Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Forest of dome! -Luke- - Page 3 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Forest of dome! -Luke- - Page 3 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Forest of dome! -Luke- - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Forest of dome! -Luke- - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Forest of dome! -Luke- - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Forest of dome! -Luke- - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Forest of dome! -Luke- - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Forest of dome! -Luke- - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Forest of dome! -Luke- - Page 3 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba15 
Lori
Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba15 
Valentine
Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba15 
Natalie
Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba15 
Sean
Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba15 
Lenore
Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba15 
Renata
Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba15 
Jake
Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba15 
Edgar
Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba15 
Elizabeth
Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

Forest of dome! -Luke-

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 17:20

Alex smilet mens hun kiggede rundt "Dit hoved er rodet, jeg rydder bare lidt op der inde" Hun lukkede sine øjne, hendes aura var rolig, af en sær grund havde hun det ikke dårligt med at stå i undertøj foran ham, hun så det mere som en slags bikini. hendes hår dækkede hendes højre øje, såret var også næsten helt størknet, så blod løb ikke så voldsomt ud af det mere. Da han var færdig, kiggede hun på såret og nikkede "Det går nok hehe" Hun sagde det mest til sig selv. hun gik hentil det tøj som hun havde taget fra liget. hun tog det på, da bukserne var for store, tog hun noget stof og brugte det som bælte. hun satte sit hår op og kiggede på ham. "Gid der var flere kvinder her... nemmer at gå i deres tøj" af en sær grund lignede hun en dreng, det eneste der solgte hende var hendes ansigt og hendes spinkle krop.
"Din aura... du burde øve dig i at skjule den, jeg kan føle den, så det kan folk udenfor også" Hun rakte tunge af ham og grinte muntert

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 17:39

Luke gjorde en grimase til hende hvor efter han rejste sig op, han begynde og gå ud mens han ikke ville holde øje med Alex. "Så hvad hvis den næste prøve, er at dræbe en af os." Sagde Luke mens han gik videre, "ville du dræbe mig for at komme ud her fra eller ville du heller tag dit eget liv." Luke pille lige så stille ved skæfte på et af sværdene, mens han gik videre ind i skoven. "Det er virkelig ikke pænt og rode, i andre folks hoveder det ved du godt ikke." Sagde Luke hvor efter han gik videre, han var en koldblodig dræber lige meget hvad det ville aldrig ændre sig. Luke træk sit sværd og sat det lige i liget, af en mand der næsten var død. Luke var lidt ligeglad lige nu, han ville dræbe alle hvis de kom for meget til skade. Luke var kendt for at gøre det, aldrig og efterlade nogen levende hvilket der jo på en måde havde gjorde han ende her. Dæmonerne var ikke lige frem glæde for ham, det var englene dog heller ikke. Han var nu ikke den meste elsket i nogen, af de to samfund. Luke skar tænder hvor efter han kigge mod det sted, hvor der lå en masede lig. "1 dage siden, ikke andet forhelvede."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 17:49

Hendes påklædning
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Alex fik sat sit hår, så det ikke faldt ned i øjnene på hende, hun gik bag ham mens han snakkede "Det vil tiden jo vise. det er svært at sige at jeg ikke ville dræbe dig, men jeg tror ikke sådan noget vil komme." Hun smilet, hun satte sine hænder bag sin ryg, mens hun gik. hun kiggede op på ham med et barnligt ansigt "Er lille Luke bange for mig??" Hun snakkede flabet til ham, i hævn. hun kiggede på ham mens han slog personen ihjel. hun rystede på hoved og kiggede på tingende omkring dem, der var self træer over alt. men nogle af dem havde mad, som æbler, pærer osv. hun gik mod en af træerne og klatrede langsomt op, inden hun nåde tæt nok på, kunne hun mærke såret åbne sig stille, smerten var for stor til at hun ikke fik en spasme som fik hende til at give slip på den gren der holde hende oppe, hun faldt ned med et brag, et lavt smertes skrig slap hendes læber, hun krummede sig sammen og holde hænderne på såret "Argh!" Hun klemte sine øjne sammen. da hun åbnede dem igen langsomt, var Luke henne ved bunken med Lig, hun forsøgte langsomt at rejse sig, hun satte sin venstre hånd på såret og lænede sig op af træet, smertes støn slap ud af hendes mund. hun sukkede og smilet halvt *Klodset, yup... hun var klodset*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 18:44

Luke høre hendes skrig hvor efter han vende sig om, Luke sukke hvor efter han vendte sit blik mod Alex. "Kan du stadig gå, for jeg bære dig ikke sorry to say." Sagde Luke hvor efter han kigge over mod hende, han var ikke den person der var mest kærlige lige pt. Luke kigge på ligene og så sig omkring, ja det her havde helt sikkert været en fælde. Luke vende blikke mod hende, hvor efter han gik mod hende. "Op og stå, og lad vær med og klatre med det sår okay." Sagde Luke og kigge på hende, som om der intet være var. Luke sukke og kigge på hende, mens han selv kæmpet for ikke og ville angribe hende. Luke selv kigge over mod ligende igen, "det er ikke fordi jeg ikke kan lige dig Alex. Men forhelvede lad vær med og klatre, op i træet næste gang." Luke gik hen til hende og løfte hende op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 19:08

Alex kiggede på ham og smilet skævt "Jeg har ikke brug for at blive bæret, come on dude... jeg har levet alene i 5 år, jeg kan klare mig selv" Hun kiggede rundt, mens hun stod op af træet "Din aura er blodtørstig, ret kvælende... har du lyst til at dræbe mig eller er du sulten?" Hun satte sit hoved på skrå mens hun løftede et øjenbryn. hun sukkede og skulle til at stille sig ret op, da han tager fat i hende og løfter hende op "Yelp! Ve-Vent hvad, sagde du ikke lige at du ikke ville bære mig." Hun satte sine hænder tæt på sit hjerte, hun kiggede ned på jorden og derefter hen på ham "Anyways, jeg klatre ikke bare for sjov, men vi overlever ikke langtid uden mad. jeg tænker mere på overlevelse end dig, du går bare rundt og dræber folk der alligevel dør. bare fordi de har lidt smerte" Alex's stemme solgte hende, hun var sur over hans hurtige svar og den måde han snakkede til hende, han virkede anderledes, men hvad fuck, hun kendte ham jo heller ikke så godt. hun sukkede og prøvede at køle af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 19:29

Luke skar sit ansigt og kigge så på hende, mens han gi videre og sætte hende så ned. "Jeg er lidt ligeglad med hvad, du mener for jeg putte bare en ende på deres smerte." Svaret Luke og gik videre, "og hvad angår mad vi kan godt klare os 3 dage uden mad." Sagde Luke hvor efter han gik videre, ned af skoven. "Men det her er et dumt sted og være, om vi er skade eller ej så du ligene der er helst sikkert fælder her." Luke kigge på hende som om han ikke forstod hende, hvor efter hans aura blive rolig igen. Luke sukke hvor efter han begynde, at gå videre ned af skoven mens han holde øje med fælder. "Der er ingen ting gal, jeg er ikke sulten og jeg vil ikke dræbe dig." Sagde Luke mens han forsætte ned gennem skoven. Han regnet med hun fulgte med, ellers ville de ikke få noget ordenligt ud af det. Luke selv stille sig op af et træ, da stien delte sig hvor efter han vente til hun kom der op. Han dræbte kun folk fordi det var et job, lige som et job men det var løgn at han ikke ville dræbe. Det var som om han var besat af at se blod, mens han var i denne skov siden han havde taget føring havde de kun fundet lig. Og for hvert lig de så blive han mere og mere, selvisk og blodig anlagt. Han ville dræbe de næste der kom forbi, lige meget hvad det var sikkert fordi. Skoven gjorde ham tosse, eller det tror han da selv til sidste bliv hans aura rolige igen. Hvor efter han smile til Hende med sit normal, charmerene smil. Hvor efter han mærket uroen i hans krop og hans sind forsvinde. Han tog sig til tatovering som han bare, mens han vendte på hun kom der op. Det var fordi han var kommet til og tænke, på de folk der sikkert havde hans søn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 19:39

Alex kiggede op på ham, til han satte hende ned. hun gik bag ham det meste af tiden mens han snakkede, hun sagde ikke et ord. hun følte bare solens stråler som skar gennem kronbladene, hendes aura var svag, men den var der. hun sukkede engang i mellem, mens hun hev sine bukser lidt op. stoffet holde ikke rigtig bukserne ordentligt oppe.
Da Luke begyndte at snakke om fælder smilede hun stille, self var der fælder. folk dør jo ikke af at trække vejret. medmindre en af fælderne var gift stoffer i luften. hun begyndte langsomt at nynne, problemet var at det næsten lød skræmmende, hendes nynnen og det med at der var så stille, fuglene kunne ikke høres. hun kiggede rundt med et smil på læben. alle de lig der var fundet, var folk hun havde dræbt for mad, vand. nogle af dem dræbte hun bare pga kedsomhed, hun skulle jo også holde træningen oppe. hun sparkede til en af ligende for at vende det, da hun kiggede mod Luke så hun at han var krummede lidt sammen, hun løb stille hen mod ham "Er du okaii?" Hun bukkede sig lidt, for at kigge ham i øjnene, hendes øjne så nærmest røde ud da de fik øjnekontakt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 19:57

Luke sank en klump hvor efter han kigge op i hendes øjne, mens han bevæget sig op igen. Luke sukke hvor efter han kigge hende i øjne, han så hendes helt røde øjne hvor efter han rejste sig op. "Hvad er der galt, med dine øjne de er helt røde." Luke kigge forvir på hende inden han, bakke lidt længere væk. Luke fugte sine læber og rejste sig op, " lad os komme videre." Luke selv prøve og skjule de smerte han havde haft i hans sind, hvor efter det kunne mærkes på ham han bakke væk fra hende og træk sin pistol." Hvorfor røde øjne, om jeg må spørge." Luke var fuldkommende vagtsom, mens han stod klar med sin pistol. Luke smile lidt til hende, hvor efter han skjule hvad han følte eller var. Han var bange for hendes, røde øjne det var det eneste han var bange for intet andet. Luke så på hendes røde øjne. Luke klikke på sin pistolen, hvor efter han prøvet og bevare kontrollere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 20:10

Alex lukkede sine øjne og grinte lavt da han spurgte hvad der var med hendes øjne "måske fik jeg noget i øjnene?" Hun åbnede sine øjne i det han valgte at træde lidt væk fra hende, hun satte sit hoved på skrå, hun bed sin underlæbe og fjernede noget hår fra hendes øjne. da hun kiggede på ham igen, havde han trukket pistolen. hendes øjne blev kolde, smilet forsvandt. "Jeg får røde øjne engang i mellem, det en pige ting" Hendes stemme var kold. hun begynde langsomt at gå mod ham, på en truende måde "Er du bange, jeg er ikke vampyr, jeg bider dig ikke lige om lidt, hvis det er det du tror?" Et ondt smil kom frem på hendes læber, hun fik lysten til at smadre hans pæne ansigt mod jorden. hendes øjne lyste næsten op, det rødeskær var som blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 20:21

Luke kigge på hende, mens hun gik frem mod ham "du er ikke en vampyr det ved jeg men dine øjne wow." Lukes øjne havde stadig den grønne farve, han var ikke blive rassende i nu så de ville blive sorte. Luke sank en klump og begynde og gå rundt om hende, "vil du gi mig en lærestreg Alex." Sagde Luke flabet mens han holde øje med alt hun gjorde, han kunne skyde hende hvis det var og hun kunne bruge sin bue. Så derfor vente han på at de kom tæt nok på hinanden, da det ville rede dem begge. Luke sukke mens han gjorde sig klar, til og trække sit sværd, men han var lidt ligeglad. De skulle nok ikke forsætte det her, men ingen af dem tænkte viste. Luke smile flabet til hende mens han stadig, gik rundt så hun ikke kom for tæt på. Han ville nødig dræbe hende, da hun virket som en ok person men hvis han var nød til det var han nød til det. Lukes øjne lavet nærmest gnister, mens han holde øje med hende. "Smart for dig og spille den søde, og uskyldig naive pige jeg kan se du er meget mere ende det nu Alex." Sagde Luke og smile kækt til hende, mens han stadig gik rundt og prøve og være så klar som muligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 21:05

Alex smilede lumskt og løftede langsomt op i sin trøje, hun tog fat i hans arm da han gik rundt om hende "Kan du da ikke lide mine øjne? de måske ikke lige... din. farve." Hun kom tæt på ham, han kunne næsten mærke hendes læber mod hans, hun havde fat i den hånd med pistolen, hendes greb var fast, men ikke smertefuldt. hendes øjne lyste nærmest op da han sagde hun spillede uskyld. "Kunne du ikke lide det? at jeg var så... utrolig sød og uskyldig, jeg troede ellers du var meest til en badass, du ved..." Hun kørte hendes anden hånd op af hans anden arm "En der måske lagde mere op til dig, dræbte folk, elskede smerte eller som sådan... kunne beskytte sig selv." Hun havde sat forskellige fasader op, for at beskytte sig selv, da hun ikke vidste hvordan han ville reagere. hun lavede små pranks på ham, for at afprøve ham. først var hun svag, han virkede ikke som en der tog sig af de svage eller ville redde en person i nød. en person næsten halv nøgen angreb han heller ikke, så han var ikke en voldtægst forbryder. men hvad gjorde han ved en der virkede truende? det var det hun ville vide, var han naive og snakkede sig ud af det, eller ville han forsøge at dræbe hende... det måtte tiden jo vise

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 21:18

Hans egne øjne begynde og blive helt sorte, imens hun holdte ham og talte til ham. "Jeg viste det, du lære det ikke vel det er ikke min pistol du skal være bange for." Sagde Luke og smile kækt til hende hvor efter, han sætte sin kniv på hendes mave. "Så du har ret omkring det, jeg elsker kvinden der kan tag vare på sig selv og dræber." Luke hamret sit hoved ind i hendes, hvor efter han hoppe tilbage. Luke smile flabet til hende han smed alt hans udstyr på nær hans daggert. Mens han gjorde sig klar på hendes næste angreb, det her var en prøve det var han helt sikker på. En opgave lige meget hvad, Luke kigge på hende med hans brænde sorte øjne hvor efter han gjorde sig klar til og blive angrebet af hende. "Kom så vis hvad du dur til, Alex hvis det overhoved er dit rigtig navn." Luke kigge på hende med brænde øjne og slog så sine vinger ud. De var vildt sorte lige så sorte som hans egne øjne, nu når han var vred.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 21:30

Alex rykkede sit hoved lidt væk "Vidste?" I det han hamrede hans hoved ind i hendes, tog hun kun få skridt bagud, hun satte sin venstre hånd på sin pande og kiggede bagefter på den "Har din mor aldrig lært dig at man ikke må slå en kvinde... heller ikke med ansigtet" Hun snakkede flabet til ham, hans pande havde ikke slået hårdt nok til at få hende til at bløde, hun lod sit hår falde ned foran sine øjne. "Du virker lidt sur... Luke min ven, måske skulle du... jeg ved ikke flytte dig" hun lavede en hurtig bevægelse med sin hånd, omkring 30 dråber fløj mod ham, dråberne blev til skarpe pile, hendes øjne var ikke synlige længere. hendes hår dækkede dem "Mit navn, det er mystisk ikke... du tror måske jeg ville lyve, bare fordi jeg virker lidt underlig." Hendes stemme var kold, hun trak sin trøje langsomt nød igen. han havde ikke angrebet hende, han ventede måske på en grund til at dræbe hende, eller en grund til selv at angribe... hun ønskede mere og mere bare at se om han overhovedet, kunne passe på sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 21:45

Luke smile og dukke sig hvor efter han begynde og løbe mod hende. Mens han fik hans vinger sammenfolde igen, Luke kigge på hende hvor efter han skar hendes hals eller prøve på det. Mens han var lidt ligeglad, hun måtte ikke se nogen frygt eller noget andet. Luke selv stod og preset hans kniv mod hendes hals, "du dør ikke det fortjener du ikke." Luke gav slip og kigge på hende, med et brænde had i hans øjne. Hvor efter han bakke væk, " jeg vil ikke undskylde mig hvis jeg har skadet dig men du fortjente det og der er langt mere ende hvor det kom fra." Sagde Luke mens hans øjne stadig var helt sorte, han ville ikke dræbe hende det fortjente hun ikke det var første bagefter. Da han mærket en af dråben havde ramt ham lige i skulderen. Luke kigge på hende, "det var min skuldere du skadet det ved du godt ikke." Svaret Luke og grinte lidt, "du ved ikke hvad du har gang i lige nu min vrede kan jeg tøjle hvad med dig." Sagde Luke hvor efter, han træk sin pistol og skulle lige til og skyde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 21:57

Hun nåede og flytte sig inden han ramte/snittede hendes hals, i stedet skar han noget af hendes hår af, hun så det falde til jorde, hendes øjne kunne ikke ses, men hendes mund fortalte hadet, hendes vrede "Oh... mig som troede jeg ikke ville være en bitch omkring mit hår" Hun kørte en hånd gennem sit hår, som fjernede det fra hendes øjne, hende øjne var lukkede og et kært smil kom frem på hendes læber, hun satte sit hoved på skrå og grinte "Hvor er du kær når du er sur" Hun løftede langsomt sin venstre hånd op i luften "Jeg troede du ville dræbe mig, men som jeg kan se på den tot hår, gik du ikke efter at dræbe mig. hehe det er som du siger" Hun åbnede sine øjne langsomt, hendes øjne var igen Brune. hun drejede rundt hurtigt og forsvandt bag det træ ved hendes højre side. "Men måske vil du nu... lille Luke<3" hun drillede ham, hun ville se hans vrede. men ikke hans styrke... hvorfor var hun så betaget af den mand? hvorfor, hun lyttede til hans fodskridt, bladene på jorden afslørede når han gik og hvis han fløj kunne man høre bladende som ville køre rundt pga vinden under hans vinger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 22:12

Luke kunne mærke vreden, inde i sig selv han var ved og miste styringen. Luke lytte til åndræt hvor efter han fulgte efter der hvor hun var, "så det er din skov eller hvad Alex." Spurgte Luke flabet om mens han gik af sted efter hende, han havde ingen andre ting ind hans kniv. Med sig men han havde været tæt, nok på hende til og kunne opfange hendes lugte. Luke dreje rundt og sørge hele tiden, for at være på vagt. Luke træk sig selv længere hen, for at finde hende han ville finde hende før eller siden. "Så fortælle mig, hvordan jeg kan være lille jeg er stræk ende dig nok også ældre og bedre til og tøjle min vred." Luke følte efter hendes aura og begynde lige så stille, at finde vej mod hende hun var en engel som han var. Luke smile for sig selv, selv om han prøvet og skjule det var hans aura kold og ond lige nu. Luke fulgte bare efter hendes aura klar med sin kniv, til og dræbe hende eller tæve hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 22:26

Hun havde en ting med at gemme sig og få folk til at gå i ring, de opdagede intet da hun kun forstyrrede deres sanser, det var noget hendes veninde havde lært hende. hun hørte hans stemme komme tætter og tætter på, hun snurrede rundt og endte ved et andet træ, hvor hun klatrede op, han kunne ikke nå at opfatte lyden af hende da hun klatrede op i træet, så det virkede som om hun stadig var på jorden, hendes aura var stærk og begyndte langsomt at omringe ham, som om hun var bag ham hele tiden "Min skov... nej, hvis det var min skov ville der være flere roser. jeg elsker roser" Sagde hun med en blid stemme. "Du virker ung, derfor kalder jeg dig lille. er det et problem, børn har også svært ved at styre deres følelse..." hun sukkede, måske gik hun for langt, men hun elskede at lege med folk på denne måde. se deres styrke, hvis de var stærke nok, ville de overleve dette, hvis ikke ville de dø. ikke fordi hun ville dræbe dem, men hvis hun kom frem og skadede hende, dræbte hun dem, deres sind var svagt og det fik dem dræbt. da han var over hende, hoppede hun ned foran ham, hun fik sparkede knivene ud af hans hånd, hvilket formåede ham til at falde lidt tilbage, hun greb fat i hans hoved. Inden han kunne reagere, kyssede hun ham på munden, hendes hænder var bløde og varme, solen stod højt på himlen, hvilket fortalte dem at der var gået 1 dag så der var kun 2 dage tilbage, til de havde klaret opgave nr 2. hun kunne mærke hans lyst til at dræbe hende, hun var klar til at kaste ham væk, hvis han forsøgte på noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 22:43

Luke mærket hende over det hele, hvor efter hun landet foran ham. Luke skulle lige til og slå ud men enden, han fik det gjorde sparket hun den ud af hans hånd hvilket skub ham tilbage. Luke følte hendes læbe mod hans egne og smagte lidt blod, af hendes eller hans det var lidt lige meget han skubbe hende væk eller prøve på det. Luke fik sig selv skubbe væk så han stod, op af et træ. " Hvad fanden skulle det kys, til for" sagde Luke hvor efter han kigge sig omkring. Luke kigge op på himlen og kunne se første dage næsten var over, "så du kysse mig hvorfor." Luke gik hen og samle sin kniv op, hvor efter hans øjne var på Alex igen. "Og du elsker, lad mig se røde roser eller bare røde blomster." Sagde Luke og gik så hen mod hende,"er det her bare testes du sætte mig ud for kvinde. For det finder jeg mig ikke i, det håber jeg du forstår." Sagde Luke hvor efter han gik hen mod hende, "kald mig aldrig lille igen okay." Luke så på hende med et seriøst blik hvor efter han kysse igen. Om det var fordi han længtes efter en kvinde, eller fordi selve den her skov var ved og gøre ham sindssyg. Viste han ikke helt, Luke sukke og kigge sig omkring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 22:54

Hun mærkede ham forsøge at skubbe ham væk, hun flyttede sig lidt i det han skubbede sig selv væk, hun smilet og grinte kært "Meh jeg havde lyst til at være den dominerende denne gang" Hun slikkede sig om munden og kørte en hånd gennem hendes hår, hendes øjne var plantet på hans fødder, hun holde øje med hver lille bevægelse han lavede. "Jeg elsker røde ting, det har jeg altid gjort. døm mig ikke" Hun kiggede op ham "Dine øjne bliver sorte når du blive sur, det er lidt nuttet, jeg kyssede dig vel fordi du er nuttet" Hun lænede sig op af et træ, mens han gik tættere og tættere på hende "Har du tænkt dig at dræbe mi.." Hun nåede ikke sige resten inden han afbrød hende, hun smilet varmt "Det var en test, for at se om du overhovedet er hver at samle på, du får desværre kun 4 med pil op." Hun sagde det på en drilsk måde, hun kiggede ham i øjnene, mens han nærmest truede hende. hun skulle til at sige noget, men inden et ord slap hendes mund kyssede han hende. hendes øjne rystede lidt, inden de langsomt lukkede, hun satte sin ene hånd på hans brystkasse og kyssede ham igen. hun mærkede ham langsomt fjerne sig fra hende, hun åbnede sine øjne langsomt da hun ikke kunne mærke hans læber, hun kiggede først på hans løber og derefter ind i hans øjne. hele hendes liv havde hun kyssede 2 personer, den ene stjal hendes vinger, den anden blev pisse sur når man kaldte ham lille. hun begynde stille at grine lavt, hun lukkede sine øjne og vende sit hoved væk, hun forsøgte at holde latteren inde ved at holde sig for munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 23:05

Luke smile af hende, "du syndes det er nutte ja ja der kan man bare se." Sagde Luke mens han kigge på hende, det var ikke fordi hun havde kaldt ham lille at han var blive sur. Det var det med at hun havde narret ham, intet andet Luke smile flabet til hende. "Dine øjne blive hvis røde når du bare blive lidt sur har jeg ret, eller ej for det oplevet jeg det som." Svare Luke flabet hende, mens han gik videre mod hende. "Hvem siger du for lov til og bestemme Alex," sagde Luke hvor efter han fjernet hendes hånd. Og kysse hende igen for at vise, hun ikke bestemme over hans læber men at han selv gjorde det. Luke kysse hende i et godt stykke tid, hvor han bagefter træk sig tilbage." Sådan så kan du se, at du ikke er bedre ende mig." Sagde Luke flabet mens han kigge på hende. Hun så mega godt ud, det var først nu han lagde mærke til det. "Så du elsker blod, hvis du elsker farven kan jeg gætte mig til." Sagde Luke og smile drillene til hende. Luke var nu vildt glad for det, han viste hvem hun var nu og hvad hun elsket. "Men nyde du og rode i andre folks hoveder enlig Alex." Sagdee Luke og smile flabet, til hende inden han gik over mod hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 23:19

"Ja jeg synes det er lidt nuttet, men kun fordi det får dig til at virke skræmmende" Hun smilet kækt og kiggede op på ham. "Måske, måske ikke, Hvem siger at mine øjne ikke bliver røde fordi jeg får lyst til at dræbe folk, eller måske fordi jeg bliver liderlig, ingen ved det. kun mig" Hun satte en finger foran sin mund mens hun sagde det, hun fjernede den langsomt og satte sin hånd på træet. hun kiggede på ham med blide øjne, hendes øjne virkede så uskyldige når de ikke var røde. selv hendes udtryk i ansigtet virkede nærmest uskyldigt, som om hun ikke kunne gøre nogle fortræd, hun rødmede en smule da han kyssede hende endnu engang, hun rødmede mest fordi, hun ikke havde forventet at han ville kysse hende endnu engang. hun kyssede ham igen og prikkede ham i maven i det han trådte tilbage "Du virker som et barn, når du snakker så flabet" Hun smilet skævt og kiggede ned i jorden, af en sær grund følte hun sig næsten tryg ved ham, det var første gang, siden den anden person stjal hendes vinger for 941 år siden. "Ja jeg elsker blod, farven er smuk, så livlig og enkel. den passer også til alt." Hun sukkede og smilet kært "Jeg hader at rode i folks hoved, det er smerte fuldt for mig, når jeg gør det og det kan få mig til at tænke uklart, så jeg hader det... men bliver nød til det nogle gange" Hun kiggede op på ham, mens han trådte tætter på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 7:47

Luke sende hende et drillende smil, da han gik frem af "så du er ikke bange for at jeg trække en knive og skære din hals over." Sagde Luke med et kækt smil, lige nu drille han hende bare ikke andet. Men hans aura, var fuldkommen rolige da han sagde det. Hvor efter han smile drillende til hende, "så man skulle nærmest tro du var en vampyr når de blive røde så hvad med du fortæller mig hvad de betyder." Sagde Luke og smile flabet han lagde sit hoved på skrå der efter, mens han studere hende fra top til tå hun skulle bare lige sige hvorfor hun fik den øjne farve. Det var det eneste Luke bedte om, han smile flabet mens han kigge på hende . Lige pluslige var det som om skoven bliv vildt varm, det var ikke til og forstå Luke sank en klump. Hvor efter han gik rundt om hende igen, og studeret hendes krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 17:11

"Jeg er ikke bange for sådan noget. hvis du ville dræbe mig, havde du gjort det mens jeg sov" Hun satte sit hoved på skrå og kiggede ham i øjnene, hun sukkede med et smil på læben. "Hvorfor er du så intresseret i mine øjne? er det ikke nok for dig at vide at jeg er u-far-lig." hun prikkede hans underlæbe blidt. i det han begyndte at gå rundt om hende, krydsede hun hendes arme "Hvorfor går du hele tiden rundt om mig, jeg ændre mig ikke så hurtigt, hvis det er det du tror" Hun lukkede sine øjne, hun følte varme fylde skoven, det føltes som en ovn, hvorfor virkede det nu så varm? Hun kiggede bagud for at ser på ham, mens han studeret hendes krop, hendes lange ben og tynde arme. hendes former var prægtige, gode bryster og en god røv. hendes mave var flad, på en normal måde, ikke hvor hun lignede en udsultet ged, hun havde en pæn farve på kroppen og pæne øjne. hun var nærmest fejlfri

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 17:25

Luke smile til hende, mens han gik rundt om hende hun så sletter ikke dårlig ud. "Hvorfor vil du ikke fortælle mig det, hva hvad er du bange for Alex." Svaret Luke mens han smile kækt til hende, man kunne høre hans drillende tone da han talte til hende. Han elskede bare at lave sjov med folk, ud over det var han blodtørstig når det kom til og dræbe andre folk som bare narre ham os. Luke smile flabet til hende, mens han inde i sit hoved overveje, og smide tøjet det var nemlig alt for varmt. Luke kigge på hendes røv, og smile så. " Du ser da godt ud Alex, kan ikke forstå hvordan du ende herude men skal vi ikke komme videre i stedet for og så her, som to små børn der har fået deres første kys." Sagde Luke drillende, da de jo begge havde kyset med nogen før. Luke kunne os huske, hvorfor han havde en dusør på hoved. Fordi han havde stjålet halvdelen, af familenes formue. Derfor ønsket de ham nu død, Luke smile flabet til hende og begynde så og løbe bare for at se om hun kunne følge med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tors 22 Maj 2014 - 17:34

Alex Kiggede på ham, da hun så han kiggede på hendes røv, vende hun sig hurtigt om, hun prikkede ham på brystet "Du er mere pervers end jeg troede, du reagere ikke når jeg smider mit tøj... du virker næsten mere intresseret når jeg har tøj på" Hun rakte drilsk tungen af ham. "Og hvorfor skulle jeg fortælle dig noget om mig, du fortæller mig jo intet, du holder noget hemmeligt, ikke sandt?" Hun kiggede ham i øjnene "måske er vi små børn..." Hun smilet og kiggede rundt, varmen blev ulidelig langsomt, som om jorden brændte, Alex kiggede ned i jorden, hun satte sig på hug og hev sine bukser i stykker, så de blev til shorts, hun rejste sig op da hun hørte ham løbe.. "Tsk." Hun vendte sig om og løb efter ham, hun var hurtig i forhold til hendes skader, mens hun løb bandt hun en knude på hendes trøje, så hendes trøje kun dækkede hendes bryster, hendes bukser var blevet til hotpants. "Hvis du fortæller om dig selv, skal jeg nok svare på dine spørgsmål" Hun kom hurtigt op på siden af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 3 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum