Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Forest of dome! -Luke- EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
Forest of dome! -Luke- EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Forest of dome! -Luke- EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Forest of dome! -Luke- EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Forest of dome! -Luke- EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Forest of dome! -Luke- EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Forest of dome! -Luke- EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Forest of dome! -Luke- EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Forest of dome! -Luke- EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Forest of dome! -Luke- Voteba13Forest of dome! -Luke- Voteba14Forest of dome! -Luke- Voteba15 
Lori
Forest of dome! -Luke- Voteba13Forest of dome! -Luke- Voteba14Forest of dome! -Luke- Voteba15 
Valentine
Forest of dome! -Luke- Voteba13Forest of dome! -Luke- Voteba14Forest of dome! -Luke- Voteba15 
Jake
Forest of dome! -Luke- Voteba13Forest of dome! -Luke- Voteba14Forest of dome! -Luke- Voteba15 
Edgar
Forest of dome! -Luke- Voteba13Forest of dome! -Luke- Voteba14Forest of dome! -Luke- Voteba15 
Abigail
Forest of dome! -Luke- Voteba13Forest of dome! -Luke- Voteba14Forest of dome! -Luke- Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

Forest of dome! -Luke-

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 14:10

hendes øjne flakkede rundt, lyset der stårlede ned fra træernes grene, hvordan endte hun der?
årene gik, hendes sult blev værre og værre. hun opgav sin trang og skar sine vinger af. blodet der løb ned af hendes kolde ryg, smerten var ubærlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 14:21

Luke var blive slået ned, efter han havde dræbte en til dæmon han jagte stadig den dæmon der havde taget hans og Aerons barn. Det var ved og være snart 15 dage siden de sidste, havde talt hvor efter han var tage af sted igen for at finde den dæmon der havde gjorde det. Luke blive dog uheldigvis slået ned, inden han nået længere han var bare så sikker på han næsten havde fundet dæmon. Luke rejste sig op og kigge sig omkring han var i en skov, en skov han aldrig havde været i før. Han rejste sig op, hvor efter han begynde og gå gennem skoven. Han havde ikke tid på hvor længe han var gået inden, han stoppe op og sætte sig ned hvor fanden var han. Han overvejet kraftigt og flyve op for at se hvor han var, men han havde dog beholde hans pistoler de var ikke taget fra ham.

Luke sukke og gik længere ind, hvor fanden var han hvorfor havde dæmonerne plantet ham her. De måtte ha hans søn eller søn og søn, de havde adopteret ham men stadig. Luke træk sin pistol da han høre der kom en mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 14:31

Alex havde været i skoven i mange år. hun spiste sine vinger, pga besværgelsen der var i skoven, man kunne ikke flyver over træerne, man kunne dog sagtens klatre op, men hvis man fløj derop, ville træerne kun blive større og større + vejen ville bliver smallere, til du sad fast.
Alex endte i skoven, ved et uheld. hun løb fra en dæmon og endte i skoven, intet farligt. hun var ikke såret ud over det ar han efter ladte på hendes højre ben.

Alex gik rundt i skoven og så Luke, der vandrede rundt i skoven, hun klatrede op i et træ og holdte øje med ham. Hvem var han, var han farlig? måske havde han mad? tankerne fløj gennem hendes hoved, mens hendes øjne var plantet på hans ryg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 14:59

Luke begynde og gå videre mens han holdet sin pistol klar, Luke følte det som om en holde øje med ham der var helt sikkert en her. Luke smile for sig selv, "er du en abe eller hvad siden du ikke er nede på jorden jeg har ikke tid til det her. " Sagde Luke hvor efter han peget sin pistol, mod det sted hvor han næsten var 100 på at person var. "Hvis du ikke kommer ned, begynde jeg nok med og skyde over alt omkring mig så kom ned ellers gør jeg det." Sagde Luke men da han ikke høre noget mere gik han videre, dagen var lige så stille ved og blive til nat det varet ikke længe før han ville lægge sig selv til og sove. Ind til videre havde han ikke rigtig mødt, særlig mange dyr ikke engang edderkopper der var kæmpe store som han var sikke på denne skov var kendt for. Luke sukke og sætte sig ned hvor han lige så stille faldet hen, mens han stadig prøve og holde sig vågen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 15:21

Alex øjne skinnede, da lyset ramte hende. solen var ved at gå ned, himlen der langsomt blev orange. hendes øjne blev brede i det han rettede pistolen mod hende, han vidste hvor hun var? Hun fjernede sit hår fra øjnende, hun sagde intet i håb om at han ville gå videre. sandt nok gik han videre, efter flere timer var hun på jorden, langt fra ham, men stadig tæt nok til at se ham. "Han har ikke været her i lang tid" Alex snakkede til sig selv. da han satte sig, bevægede hun sig tætter på ham, hun gemte sig i en busk.

Da hans øjne lukkede, ventede hun i ca en times tid før hun gik hentil ham, hun satte sig langsomt på hug overfor ham, hendes øjne glimtede, skoven var blevet mørk og gyslig, hendes brune øjne flakkede omkring. hun rørte stille ved hans hår, for at fjerne en edderkop, som havde sat sig på ham, hun smilte stille.

en ny person, farlig men hans aura virkede rolig. der var noget over ham, som hun godt kunne lide.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 15:51

Luke følte en rør ved hans hår, person var lige for an ham det kunne han mærke men hvem. Han slog øjne op og kigge hende direkte i øjne. Han havde prøvet på og sove men kunne ikke for sig selv til det, han kigge undersøgende på hende. Hun så nu ikke dårlig ud og han kunne mærke hendes Aura, hun var helt sikkert en falden engel. "Så vil du forklare mig hvad, du lavet med mit hår eller skal jeg selv gætte det." Sagde Luke mens han kigge på hende med et roligt blik, han havde været udsat for noget der var være ende det her. Det var dog os den eneste grund til han kunne være rolig, Luke kigge på hende og fjernet der efter lidt af hendes pandehår, for bedre og kunne se hendes ansigt. Luke smile charmernde til hende, hvor efter han talte "det var dig der var oppe i træerne ikke." Sagde Luke hvor efter han smile til hende, mens han lænte sig lidt tilbage. Så de ikke sad for tæt på Hinanden, Luke selv kigge på hende hun virket til og være meget ældre end han selv var. Luke kigge på hende, mens han studere om han kunne stole på hende eller om hun ville dræbe ham. Han smile til hende  hvor efter han lytte, hvor dyrene ville komme fra. Mens han holdte øje med hende, han stolte ikke helt på hende i nu men de havde jo oss lige mødtes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 16:04

Hun kiggede med rolige øjne på edderkoppen, inden hun satte den på jorden, da hun vendte hovedet stirrede hun ind i hans øjne, hun faldt tilbage i forskrækkelse, da han fjernede hendes pandehår fra hendes øjne "Yelp!" Hun trillede lidt væk fra ham inden hun svarede. "Edderkop... du havde en edderkop i håret." hun svarede med en blid stemme, man kunne dog høre uroen i hende. Hun sad klar til at løbe, hvis han skulle gøre noget, hendes brune øjne lyste op, i det rosen fra hendes hår faldt ned, hendes pandehår dækkede det højre øje endnu engang "Ja... det var mig" hun satte langsomt sit sine knæ på jorden igen, han virkede ikke som en trussel endnu. hendes mund åbnede sig langsomt, i det hun skulle til at sige noget, hørte man et skrig. hun lukkede munden og kiggede mod lyden, en smalt smil kom frem på hendes læber, hun kravlede hentil ham i et split sekund, var hun så tæt på ham, at deres næser næsten rørte hinanden, han kunne mærke hendes ånde "har du prøvet at ofre blod før?" Hun lugtede godt, af en person som havde været fangede i en skov i så århvis.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 16:18

Luke høret os skriget men da hun lænte sig frem, nået han ikke og rejse sig. " Ofre blod hvilket blod nej jeg har ej jeg har aldrig ofret blod." Luke kigge på hende med et mærkligt, mens han lugte hendes ånde den lugte meget godt enlig. Han havde næsten ville trække sin pistol og skyde knoppen af hende, hvem ofret blod ikke at han ikke selv ville gøre det. Men det var når han dræbte dæmoner, og nogen vampyrer. Luke kigge på hende, mens han tænke "ofre blod hvorfor skulle man gøre det med mindre det var fra en fjende det har jeg dog heller ikke gjorde bare overvejet det." Sagde Luke mens han studeret hende, "hva er dit navn overhoved kvinde." Sagde Luke mens han lytte til skriget dø hen. "den person hvad skete der." Sagde Luke mens han kigge på hende, han havde en stor nok viljestyrke til ikke og falde for et eller andet trick.
//sorry det lidt ukreative, svar./://

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 16:51

"Jeg ved ikke hvor langtid du har været her, men der er nogle opgaver du skal klare for at komme ude, omkring 10 opgaver" hun smilte kærligt i det hun satte sig foran ham, så hendes hoved ikke var så tæt på "den første opgave er at ofre en jomfru med en anden, men indtil videre har det kun været mig, så jeg har ikke kunne gøre det... men nu da du er her, kan du være med" Da skriget døde hen, vendte hun hoved mod lyden "De fandt hende inden mig" Alex hviskede til sig selv, hun hørte ham spørger efter hendes navn, hendes øjne lyste op af glæde i det hun greb fat i hans arm "Mit navn er Alex. meget rart at møde dig her" hun lukkede sine øjne og satte sit hoved på skrå, hendes hår gled langsomt til hendes højre skulder "Hun døde.. eller jeg tror det var en kvinde, det lød som en kvindes skrig... vi er ikke alene, der går jo folk rundt og dræber os... uhm ikke dæmoner" Alex åbnede langsomt sine øjne inden hun gav slip fra hans hånd "Jeg ved ikke hvordan de ser ud, de har hætter på og dræber os med et ritual, så vidt jeg ved... jeg har kun overvåget dem en gang..." Hendes stemme blev langsomt dyster


(sorry jeg svare så langsomt, min mor kom hjem XD så skulle hjælpe + det var ikke ukreativt ^^ det var cool nok, der er ikke så meget at gøre når Jeg/hun er så tæt på hehe <3))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 17:10

Luke mærket hende gribe fat i hans arm, og fortælle hendes navn. Luke var stadig ved og fordøje det andet, han begynde lige så stille og grine af hende. "Det kan du godt glemme, så jeg skulle tag en uskyldig pige og ofre hende sammen med dig. Er du gået fra forstanden, der må være en anden udvej ende at ofre  en jomfru det er jo sindsygt." Mens Luke sagde det gik han rundt, han  havde rejste sig da hun havde fortælle om det "svaret fra mig er nej hvad tænker du på." Luke kigge på hende og lytte til om der kom nogen andre, det her var ikke sådan hans rejse skulle tag ham. Luke træk sin trøje af mens han kigge på hende, "så dræbe en jomfru er vores første udfordring  har jeg ret i det." Sagde Luke mens han begynde og gå rundt, man kunne sagtens se hans tatovering. Luke så på hende mens han gik videre, omkring hende hvem fanden stod bag det her. Luke kigge på hende mens han prøve og få det til og fungere, han hade det virkelig han skulle dræbe en jomfru en jomfru sammen med hende her Alex. "Alex ikke, hvad syndes du selv om det her vil du ofre jomfru blodet." Luke satte sig ned igen mens han tænke sig om, hvad nej han ville ikke gøre det. "Hvad hvis jeg ikke vil gøre det, har du så en plan b for jeg ser den slet ikke." Sagde Luke mens han gik videre, han hadet det alt for meget lige nu det her var det værste han havde været ude for. Luke sukke mens han kigge på jorden. Hvorfor skulle de dræbe en uskyldig person, han fatte det ikke hvem fuck havde smidt ham ud i denne skov. Han ville finde person, lige meget hvad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 18:15

Alex kiggede nyserigt på ham i det han begyndte at grine. "Nej, at ofre en jomfru, er ikke at dræbe en person, uhmm hvordan forklare jeg det" Hun kiggede foruroligene rundt, hun lyttede til hvert et ord... "Du skal ikke myrde nogle, ofre en jomfru, betyder at man ofre blod for første gang, du ved... hvis du ikke har ofrede blod er det din første gang, så du er jomfru." Hun kiggede på ham mens han smed trøjen "Uhmm" hendes kinder blev langsomt røde... Hun rystede hoved inden hun svarede "Ja, jeg er villig til at ofre blod for at komme videre" Hun gik efter ham, med armene bag ryggen "Jeg har heller ikke prøvede at ofre blod før, men da man skal være to... kunne jeg ikke gøre det" Hun smilte varmt. "Så er du med på den?? eller er du bange for at du forbløder??" Hun samlede langsomt rosen op og holdte den med begge hænder, hun ragte den hen mod ham. hende øjne var blide og smilet var væk fra hendes ansigt

(se på billede med rosen, sådan ser hun ud lige nu)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 18:37

Luke så på hende da hun forklaret ham hvad det var, Luke sukke "hvorfor kalder du det så at ofre en jomfrus blod."  Luke kigge på hende, da hun kom hen med ham med rosen Luke kigge på hende med et mærkeligt blik. "Okay fint vi gør det hvordan, hænge det sammen skal vi skære hinanden eller hvad skal vi selv skære i os." Svaret Luke hvor efter han gik lige så stille over mod hende, mens han gjorde sig klar han træk sin kniv frem mens han kigge på hende. "Hvad så nu hvordan skal vi gøre det, du har været her længere ende mig så du ved hvordan vi skal gøre det."  Luke kigge sig omkring og høre et til skrig, ikke så langt fra dem "lad os nu komme i gang inden vi blive dræbte af nogen af de andre. Luke kigge på hende og gik så helt frem mod hende, de stod næsten helt oppe i ansigt af hinanden. Luke selv tog sin hånd frem, "skal vi få det overstået eller hvad ellers er vi nok de næste." Sagde Luke mens han kigge på hende, han ville bare få det her overstået. Så han kunne lede videre efter hans søn, så han kunne komme ud herfra. Luke træk sin hånd frem mens han kigge på hende, "skal vi så gøre det." Sagde Luke og smile charmernde til hende ingen frygt, han havde ingen frygt i hans øjne lige nu eller alt det andet han ville bare være stærk som altid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 18:46

Alex smilede og satte blomsten i hendes hår, hun hev et papir frem "Vi skal skære i hinanden, på fingerne, vi skal bare have nok blod til at lave dette" Hun vidste papiret, med et symbol på, en cirkel med stjerner inden i, der stod symboler uden om cirklen "Hvis jeg laver cirklen og stjernerne, kan du bruge dit eget blod på at skrive symbolerne uden om" Hun satte papiret på jorden, med en sten over.
"Ja lad os komme igang" hun smilet charmerne til ham, i det hun så hans smile, da han stod helt op af hende, tog hun fat i kniven og skar i hendes håndflade, blodet dryppede ned på jorden, hun rykkede langsomt væk fra ham, det var klart i hendes øjne at det var smertefuldt, hun begyndte langsomt at lave cirklen "Du begynder bare når du er klar" hun havde ignorede skriget i nærheden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 19:02

Luke træk sin kniv frem og skar i sig selv, mens han sank en klump han bidt smerten i sig. Hvor efter han begynde og tegne symbolet, Luke kigge over på hende hun så nu meget godt ud. Luke selv kigge engang i mellem mod hende, mens han forsætte med og lave symbolet. "Så hvor længe har du været, i denne skov men det er helt okay hvis du ikke vil tale om det." Luke forsætte og kigge på symbolet, mens han forsætte han træk sin hånd tilbage da han var færdig med det. "Sådan, nu er symbolet lavet hvordan går det med de andre ting." Sagde Luke og prøve, at skjule hvor mange kræfter det havde taget fra ham. Luke selv lagde sig tilbage og kigge så på hende, mens han prøve og fokusere det sviet af helvedes til. Luke kigge på hende, mens hun stadig arbejde med det sidste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 9:26

efter meget kort tid, var cirklen og stjernerne lavet, hun stilte sig ret op og kiggede rundt, i det hun kiggede rundt mødte hun hans blik. Alex satte sine hænder bag ryggen og smilet varmt til ham... "omkring 4-5 år tror jeg, jeg er ikke helt sikker." Hun kiggede på ham, mens han blev færdig, da den sidste dråbe blod var faldet, eksploderede symbolerne. Alex satte sine hænder op foran ansigtet, eksplosionen var dog ikke var, intet ild kom frem, kun røg. hun lukkede sine øjne og vendte sit hoved mod Luke, hendes hår fløj tilbage.
Efter 2 minutter stoppede røgen, som om den blev opslugt af symbolerne, et lille papir kom frem. Alex satte langsomt sine hænder ned, hun kiggede på Luke og derefter på papiret "Samler du det op, eller skal jeg?" Spurgte hun med en blid stemme. hun smilet skævt, hendes rose var fløjet af og ind i buskene bag dem. smerten i hendes håndled var nem at spotte, hendes hånd rystede af smerten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 12:14

Luke kigge på hende, mens hu sagde hvor længe hun havde været der. Luke nikke bare, hvad kunne han ellers gøre Luke bakke væk da det begynde og ryge. Luke bidt sig selv i læben, hvor efter han smile charmernde til hende igen hvor efter han selv kigge på papiret der var tilbage. "Hvad siger du til vi gør det sammen," sagde Luke hvor efter han gik hen mod hende og tog hendes ene hånd som han holde om med hans egne såret hånd. Luke bukke sig så han sad på hug," er du klar Alex hvad der ende sker kan vi nok godt klare det. Luke selv gjorde sig klar til og tag det op med den ene hånd, mens han vendte på hende det ville være bedre at de gjorde det sammen ellers ville det være alt for meget skade de ville tag. Luke selv lytte der var ingen ting nu, det var nærmest som om der var død stille. Luke førte lige så stille hendes hånd der ned sammen med hans egen, hvad der ville ske anet han ikke de måtte bare komme ud herfra. Inden der gik for mange år, da det sikkert ikke lige frem var det bedste det de gjorde nu. Hvis man ikke måtte gøre det sammen, ville der sikkert ske noget meget slemt. Luke selv smile til hende, hvor efter han selv ikke virket til og frygte hvad der ville ske. Han havde en sindssyg smerte i hans hånd, men han prøvet dog ikke og vise det men de måtte arbejde sammen for at klare det her sammen.
//sorry hvis svaret, er lidt dårligt /://

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 13:15

Alex kiggede på Luke med rolige øjne, i det han smilede charmernde til hende, kiggede hun væk, hendes kinder blev nærmest lyserøde. hun tog en dybindånding og lukkede sine øjne "Lets go sunshine<3" Hun sagde det mest bare for sjov, hendes læber dannede et kært smil. hun følte hans hånd, der forsigtigt tog fat i hendes. i det de blev stille, kunne hun mærke sveden løbe koldt ned af ryggen, noget var helt galt. hun havde en dårlig fornemmelse, af det hele. Alex rakte ud efter sedlen sammen med Luke, i det de begge fik fat i papiret, brandte deres sår i hånden sammen, et lille ar blev det til. Alex mistede grebet på sedlen, hun kiggedde på sin hånd. det gjorde næsten ikke ondt, men det var en uventet smerte. på sedlen stod der *Overlev i 3 dage og 3 nætter*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 13:49

Luke mærket såret brænde sammen, hvor efter han kigge sig omkring. Han så på brevet og kigge på hende, "okay sig mig at det her ikke bare skræmte dig lidt." Luke kigge på papiret og hende, hvad fanden var det her for noget. *overleve 3 dage, 3 nætter,* hvad skulle det dog betyde det gav ingen mening. Luke sank en klump, hvor efter han kigge over mod hende. "Okay det er er alt for sindsygt, nogen forslag til hvad vi kan gøre nu Alex." Sagde Luke hvor efter han sætte sig ned, mens han mærket efter sin flaske men den var væk. Luke skar en grimase og kigge så på hende, "nå skal vi finde ud af hvad næste træk er inden vi bliver set." Sagde Luke hvor efter han smile kækt til hende han var vildt godt, til og skjule sin frygt og at skjule at han var lidt bange. Luke træk sin pistol og ladt den, mens han vendte han gjorde lige så med den anden han havde ikke rigtig så mange skud lige pt. Men han havde heller ikke tror det her ville ske, men han måtte komme ud så han kunne redde sin søn. "Er der noget du vil spørge mig om, Alex så sig til måske kan jeg svare måske ikke." Sagde Luke hvor efter han smile charmerene til hende med et lille kækt smil gemt der i. Mens han selv vendte på hvad der ende ville komme, måske en ulv måske en vampyr måske et monster. Lige meget hvad var de ikke sikker, hvilket han ville gøre alt for at undgå. Han havde stadig sine vinger skjult, men hvad med hende havde hun stadig vinger eller havde hun dem ikke længere. Han rejste sig og gik hen til hende, hvor han fjernet hendes hånd og så kysse hende en enkel gang på munden. Han elskede og flirt det var der ikke noget og sige til, men måske ville de få mere ud af det ende de begge ville. Hvilket han håbet, aldrig ville ske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 14:07

Alex nikkede, da Luke spurgte, om det også skræmte hende. hun samlede sedlen forsigtigt op og proppede den i hendes højre lomme. hun kiggede op på Luke "mit eneste forslag, er at vi gør som papiret siger, 3 dage er nemt, men om natten er skoven næsten helt sort." Hun havde en blid tone i sin stemme. Alex kiggede stille rundt. "spørger dig om... tjo, hvordan endte du her, hvorfor, er du single og er du ba..." hun nåede ikke at sige mere før han kyssede hende. hun bed hans læbe og sprang tilbage. Luke kunne smage blodet fra hans læbe. "GIFT! du prøver at forgifte mig, jeg vidste du ikke var til at stole på!" hendes ansigt var rød som en tomats, hun vendte sig om og løb, hendes hår svang i det hun løb, hun følte sit hjerte hamre og blodet der gik op i ansigtet. hun klemte sine øjne sammen, en tåre faldt. hvorfor gjorde han det, hvorfor blev hun nu så oprevet af sådan noget. det gav jo ingen mening, hun bed sin underlæbe til blods. da hun langsomt åbnede sine øjne, løb hun ind i en person i hætte trøje, hun blev hurtigt omringet. himlen kørte i cirkler "auv." udbrød hun med en svag stemme. hendes øjne lukkede langsomt i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 14:25

Luke smagte sit eget blod da hun bed i hans læbe,  hvor efter hun beskyld ham for at ha forgifte hende. Luke sukke og sætte i løb efter hende, da han så hvem det var der havde omringet hende træk han begge hans pistoler. Luke kigge på dem alle og smile for sig selv, lige om lidt ville to af dem falde og måske to bagefter. Luke træk sine pistoler og stormet gennem dem, hvor efter han træk hende om bag sig. "Hør her Alex jeg forgifte dig ikke, men bare holde dig bag mig." Luke kigge på dem alle sammen, han så de træk noget op hvor efter han selv skudt to skud mod dem. Sådan forsætte han til han havde skudt en vej ud, for dem. "Alex lad os så komme væk jeg aner ikke hvad de er, så hjælp mig nu forhelvde og efter det vil jeg snakke med dig." Luke forstod ikke hvordan hun kunne tro, at han ville forgifte hende det var bare ikke normalt. Luke løbe videre og længere og længere, ind i skoven. "Jeg kom her ved nogen dæmon, der prøvet og dræbe mig de efterlod mig her. single, hvordan kan du tro jeg er single. Jeg er single" Luke så på hende med et lidt såret blik, "jeg prøve ikke og forgifte dig så ville jeg ha dræbt dig på den rigtig måde." Luke sukke og sætte sig ned, han begynde lige pluslige og fryse af helvedes til. "Er det mig eller bliv her ikke lidt koldt, som om ja som om vi var ude i sne." Luke kigge på hende, mens han prøve og holde varme selv om det var svært. Luke opdaget første at han havde bæret hende, da de var kommet der op og hun ikke svaret. Luke begynde og holde vagt mens han vendte, på hun ville komme til sig selv. "Kom nu Alex forhelvede, kom nu vågn."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 14:47

I det Luke skubbede hende bag ham, åbnede hun sine øjne endnu engang. hun stirrede med store øjne på ham og de andre. deres ansigter kunne ikke ses, som om hætten gjorde dem usynlige. "Men du..." hun nåede ikke sige mere før han skød vej ud af det hele, hun holde sig bag ham, for hvert skud, dukkede hun sit hoved. mændende rejste sig langsomt op igen. hun holde sig bag ham. han var hurtig på fødderne, de begge hørte nogle skud blive affyret. patronerne kunne man nemt spotte når de ramte træerne eller jorden foran dem. Alex hev efter vejret. hun hørte Luke's stemme foran sig, han svarede på hendes spørgsmål? men hvorfor, han ville jo forgifte hende. Dæmon var efter ham, eller de havde været. de havde jo plantet ham i skoven. Alex så hans sårede blik "J-Je... Hvordan skulle jeg kunne vide at du var single!" Hun Klemte sine øjne sammen, i det hun råbte af ham. hun var ikke ude på at være uhøflig, men hun havvde svært ved at løbe og snakke på samme tid, da han begyndte at sænke farten, bombede hun ind i ham, hun åbnede sine øjne og hev efter vejret, hendes ånde kunne ses. dampen fra hendes ånde, pga kulden, hun kiggede på ham i det han satte sig ned "M-Men, hvorfor begramsede du så..." hun hev efter vejret, det var tydeligt at hun ikke løb særlig tit. "mit ansigt" Hun satte sig ved sidden af ham, hun havde ryggen mod ham, hun stirrede tilbage på den vej de kom fra. "Koldt, det vil sige vi er i større fare nu" Hun sukkede. et spyd fløj ned foran hende, den landede mellem hendes ben, hun lavede et hvin. et spyd fløj forbi Luke's ansigt, den snittede hans næse tip, men ingen skade, hun kiggede rundt. hvem angreb denne gang!?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 15:04

Luke kigge på hende, "jeg er ked af at du tog det sådan det er jeg virkelig." Svaret Luke inden der fløj et spyd forbi ham, den snitte kun lige hans næse han tog sig til det  hvor han kunne mærke lidt blod hvor efter han vente sin ansigt mod hende igen. Luke lytte efter og lige pluslige var der, ikke flere men han kigge frem og stirret ind i hans eget ansigt. Luke sprang tilbage og så så, Alex foran sig os. "Øh Alex, hvordan kan det være jeg ser dig foran mig med en knive." Luke bakke lige så stille væk men inden han nået, særlig langt kaste hun sig mod ham med kniven Luke greb fat i kniven men kunne ikke få sig selv til og stikke hende ned. Luke bakke skubbe hende væk, og løb hen mod det sted Alex lå." Alex ikke for noget men vil du ikke godt lade vær, med og dræbe mig jeg har det ikke så godt med det." Luke kaste sig selv ned og rulle til siden, da Alex eller en der minde om Alex han var dog sikker på det var Alex. Prøve og dræbe ham med en knive, Luke kigge mod hende og trække sig lige så stille tilbage Af. Hvad fuck skete der, der fandtes da kun en person ikke som var den person. Det var vildt skræmende, Luke sank en klump.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 15:13

Alt blev tåget omkring dem, Han hørte Alex skrige i det han rullede rundt på jorden, person der mindede om Alex kastede kniven efter ham. kniven ramte forbi hans ansigt og ind i træet bag ham. et smertes skrig blev endnu engang hørt, person foran ham, fik huggede armene af, inden Luke kunne reagere, blev han hevet under jorden. Alex stod på hug foran ham "Shhh" Hun satte en hånd på hans mund, bare for at være sikker på, at han ikke ville skrige, det var kolder under jorden, det føltes som om ens blod langsomt størknede. Alex havde en kold og gysllig Aura, men hendes smil var varmt som en sommerdags

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 15:30

Luke følte kniven suse mod ham, hvor han så forsvandt under jorden. Luke kigge på hende med skræmte øjne, mens hun sad og holde ham for munden han havde lyst til og vride sig. Men lod vær han kigge op i hendes øjne, hvor efter han blive helt afslappet igen. Luke kigge på hende og prøve så og fjerne hendes hånd, hendes Aura føltes som om den kvælte ham lige nu. Så kold og så gyselig, Luke kigge ind i hendes øjne og begynde så at slappe helt af.
Han viste dog ikke om han kunne stole på hende, han havde jo lige set hende dræbe ham. Han prøvet og mumle noget og fjernet så hendes hånd, "du prøvet prøve og dræbe mig eller en der minde om dig. Jeg er ved og blive sindssyg, er jeg ikke."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 15:37

Alex blinkede til ham, i det han fik øjnkontakt, hun stolede på hans ord, om at han ikke havde forsøgt at forgifte med et kys, hun smilet sødt til ham i det han sagde at han var ved at blive sindsyg. "Dont worry... man liver sindsyg af at være her... det der var et spejl billed, pas på dine tanker, de kan også danne sig som familie medlemmer" hendes stemme var lav, hun hviskede nærmest, hun begyndte at gå væk fra ham, de var i et tunnel system. hendes sorte kjole var revet i stykker, man kunne næsten spotte hendes undertøj, dog ikke helt. blod løb ned af hendes side, men hun gik fra ham hev hun en kniv frem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum