Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))
Side 2 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))
Would you be scared?
Benjimin- Antal indlæg : 383
Evner/magibøger : Ingen
Hun sukkede tungt, og kravlede let op på hans skød, da hun ikke fandt noget besynderligt ved ham.
Hun puttede sig ind til ham, og kyssede blidt hans hals.
Hun vidste godt at det ikke var virkeligt, men hun blev bare så bange, hun havde bare så meget angst for at ryge tilbage til det sted, der fandtes mange dæmoner derude, der måske ville hævne sig på hende, og slæbe hende tilbage.
"Jeg ved godt det ikke er virkeligt.." sukkede hun tungt. "Jeg er bare bange..." sagde hun og gemte sig hos ham.
Hun tog en dyb indånding, og lagde sig bare ind mod ham, og lukkede let øjne, igen.
Hun havde dog ikke lige lysten til at sove, lige nu, hun kunne ikke sove lige nu. Hun ville nok bare ligge lidt og slappe af hos ham.
Gæst- Gæst
//Sorry kort svar, kunne ikk finde på noget xD//
Would you be scared?
Hun rystede let på hovedet, han havde ret i at hun ikke kunne sove mere, hun ville ikke kunne sove, på grund af frygten, for at få det mareridt igen, hun kunne ikke tage den chance, hun ville ikke have det mareridt igen, det var så uhyggeligt.
"Jeg har ikke lyst til at sove, nej" sagde hun ulykkeligt, og gemte mere ind til ham.
Hun ville aldrig kunne komme af med dette mareridt, hun havde levet i. Hun ville ikke komme af med angsten, den ville måske forsvinde, når hun ville være sammen med ham, men den ville altid være der og lue.
((Det er helt okay ))
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun sukkede blidt mod hans læber, og gengælde det med det samme, uden nogen tøven, uden nogen skubben, eller nogen form for gråd, spm hun havde gjort i det helvede. NEJ! Hun kyssede ham helt uden tøven tilbage som altid.
Hun lod blidt sine læber adskille, så hans tunge kunne komme ind. Hendes tunge legede med sammen med hans, og hun sukkede nydende mod hans læber. Yup, hun ville helt klart blive i sengen sammen med ham.
Hun var egentlig så knust inden i, over at det ikke var ham, som havde haft sex med hende først, at hun skulle voldtages, før det nogensinde skete, og der ville nok gå lidt tid, før hun kunne få sig selv til at give andre lov til at røre hendes krop, selv Ben. Og det var hun ufattelig ked af, det var ikke hendes mening,en hun kunne simpelthen ikke gøre noget ved det, hun kunne ikke spole tiden tilbage, selvom det egentlig var hendes største ønske lige nu. Men det kunne ikke lade sig gøre.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun sukkede tungt, og tog blidt hans hånd ud af hendes trøje, og flettede sine fingre med ham. "Undskyld" mumlede hun ulykkeligt mod hans læber, og sukkede dybt. Hun var ked af at han ikke kunne få lov til at bare nusse hende, men han ville kunne få lov til det snart, bare ikke med det samme, når hun havde været hjemme et par dage, så kunne han nok godt begynde at nusse hende igen, som han gjorde.
"Jeg er så ked af det" mumlede hun mod hans læber, og lod tårene glide ned af hendes kinder. Det var ikke fair for ham, at han skulle hænge på sådan en ødelagt kæreste, som han ikke kunne få lov til at nusse, uden hun fjernede hans hånd. Hun fjernede den dog ikke voldsomt, hun holde den i hende, men stadig, der kunne da ikke gå lang tid, før han blev lidt irriteret over hende.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Det var virkelig ikke fair for ham, han havde fortjent så meget bedre.
Hun smilede svagt til ham. "Jeg elsker også dig" sagde hun blidt. "Men, du fortjener bare så meget bedre" sagde hun svagt og sukkede dybt og ulykkeligt.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun sukkede tungt, en der var bedre end hende, var vel en der ikke var blevet udsat for dette, som hun var blevet udsat for.
Hun var dog meget glad for, at han ingen planer havde om at efterlade hende. Hun smilede stort til ham.
"Jeg er glad for, at du ikke har i sinde at forlade mig, men tror du virkelig du vil kunne holde mig ud...? De mareridt jeg vil få, angsten jeg vil have?" Hun kiggede spørgende op på ham, og tøvende, og selvom det gjorde ondt, ville hun gerne have at han overvejede det godt.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun vidste godt hvor meget hun betød for ham, og han betød også verden for hende, men hun ville bare ike kunne klare hvis han bakkede ud, på et eller andet tidspunkt.
Hun sukkede tungt igen.
Hun kyssede blidt tilbage, og lænede sig blidt ind mod ham, med en dyb indånding.
Hun kiggede dog lidt op på ham, da han kom med det sidste. Hun ville for gudskyld, ikke have at han gik ud og fandt end anden, det ville hun slet ike kunne klare.
Hun rystede på hovedet. "Jeg vil ikke ha' du finder en anden, jeg vil bare ikke have at du finder ud af, at hen af vejen, gider du bare ik mer'. Jeg vil ik miste dig Ben..." sagde hun og gemte sig.
Hun vidste godt hun ikke ville miste ham, han sagde han ikke ville forlade hende, men hun kunne bare ikke lade vær med at komme med de mest realistiske tanker, hun var blevet så tvivlene omkring sig selv. Hun havde mistet meget selvtillid nede i den kælder.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun sukkede tungt. "Det er jeg glad for at høre" sagde hun, og smilede blidt til ham, inden han kyssede hende. Hun kyssede inderligt tilbage, og sukkede nydende og kærligt, mod hans læber.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun smilede mod hans læber, og lænede sig tættere og tættere, så han til sidst, ville ligge i sengen, med hende oven på sig, med et stort smil på læben.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun slap dog hans læber til sidst, og lagde sig bare på ham, og slappede af oven på ham.
"Jeg elsker dig Ben" sagde hun og smilede til ham.
Gæst- Gæst
Han smilede bredt da hun lagde sig oven på ham. Han lod en hånd ae hende en enkelt gang kærligt over kinden, og lod en finger køre blidt over hendes læbe en enkelt gang. "Jeg elsker også dig skat" sagde han, og smilede kærligt til hende.
Would you be scared?
Hun havde ingen planer om at skulle møde hans dæmon, så hun ville passe ekstra på med at komme ud for nogle ulykker, som kunne indikere blod.
Hun var ikke lige så stabil til sådan et møde lige nu, hun ville helst bare ha' sin Ben, og ingen andre.
Gæst- Gæst
Benjimins øjne lyste næsten af kærlighed til hende. Han havde nu fået brudt det meste af muren ned som holdte hans følelser inde, og det kunne hans dæmoniske side ikke lide. Den ville bare have hende væk igen, så den kunne gøre Benjimin helt følelseskold så den kunne tage styringen og gøre hvad den ville, når den ville. Men nu, efter Arycia var kommet tilbage, så var den plan gået i vasken.
Benjimin sukkede blidt. Han var ikke ked af at den plan var gået i vasken, langt fra. Nu havde han jo sin egen lille elskede engel hos sig igen, så nu kunne det vel kun blive bedre, ikke?
Would you be scared?
Hun kiggede smilende på ham, kiggede lidt rundt, og tænkte lidt over hvordan hendes lejlighed egentlig så ud, efter hun ikke havde været der. Den så nok værre ud end den plejede. Men hun havde ikke helt lysten til at gå tilbage til den, ikke lige foreløbig, det var for skræmmende, hun kunne risikere der kom nogen igen, selvom alle var døde, kunne de sagtens have flere rundt omkring.
"Ben... må jeg godt bo lidt hos dig? Ikke for at presse på... men jeg har ikke lysten til at tage tilbage lige nu." Hun kiggede lidt undskylde på ham, men med et smil på læben. Hun hobede ikke at det var for meget til besvær. Men hun havde virkelig ikke lysten til at tage tilbage. Ikke uden ham i hvert fald.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Side 2 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Destiny? - Benjimin ((Del2))
» Just leave me here al alone! //Jacob//
» Leave me alone - Tristan.
» you can't leave me - Camille
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine