Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Forest of dome! -Luke-
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Forest of dome! -Luke-
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun begyndte lavt at grine, hun satte sin venstre hånd op foran hendes mund, hendes latter var blid og som musik i ørene. "Det må du undskyld, jeg tror det var en kvindelig refleks der kom op i mig hehe" Hun vendte hoved mod ham, da han hostede blod op rejste hun sig op "eeh, undskyld" Hun bukkede af respekt "Jeg sparkede måske lidt for hårdt"
mens han hev kniven ud af siden, sagde hun intet, hun kiggede bare på blodet dryppe langsomt fra hans kniv, mens han bandt sig selv ind. hun rystede på hovedet og tog fat i hans hånd "Det der kommer ikke til at gå" Hun bandt ham op og slikkede blodet væk fra såret, for at rense det, hun spyttede til siden, for ikke at sluge blodet. hun bandt ham ind efter, det var stramt så det ikke gik op, men ikke smertefuldt stramt. hun kiggede rundt i det monstret gik forbi. "Eftersøgt over sådan en lille ting heh... jeg er også selv eftersøgt" Hun satte en finger for hendes mund, som et tegn på at han skulle holde det hemmeligt, hun blinkede til ham og rettede sig op, hun kiggede ham i øjnene mens han spurgte ind om hendes øjne, hun kiggede ned i jorden. "Mine øjne blive røde, når jeg bliver morderisk, når jeg får lyst til at flå indvolden ud af en person, for det meste når jeg ser noget jeg har gjort, det sætter min puls op, jeg får lyst til at skære dem op, langsomt skære deres øjne ud" Hendes øjne blev langsomt røde, hun kiggede på sine hænder som var begyndt at ryste "Jeg tager normalt deres tåre, ned i en flaske når jeg langsomt skær deres fingre af... jeg har flere bøtter med blod fra dem, til min veninde, jeg fylder tit flasker eller noget op til hende" Hendes aura blev langsomt morderisk, desto mere hun sagde desto mere blev hendes aura mere og mere smertefuld. hvis det ikke stoppede ville monstret hurtigt finde dem igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hendes øjne var forvirret, hun blinkede hurtigt, for hvert blink blev hendes øjne mere og mere brune igen. Hun rødmede i det han trak sig væk, først der opdagede hun hvad hun havde sagt. hun forsøgte at smile, som om intet var sket. da hun følte hans hånd på hendes kind, begyndte tåre at køre ned af hendes kinder. "Jeg har det fint" Hendes stemme var skinger, men smilet blev på hendes læber, hun pressede sine øjne sammen, i håb om at stoppe tårene. hun havde ikke grædt i flere år, hvorfor græd hun nu? var det fordi hun enlig kunne fik snakkede med en anden person end hende selv. hun anede det ikke, måske var det bare smerten fra hendes aura der blev rolig, hun forsøgte at tørre tårene væk, mens han tjekkede om der var fri bane. inden han kunne nå at vende sig om, fløj en pil ind i hans skulder, han hørte derefter skud, Alex åbnede sine øjne og vendte sig om, en muskuløs mand stod foran hende. omkring hendes øjne var hun blevet rød (pga hun forsøgte at tørre sine øjne), hun skulle til at trække sin kniv. Men manden greb hende om halsen og løftede hende op, et kvælt hvin kom fra hendes læber, hun tabte kniven for mandens fødder. "Garh!" Hendes ben sparkede lidt i det han løftede hende op, hun kendte ham. idioten der smed hende her ind, han kendte hurtige smutveje til at komme ud igen fra skoven, men han var stærk. alle de knive hun havde brugt mod ham var knækket som tændstikker. Alex åbnede sit ene øje og kiggede mod Luke "Løb" hun forsøgte at sige det, men det døde hen da mandens greb var stramt og fast.
*Du lever endnu Alex, og du har fået en ven* Udbrød manden. Han var omkring 4 hoveder højere end Luke. *Han er vidst på størrelse med en smølf.*
Gæst- Gæst
//sorry svaret, ikke er så godt er lidt halv træt.//
Gæst- Gæst
Alex var ingen steder, ikke i nærheden af ham ihvertfald.
((Det er okaii, jeg har ikke været i skole hele ugen, så jeg er ret frisk hehe))
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han åbnede cellen og gav Luke et smølfe spark, Luke smadrede gennem den halv ødelagte mur og landede hårdt på jorden, manden hoppede ud og landede foran ham. da han slog ud efter Lukes hoved, kom Alex frem, kun med et lan om sig, hendes aura var kold, nærmest som is. alt omkring hende frøs nærmest, alt dødt omkring hende fik hvide tråde om sig og faldt sammen, træerne væltede bag dem og busken døde hen. Alex stoppede mandens næve med en dolk. "Heh... Jeg sagde du ville føle samme smerte som din søn." Hendes stemme var mørk og dyster. hun slap lanet med sin ene hånd og tog fat i mandens næse, hun hev den af som var det bare et blad på et træ. lanet faldt ned og Luke kunne se hun var nøgen, hendes hår gik til hendes skulder blade. "I got... youre nose motherfucker!" hun slap dolken og tog fat i hans øre, som hun også bare plukkede af, mandens smerte skrig rungede i skoven, blodet sprøjtede ud på Alex, en lav latter kunne høres, manden tog nogle skridt tilbage, mens han holdte for sit ansigt, desperart forsøgte han at stoppe blødningen. Alex gik langsomt mod ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Alex samlede lanet op og tog det om sig, hun stoppede da hun var helt op i ansigtet på ham. hun smørede blodet i ansigtet på Luke og pressede indvolden mod hans læber, hun var rasende.
Hvor kunne han, han ville have efterladt hende i den bygning. og det var endda hende der skulle rede hans røv, hvor kunne han, han burde straffes. hvis han tog en bid af indvolden ville hun tilgive ham, hvis ikke. kunne han klare sig selv.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//ohhh shit, dårlig svar håber det gir lidt mening.//
Gæst- Gæst
((Det går nok XD jeg forstod det fint nok, men mine svar er heller ikke altid så gode jo hehe)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun åbnede sine øjne lidt og kiggede på Luke "Du bløder" Hun pegede på hans hånd, hendes hår blev blæst væk fra hendes ansigt da vinden ramte dem, hun klemte sine øjne sammen, hvorefter hun nøs. "Fedt, hvis jeg er forkølet, giver jeg dig skylden Luke" Sagde hun drilsk, som om intet var sket.
som om hun ikke havde tvunget ham til at æde indvolden fra en anden person og ikke havde truet ham på livet. hun rejste sig langsomt op og gik hen mod ham langsomt
Gæst- Gæst
//wow, meget lidt.//
Gæst- Gæst
Side 4 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Who are you? - Luke.
» You! -Luke-
» Please just help me - Luke
» I will help you - Luke
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine