Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))
Side 7 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Don't ever leave me alone again! ((Benjimin))
Et blidt støn kom fra hende, da hun igen kunne mærke pisken ramme hendes nøgne hud. Hun bed sig hårdt i læben og kunne ikke lade være med at vride sig lidt af nydelse, da han piskede hende mellem benene. Hun var dog glad at han havde valgt at være lidt blidere på den plan. Hendes vejrtrækning var begyndt at blive en smule dybere af den nydelse, som pludseligt dukkede op i hendes krop, en nydelse som hun ikke helt vidste fandte sted og som hun aldrig nogensinde selv ville have haft fantasien, til at udforske på nogen plan, men som Benjis dæmon ligesom... tvang hende til, når nu han ville lege med hende, teste hende.
Automatisk spredte Ary sine ben en smule mere, end de allerede var, overfor dæmon benji, frivilligt godt nok, med let åben mund, hvor hendes dybe vejrtrækning slap ud af, som nærmest bedte om meget mere fra Benji, end hvad han havde gang i allerede.
Gæst- Gæst
Da han igen ramte hende med pisken, hørte han hende stønne blidt over det, hvilket fik ham til at smile. Han kunne faktisk godt lide synet lige nu, af Ary som lå der og vred sig i nydelse over det som han gjorde mod hende. Han havde jo lovet hende, at noget smerte vil være rart. Hendes vejrtrækning afslørede også, at hun nød det. Han smilede mere over det. ”Jeg fornemmer man nyder det her?” sagde han med en rolig stemme, og man kunne høre hans smil i hans stemme over det. ”Vil du have mere?” spurgte han, og havde på fornemmelsen, at hun vil have mere.
Would you be scared?
Benjimin- Antal indlæg : 383
Evner/magibøger : Ingen
Sidst rettet af Arycia Tirs 25 Apr 2017 - 10:59, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Han hørte det som hun sagde, og smilede mere over det. Han syntes virkelig det var sjovt, at hun prøvede at komme tættere på. Han var lidt i tvivl, om hun kunne huske hun var sammen med ham, og ikke Benji lige nu. Han vil dog ikke have sex, da han bedre kunne lide at pirre hende på denne måde her i stedet. ”Du skal skam nok få mere.” sagde han, og slikkede op af hendes mave, og valgte at bide i hendes ene brystvorte. Han vil pirre hende til det yderste, til hun vil tigge og bede ham, og så vil han finde ud af, hvad han der efter vil gøre med hende.
Would you be scared?
Men alligevel var der noget ved den tanke, som gjorde hende mere tændt end hun allerede var.
En stønnen kom fra hende, da han slikkede hende op af maven og bed hende i brystvorten.
Hun vred sig under ham, imens hun blev mere og mere tændt. Som hun ikke lige havde regnet med. Slet ikke da det var Ben's andet jeg.
((Sorry, det tog så lang tid <3))
Gæst- Gæst
”Du nyder det virkelig var?” sagde han med en drillende tone i stemmen. ”Fortæl mig hvad du vil have min tøs” lød det lokkende fra ham.
(Det helt okay )
Would you be scared?
Da han så spurgte hvad hun ville have, blev hun mundlam. Hun vidste ikke hvordan hun skulle sige at hun ville have ham på den måde. Uden at det skulle lyde... forkert i hendes øre.
Hun bed sig i læben og kiggede op på ham i hans øjne. "Jeg vil have dig, sådan hele dig" sagde hun og så afventende på ham
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun bed sig i læben og kiggede væk fra ham, mens hun tænkte sig om. Hvad pokker skulle hun gøre, skulle hun bare sige det lige ud. Der var ikke rigtig andre måder at gøre det på, var der.
Hun kiggede tilbage på Benji med et sensitivt blik.
“Jeg... jeg vil have dig inde i mig" sagde hun med en smule flovhed. Det var slet ikke engleagtigt det han havde fået hende ud i. Hun var ikke en engel mere, efter han havde fået hende, det var som om hun var en komplet anden, for en engel ville aldrig nyde noget som det fra en dæmon, eller bede en dæmon om at have sex med hende.
Dog var Ary ligeglad med det hele på det tidspunkt, for hun var i nydelse, og hun ville have mere.
Gæst- Gæst
Han så roligt på hende som hun så på ham. Han hørte det hun sagde, og et smil voksede på hans læber. ”Var det så svært at sige?” spurgte han så. Han gav hende dog hvad hun bad om, og kom op i hende. Et svagt støn undslap ham, da han nød følelsen. Det var for det meste hans gode side som gjorde denne slags, og derfor var han ikke helt så vant til det her. Dog vidste han godt hvordan han skulle gøre, og han begyndte at bevæge sig i hende.
Would you be scared?
Side 7 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Destiny? - Benjimin ((Del2))
» Just leave me here al alone! //Jacob//
» Leave me alone - Tristan.
» you can't leave me - Camille
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine