen. Det var mærkeligt, det gjorde hende en anelse nervøs.
Hun kiggede op på ham, da han strøg hendes kind blidt, hun smilede blidt til ham og nikkede. Smerte var ikke dårligt. "Jeg stoler på dig" sagde hun blidt og så afventende på ham.


Sidst rettet af Arycia Tors 15 Dec 2016 - 7:02, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Ons 5 Okt 2016 - 14:59

Han sad lidt lige nu, og bare betragtede hendes nøgne krop, efter han havde spændt hende fast til sengen. Han overvejede lidt at se hvad hun vil sige til at blive kvalt. Dog ikke så meget hun vil besvime eller dø. Han skulle skam nok slippe inden det kom så langt. Grunden til han overvejede det, var fordi nogle folk kunne lide det. "Du sir du stoler på mig. Okay. Det her ved jeg ikke helt hvordan du vil føle, da nogle kan lide dette mens andre ikke kan, så vil se hvad du sys. Og jeg lover der ikke sker dig noget" sagde han, inden han lod sin ene han ligge sig på hendes hals dug uden at presse imod endnu. Han så hende i øjnene og tog så hårdere fat, så hun vil få sværere ved at trække vejret. Dog var det ikke umuligt for hende, så længe hun ikke panikkede.
Han slap kort efter igen, og så stadig lige på hende. Vil se hvordan hun vil reagere på det her han lige havde gjort, inden han vil prøve mere, eller stoppe hvis hun bad ham om det.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Tirs 11 Okt 2016 - 19:10

Da han bare sad og betragtede hende, følte hun sig en anelse forsvarsløs, hun var bundet fast, hun havde ingen chance for at gemme sin nøgne krop for ham. Han var nærmest et rovdyr, kiggende ned på hende, mens hun lå og kiggede op på ham, ventede hans næste træk.
Hun lyttede efter, da han begyndte at forklare at han ville gøre noget igen, men var ikke sikker på om hun kunne lide det.
At han sagde at der ikke ville ske hende noget, gjorde helt klart at hun stolede mere på ham og var mere komfortable ved situationen hun skulle til at udsættes for, selvfølgelig vidste hun ikke hvad det var, men hun var forberedt.
Hun bed sig i læben, da han lagde sin hånd på hendes hals, hvor han så begyndte at presse lidt hårdere.
Hendes vejrtrækning begyndte at blive lidt hurtigere, da hun havde en mistanke om at han, måske, havde i tankerne at dræbe hende, men hun stolede mere på ham, end at hun var bange for ham, så hun begyndte at slappe af.
Da han slap hende, vidste hun ikke helt hvad hun skulle sige, hun stolede meget på ham, det var egentlig derfor hun ikke var så meget imod, at han faktisk havde været i gang med at kvæle hende, men at hun kunne lide det, det ville hun ikke sige.
Hun kiggede op på ham, med et lidt blandet udtryk. "Um... jeg kan ikke rigtig lide det, altså jeg stoler på dig når du gør det, men... det er ikke fordi at det.. er noget jeg kan lide" sagde hun tøvende. Hvad mon han ville sige til det, ville han synes om hendes svar og respektere at hun ikke kunne lide det? Hun var en smule nervøs måtte hun indrømme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Ons 12 Okt 2016 - 16:00

Da han havde sluppet hendes hals, sad han og granskede hende for at se om hun løg. Hun sagde hun ikke var glad for det, og han så roligt ind i hendes øjne. ”Så du kunne ikke lide det?” Hvis hun løg vil han kunne se det i hendes øjne, da ens øjne tit afslørede en. Hvis man vidste hvordan man skulle aflæse dem, var det let nok.
Han rejste sig op og gik igen over efter noget, og kom kort efter tilbage med et bind. Han stillede sig ved siden af hende. ”Vil nu fjerne din evne til at se, men der vil intet ske.” sagde han, inden han bandt det for hendes øjne, så hun ikke kunne se noget. Han smilede over synet af hende. Lod sin ene hånd glide ned over hendes krop, og ramte hendes underliv kort. Nu skulle han se hvor meget smerte hun vil kunne klare. Han rejste sig igen for at finde en pisk frem. Han havde ikke taget den før, da han ikke vil have hun skulle se den. Det vil ødelægge overraskelsen en smule. Ganske let slog han hende på låret med pisken. Anede ikke hvad hun vil sige til at blive pisket. Men han håbede da hun kunne lide det bare en smule. Lige nu prøvede han nemlig kun at give hende god smerte, og se hvor hendes smertetærskel lå henne af.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Ons 12 Okt 2016 - 16:22

Hun tænkte lidt over hans spørgsmål, men ende så med at rystes på hovedet, for hun kunne ikke lide det, men hun var bange for hun ikke ville kunne lide noget af det, han ville udsætte hende for, da hun var blevet udsat for nærmest det samme, bare hvor at de ingen interesse havde i at hun ville kunne lide det, som Benji havde, eller hans dæmon side.
"Nej jeg kan ikke lide det" indrømmede hun.
Hun kiggede efter ham, da han gik hen for at hente noget andet.
At hun skulle have bind for øjne, var noget helt nyt for hende, da dæmonerne fra før, ville have at hun skulle se alt, hvad der skete for hende.
Hun nikkede og lod ham tage bindet på hende, så hun ikke ville kunne se, hvad der forgik og hvad han lavede, hvilket gjorde hende en smule nervøs, han var dæmon, det var den dæmoniske side hun havde med at gøre, han havde før været efter hende, at han var så rolig overfor hende, kunne meget vel være et skuespil.
Hun kunne mærke at hendes tillid til ham, var en anelse på spil nu.
Hun lå og afventede hvad han ville gøre.
Da hans hånd gled ned af hendes krop, bed hun sig i læben og kom med et let støn, da han strejfede hendes underliv.
Hun gav et lille spjæt, da han slog hende let over låret, med hvad hun ville sige var en pisk.
Hun var begyndt at være en smule bange nu, hun havde fået så mange piskeslag før, mest fordi hun ikke hørte efter.
hun vidste ikke hvad hun skulle sige til, at han piskede hende, at hun blev udsat for det igen, hun kunne mærke at hun blev en smule nervøs, men det gjorde ikke ondt, hun følte at hun kunne vende sig til det, i den situation hun var i, lige der.
Der var en let snurren nede i hendes underliv, en underlig men meget behagelig følelse, den kom af at hun havde bind for øjne og havde ingen anelse om hvad han kunne finde på. Hun vidste ikke at hun ville blive ophidset af det, men det gjorde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Tors 3 Nov 2016 - 14:45

Han betragtede hende, og så hun rystede på hovedet over det. Han sukkede tungt. ”Okay så lader jeg vær med at gøre det igen, okay?” sagde han. Han gav hende nu bind for øjnene, og grunden var, at hun kun skulle føle, for hun var måske mere bange for synet end hun var for følelsen. Han kunne tydeligt fornemme på hende, at hun nu var nervøs for hvad han vil gøre.
Han smilede over hende, da hun kom med et støn og mærkede hendes spjæt da han slog hende med pisken. Han havde ingen planer om at piske hende hårdt. Kun meget let, bare for at se om hun kunne klare smerten. Han håbede det faktisk, da han vil elske at kunne lege med hende af og til. Dog vidste han også, at hvis hun ikke kunne lide det, så vil han ikke få lov til det. Han slog hende igen med pisken stadig ikke hårdt, men kunne let lugte hun blev tændt. Han smilede over det, og lod pisken ramme hende mellem benene. Blidere end de andre slag, så det ikke gjorde alt for ondt på hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 6 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum