Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Voteba15 
Jake
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Voteba15 
Lori
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Voteba15 
Valentine
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Voteba15 
Edgar
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Voteba15 
Abigail
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Voteba13Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Voteba14Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Man 14 Nov 2016 - 19:23

Hun var ret positivt overrasket over at han accepteret at hun ikke ville udsættes for det igen. Det gjorde hende en hel del trykkere ved at være sammen med ham og at hun bare overlod sin krop til ham.
Et blidt støn kom fra hende, da hun igen kunne mærke pisken ramme hendes nøgne hud. Hun bed sig hårdt i læben og kunne ikke lade være med at vride sig lidt af nydelse, da han piskede hende mellem benene. Hun var dog glad at han havde valgt at være lidt blidere på den plan. Hendes vejrtrækning var begyndt at blive en smule dybere af den nydelse, som pludseligt dukkede op i hendes krop, en nydelse som hun ikke helt vidste fandte sted og som hun aldrig nogensinde selv ville have haft fantasien, til at udforske på nogen plan, men som Benjis dæmon ligesom... tvang hende til, når nu han ville lege med hende, teste hende.
Automatisk spredte Ary sine ben en smule mere, end de allerede var, overfor dæmon benji, frivilligt godt nok, med let åben mund, hvor hendes dybe vejrtrækning slap ud af, som nærmest bedte om meget mere fra Benji, end hvad han havde gang i allerede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Tirs 6 Dec 2016 - 10:56

Han skulle nok prøve ikke at gøre de ting igen som hun ikke brød sig om. Han vidste nemlig også at Benji ikke vil blive glad hvis han skadede hans lille engel. Men lige nu undersøgte han jo bare hvad hun eventuelt kunne lide, og hvad hun bestemt ikke kunne lide. Han vil nemlig også gerne have noget sjov ud af hende her, hvis han da ellers fik lov, og lige nu fik han det.
Da han igen ramte hende med pisken, hørte han hende stønne blidt over det, hvilket fik ham til at smile. Han kunne faktisk godt lide synet lige nu, af Ary som lå der og vred sig i nydelse over det som han gjorde mod hende. Han havde jo lovet hende, at noget smerte vil være rart. Hendes vejrtrækning afslørede også, at hun nød det. Han smilede mere over det. ”Jeg fornemmer man nyder det her?” sagde han med en rolig stemme, og man kunne høre hans smil i hans stemme over det. ”Vil du have mere?” spurgte han, og havde på fornemmelsen, at hun vil have mere.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Tirs 13 Dec 2016 - 22:44

En rødmen steg til hendes kinder over hans konstation. Hun nød det yderst meget, ingen tvivl om det, men når det kom fra hans læber, blev hun bare så genert over det, at hun fik en lille lyst til at gemme sig væk. Hun nikkede bare og bed sig hårdt i læben så der kom blod fra dem. Det havde ikke været meningen, men hun havde været opslugt af den nydelse hun var i. Det var det rene ekstase. Da  han spurgte om hun ville have mere, kunne hun ikke lade være med at komme med en tiggende lyd blandet med et støn, som nydelsen ramte hende igen. "Meget mere, jeg vil have dig" bad hun og prøvede at få deres kroppe tættere, selvom det ikke var muligt for hende at rive ham ned til sig. Hun ville så meget ham, men hun vidste ikke helt om han var ude på at have sex med hende, eller om det kun var en leg for ham. Så hun ikke fik andet end piskeslag og smerte.


Sidst rettet af Arycia Tirs 25 Apr 2017 - 10:59, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Ons 18 Jan 2017 - 14:49

Han smilede da hun gav ham ret i det. At hun nød dette. Dog gik han lidt i stå, da hun bed hul på sin læbe. Han så lige på blodet, og slikkede sig om munden. Han havde virkelig lyst til at slikke det af, og kunne heller ikke holde sig tilbage. Han lænede sig ned, og lod sin tunge slikke blodet af hendes læber. ”Mm” kom det fra ham. Hendes blod smagte virkelig godt.
Han hørte det som hun sagde, og smilede mere over det. Han syntes virkelig det var sjovt, at hun prøvede at komme tættere på. Han var lidt i tvivl, om hun kunne huske hun var sammen med ham, og ikke Benji lige nu. Han vil dog ikke have sex, da han bedre kunne lide at pirre hende på denne måde her i stedet. ”Du skal skam nok få mere.” sagde han, og slikkede op af hendes mave, og valgte at bide i hendes ene brystvorte. Han vil pirre hende til det yderste, til hun vil tigge og bede ham, og så vil han finde ud af, hvad han der efter vil gøre med hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Tirs 25 Apr 2017 - 11:05

Hun kom med et rystende piv, som han lænede sig ned og slikkede hendes læber for blod. Ben var farlig i den situation han var i lige nu, ligemeget hvor meget han måske elskede hende. Arycia havde været ude for at denne side af Ben, ønskede hende død og der var intet som forhindrede ham i det nu. Ikke engang Arycia kunne forhindre ham, da hun var spændt fast.
Men alligevel var der noget ved den tanke, som gjorde hende mere tændt end hun allerede var.
En stønnen kom fra hende, da han slikkede hende op af maven og bed hende i brystvorten.
Hun vred sig under ham, imens hun blev mere og mere tændt. Som hun ikke lige havde regnet med. Slet ikke da det var Ben's andet jeg.

((Sorry, det tog så lang tid Smile <3))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Tors 18 Maj 2017 - 22:00

Han fornemmede tydeligt hvor meget hun nød det her, og smilede for sig selv over det. Han nød det virkelig. At han havde hende lige der han vil have hende. I sin hule hånd. Snart vil han prøve at gøre andre ting imod hende. Få hende til at bede om at han gjorde det imod hende. Og gøre så hun var tavs med alt det her, over for den rigtige Benjimin. Han skulle ikke få mistanke om, hvad det var han lige nu prøvede på med Arycia. Ikke før det allerede var for sent for dem alle.
”Du nyder det virkelig var?” sagde han med en drillende tone i stemmen. ”Fortæl mig hvad du vil have min tøs” lød det lokkende fra ham.


(Det helt okay Smile )

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Tors 18 Maj 2017 - 22:22

Hendes kinder blev varme og de blev helt røde af det han sagde. Hun nød det virkelig, men det var så mærkeligt for hende samtidig, hun havde slet ikke regnet med at kunne lide det, det var så langt over hendes grænse, det var ikke noget en engel skulle udsættes for. Men her lå hun, forsvarsløs over for den mørke side af Benji, hans rigtige dæmonside, som havde prøvet at dræbe hende. Lidt flov var hun.
Da han så spurgte hvad hun ville have, blev hun mundlam. Hun vidste ikke hvordan hun skulle sige at hun ville have ham på den måde. Uden at det skulle lyde... forkert i hendes øre.
Hun bed sig i læben og kiggede op på ham i hans øjne. "Jeg vil have dig, sådan hele dig" sagde hun og så afventende på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Ons 31 Maj 2017 - 2:49

Benjis dæmon kunne sagtens se på Ary hvor svært hun havde det ved at sige det hun vil have, og et smil kom frem på hans læber over hendes noget tamme forsøg. ”Du vil have mig? Hele mig? Hvad mener du helt præcis med det? At jeg skal kneppe dig eller noget andet?” han vil have hende til at sige de ord, inden han gjorde noget. Havde hende til at indrømme at hun ønskede at mærke ham inde i sig. Den dæmoniske side af den person som hun elsker. Den side som let vil kunne gøre hende fortræd, og som vil nyde hvert et sekund af det da det lå til hans natur at nyde den slags, da han jo var dæmon.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Gæst Ons 31 Maj 2017 - 9:18

Hendes kinder blev ildrøde, da han ville have hende til at sige det hele, ikke bare en procentdel af det, ikke bare det nemme af det, men ligefrem at sige at hun ville have ham inde i sig.
Hun bed sig i læben og kiggede væk fra ham, mens hun tænkte sig om. Hvad pokker skulle hun gøre, skulle hun bare sige det lige ud. Der var ikke rigtig andre måder at gøre det på, var der.
Hun kiggede tilbage på Benji med et sensitivt blik.
“Jeg... jeg vil have dig inde i mig" sagde hun med en smule flovhed. Det var slet ikke engleagtigt det han havde fået hende ud i. Hun var ikke en engel mere, efter han havde fået hende, det var som om hun var en komplet anden, for en engel ville aldrig nyde noget som det fra en dæmon, eller bede en dæmon om at have sex med hende.
Dog var Ary ligeglad med det hele på det tidspunkt, for hun var i nydelse, og hun ville have mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Benjimin Man 21 Aug 2017 - 23:30

Benjimin kunne sagtens se hvor svært Ary havde ved at sige det her. Det morede ham, og han betragtede hende da hun så væk. Han ventede på hun vil få det sagt. Om hun overhoved kunne få sig selv til at sige det. Det var spørgsmålet.

Han så roligt på hende som hun så på ham. Han hørte det hun sagde, og et smil voksede på hans læber. ”Var det så svært at sige?” spurgte han så. Han gav hende dog hvad hun bad om, og kom op i hende. Et svagt støn undslap ham, da han nød følelsen. Det var for det meste hans gode side som gjorde denne slags, og derfor var han ikke helt så vant til det her. Dog vidste han godt hvordan han skulle gøre, og han begyndte at bevæge sig i hende.

_________________
If I told you what I was,
Would you turn your back on me?
And if I seem dangerous,
Would you be scared?
Benjimin
Benjimin

Antal indlæg : 383
Reputation : 0
Bosted : Ja det siger jeg ikke lige xD
Evner/magibøger : Ingen

Tilbage til toppen Go down

Don't ever leave me alone again! ((Benjimin)) - Page 7 Empty Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum