Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Forest of dome! -Luke-
Side 1 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Forest of dome! -Luke-
årene gik, hendes sult blev værre og værre. hun opgav sin trang og skar sine vinger af. blodet der løb ned af hendes kolde ryg, smerten var ubærlig.
Gæst- Gæst
Sv: Forest of dome! -Luke-
Luke sukke og gik længere ind, hvor fanden var han hvorfor havde dæmonerne plantet ham her. De måtte ha hans søn eller søn og søn, de havde adopteret ham men stadig. Luke træk sin pistol da han høre der kom en mod ham.
Gæst- Gæst
Alex endte i skoven, ved et uheld. hun løb fra en dæmon og endte i skoven, intet farligt. hun var ikke såret ud over det ar han efter ladte på hendes højre ben.
Alex gik rundt i skoven og så Luke, der vandrede rundt i skoven, hun klatrede op i et træ og holdte øje med ham. Hvem var han, var han farlig? måske havde han mad? tankerne fløj gennem hendes hoved, mens hendes øjne var plantet på hans ryg
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da hans øjne lukkede, ventede hun i ca en times tid før hun gik hentil ham, hun satte sig langsomt på hug overfor ham, hendes øjne glimtede, skoven var blevet mørk og gyslig, hendes brune øjne flakkede omkring. hun rørte stille ved hans hår, for at fjerne en edderkop, som havde sat sig på ham, hun smilte stille.
en ny person, farlig men hans aura virkede rolig. der var noget over ham, som hun godt kunne lide.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//sorry det lidt ukreative, svar./://
Gæst- Gæst
(sorry jeg svare så langsomt, min mor kom hjem XD så skulle hjælpe + det var ikke ukreativt ^^ det var cool nok, der er ikke så meget at gøre når Jeg/hun er så tæt på hehe <3))
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
(se på billede med rosen, sådan ser hun ud lige nu)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja lad os komme igang" hun smilet charmerne til ham, i det hun så hans smile, da han stod helt op af hende, tog hun fat i kniven og skar i hendes håndflade, blodet dryppede ned på jorden, hun rykkede langsomt væk fra ham, det var klart i hendes øjne at det var smertefuldt, hun begyndte langsomt at lave cirklen "Du begynder bare når du er klar" hun havde ignorede skriget i nærheden
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Efter 2 minutter stoppede røgen, som om den blev opslugt af symbolerne, et lille papir kom frem. Alex satte langsomt sine hænder ned, hun kiggede på Luke og derefter på papiret "Samler du det op, eller skal jeg?" Spurgte hun med en blid stemme. hun smilet skævt, hendes rose var fløjet af og ind i buskene bag dem. smerten i hendes håndled var nem at spotte, hendes hånd rystede af smerten.
Gæst- Gæst
//sorry hvis svaret, er lidt dårligt /://
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han viste dog ikke om han kunne stole på hende, han havde jo lige set hende dræbe ham. Han prøvet og mumle noget og fjernet så hendes hånd, "du prøvet prøve og dræbe mig eller en der minde om dig. Jeg er ved og blive sindssyg, er jeg ikke."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Who are you? - Luke.
» You! -Luke-
» Please just help me - Luke
» I will help you - Luke
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine