Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Forest of dome! -Luke-
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Forest of dome! -Luke-
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun tog en dyb indånding, hendes hår dækkede halvdelen af hendes ansigt, hun tog sig ikke helt af Luke. der var aldrig noget værre end at hænge ud med en der hele tiden stillede spørgsmål. hun lignede lidt en statue, da hun ikke rørte en muskel. hendes hår var det eneste som bevæget sig i vinden. selv blodet der dryppede fra Luke kunne hun høre.
Ud i et trak hun en pil og fyrede af mod himlen, hun rejste sig op og løb ind mellem nogle birke træer. hun stoppede ved en død ørn, hun smilet stolt og fjernet håret fra hendes ansigt. "Ohohoh, barnemad hehe" Hun hev pilen ud af ørnens bryst og samlede den op.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg siger... kom an, pretty boy" Hun havde en overlegen tone i hendes stemme og stod helt stille, med samlet ben og sværdet lordret.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da han svang ud efter hende, lavede hun små men hurtige bevægelser, så han missede. hun satte sit sværd op for at parere og skubbede ham derefter væk, gennem det hele havde hun kun brugt sin ene hånd og holdt den anden på ryggen.
"Du god, din teknik er fantastisk." Hun smilte kærligt til ham "Du laver ikke så mange åbninger, og når du laver dem forsvinder du dem hurtigt" Hun snakkede med en blid og elegant stemme, det virkede nærmest som om hun kom fra en rig familie, hvor hun var opdraget til at snakke meget elegant og nogle gange lidt forvirrende.
Alex lavede en hurtig bevægelse og fik ham til at miste sit fodfæste, hun spændte ben for ham og gik efter hans arm der holde sværdet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun tabte sværdet og følte smerten blive større og større i hendes skulder, hun satte sin anden hånd op på skudsåret og trådte langsomt tilbage, hendes blik blev koldt. "Grr" Hun knorede af ham, hvorfor havde hun lige stolet på ham? han havde forsøgt en gang før at dræbe hende, hvorfor skulle han ikke gøre det igen. "Hvor mange jeg har dræbt... jeg tæller ikke" Hendes stemme var kold, et morderisk smil kom dog frem "Alle fortjener at dø kære Luke, de fleste var bare fordi de græd da jeg paterede deres forældre" Børn, hun havde dræbt de fleste hunters børn, for at hunterne ikke ville tænke klart når de gik efter hende.
De ville gå i vrede mod hende, vreden ville få dem til at tænke uklart og kun tænke på at dræbe hende og hendes familie.
problemet var bare, at hun ingen familie havde. hendes aura kom frem, den morderiske følelse hun fik da han havde skudt hende.
han fortjente at dø, ligesom alle andre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun klemte om såret. Blodet dryppede ned af hendes arm og havde nærmest gjort jorden under hende rød, hende som troede at han ville blive hos hende. I håb om sex, hun hørte bladene knase under ham. Han løb, det kunne nemt høres. Hun skreg og fik sine vinger frem. De var ødelagt og ikke helt healet fra da hun havde spist noget af dem. Hun fløj op i luften og fulgte efter ham.
"Du en død mand... Luke min kære"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Gemmer du dig der min kære... heheh" Hun grinte ondt, hvor vovede han at skyde hende. den pige der reddet hans liv, den pige der havde hjulpet ham gennem alt dette, hun var ikke syg i hovedet. det var han, når han valgte at stille sig op mod en som hende, en der kendte skoven bedre end sin højre hånd.
Hun så hvordan han løb ind i hendes hytte, hun landede på jorden og smilte kun ondt inden hun forsvandt ind i skoven igen, efter flere timer. hvor natten var faldet på, stod hun på en gren over hytten, hun kiggede ned på den. "Idiot... du gemmer dig der og tror du er i sikkerhed eller hvad?" Hun havde en flamme i hendes venstre hånd, hun kastede den ned i hytten. et brag fik hytten til at ryste, ilden spredte sig hurtigt i hytten. Hendes onde latter kunne nemt høres oppe fra træet "BUUUURN BABY BUUUURN!!! AAHAHAHAHAHA"
Hun hoppede ned i hytten, hun landede overfor ham. ilden havde næsten allerede opslugt hytten. loftet faldt ned omkring dem, hun gik truende mod ham
Hendes øjne var dækket af hendes hår, hendes smil var ondskabsfuldt og morderisk. truende pegede hun på ham, hendes højre øje blev synligt.
Det var rødt som robiner, hendes smil forsvandt og blev til et koldt blik "Du fortjener ikke engang at dø hurtigt, men jeg har ikke tid til denne leg." I et havde hun et søm i hendes hånd, inden Luke kunne nå at reagere, hamrede hun den ned i midten på hans hånd, den gik hurtigt gennem hånden og ind i væggen, den sad dybt inde i væggen og kunne ikke trækkes ud, uden en hammer. hun smilte morderisk og fandt et andet søm.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
”HVOR SKAL DU HEN LUKE, KÆMPE MOD MIG SOM EN MAND HAHAH” Hendes røde øjne lyste op på grund af ilden der omringede hende, hun kiggede op mod ham. Hendes hår blev blæst tilbage. Alex tog fat i sømmet i hendes arm og hev det ud, blod sprøjtede ud i ilden, hun vende hovedet mod taget, hendes vinger spredte sig endnu engang. Hun hoppede op i luften som et lyn, hun kunne kun ane hans skikkelse. Hurtig men ikke hurtig nok.
Blæsten var kold og tyk, hun fulgte ham og nåede hurtigt op til ham, da han landede for at pleje sit sår. Dykkede hun ned på jorden, bladende fløj omkring hende. ”Var jeg ikke tiltrækkende nok til dig Luke, er det derfor jeg skal dø nu huh? Eller er det bare fordi du ikke tør at lade mig leve.” Hendes stemme kørte gennem skoven, det var ikke til at vide hvor hun var. Hendes aura var tung og kørte gennem Luften, man følte sig nærmest kvalt i den.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
”Jeg dræber ikke folk der er uskyldige… hvornår er man uskyldig Luke.. hvornår?” Hendes stemme var kold, hun gik mod ham, men var stadigvæk i skyggerne. ”Hvor mange har du ikke selv dræb min kære” Da hans aura nærmest forsvandt i hendes, begyndte hun at nynne dystert.
(( [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] ))
Hun kunne høre hans skridt, de lange skridt han tog, hun gik selv efter ham mens hun nynnede. Han kunne høre den nærme sig, det sammen med hendes skridt der blev hurtigere og hurtigere
((lidt dårligt svar sorry))
Gæst- Gæst
//gør ikke noget, mit er også you know shit XD//
Gæst- Gæst
Hun følte slaget på tendningen, som fik hende til at miste fodfæstet i et kort øjeblik, hun følte hans hånd om hendes hals, et kvælende skrig kom fra hendes læber.
Inden han fik hende mod træet, borede hun sine negle ind i hans arm og sparkede ham hårdt i skridtet, hun vred sig fri fra grebet og hamrede sin albue ind i hans arm, så man kunne høre hans knogle knase. Det var tydeligt at den var brækket, selv en smule af knoglen kom frem fra hans hud, hun sparkede ham efter i ansigtet
"MAN LIGGER IKKE HÅND PÅ EN DAME!!!" hun var rasende, han var den 3 person der kunne overraske hende på den måde, de andre havde været folk hun holde af... men ham her, han var bare hendes legetøj, hvordan kunne det gå til.
Hun sparkede ham i maven flere gange "Din idiot!! hvor vover du!" Hun skreg af ham, hendes aura dræbte græsset omkring dem.
Hun havde mange gange prøvet dette, mange gange havde folk forsøgt at kvæle hende, op til flere gange havde de jagtet hende. men hvergang havde hun lært noget.
((dit er da cool hehe))
Gæst- Gæst
Hvordan fanden var hun endt her?! Det havde langtfra været meningen, og nu kunne hun ikke finde vejen ud. Som meget andet var skoven magisk, og havde en forbandelse over sig, der ikke var speciel dejlig. Aeron havde oplevet ting lignende dette, men ikke noget ligesom den her. Hun havde prøvet lidt af vært for at komme væk - dog uden held. Et par rifter var healet, dog med stivnede rester af blod. Aeron havde stadigvæk hovedet højt og mistede langtfra fatningen. Hun kunne opfange nogle lyde længere væk, og brugte sin fart for at opsøge det.
Til hendes overraskelse stoppede hun op, da duften af engel kom hende nærmere. Hun kunne genkende duftene, Alex og Luke. Deres blod gjorde hun lige pludselig blev tørstig, men hun kunne styrer det. Med forsigtige og elegante skridt trådte hun nærmere og kiggede på dem fra sidelinjen. De var oppe og toppes - ikke noget hun ikke havde haft forventet af dem. Endelig besluttede hun sig for at blande sig. "Så unger, opfør jeg nu ordenligt." Skar hendes stemme igennem vinden og trådte frem fra skyggerne. Blodet havde trukket hende tættere på og hendes øjne var sorte. Nok til at både Luke og Alex ville vide at hun var tørstig. Dog trak det sig stille tilbage og gjorde hun havde sin normalle øjenfarve ret hurtigt. De brungyldne øjne. Hun kiggede skiftevis på den, og ventede lidt på at få en forklaring på hvad de lavede her.
//Er rækkefølgen: Alex, Aeron& Luke? Eller.. ^^
Gæst- Gæst
//ikke så langt, men hvad har i forvente jeg er jo totalt smadret XD.//
Gæst- Gæst
Hvis man ikke tænkte over slås kampen og blodet. Hun smilte mildt og lukkede sine øjne, da hun ramte jorden hårdt. Hvordan kunne han overhovedet samle kræfter til at spænde ben for hende. Da hun åbnede sine øjne, var Luke allerede på benene, klar til at slå hende. Hun smilte ondskabsfuldt og åbnede munden for at sige noget.
Men inden hun kunne få sagt noget hørte hun en stemme bag sig. Hun kendte den flabet holdning, den nederen kommentar der altid kom fra denne person. Alexs aura skiftede hurtigt fra morderisk, til en uskyldig og svag aura. Hun kiggede på Luke som hev en træpæl frem, men inden han kunne gøre noget faldt han sammen.
Havde hun været for hård ved ham, hehe nej umuligt tænkte hun. Alex rejste sig langsomt op, smerten fra skuddet og sømmet var begyndt at gøre ondt, nu hvor det meste var overstået. Alex vende sig om mod Aeron, hendes hår dækkede hendes venstre øje ”Du ligner lort Aeron, hvorfor har du ikke taget et bad” Hun grinte smertefuldt, hvis man kiggede på Aeron og Alex. Var det helt klart Aeron der var den reneste af dem.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 5 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Who are you? - Luke.
» You! -Luke-
» Please just help me - Luke
» I will help you - Luke
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine