Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
What if i had never left him? (JOSH JUDE MCLAIN!)
Side 5 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: What if i had never left him? (JOSH JUDE MCLAIN!)
Da han fjernede sine læber fra hendes, åbnede hun sine øjne en smule. Hendes læber var en smule adskilte, sammen med den blide rødme der var over hendes kinder. Hendes hjerte slog hurtigt og hårdt, det var næsten ulideligt. Dog på en underlig rar måde, hun smilte genert for sig selv. Da han pressede sin pande imod hendes, lukkede hun øjnene og kørte begge sine hænder ned på hans brystkasse. Hvorfor valgte hendes hjerte at banke for ham, og ikke for de mange andre mænd der havde set efter hende? Hvorfor ham? Hun havde også været sammen med Jacob i alt den tid, hvorfor bankede det ikke for Jacob?
Da døren til Jacobs værelse gik op, åbnede hun atter sine øjne igen og så mod Jacob. Hun trak sig roligt væk fra Josh, mens den kolde stemme lød gennem rummet. Han var vred uden tvivl, dog sikkert ikke på grund af dem, nok mere Nille. Hvad var det denne gang, kunne hun ikke være sammen med ham? Fordi hun kunne skade ham, bitch please. Han var langt mere farlig end hende, han kunne nemt dræbe den tøs, eller skade hende hvis hun forsøgte på noget. Bitch, var alt Alex tænkte. Hun kunne ikke klare Nille, og kom nok aldrig til det.
Hun fjernede sig helt fra Josh, da han rejste sig og sendte hende et kærligt smil. Hun smilte kort til ham, en smule genert over alt dette, som hurtigt forsvandt i det Josh forsvandt bag en dør. Hun rejste sig op og fjernede noget støv fra tøjet, hvor hun gik mod Jacob. "Ja det gjorde du, men hvornår lytter jeg til dig." Hun lagde sine hænder på Jacobs iskolde ryg, hvor hun kørte hænderne op af hans ryg og derefter ned af den. Hun masserede hans skuldre en smule og kløede ham blidt på ryggen.
"Hva så, hva sker der nu? Var i ikke lige begyndt at være sammen igen, eller er du i virkeligheden sur over at jeg ikke holder mig fra Josh?" Hun fjernede sine hænder fra hans ryg, hvor hun satte sig op på køkkenbordet. "Smid tøsen ud, hun er ikke det værd, du kan nemt finde en anden." Hun lagde sin hånd under hans hage, hvor hun løftede hans blik op mod hendes. "Yup, med dit ansigt, kan du nemt finde en anden, og uden tvivl en der er kønnere. Meget kønnere, bare smil lidt og så har du allerede en ny dulle, forhåbentlig en mere stabil bitch end Nille." Hendes stemme var blid, dog havde hun som altid en forførende tone i sin stemme, samt en smule drillende.
Gæst- Gæst
Det var for deres begges bedste, at han konfronterede Alex med dette og Josh skulle have den samme tur senere. Som sagt, han ønskede ikke, at de skulle gå hen og knuse hinanden. Det var deres bånd for godt til, at de bare kunne ødelægge det med, at kisse misse engang imellem.
Da Josh var sikker på, at han ikke længere kunne høre Jacobs stemme, kom han nedenunder igen og så rundt efter Alex. Nu hvor han havde erklæret sine følelser for hende, følte han for, at se hende hele tiden. Ikke at han ikke også gjorde det før, men det var som om, at det var trykket ekstra i kræft.
En smule sukkersødt, uden tvivl. Han kunne dog ikke stoppe sig selv.. Med sine nysgerrige bevægelser, listede han rundt i huset og da han fandt Alex på sofaen, satte han sig ved hende.
//undskyld, at det ikke er det bedste svar :3!
Gæst- Gæst
Hun rettede blikket mod Jacob igen. "Du elsker hende ikke, du er vokset fra hende og trænger til nye udfordringer. Det er bevist, du laver ikke andet end at skændes og slå op med hende, hvis i virkelig elskede hinanden, ville i næppe få hinanden til at råbe eller skrige af hinanden. Nok mere forsøge at løse jeres problemer, men det ønsker Nille jo sjældent... Slog hun ikke også op med dig engang, fordi du ikke var klar til børn? Så hun kunne hore med en masse andre mænd.. Eller husker jeg forkert?" Yup Alex var i et underligt humør, hun var glad men på samme tid en smule bange. Hvilket skabte det sorte får i hende, hun blev mere drillende på en ondskabsfuld måde. Hun løftede blikket mod loftet, for at slippe for Jacobs øjne igen.
Hun rystede blidt på hovedet, inden hun drejede det mod Jacob. "Hold kæft Jacob..." Hun sprang ned fra køkkenbordet, hvor hun trådte væk fra ham. "Hvis mit forhold er så godt med Josh, og vores bånd er for godt til at blive ødelagt af skide følelser. Så husk at det allerede er ødelagt, ilden har sat sig." Hun prikkede ham i panden. "Hvis du i virkeligheden frygter at vores forhold bliver som dit og Nilles, så husk... Jeg er værre end Nille og stærkere, så hvis jeg har følelser for en person, ser jeg ingen grund til at hore med andre, eller i det mindste... Føler jeg ikke for at slå op med ham, da jeg holder af ham." Hun bevægede sig mod sofaen hvor hun smed sig, ligenu var hun ikke rigtig til at snakke med.
Hendes hjerte bankede for hurtigt, virkede næsten smertefuldt på en underlig varm måde.
Da Josh satte sig i sofaen, åbnede hun øjnene og satte sig op. Hun kiggede på ham med et kækt smil på sine læber. "Er du ikke bange for at få et forhold med mig, hvad nu hvis jeg er ligesom Nille. Du har jo aldrig set mig i et forhold med en, og det er alligevel i flere år nu." Hun stillede sig på fire foran ham, hvor hun nærmede sig hans ansigt. "Du er måske ikke bange for at vores bånd knækker, hvis vi slår op og jeg så ikke længere kan holde til at se dit ansigt. Eller hvis jeg pludselig bliver fed, og ikke kan gå ud af døren... Du ville se en anden side af mig, er det virkelig noget vores røde bånd kan holde til?" Hun stoppede få centimeter fra hans læber, hvor hendes øjne svang fra hans læber, til hans mandel brune øjne.
Gæst- Gæst
"Du kender hende ikke Alex, så lad være med at opføre dig som om, at du gør. Hun er meget mere end hvad du tror, jeg elsker hende, hun er den eneste som kender mig og forstår mig," sagde han koldt og så direkte ned på hende, da hun prikkede ham på panden. "Vores fortid angår ikke dig og fint, hvis dig og Josh ønsker at være sammen, så vil jeg ikke stoppe jer, men kom ikke krybende tilbage når det går op for jer, hvor forkert det er!" Før han kunne nå at sige mere han fortrød, forlod han hjemmet, blot for at få luft og glemme alt omkring ham. Lige nu var det alt han havde brug for. Havde det ikke været for hans lorte humør, ville skænderiet med Alex ikke være opstået.
Josh blev overrasket over hendes spørgsmål, for ikke at nævne den sexede måde hun kom kravlende hen til ham på. Hendes øjne vandrede fra hans mandelbrune til hans læber. I få sekunder glemte han helt, at svare på hendes spørgsmål, da hormoner og tanker om hvor bløde hendes læber var, kørte rundt i hovedet på ham.
Hurtigt rystede han det væk. "Jeg er ikke bange, du er dig, ikke Nille og hvis vi slår op, så vil jeg stadig gøre hvad jeg kan for, at se dig, også selvom du ikke vil se mig og angående hvis du tager på.. Så skal jeg nok være fyren der hjælper dig med at rulle hjem," han svarede på det hele, uden at fjerne et varmt og samtidig drillende smil på sine læber.
Igen kiggede han ned på hendes læber, derefter vandrede de videre ned til hendes hals.. Gad vide om hendes hals hud var blød, hvis han kyssede den, ville den så være perfekt som silke? Hvis han kyssede den, ville han så høre hende stønne, som han længe havde haft fantasi.... Igen slog han tankerne væk og bandede over sig selv. Hvilken pervers stodder var han ikke lige!? Hvis han ikke vidste bedre, var han sikkert ved, at blive som sin far..
Han så op i hendes øjne igen, kinderne havde en svag tone af rød. "Hvorfor spørger du om alt dette?" Selvom han forsøgte, at få tankerne over på noget Andet, endte han alligevel med at se ned på hendes læber. "Har.. Jacob.. Øhm, sagt det til dig?" Han stammede pga. Distraheringen fra Alexs læber.
Gæst- Gæst
Josh svarede på hendes spørgsmål, dog var hun nødtil at vente et stykke tid på svaret. Hun smilte over hans måde at sige det på, selv hans sidste svar fik hendes hjerte til at slå hårdt. "Altid godt at vide." Lød det drillende fra hende, mens hun så fra hans læber op til hans øjne igen. Hun adskilte sine læber en smule, hvor han pludselig bandede lavt for sig selv. En smal rødmen havde dannet sig på hans kinder, hvilket smittede af på Alex. Hendes kinder formåede at blive en smule røde, mens hun så ham i øjnene. "Du..." Hun rømmede kort. "Du tænkte lige noget perverst, gjorde du ikke?" Hun smilte drillende til ham.
Da han spurgte hvorfor hun stillede alle disse spørgsmål, kiggede hun kort væk. Skide Jacob, han fik hende til at stille underlige spørgsmål til Josh, før hun overhovedet tænkte sig om. "Jacob stillede bare nogle lunde samme spørgsmål..." Hun rettede blikket mod ham igen, hvor det nemt kunne se hvor han kiggede hen. Først troede hun dog at han kiggede på hendes bryster, men kom i tanke om at hun ikke havde noget særlig fremvisende på ligenu. Hvilket fik hende til at regne ud at han kiggede på hendes læber.
"Fuck Jacob, han er bare sur over Nille igen. Hun er klam og burde ikke have ham, han kunne snilt finde en der er bedre." Hun sukkede for sig selv, inden hun satte sig ned igen. Hun kørte en hånd igennem sit hår, mens hun rettede blikket mod et af vinduerne. "Hvorfor mig anyways, der var mange andre piger. Især til dine små fester, der havde du ret så kønne kvinder med hjemme, hvorfor hyggede du dig dog ikke med dem?" Hun lagde endnu engang sine brune øjne på ham, han var enlig stadigvæk meget kær. Gad vide om han havde lyttet til Jacob og hendes samtale, og spillede uvidende?
Gæst- Gæst
"Jeg.. Nej, måske.." Svarede han ydmyget og flovt. Fedt, de var ikke engang officielt sammen, og hun havde taget ham i, at have en pervers tanke omkring hende. Pokker tag elendige hormoner!
Det overraskede ham ikke, at det var Jacob, som var skylden i, at hun stillede ham disse spørgsmål. Sur over Nille? Det var han sikkert, de to havde haft mange problemer, men rodede sig altid ud af dem igen sammen. "har du ret i, han fortjener ikke at være trist og sur hele tiden og det gør Nille heller ik," han så hen på hende med et smil.
Da hun pludselig spurgte ind til, hvorfor Josh havde valgt hende, smilede han ømt og kærligt til hende. "Fordi, jeg er fuldkommen skudt i dig. Lige meget hvad jeg gør, så kan jeg bare ikke få dig ud af hovedet.. Til festerne kiggede jeg kun på pigerne og tænkte, at ja de var kønne, men slog ikke dig," svarede han og lænede sig tilbage i sofaen. "Desuden, vil jeg ikke blot hygge mig med alt der har puls og interesse, for ikke at nævne til de fester, brugte jeg det meste af tiden på, at være wing man for de andre," med et drillende smil på læben, så han hen på hende. "Jeg kunne også spørge dig om det samme.. Hvorfor mig? Der er tonsvis af fyre derude som tilbeder dig og alligevel kyssede du mig," nu var det hans tur til, at se nysgerrigt på hende.
Gæst- Gæst
Som de to have sex... GAAAH! Hjerne stop, hendes kinder blev kun mere røde end før, næsten røde som roser. Hun drejede hovedet væk, hvor hun tog en dyb indåndnig, disse billeder skulle ud af hovedet. Det var ikke ok, han var mindre år..ig... Hun løftede sit blik mod ham igen, så ung var han enlig heller ikke mere. Men... Hvis hun mente at hun ikke måtte gå i seng med ham, eller være intim med ham, kunne de så godt have et forhold. Hun sad nu bare og stirrede underligt på ham. Til han altså svarede på hendes lille spørgsmål.
Hvilket endnu engang fik hende til at rødme, mens han snakkede om det. Lagde hun sine hænder på hans skød, bevægede sig tæt indtil ham hvor hun placerede sine læber mod hans lodne læber. Dog kun i et kort kys, hvor hun trak sig væk. En lille rødmen havde lagt sig over hendes runde kinder, hvor hun kiggede ud til siden. "Sh.. Glem jeg spurgte.." Hun rykkede sig dog ikke rigtig væk fra ham. Hendes hjerte bankede hårdt i hendes bryst, mens hun kun kunne høre hans sukkersøde svar. Hvorfor have hende i hovedet, det måtte have været komisk, især med de gange hun havde forsøgt at lave mad.
Denne gang modsagde han sig frygt, han frygtede at blive som sin far. Men hyggede sig ikke med alle og en vær, hvilket var endnu et tegn på at han aldrig ville blive som sin far. Da han spurgte indtil hende, rykkede hun sig væk fra ham.
"Fordi de fyre ikke er dig.. Behøver jeg andre grunde." Typisk Alex, det var vel en anden måde at sige at hun ikke behøvede andre, eller at hun ikke var helt sikker på hvorfor hun valgte ham og ikke de mange andre. Hun kiggede kort den anden vej, inden hun løftede hovedet en smule.
"Så hvad var dine perverse tanke? Hvad forstillede du dig?" Yup, på trods af hvor genert hun var lige nu. Kunne hun ikke lade vær med at spørge ham om dette, hendes hjerte der slog som en trommer der slog hård mod store trommen. Hun kiggede ned på den hvide pandatrøje. Da hun først nu lagde mærke til, at når hun stod på fire var den ret nedringet. Hun rejste sig hurtigt op fra sofaen, hvor hun smed trøjen i nærmest panik.
Hvorfor... Spørg hende ikke, hun havde aldrig haft et problem med at smide sin trøje foran nogle, men af en grund - Havde det at den havde været nedringet, uden hun vidste det foran Josh. Fået hende til at panikke en smule, hun rystede kort på hovedet, mens hun stod med ryggen til Josh. "Uhm, jeg... UJhmm.. Hvem sover på sofaen i aften?" Det rigtig, de skiftede stadigvæk til at sove på sofaen som altid. Det var vel ikke ændret var det, medmindre han ønskede at dele seng? Men var det ikke lige lovlig hurtigt, hvad nu hvis der skete noget! Hun rystede endnu engang på hovedet. Hun måtte virkelig stoppe med disse tanker, snart!
((by the way, hvis du har glemt hvad hun enlig har på.. så her. [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] ))
Gæst- Gæst
Først nu kom han i tanke om, at det han havde haft sagt nok var en smule... pladder romantisk, hvilket han vidste, at Alex ikke lige satte pris på. Uden hun forhåbentlig lagde mærke til det, bandede han lavt for sig selv og kløede sig i nakken. Engang imellem så han dog stadig hen på hende, bare for at høre hvad hun nu havde, at svare på hans spørgsmål. Det hun svarede var ikke lige det han håbet på at høre, men det var i det mindste noget. Måske et lille, jeg elsker dig, var en grund hun kunne have. Han bed sig i læben og rystede det væk. Underlæben blev vist bidt en del i denne aften...
Det næste hun spurgte ham om, fik tomaten frem i ham og hjertet til, at hamre så hårdt, at han frygtede det kunne presse sig ud af brystet.
"Jeg øhm..." svarede han og så kort hen på hende. "Forestillede mig bare hvordan du mon ville reagere hvis jeg kyssede din hals," Han kunne ligeså godt være ærlig overfor hende, trods alt var det noget af det vigtigste i et forhold, ikke sandt. Ikke at de hundrede procent var i et, eller det anede han ikke om de var, ikke at han havde noget imod hvis de var, men ja han... grrr..
Den måde hun hurtigt rejste sig fra sofaen på, fik ham til at se forskrækket op på hende, med adskilte læber. I det sekund hun smed trøjen, lukkede han munden i, så den anden vej og kunne ikke stoppe med at rødme. Hvad havde hun gang i!? Hvorfor smed hun pludselig trøjen.. Det var jo ikke fordi, at hun havde noget indenunder den.
Da hun snakkede til ham, tog han en dyb indånding og beroligede sig selv, han måtte bare tage sig sammen!
"Jeg skal nok tage sofaen," sagde han med et smil og så om på hende. Med alt magt han bar, fokuserede han kun på, at se hende i øjnene og ikke videre ned, selvom hormonerne skreg om at se. "Den er ret så dejlig at sove på når det kommer til stykket," Han lukkede øjnene i og satte hovedet på skrå. Facaden var rolig, dog kunne man se på ham hvor rød han var i hele hovedet over, at hun stod topløs overfor ham.
Gæst- Gæst
Da hun havde rejst sig op, faldt hendes hjerte til ro igen. Hun skjulte dog sin barm med sine hænder, hvor hun kiggede tilbage på ham. "Så du ønsker ikke at sove ved siden af mig?" Sagde hun drillende. Hun skulle tilbage i sit humør, i det drillende humør. Ja! Han rødmede allerede, det gjorde hun dog også. Men det skulle ikke stoppe hende, Jacob ville ikke have hun var sammen med Josh... Ooooh hun skulle så meget være sammen med Josh nu!
Som om Jacob havde noget at skulle have sagt! Hun satte sig ved siden af Josh, hvor hun rykkede sig tættere på ham. "Så sofaen er bedre end den seng, vi plejede at dele?" Hun smilte drillende til ham, stadigvæk med sine rosenrøde kinder. Hun lagde sin ene hånd på hans bryst, hvor hun skubbede ham dominerende ned i sofaen. Inden hun kravlede lidt over ham og pressede de rubin røde læber imod hans. Hendes øjne lukkede i, mens følelsen af hans bløde læber fik hendes tanker ud på et andet spor.
Hun pressede sin krop imod hans, mens kysset så småt blev mere intimiderende. Hun kørte sine hænder op til hans nakke, hvor hun svang dem om hans nakke. Hendes øjne åbnede sig en smule, mens en rødmen kun spredte sig mere på hendes kinder. Hvorfor var det nu, hun gjorde dette igen?
((undskyld det er så kort >o<))
Gæst- Gæst
"Måske vil jeg," svarede han og prøvede ivrigt, at være ligeså drillende overfor hende, som hun var overfor ham. "Måske vil jeg ikke, du snorker trods alt ret højt,"
Alt drillende over ham, Forsvandt fra ham, i det sekund hun dominerende skubbede ham ned i sofaen og lagde sig ovenpå ham. Igennem hans sorte T-shirt, kunne han mærke hendes varme hud og det gjorde ham helt elektrisk. Så snart hun kyssede ham, kyssede han hende igen, loggende og intimt.
Han placerede et bar halvt rystende, nervøse hænder på hendes hofter, hvor han nussende kørte tommelfingeren op og ned. Rødmen blev blot kraftigere og kraftigere.. Hjertet pumpede hårdt i kroppen på ham og han kunne ikke rigtig forstå, at dette rent faktisk skete. Efter at have drømt om, at kysse hende på denne måde så længe, vidste han ikke rigtig hvad han skulle gøre.. Tanken om, at han var ny i det her, fik ham til, at åbne øjne svagt og se på Alex. Mon hun havde prøvet det før og i så fald, var han så ynkelig i hendes øjne lige nu?
Jo dybere deres kys blev, jo dybere røg han ned i en drømmeverden og det varede ikke længe før han havde lukket øjnene i igen. De nervøse hænder kørte langsomt videre op af hendes krop, hvilket blot fik dem til, at ryste en smule mere..
Af den nysgerrighed han havde haft før, adskilte han deres læber, for at lade sin egen vandre fra hendes kindben til halsen. Præcis som han havde forstillet sig, var den blød imod hans læber.. Han fortsatte med at kærtegne hendes hals med sine læber.
// det gør intet ^^
Gæst- Gæst
"Jeg snorker da ikke, du plejer da aldrig at brokke dig" Hun smilte forførende til ham, dog stadigvæk med den blide rødmen på hendes kinder. Endelig havde hun smidt Luce ud af hovedet, tænkte ikke så meget mere over at hun var andet valg. Hvis hun var, hvad skadet det så hende, hvis de havde et godt forhold. Udover det, hvis han slog op med hende på grund af en yngre tøs, kunne hun sikkert leve med det. Alex skulle nok klare sig, hendes ego ville nok ikke.
Følelsen af hans hænder der løb ned på hendes hofte, fik hendes til at lukke øjnene i. Dette virkede en smule underligt, men på en god måde. Hendes hjerte slog hård i hendes bryst, mens blodet kørte rundt i hendes krop, bragte en varm fornemmelse i hendes krop. Kysset blev dog kun dybere og mere intimt, lige til Josh begyndte at glide kysset ned til hendes hals, hvor rødmen blev endnu stærkere. Følelsen var fantastisk, men på samme tid så pinlig. Hun trak sig en smule væk fra ham, hvor hun kiggede kort ind i hans øjne.
"D... Det sent... J-Jeg går i seng." Hun rejste sig op og gik et par skridt væk fra ham. Følelsen af hans læber mod hendes hud, havde plantet sig på hendes hals. Som små mærker, der ikke ønskede at forlade hendes nervesystem. Hvor pinligt, hvis det var blevet ved, ville hun så kunne have holdt sig tilbage? Dog.. ville det være en hel del underligt at gøre det på en sofa, især når Jacob havde forladt hytten i vrede, hvornår ville han så komme.
Hvad nu hvis han kom og tog dem i at gøre det! Hun rystede blidt på hovedet og begav sig mod trappen. "G-Godnat!" Lød det halv nervøst fra hende, hun var en vrag ligenu!
Gæst- Gæst
I de få minutter havde han fuldkommen glemt alt om sin frygt om, at ende om sin far og det gav ham dårlig smag i munden. En tanke så ond skar pludselig igennem ham. Hvad nu hvis Alex også frygtede det? Hvad nu hvis hans nysgerrige hænder, nu gjorde hende opmærksom på, at sex var det eneste han ville have fra hende!?
Uroligt vendte han sig fronten imod ryglænet, pressede sig nærmest ind til det, stirrede på det i mørket..
Alt han kunne tænke på lige nu var Alexs læber og krop, hvilket fik ham til, at hade sig selv.
Ingen tvivl... Han ville ende som sin far.
Næste morgen steg han ud af sofaen, stadig med halv lukket øjne og gik ind i køkkenet for, at finde sig nogen cookies. På gulvet, lige i midten så han kunne fylde det hele, lå Ghost og sov. Han lignede et stort Hvidt tæppe på det sorte køkkengulv.
Med et smil på læben, gik Josh ind og kiggede til Jacob, der overraskende ikke lå i sin seng. Han måtte ikke være kommet hjem i går...
Lige som han skulle til, at kalde på Alex, kom han i tanke om aftens hændelser og rødmede derfor kraftigt. Dog rystede han det af sig og gik op til hende, bankede forsigtig på og tittede hovedet ind. "Er du vågen?" Spurgte han varmt. "Skal jeg lave morgenmad til dig?" Han sendte hende et kærligt smil.
Gæst- Gæst
Hun rullede rundt i sengen, til hun faldt ned af den og et bump blev hørt! Hun ømmede sig en smule, inden hun kravlede op igen. Dette var vidst blevet et problem, var det overhovedet et par. Det var de vel? ikke, jo... Hun sukkede blidt, hun burde sige det til ham i morgen. lige ud, bare sige til ham at de var et par. Og hvis han var imod dette, skulle han sige til nu! Hun nikkede til sig selv, som om hun havde snakket med en person.
Næste dag lå hun stadigvæk i sengen, hun lå på maven - Dynen dækkede hende fra hoften og ned, ellers krammede hun bare puden som havde begravet det meste af hendes ansigt. Hendes hår strittede ud til alle side, præcis som det plejede. Lyden af den knirkende dør, fik hende til at løfte hovedet en smule og gabe. "mmmhmmm... Jeg vågen" Lød det trættende fra hende, en løgn fra hendes læber.
"Ja tak." Lød det efter lidt tid fra hendes, mens hun ellers bare pakkede sig mere indtil puden. Morgen allerede? Hun havde da ikke sovet meget i løbet af natten havde hun? Hun gabte endnu engang, før hun steg ud af sengen og hev en skjorte over hovedet, før hun traskede ned af trappen og smed sig i sofaen. Typisk hende, når man vækkede hende, stog hun op for at smide sig i sofaen, og sove der. Hun lagde sig ned, hvor hun hev det tæppe Josh havde sovet med over sig, hun lukkede endnu engang øjnene i. Hvor et lille smil formede sig på hendes læber.
Ud i et begyndte hun at snorke, som nemt kunne høres at hun gjorde det med vilje. Han havde jo sagt at hun snorkede noget så højt når hun sov, hvilket hun huskede i dette sekund. Så det skulle hun da gøre!
Gæst- Gæst
"Jeg sagde jo du snorker!" Råbte han drillende til hende ude fra køkkenet. En dejlig duft af bacon, afslørede at han var ved, at lave sin berømte bacon sandwich. To skiver dejligt nybagt brød smækket sammen, med to skiver ost indeni, pakket ind i bacon og derefter smidt på panden. Det var en opskrift Josh selv havde tænkt sig til, da han vidste, at både ham og Alex elskede bacon.
Så snart de var færdige, stillede han Alexs tallerken på sofabordet og satte sig derefter på hende. Her begyndte han helt uskyldigt, at spise sin sandwich, som om intet hændte.
"Um num, num!" Sagde han drillende og kiggede ned på Alex.
Lige så drillende som Josh, kom Ghost hen og slikkede Alex i hovedet.
Efter noget tid, fjernede Josh sig fra Alex og satte sig på gulvet, stadig fuldt optaget på sin sandwich. "Så..." Han tyggede af munden og kiggede op på hende. "Har du sovet godt?"
Gæst- Gæst
Da han pludselig satte sig ovenpå hende, ømmede hun sig. "Flyt dig, du tung!" Hendes stemme mistede pusten, hvor hun ellers vrid sig en smule rundt. "Josh dit fedelæs! Du skal af med de skide cookies." Hendes stemme var drillende, samt halv tom for luft. Da Ghost derimod kom hen for at være præcis ligeså irriterende, drejede hun hovedet væk og lagde hånden på Ghosts snude. "Fy, ikke når jeg snart skal spise. Ghost." Hun grinte kærligt, dette var vel også en måde at blive vækket på, en underlig måde men alligevel lettere træls.
Da han fjernede sig fra hende, satte hun sig op og tog noget papir, hvor hun tørrede savlen væk fra ansigtet. "Klamt Ghost, jeg ved ikke hvor du har brugt den tunge." Hun rakte tunge af ham, hvor hun samlede bacon sandwichen op igen, hendes læber adskilte sig, mens hun ellers begyndte at spise den. "Sovet godt?" Spurgte hun, mens hun gnaskede en smule på baconen. Tankerne om at hun havde lovet sig selv at spørger om de var i et forhold sneg sig op på hende, hun stirrede en smule på sandwichen mens hjertet slog. Var dette det rette tidspunkt at spørger? Burde hun vente en smule, eller bare spørger.
"Er Jacob kommet hjem endnu?" Spurgte hun roligt, inden hendes blik svang sig mod Jacobs værelses dør.
Gæst- Gæst
Da hun spurgte om Jacob var kommet hjem, kiggede han selv hen imod hans værelses døren og rystede derefter på hovedet. "Nope, han er sikkert taget hjem til Nille eller noget i den stil," han tog den sidste bid af sin sandwich.
Spørgsmålet om han havde sovet godt, fik ham til at se op på hende igen og sende et smil, som et tegn på, at det havde han skam. Han undlod, at kommentere på deres lille intime kys i går. Det havde blot været et helt almindelig kys, som de nok ikke skulle snakke om igen. Som sagt, han ønskede ikke at hun kun skulle tro, at han ønskede sex af hende.
Nogen timer senere, kom Jacob hjem og råbte straks efter dem. "Josh! Alex! Kom her, vi skal på telt tur!" Hans stemme var frisk, den stemme Josh genkendte allerbedst.
"Telttur?" Sagde Josh spørgende.
"Præcis!" Jacob pegede på sin forvirret lillebror. "Telttur!"
Gæst- Gæst
Hun ønskede inderligt at spørge om de var sammen, men hvis hun gjorde. Ville han så se det som underligt, eller finde hende en smule klam. Måske så han det som om hun ønskede sex, men kun ville hvis de kom sammen, det skulle han jo ikke tro! Hvorfor var dette så besværligt. Hun sukkede blidt, hvor hun tog endnu en bid af sandwichen. En af de mest fedende ting disse to mennesker kunne finde på at spise.
Da Jacob kom hjem, var Alex som altid i gang med at bryde med Ghost, mest for sjov. Men ulven fik skam ingen nåde, som altid. Hun så undrende op på Jacob der virkede glad igen, sikkert fordi han var blevet gode venner med so'en Nille. Hun sukkede opgivende, i det han snakkede om telttur. "Mener du overlevelses tur? Eller har du rent faktisk et telt, for jeg har aldrig set et her i dette hus." Hun rejste sig fra gulvet og gik mod ham, hvor hun sænkede hans arm, der var strittede imod Josh.
"Hvorfor på telttur nu, det er midt på dagen og vi skal vel have pakket, samt hvor mange dage skal vi være væk? Hvem laver mad, og hvad skal vi have med os, burde vi tage dyne og pude med, eller ville det være for besværligt, hvor regner du også lige med at vi smutter hen? Hvis vi tager op mod bjergene, bliver det for koldt, og går vi for langt, ender vi i zombie zonen, vi kunne også altid bare gå ud og sove på en kro i stedet?" Typisk Alex, når det kom til at sove ude, var hun klar på at stille spørgsmål, i håb om at personen ville opgive turen. Hendes frygt for edderkopper, var den største grund til at hun ikke ønskede dette. Hun så spørgerne op på Jacob, med det lumske glimt i øjet og drillende smil på sine læber.
Gæst- Gæst
"Nu ikke så realistisk Alex!" sagde han og forsvandt ind på sit værelse. "Det er sjovest når man er uforberedt!" Råbte han nu derinde fra. Man kunne høre han begyndte, at rode med en masse ting, hvilket fik den nysgerrig lillebror til at gå hen og kigge til ham. Lænende sig op af dørkarmen, betragtede han sin storebror, der nu kastede rundt med tøj og andre genstande Josh slet ikke anede at de ejede. Jacob så op på ham. "Hvad venter i på? Gå op og pak det i mener i skal have med! Jeg skal nok sørge for resten!" Han viftede ivrigt med sin ene hånd.
"Jeg gætter på dig og Nille fandt ud af..." En pude der ramte Josh lige ansigtet, fik ham til at sluge sine ord. Jacob klukkede og viftede igen med sin hånd. "Smut så op og pak bettemand, jeg siger det ikke en gang til!" Han sendte ham et drillende smil.
Josh klukkede og kylede puden tilbage i sengen, før han vendte ryggen til sin storebror og gik op af trappen. Kort stoppede han op, for at se hen på Alex, det skæve smil afslørede at han noget på hjertet. "Inden vi roder os ud i alt muligt med den tosset inde ved siden af... Vil jeg gerne vide om.. er vi sammen nu?" Han lænede sig op af galeneret, imens han så hen på hende. Det var blevet sagt i en stille og rolig tone, selvom hans hjerte var ved, at hoppe ud af brystet på ham.
Gæst- Gæst
Tænk at tænke sådan, når man gennem det meste af sit liv har levet på gaderne, også ønskede man pludselig ikke at sove der igen. Then again, hvem ville tilbage til sådan et liv. Hun så kort på Josh, der ellers fulgte efter sin bror. Hun begav sig langsomt ovenpå, for at pakke en taske med noget tøj, samt håndklæde, samt et tæppe. Hun skulle helst ikke fryse om natten... Men... ville Josh så varme hende, Hun rystede hurtigt tanken ud af hovedet. Inden hun slog sin pande kort, hun burde virkelig tage sig en smule sammen....
Hun gik nedenunder, for kun at rende ind i Josh der stoppede hende, fra at smide tasken på sofaen. Hvor han stillede det spørgsmål, hun ønskede at stille ham til at starte med. Dog fik ordet 'sammen' hendes hjerte til at banke underligt, hun rødmede en smule, mens hun så op på ham. "J-Ja?" Spurgte hun nærmest, med en genert undertone. Hvad kunne hun sige, hun vidste han ønskede det, men var stadigvæk en smule genert omkring det, samt usikker. Dog ikke på ham, nok mere på hende selv. Hvad nu hvis hun ville være en af de dårlige kærester, dårligere end Nille, var for Jacob?!
Gæst- Gæst
"Then, I will do this more often," Igen før hun kunne nå, at sige noget, smuttede han ovenpå for at pakke de ting de nu skulle bruge.
Deres telttur var... ja.. hvad skulle man sige. Jacob var meget oppe at køre og satte alle tre forskellige telte op. Jep, alle tre, så Josh kunne ikke snige ind til Alex og kramme hende om natten.
I hvert fald, nu sad de her, ventede på at en fisk bed på kroen og måtte bide tænderne sammen, for at ignorer kulden der sneg sig op af hans ryg. Jacob derimod frøs ikke, han sad bare med et svagt smil på læben og så ventende på strengen ude i vandet.
"Det her... er død sygt," hviskede Josh for sig selv og lod sig falde bagover, imens han stadig holdt fast i fiskestangen.
Jacob rystede på hovedet. "Vi hygger os!"
Gæst- Gæst
HVORFOR VAR HUN SÅ SUKKERSØD! Grr, hun burde ikke være så sukkersød, især ikke foran ham. Hun burde være en smule mere kontrolerende, hun var trods alt ældre, samt burde vise at hun havde mere erfaring end ham. Selvom hendes ansigt næppe tydede på det, ej heller hendes måde at reagere på når han var tæt på hende.
Hans ord fik hende til at række tunge af ham, hvor et smalt smil formede sig på hendes læber. Hun kunne ikke få et ord ud, hvad skulle hun sige, hun havde intet. Han var kær, og hans kys måtte godt komme igen, eller nok mere oftere.
Teltende blev slået op af ingen andre end Jacob, hun havde i det mindste fået lange bukser, samt en stor hætte trøje og en grå indertrøje indenunder, for at holde varmen. Hvilket indeed gemte hendes former, hun havde for det meste krydsede arme, og et blik der fortalte at hun enlig ikke ønskede at sove ude, især ikke alene i et telt. Ikke at hun skulle sove med Josh, men bare med en der kunne fjerne edderkopper hvis de kom inde, eller måske ørnetwister. Hun rystede på hovedet af omtanken, mens det løse hår dækkede det meste af hendes ansigt.
Mens de fiskede, stod hun og så på. Hvad skulle hun lave, det at fiske var ikke lige hendes sag. Samt det at kigge på, var også dødssygt. Hun bed sig i underlæben, hvor hun sparkede Jacob i vandet. "Så fang en fisk!" Lød det vrissent fra Alex, hvis det var så hyggeligt, så kunne han vel fange en skide fisk, med hænderne. Hun trippede en smule, mest for at få varmen. Her var koldt, især når hun nu havde vænnet sig til at ligge foran brændeovnen.
Gæst- Gæst
Selv Josh kiggede overrasket op på Alex i et: Hva fuck laver du? Dog rettede han det hurtigt igen og grinte svagt, af den mukne Jacob der forsvandt ind i sit eget telt, sikkert for at skifte til noget tørt tøj. Josh rejste sig op og strakte sig, ligesom Alex var han iført en hættetrøje, rigtig store bukser, mest af alt for at holde varmen.
"Giv det en chance Alex," sagde han med et svagt smil og gik hen til hende. Roligt lagde han en arm om hende. "Lad os gøre det, for Jacobs skyld,"
//Sorry det så kort :3
Gæst- Gæst
Da han svang armende omkring hende, lukkede hun øjnene i. Det var helt rart, hun kunne ikke helt mærke hans varme, gennem sine mange lag af tøj, men alligevel, var det rart at føle en form for tæthed. "I know...Jeg ligeglad med at være i teltet, jeg er mest sur over at jeg skal sove alene." Hun sukkede dybt, mens hun drejede om på hælen. "Ikke at jeg skal sove med en, men..." Grr, hun hadede at sige at hun frygtede at kryb ville kravle ind til hende, eller nærmere nok mest edderkopper. Pokkers edderkopper!
Hun skubbede ham lidt væk, hvor hun tog sine bukser af, derefter hættetrøjen. Hun beholde dog den grå tynde trøje på, hvor hun smed skoene og strømperne, for at gå ud i vandet.
Hun gysede kort af kulden, inden hun gik længere ud, med hænderne oppe og blikket mod vandet. Dette var koldere, men mere spændene samt sjovere i følge hende. Hun kunne stadigvæk huske, hvordan hun gjorde dette dengang hun var barn. Den måde hun forsøgte at skaffe mad, da hun stak af fra kælderen. Hendes ar på ryggen, fra den blodige affære i hytten, da Jacob ikke var der, var dog tydelige.
Gæst- Gæst
Men lige nu, ingen vrede, han ville bare have det sjovt sammen med to skønne personer.
Josh gik ud til kanten og satte igen hovedet på skrå. "Så... Alex, hvad laver du? Og.." Han kiggede kort ned i vandet. "Kan jeg hjælpe dig med noget?"
Gæst- Gæst
Hun kastede dem ind på land, så langt hun nu kunne, hvilket endte med at de landede ved teltende. Heller det, end at de faldt ned i vandet igen. Hun rettede blikket mod vandet igen, hvor hun kort så mod Josh, med et lille smil på sine læber. "Du kan dræbe dem, og hjælpe Jacob med et bål.... For jeg fryser!" Hun rystede en del, på trods af at hun forsøgte at holde sig selv i ro.
Efter noget tid, kom hun op, med to fisk mere. Hvor hun smed dem i nærheden af bålet. Rystende og våd, hun havde i forsøg på at fange nogle fisk, sprøjtede en del vand op på sig selv. Hvilket fik gjort mindre gavn, end hun håbede. Hun regnede med at have fanget større, og flere fisk, ved sin handling. Men fik kun fanget fire, der var ok størrelse, men om de ville kunne mætte var spørgsmålet.
Hun nøs kort, hvor hun gned sin hånd mod sin næse og stod ellers bare og rystede i nærheden af bålet. Varme... Vaaaarme!!! Det var alt det hele handlede om ligenu, bare at få varmen og blive tør, så hun kunne tage sit tøj på igen.
Gæst- Gæst
Side 5 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» After all, there is nothing left - Nille
» No one left - Arthur
» I wish I never left.. ~ Theo
» There's nothing but pain left here - Cortez
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata