Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Forest of dome! -Luke- - Page 2 EmptyIgår kl. 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Forest of dome! -Luke- - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Forest of dome! -Luke- - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Forest of dome! -Luke- - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Forest of dome! -Luke- - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Forest of dome! -Luke- - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Forest of dome! -Luke- - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Forest of dome! -Luke- - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Forest of dome! -Luke- - Page 2 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba15 
Natalie
Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba15 
Lori
Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba15 
Valentine
Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba15 
Renata
Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba15 
Jake
Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba15 
Sean
Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba15 
Lenore
Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba15 
Abigail
Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba15 
Celenia
Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba13Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba14Forest of dome! -Luke- - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164714 indlæg i 8728 emner

Forest of dome! -Luke-

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 15:59

Luke nikke til hende hvor efter han begynde, at gå videre med hende. Luke prøve dog ikke og stirret for meget på hende, da hendes kjole var gået lidt i stykker. Luke træk sin kniv frem oss, mens han gik videre med hende længere ind. "Såå man bliver sindssyg af at være her, godt at vide jeg må tag mig sammen så." Luke fulgte efter hende mens han kigge sig omkring, "hva skete der enlig så du os nogen du kendte." Luke fulgte lige så stille med hende dog stadig parat på det meste, han ville ikke gi op ikke mens han stadig havde en chance for at komme gennem det her med livet i behold. Luke prøvet stadig og lade vær med og kigge, så mod hende hele tiden. Men hun så vildt godt ud det var da sindsygt, "så Alex hvad vil du når du komme ud af skoven hvad er det første du skal." Spurgte Luke om mens han gik videre, sammen med hende han smile charmerene til hende. Hvor efter de fulgte efter ham, Luke selv fulgte efter hende mens han stadig prøve og undgå og stirre for meget. "Alex skal du måske, i dont know få noget nyt tøj dit tøj er ikke lige frem helt længere man kan næsten se dit undertøj." Sagde Luke mens han fulgte efter hende. Hvor var de overhovede på vej hen, det var lige frem det bedste han kendte hende ikke helt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 16:15

Blodet fra hendes side frøs langsomt til is, hun sukkede lavt "Ja, det er sådan de vinder, de tager form af en skikkelse, måske dit værste mareridt..." hun stoppede op, tunnelen delte sig, hun kørte en hånd gennem sit hår, hvorefter hun opdagede at hun havde tabt rosen, hun kiggede tilbage på ham "Hvis jeg kommer ud, udryder jeg alle mennesker, hænger dem op på et kors og skær deres indvo.." hun gik tætter og tætter på ham, mens hun snakkede. hun stoppede sig selv. en lille pause var der, indtil han stillede et andet spørgsmål. hun kiggede ned af sig selv og trak ned i hendes kjole, hendes ansigt blev endnu engang rød som en tomat, i det hun hev ned, stod hendes bryster mere frem. det var tydeligt at hun var ved at gå i panik. "Eeeeep!" tåre begyndte at vises i hendes øjne, for første gang i 6 år møder hun en anden person. også går hun bare rundt og flasher sig selv, hvad måtte han ikke tænke om hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 16:32

Luke kigge på hende mens hun gik over mod ham, "alle så at gør det med mennesker er da lidt mørkt og hvorfor hade du dem så meget." Luke kigge på hende og sukke, mens han lukke øjne og tog sig til hoved. Luke viste ikke hvad han, ellers skulle gøre. Luke sank en klump, inden han kigge på hende. "Skal du ha noget hjælp, eller klare du dig Alex." Luke smile til hende da han sagde det, men han kunne godt forstå hvorfor hun gerne ville dræbe nogen. Især hvis det var fordi det var personliget, som det var ved ham men ellers kunne han ikke forstå hende. "Skal vi se og komme videre, eller skal vi bare stå her i en evighed." Sagde Luke hvor efter han, smile til hende mens han forsætte med og gå længere ind han kigge til højre og venstre og vende blikke mod Alex. "Så Alex, højre eller venstre."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 16:46

Alex blev ved med at hive sin kjole ned, hun klemte sine øjne sammen og tog en dybindånding. "Jeg er det man kalder en falden engel, jeg havde engang en ven.. 100 % menneske, som valgte at forgifte mig, han hev mine vinger af... der har du grunden" Hun gav slip fra kjolen og sukkede "hvis jeg ser dig stirrer på min røv... så prikker jeg dine øjne ud" hendes stemme var lav, det var en smule tydeligt, at hun ikke ville gøre skade på ham. hun kiggede rundt "venstre tror jeg." hun begyndte endnu engang at gå. Alex undgik hans blik, hendes kinder var røde, endten rødmede hun, eller så var ddet på grund af kulden. "Hvorfor kyssede du mig.. Luke?" hun skulle lige huske hans navn. hendes ben rystede, og smerten kunne ses i hendes øjne. smerten i hendes side var stor, nogle gange gikk hun ind i tunnelens væg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 16:57

Luke sukke og fulgte efter hende, "det betyder ikke at du skal straffe alle mennesker, og hvor fra kender du mit navn Så vidt jeg ved fortælle jeg det ikke." Sagde Luke mens han gik med hende, han gik end da lidt længere fremme. Ende hun var, han vendte sig om mod hende mens han studeret hende. "Ved jeg ikke det er et spørgsmål, jeg ikke kender svaret på." Løj Luke mens han gik videre, hvor efter han så tog sig selv i at kigge på hendes røv han vende dog hurtigt ansigt frem af igen. Luke selv fatte ikke hvordan hun, kende hans navn hun måtte ha mødt ham før men hvornår anet han ikke. Luke selv smile da hun sagde hun var falden engel, "så det er du viste jeg godt girl." Svaret Luke flabet mens han forsætte hans rejse gennem, denne mærkelig tunnel.
//sorry at svarene, er lidt jah korte idag.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 22:12

Alex smilet, hendes smil var trist "Du behøver ikke belære mig med sådan noget." Hun knyttede sine næver, mens hun gik. "Jeg har en evne, til at læse dig langsomt, så vidt jeg kan se... hedder du Luke. ikke andet, jeg kan kun se små bider, skoven er magisk og giver mig smerter når jeg bruger nogle evner, derfor er mine sanser ikke særlig skarpe" Hun sukkede dybt. hendes hår dækkede hendes højere øje, hendes aura ændrede sig fra grufuld til blid, nærmest trist. "Så du ved det ikke?" hun vende sig om, i det han drejede hoved væk fra hendes røv, hun gik mod ham "Du vidste jeg var en falden engel? hvordan det... men du ved ikke hvorfor du kyssede mig, du ved bare du ikke forgiftede mig" hun satte sin højre hånd på hans brystkasse og stilte sig på tær, deres læbe var kun få centimeter fra hinanden, hendes øjne var flirtende, hun kiggede ned og derefter ind i hans øjne "Jeg tror ikke på dig, der var en grund."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 22:27

Luke lytte til hende da hun fortælle det, okay så det var hendes evne. Luke smile flabet til hende da hun spurgte ind til, hvordan han kunne vide det. "Ja det jo lige, det hvordan ved jeg det." Luke mærket den hurtige forandring, med aura om hende da hun gik hen mod ham. Luke kigge hende i øjne og smile kækt, mens han kigge på hendes  hånd hvor den var plantet der efter smile han til hende."Ja så siger vi jeg havde en grund og vi er enig om jeg ikke forgifte dig. Så hvad tror du selv, og har du da lyst til det igen." Sagde Luke en lille, smule flabet. Luke ville se hvor lang tid det tog hende og finde ud af at han var falden engel som hende. Hans aura, begynde med og blive lidt mere rolig ende den normalt var. Luke smile til hende, "men jeg kan gi dig en ledetråd til hvordan jeg fandt ud af hva du var. Din aura, den skiller sig ud lige som min gør." Sagde Luke med et kækt smil, mens han kigge hende i øjne. "Men grunden finder du nok engang ud af, og næste gang spørge bare om mit navn ikke længere er den ikke." Sagde Luke og smile til hende, inden han rykke sit hoved lidt tæt på.
//sorry det korte svar//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 22:37

"Falden engel, du er også en... en flabet en" Hun gav ham et smølfe spark over næseryggen, hun vendte sig om og gik videre "Hvis du ikke ønsker at fortælle mig hvorfor du, kyssede mig... så sig det i stedet for at lyve" Hendes stemme var blid, hun satte en hånd på tunnelens vægge "Vi er her nu" Hun hev i en gren og et hul åbnede sig over hende. hun kiggede tilbage på ham "Du kan lige våge på at kigge op under min kjole" Hun havde et seriøst ansigt, men det var på samme måde ret kært, hun vendte sig om og hev sig selv op af grenen. hendes ben blev meget tydelige, hun var slank, havde en god figur og pæne ben.
"Fri bane" Sagde hun i det hun nåede op, han kunne høre hende gå rundt på planker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 22:50

Luke smile til hende da hun gav ham et smølfespark, "nå ja nogen skal jo være det ikke." Sagde Luke og smile flirt til hende, hvor efter han fulgte efter hende. Han stoppe op da hun sagde de var der, hvor efter han kigge på hende. "Hvorfor kysse man normalt en person Alex, der har du jo dit svar." Luke kigge uforstående på hende, da hun sagde at han. Lige kunne våge på og kigge op under hendes kjole, "det gør jeg da ikke Alex jeg har nok værdighed til og lade være." Svaret Luke og stille sig op af en del af grotten, mens han vente på hun var komme gennem. Luke selv begynde der efter og kravle op efter hende, mens han gjorde sig klar til hvad der ville vente dem. Luke smile til hende da han var komme op, "måske skulle du lidt senere overveje og få noget nyt tøj Alex. "Sagde Luke og smile helt venligt til hende, han kigge sig omkring. For at se hvordan stedet så ud, "så du har været her før har jeg det på fornemlsen Alex." Sagde Luke mens han kigge sig omkring, "ved du hvad nu når vi er i sikkerhed. Er det ikke en ide om at snakke om hvordan vi, blive falden med mindre du ikke vil snakke om det." Sagde Luke og smile til hende. "Kysset gav jeg dig fordi, jeg kunne lige dig er det det du vil høre Alex. For det er sandheden, sandheden." Sagde Luke hvor efter han stille sig op af en, af væggene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 23:01

"Folk er forskellige, nogle kysser folk, for at forgifte dem, andre af kærlighed... nogle gør det fordi de føler at de burde" Hun svarede mens hun kravlede op af rebet. "Jeg er glad for at du har en værdighed til at lade vær" Sagde hun flabet, bare for at give ham lidt igen, hun kiggede rundt "Nyt tøj? dette er en skov, jeg finder kun tøj fra de lig jeg finder engang i mellem, og det er lidt sært at stjæle tøj fra fremmede folk." Alex tog sin ødelagte kjole af og smed den på jorden. "Undskyld, men jeg bliver nød til at føje mig en smule ren" da han var kommet op, kunne det nærmest ses at Alex havde lavede det til sit hjem. hun tog et lille stykke fra den ødelagte kjole og dyppede i noget vand, hun kørte det våde stof rund i ansigtet og op af sine ben. Hun kiggede ikke på ham en eneste gang "du Kunne, hvilket vil sige, at du ikke kan mere? eller tager jeg fejl" Hun vendte sit hoved mod ham, hun kiggede på ham med blide, men mørke øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 23:14

Luke sukke hvordan kunne han forklare det bedre, "jeg kan godt lige dig derfor kysse jeg dig længere er den ikke." Sagde Luke mens han smile flabet til hende, "men ok tænke bare at du nok havde noget andet tøj ende det men det har du vist ikke." Luke selv sætte sig ned på gulvet, hvor efter han pille lidt ved sin halskæde. Han bar den altid lige meget hvad, med mindre han lånte den ud Luke smile og så så på hende. "Men Alex hvis du ikke ku lige kyset skulle du bare ha sagt det, ikke andet." Luke rejste sig op og gik over mod hende, mens han smile til hende. "Men fint sted du har, ellers det må jeg sige så hvad så nu vil du godt kysse mig." Sagde Luke mens han smile flirten til hende, hvor efter han gik helt hen mod hende han ville ikke ha at hun følte han tvang hende til noget. Så Luke stod bare og vente på hendes svar med et stort, nok mellem rum til hun kunne gøre hvad hun ville. Luke selv smile flirt, til hende mens han vente på hvad hun ville gøre der var stadig nogen dage i nu. Luke kigge på hende med hans flabet smil, hvor efter han lænte sig op af væggen og vente.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 23:39

Alex rødmede blidt, hun rystede på hovedet "Måske har du bare ondt i maven pga alt det der sker, så derfor forveksler du det med uhmm at kunne lide mig..." Alex kiggede stille på ham i det han satte sig på gulvet, hendes øjne lyste lidt op "Jeg ved intet, jeg har været her i omkring 6 år, jeg er ensom, og forvirret undskyld..." Hendes stemme var usikker... i det han spurgte om hun havde lyst til at kysse ham, rejste hun sig hurtigt op "Er du ikke gift... nej du var single" Hun kiggede væk og bed sig i læben "Uhmm mit sidste spørgsmål, svar helt ærligt... er du forelsket i mig eller er det mere som en ven, hvis ikke... er der så ikke nogle ude for denne skov, som du elsker?" hun følte sit hjerte hamre, hendes øjne blev mørke og hendes hår dækkede hendes ansigt. hun var en smule nervøs omkring hans svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 13:28

Luke kigge på hende, inden han overvejet hvad han skulle svare. *Vis ikke hvad du føler, husk det Luke husk hvad der skete sidste.* Luke smile til hende, " det tag vi hvis vi komme levende fra den her skov det har du mit ord på men ja jeg er stadig single. Kan ikke forstå, hvorfor du tror jeg var gift." Sagde Luke mens han smile kækt til hende, hvor efter han kigge sig omkring. "Jeg tag første vagt, hvis du har brug for at sove." Sagde Luke mens han smile flabet, inden han vende sin opmærksomhed mod selve hytten. Luke selv begynde lige så stille og lade sine våben, så han kunne være sikker på de var klar. Hans aura var blive vildt meget rolige, nu i forhold til hvad den nu var. "Så Alex, du blive falden var det en mand der gjorde det ved dig eller var det kærlighed." Sagde Luke og kigge over mod hende, "ved mig var det en kvinde som jeg stadig mangler og dræbe hva med dig." Luke smile lige så stille til hende hvor efter hans aura blive, lige så stille beroligende mens Luke smile til hende. Han var dog ikke så meget for at vise hans følse, men Alex lige som Elodie og Aeron kunne få ham til og slappe lidt mere af og tale om hvad han følte. Han ville gøre alt for dem, alle sammen lige meget hvad. Luke smile til hende, med et stor varmt smil og hans charmerne smil. "Men måske er jeg forelsket i dig måske ikke, så derfor lad os vente og ja til vi måske komme ud af denne skov hvis det sker." Luke sukke da det sidste kom ud af hans mund, mens han kigge over mod hende.
//sorry for det uden action svar.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 14:01

Alex kiggede på Luke mens han tænkte bragt efter hvad han skulle svare til hendes sære spørgsmål, hun kørte sit hår væk fra øjnene. hun sukkede med et smil på læben da han svarede. "Jeg tager det som et ja, du er vild med en uden for denne skov." Hun rejste sig op og tog sin kjole på igen, hun stod med ryggen til ham, mens hun tog den over hovedet. hun vendte sit hoved halvt for at kigge på ham "Søvn... jeg sov i går aftes, jeg har ikke brug for søvn hverdag... anyways, jeg kender smut vejende så det er nok bedst jeg holder første vagt." Da hun havde den på, gik hun hentil ham "En kvinde?... mig, var det en mand. det første menneske jeg mødte, han sagde han elskede mig, og at mine vinger var smukke." Hun kiggede stille rundt "Han kyssede mig, på den måde forgiftede han mig. jeg kunne ikke røre mig..." hun kløede sig i baghovedet "Han hev mine vinger af, smerten fik mig til at besvime, da jeg vågnede igen... lovede jeg at jeg ville dræbe ham, hans familie... hans race, mennesker er onde væsner, de er egoistiske..." hendes stemme var klar, ikke en eneste klang af usikkerhed "Var det af kærelighed, at du faldt? eller hævn tørst?" Alex kørte sit hår bag sit venstre øre, hendes øjne var klare. de skindte som stjernerne på natte himlen, blodet fra kjolen begyndte endnu engang at dryppe, da der ikke var frost grader i hendes hytte, hun viste ikke smerten som løb gennem hendes krop. det virkede som om hun ikke kunne mærke det. men hendes ene hånd rystede, hvilket solgte at det var smerte fuldt

((Der behøver ikke være Action hele tiden <3 hvis jeg mangle action, så skal jeg nok lave lidt action ;D))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 14:17

Luke kigge på hende, hvor efter han hurtig fugte sine læber der var helt tørre. Luke grinte lidt til hende da hun spurgte om det, "begge dele og fordi jeg åben mit hjerte for en dæmon det smadre selve min krop. At gøre ting uden, og føle noget med det men det værste var hun gav mig den her tatovering ved hjælp af mørke magi. Jeg må finde hende og få den ophævet, og ud over det tog hun den søn jeg adopteret engang." Luke sukke efter han havde sagt det, "men nej jeg føle ikke kærlighed for en ude af skoven." Luke vidste bare at han ikke ville passe ind med hende, Elodie hun var en god ven men hun havde været væk for længe. "Må jeg spørge dig om noget, svar ærligt er du forelsket i mig for hvis du er sig det bare." Luke smile opmuntre til hende, hvor efter han holde hendes hånd der ryste mens han prøve og få styr på hvordan hun havde det. "Men min tatovering kan hun selv, bestem over hvor ondt det skal gøre hvor meget det skal brænde." Luke kigge på hende mens han holde sin følse tilbage, han smile til hende og kysse hende så på panden. "Prøv nu og slappe af Alex, lad vær med og bruge så mange kræfter." Lukes aura, virket helt urolig fordi hun havde redet hans live han ville ikke lade hende dø. Aldrig ingen skulle død, eller besvime på hans vagt. "Men har du lyst til mig fordi, jeg har lyst til dig." Sagde Luke og smile flabet, til hende hvor efter han kysse hende igen på munden.
//ok XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 14:32

Alex vendte sig om, i det hun vendte sig om, hørte de et brag, et kæmpe lys fyldte rummet, regn faldt. Alex's kjole fløj lidt op i det hun vendte sig om, hendes hår faldt på en speciel måde "Så det er derfor du har den" Hun satte sin hånd der hvor tatoveringen er. hun kiggede på sin hånd "Må jeg spørger efter dæmonens navn, hvis du kan huske hendes navn" Hendes øjne lyste op, lyn kunne blive hørt, næsten hvert sekundt. Alex tog sig ikke af det, hendes hånd var kold men blød. "Jeg ved ikke hvad det vil sige at være forelsket, jeg ved bare... at af en sær grund, føler jeg for at hjælpe dig... det lyder nok sært, undskyld." hun følte hans hånd da han rørte ved den. hun kiggede op på ham, hendes kinder blev stille røde "L-Lyst... altså, jeg har ikke tænkt mig og spise dig, je-jeg..." Hun følte hans læbe blive placerede blidt på hendes pande. hun lukkede sine øjne. "Hvis du snakker om sex, er det en dum ide, hvis du vælger at have sex i denne skov... jeg mener, hvis de finder en og du har sex, er det svært at løbe væk" Hun smilte kært, hendes øjne åbnede bredt i det han kyssede hendes mund, hun skubbede ham langsomt væk "Desværre, det går ikke, j-jeg... hvis nogle af os fortryder det, hvis vi kommer ud i live." Hendes stemme var lav, hun anede næsten ikke uråd. hvad skulle man gøre i sådan en situation. hun rystede stille på hovedet og gik væk "D-Du får den første vagt, jeg prøver at sove" Hun vendte ryggen til ham og gik væk, der var kæmpe blade på gulvet, næsten på størrelse med dem, hun lagde sig på en af dem og to en af de andre over sig. ikke et ord kom fra hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 14:52

Luke smile for sig selv, og grinte lidt da hun nævnte sex "det siger du ikke så er det godt vi ikke gør det." Svare Luke flabet hvor efter han smile til hende, lynet høre han godt og regne Luke smile og stille sig henne ved et vindue. så Han kunne ha et overblik, over hvad det her så ende var. Luke kigge over mod hende, og sank en klump " Isabella eller Katrine et af de to navne hvorfor." Luke selv fokuseret bare med og holde øje, natten gik lige så stille frem mens uvejret forsætte. Det var ikke lige frem fordi der skete så meget ude i skoven, når man enlig tænke over det. Luke selv begynde lige så stille, og slappe mere af hvor efter der lød et brag. Luke rejste sig helt op da det skete, hvor efter han slappe lidt mere af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 15:00

Alex lukkede sine øjne stille, hun havde en let vejr trækning, det virkede næsten som om hun ikke træk vejret. "Du beskytter dig selv, ved at være flabet". regnen var nærmest beroligende. "Heh, det kunne jo godt være jeg kendte personen" sagde hun drilsk. hun var mest alene, alle hun kendte var mest dyr og Luke. natten virkede lang, Alex faldt ret hurtigt i søvn, selv da braget blev hørt, sov hun bare videre. det blæste udenfor, hvilket forårsagede nogle papir til at flyve rundt. blandt papirende kom et halv blodigt papir frem *Wanted* stod der på papiret, et billede af Luke, man kunne ikke læse meget på den pga blod pletterne. stormen blev kun værre og værre. men Alex vågnede ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 15:19

Luke så billede og med et kigge han over mod Alex, han gik ud og fanget plakaten hvor efter han gemte den af vejen. Luke kigge over mod Alex mens han vente på at morgenlyset ville komme frem. Luke sad og kigge ud af vinduet, da solen lige præcis dukke op. Luke smile og gik over og rusket, i Alex mens han talte til hende. "Skal vi ikke lade vær med og sove, hele dagen eller hvad." Sagde Luke mens han smile kækt, til hende hvor efter han selv rejste sig op han kigge sig omkring for at finde sine pistoler. Men i stedet for hans pistoler, havde de lagt to sværd herinde. "What hvad, hvordan kan det lade sig gøre jeg lukke ikke nogen ind." Luke kigge mistroisk på det og så så, hans pistoler. Luke træk dem begge op hvor efter han åbent døren, der lige foran hans fødder lå der to sværd. Luke træk de to sværd til sig hvor efter han så liget, han så dog at manden havde en anden plakat af ham. Luke tog den med det samme og kigge på liget, "Alex kom herude der er en Bue og nogen pille på en person der er død." Luke vendte sit ansigt mod hende, og smile og sætte derefter de to sværd på bælte med skeder. Luke selv kigge sig omkring engang til, hvor efter han gav hende bue og pilene. "Jeg tror der er en, der passe på os her i skoven." Luke lukke døren og vendte på hun rejste sig op, så de kunne komme videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 15:30

Da Luke kiggede på Alex første gang, kunne man se at hun havde savlet mens hun sov, hun havde et meget roligt ansigt, hendes aura kunne ikke mærkes mens hun sov. bladet som hun brugte som dyne, dækkede kun hendes ben. det andet blad var helt blodigt af alt det blod hun havde mistet i løbet af natten.
da han ruskede i hende, åbnede hun øjnene hurtigt og lavede en sød pive lyd. hun rødmede lidt da hun så ham. "Jeg er vågn, jeg vågn..." Hun satte en hånd på sit hoved og gabte. regnen var stoppet og solen stod langsomt op, det virkede allerede varmt og fugtigt over alt. Alex kiggede rundt, mens hun gned sig i øjnene. "Oh, det sker nogle gange. denne gang fik vi da noget der kunne bruges. jeg fik engang en tændstik.... som ikke kunne tændes, byttede så bare med alt min mad, så kunne jeg få en fucking tændstik" Hendes stemme var lav og træt, hun rejste sig langsomt op og gik hentil ham. hun så at han stadigvæk havde sine pistoler "Oh så du mistede dem ikke." Hun kiggede på liget og derefter på buen og pile som Luke holde frem til hende, hun tog den langsomt "Trist. han var ellers en god mand." Alex lagde buen og pilene ned ved siden af sig og begyndte at tage tøjet af liget. hun var ikke et morgen menneske og det kunne nemt ses på hende, hendes langsomme bevægelser og den trætte men blide stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 15:40

Luke smile til hende, han hade selv og vågen tideligt når han sov men han havde jo været vågen hele natten. Luke træk den anden persons tøj af, hvor efter han tog kappen og alt det andet på. Han bandt et sort stykke stof som manden os havde haft, over hans næse og ned til munden. Hvor efter han slog hætten op. "Så klar til og komme videre, og ikke for noget men vi burde seriøst og se til dit sår." Sagde Luke og  skævet til  hende, "du miste alt for meget blod det håber jeg du ved Alex." Sagde Luke hvor efter han satte pistolen i bælte os. Han havde plante kappen, så det ville være svært og se de våben han havde med sig. Luke smile til hende og begynde og gå lidt frem af, kappen gjorde at han faldt i et med naturen de var ikke lige nogen pt. Han smile og liste tilbage af, "der var ikke nogen Alex." Sagde Luke og smile flirt, og kækt til hende. Han var sikker på de var i sikkerhed i et stykke tid, så de ville nok overleve det her. Hans aura var vildt beroligende lige nu, hvilket kun var et godt tegn men han måtte brænde papiret når han fik tid til det.
// [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 15:50

Alex holdte tøjet i sine arme inden hun gik indenfor igen, hun smed tøjet på gulvet og hentede derefter buen og pilene "Mit sår?" Hun kiggede ned, hun løftede sin kjole op for at kunne se såret, det sår voldsomt ud, hun prikkede stille til det. det var dog tydeligt at det var smerte fuldt. "Det burde nok vaskes" Sagde hun lavt. hun sukkede lavt og kiggede mod Luke "Du virker meget rolig.. men det er vel også godt nok" Hun gabte og tog langsomt kjolen af igen, hun rev den i stykker og smed den i en spand med vand, hun kiggede stille på såret.
"Det er sygt klamt." hendes ryg havde to kæmpe ar, hvor vingerne normalt ville sidde. men som alle engle, ville vingerne vokse ud igen. men arene var et bevis på at det var ikke særlig langtid siden hun mistede dem. hun nikkede bare da han fortalte at det ikke var nogle, som de kunne frygte. hendes øjne var slørret, hvilket var et bevis på at hun havde mistet alt for meget blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 16:06

Luke gik ind til hende og så hende, næsten helt nøgen. Luke fløjte som om intet var hent, hvor efter han hoste lidt. "Æm skal du ikke ha lidt hjælp, med det sår det ser ud til at det skal rense og forbindes." Sagde Luke mens han smile lidt til hende, han begynde og gå hen mod hende. Mens han gjorde sig klar og rev et stykke, af kappen mens han så mod hendes sår. "Ok begynde du bare, med og rense det så har jeg noget stof her vi kan bruge til og stoppe blødningen. I orden Alex," Luke smile til hende hvor efter, han begynde med og rense det selv om hun ikke havde svaret ham. Han dyppet såret mens han bagefter forbandet det. "Du bliver nød til og forholde dig i ro, mens du får mere blod i systemet." Luke smile, hvor efter han rejste sig op igen.
//sorry, længden.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 16:46

Alex kiggede tilbage på ham i det han fløjtede af hende, hun rakte tunge af ham mens et kægt smil kom frem på hendes læber. inden hun kunne nå at svare, var han begyndt at rense hendes sår, hun bed sin underlæbe og begyndte at ryste lidt. hun knyttede sine næve "Det dybt, det kan mærkes hehe." Hun tog en dybindånding og lukkede sine øjne. hun gjorde sit bedste for at holde sig i ror, hun ønskede ikke at rykke rundt mens han prøvede at hjælpe. "Så... du adopterede en dreng, hvor gamle er han nu..." Hun forsøgte at skjule smerten, men det var tydeligt på den måde hendes krop rystede på.

((Det er okaii ^^, dine er somregl også længere end mine, så det skal du ikke tage dig af :*))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Gæst Ons 21 Maj 2014 - 17:04

Luke kigge op på hende, "rode du nu rundt i mit hoved igen Alex det er ikke sødt." Sagde Luke og kigge med et flabet smil, på hende mens han arbejde videre med såret. Da han til sidste næsten var færdig, kigge han op mod hende "sådan nu er du helt klar igen." Luke rejste sig op, mens han smile til hende. Luke selv var nu meget rolige, og det kunne man os mærke i hans aura lige nu. Hvor efter han kigge mod hendes krop, "kan ikke huske hans alder men lige meget hvad burde du virkelig og få tøj på." Svaret Luke flabet, mens han kigge på hendes krop. Hun så vildt godt ud det måtte han indrømme. Selv lige nu hvor han bare sad og så på hende, kunne han mærke hvor meget han enlig ville ha hende selv om han hele tiden. Prøve og benægte det, for sig selv lige meget hvad ville han godt skjule det men kunne ikke. Da hans Aura ændre sig fordi, han begynde og tænke på hende på den måde. Luke sank en klump og prøve og skjule det, "er du ved og være klar så vi kan komme videre." Sagde Luke hvor efter han kigge lidt væk fra hendes krop igen, han ville stadig godt undgå det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forest of dome! -Luke- - Page 2 Empty Sv: Forest of dome! -Luke-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum